Wel apart dat het er eigenlijik al had moeten zijn, rond 4 uur. Maar niemand gezien toen... Waar lees jij waar ze zijn eigenlijk ?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Denk het niet, ik hou het bij morgenochtend... Nu vanmiddag is het aangekondigd, sta je daar tussen 200 treinenfappers. En foto's maken ho maar, lopen er weer jan doedels voor je lens langs... Als ik ze morgen zie heb ik geluk, en anders zie ik het maandag of zaterdag wel op Omrop Fryslân.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:30 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Wel apart dat het er eigenlijik al had moeten zijn, rond 4 uur. Maar niemand gezien toen... Waar lees jij waar ze zijn eigenlijk ?
btw Waarom ontlopen we elkaar altijd op Lwd CS
En ik heb noiot gezegd dat ze om 4 uur op CS zouden zijn.. alleen dat er aan het eind van de middag twee zouden komen, met een uur er tussenin... en dat IK er om 4 uur zou zijnquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:05 schreef mirrie1986 het volgende:
er reed hier zonet gewoon een vet gave oude locomotief langs in meppel! Gaaf zeg!
Nee ok, maar doelde er meer op dat ik dus helemaal geen fotograven zag... Als er dus ergens deze middag stoomtreinen langs komen... zou je toch verwachten dat er al wel wat lui zijn...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik heb noiot gezegd dat ze om 4 uur op CS zouden zijn.. alleen dat er aan het eind van de middag twee zouden komen, met een uur er tussenin... en dat IK er om 4 uur zou zijn
Toen ik er was, was het vrij druk.. ik zie het verschil alleen niet tussen een bevrijdingsfestivalganger en een fotograaf...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:45 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Nee ok, maar doelde er meer op dat ik dus helemaal geen fotograven zag... Als er dus ergens deze middag stoomtreinen langs komen... zou je toch verwachten dat er al wel wat lui zijn...
Niet?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toen ik er was, was het vrij druk.. ik zie het verschil alleen niet tussen een bevrijdingsfestivalganger en een fotograaf...
Dacht dat het op spoor 4 wasquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat je die kapotte koppelingskappen door het poepglijden die opp spoor 1 (ja toch? iig die richting Sneek/Starum) lagen niet eens op de foto hebt gezet
Ik wil niet zoveel zeggen, maar die "treinfappers" maken dezelfde kwaliteit kiekjes als jij dus zo denigrerend doen is een beetje triest.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Denk het niet, ik hou het bij morgenochtend... Nu vanmiddag is het aangekondigd, sta je daar tussen 200 treinenfappers. En foto's maken ho maar, lopen er weer jan doedels voor je lens langs... Als ik ze morgen zie heb ik geluk, en anders zie ik het maandag of zaterdag wel op Omrop Fryslân.
mwah, die ene mat '64 die per week in Lwd komt?? En treinfappers is een geuzennaamquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:10 schreef Tfz het volgende:
[..]
Ik wil niet zoveel zeggen, maar die "treinfappers" maken dezelfde kwaliteit kiekjes als jij dus zo denigrerend doen is een beetje triest.![]()
Naast het spoor: Die gare beschermhoedjes (koppelkappen, zo je wilt) liggen daar regelmatig, heeft niks met doorglijden te maken. Een verzameling van die dingen zie je op alle stations waar regelmatig mat '64 gesplitst en gecombineerd wordt wel.
@Radjesh: Wanneer is de foto in Eindhoven gemaakt? Gisteren rond een uur of zes?
Lw. ICM en DH I/II heeft ze ook overigens, dus dat verklaart wel watquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
mwah, die ene mat '64 die per week in Lwd komt??
Je hebt wat gemist joh... was moooooooiiii hierquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toen ik er was, was het vrij druk.. ik zie het verschil alleen niet tussen een bevrijdingsfestivalganger en een fotograaf...
Juh vast wel. Rond 10en begint de show in Sneek.... Maar is t om 7 uur dan al wel lichtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
nah, morgenochtend om kwart voor zeven ben ik er, met een beetje geluk staan ze er dan nog
Hoe laat is dat? (aankomst groningen)?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:33 schreef Zug-Chef het volgende:
Oja, s avonds na de laatste rit gaan ze een dinertochtje maken richting Groningen...
Had het nog gevraagd aan enkele lui van de VSM, maar ze wisten het nog niet...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:21 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Hoe laat is dat? (aankomst groningen)?
www.somda.nlquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:50 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Vanmiddag iemand onder een trein terecht gekomen tussen rotterdam en gouda, weet iemand meer over vertragingen, hoe lang dit geduurd heeft en waar het ongeveer was?
En kan iemand me helpen aan de naam van een website met treinspots, treinstelsamenstellingen e.d., iets met een a erin? Ik kan het niet meer vinden
Vriend van mij zat in die trein, iemand had zelfmoord gepleegd... Vertraging duurde ongeveer 2 uur. Hij zag hoe ze bezig waren de stukjes onder de trein weg te halen, en ze moesten heel de trein van voor naar achter meerdere malen checken...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:50 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Vanmiddag iemand onder een trein terecht gekomen tussen rotterdam en gouda, weet iemand meer over vertragingen, hoe lang dit geduurd heeft en waar het ongeveer was?
En kan iemand me helpen aan de naam van een website met treinspots, treinstelsamenstellingen e.d., iets met een a erin? Ik kan het niet meer vinden
Dat is echt verschrikkelijk..quote:Op zondag 7 mei 2006 09:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vriend van mij zat in die trein, iemand had zelfmoord gepleegd... Vertraging duurde ongeveer 2 uur. Hij zag hoe ze bezig waren de stukjes onder de trein weg te halen, en ze moesten heel de trein van voor naar achter meerdere malen checken...
Brrrr
Heb me er net aangemeld. Zit jij daar ook of ben jij een van de beheerders daarquote:Op zondag 7 mei 2006 11:32 schreef verzameldirk het volgende:
voor veel nieuws over Openbaar vervoer met spotmeldingen "
http://groups.yahoo.com/group/ovl/
he bah :/ nou is rood geen lelijke kleur maar t vloekt volgens mij enorm bij t geelquote:Op zondag 7 mei 2006 09:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vriend van mij zat in die trein, iemand had zelfmoord gepleegd... Vertraging duurde ongeveer 2 uur. Hij zag hoe ze bezig waren de stukjes onder de trein weg te halen, en ze moesten heel de trein van voor naar achter meerdere malen checken...
Brrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |