trek-trek stammen? hebben ze geen stuurstanden over / kunnen die niet relatief snel geproduceerd worden?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:49 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat gaat mooi allemaal in dienst met DRGL2007, loccen overschot is dan ook voorbij, oa door formatie van korte (3600-serie)stammen ICR en van trek-trekstammen ICK.
Niet voor ICKquote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
trek-trek stammen? hebben ze geen stuurstanden over / kunnen die niet relatief snel geproduceerd worden?
Bovenste gaat enigsinds nog wel, maar liever gewoon het huidige uiterlijk. Innerlijkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze willen ze gaan verbouwen. Enkele suggesties:
Uiterlijk omgeschilderd:
[afbeelding]
Interieur vernieuwd:
[afbeelding]
Nieuwe kop erop:
[afbeelding]
Als ze er zouden zijn, zou ik niet eens durven kijkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:54 schreef 456 het volgende:
Grappig dat er al wel plaatjes zijn voor een evt verbouwing van DDAR (hou oud zijn die dingen nu eenmaal) en dat ik ze nog niet van ICM heb gezien...
ja maar ze passen dan niet echt meer bij stammetjes,quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:12 schreef Zug-Chef het volgende:
Zou het jammer vinden als de 1700/1800 elocs weggaan. Ik heb het niet zo op EMU's
Die gaan voorlopig ook niet weg; hier worden alleen weer wat absurde, niet-doordachte denkbeelden geuit.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:12 schreef Zug-Chef het volgende:
Zou het jammer vinden als de 1700/1800 elocs weggaan. Ik heb het niet zo op EMU's
Die plaatjes zijn niet ondoordacht hoor, die komen van NS zelf. Zoals je weet zijn ze al een tijdje aan het onderzoeken wat ze met het DD-AR park gaan doen. De huidige 30 à 31 DD-AR 1700'en vervangen door motorwagens lijkt me gezien het locpark inderdaad onzinnig, temeer het DD-AR rijtuigpark inmiddels 13 jaar oud is, dus nu nog gloednieuwe motorwagens kopen matcht volgens mij beroerd.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:47 schreef Tfz het volgende:
[..]
Die gaan voorlopig ook niet weg; hier worden alleen weer wat absurde, niet-doordachte denkbeelden geuit.
Ik doel dan ook niet op jouw reactie.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn niet ondoordacht hoor, die komen van NS zelf. Zaosl je weet zijn ze al een tijdje aan het onderzoeken wat ze met het DD-AR park gaan doen. De huidige 30 à 31 DD-AR 1700'en vervangen door motorwagens lijkt me gezien het locpark inderdaad onzinnig, temeer het DD-AR rijtuigpark inmiddels 13 jaar oud is, dus nu nog gloednieuwe motorwagens kopen matcht volgens mij beroerd.
Het huidige uiterlijk is vaal geel met donkergele postzegels, voorzien van grafittiresten en divers vuil. Het is echt net schroot.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:32 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Bovenste gaat enigsinds nog wel, maar liever gewoon het huidige uiterlijk. Innerlijk. Onderste
![]()
Eigenlijk is het gewoon ook een jaren 80 Plan V, die raampjes bovenop de bovenkantquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het huidige uiterlijk is vaal geel met donkergele postzegels, voorzien van grafittiresten en divers vuil. Het is echt net schroot.
Ze zijn trouwens ook aan het experimenteren met de luchtinlaat op de rijtuigen, zoals ik laatst zag op Utrecht Centraal:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
pfff...quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ik was bezig, maar hij staat idd al wel in de wiki
ik pas ff wat dingen aan
Damn ik was er toen, maar heb niks gezienquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:28 schreef Alexxxxx het volgende:
aan het eind van de middag twee stoomlocs in Leeuwarden, voor het aankomende stoomweekend. om even over vieren ga ik er even kijken
Ja, klopt, richting Leeuwardenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:05 schreef mirrie1986 het volgende:
er reed hier zonet gewoon een vet gave oude locomotief langs in meppel! Gaaf zeg!
Ik heb ook niks gezien, maar ik lees net dat de eerste nu pas in Meppel isquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:05 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Damn ik was er toen, maar heb niks gezien
Ga je strax nog naar Lwd... Ik misschien nu nog wel, als die dingen strax langs komen...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb ook niks gezien, maar ik lees net dat de eerste nu pas in Meppel isMorgenochtend ga ik om 7:15 met de trein, dan maar wat eerder weg, wie weet kan ik dan wat foto's maken
Denk het niet, ik hou het bij morgenochtend... Nu vanmiddag is het aangekondigd, sta je daar tussen 200 treinenfappers. En foto's maken ho maar, lopen er weer jan doedels voor je lens langs... Als ik ze morgen zie heb ik geluk, en anders zie ik het maandag of zaterdag wel op Omrop Fryslân.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:10 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Ga je strax nog naar Lwd... Ik misschien nu nog wel, als die dingen strax langs komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |