Deze wil denk ik ook wel heen, ook niet zo ver weg, en Zweedse damesquote:Groep B Zweden
Engeland din 20 jun 21:00 Keulen
Idd goeie... voor mij 250 km, zeer goed te doenquote:Op maandag 1 mei 2006 11:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Deze wil denk ik ook wel heen, ook niet zo ver weg, en Zweedse damesAlleen Engelsen
![]()
Wildkamperen!!quote:Op maandag 1 mei 2006 11:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Idd goeie... voor mij 250 km, zeer goed te doen
Ik denk dat t gewoon overnachten op straat, of in de auto wordt![]()
![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 12:08 schreef Ingridh007 het volgende:
Is er uberhaupt iemand die wel een kaartje heeft?
Ikquote:Op maandag 1 mei 2006 12:08 schreef Ingridh007 het volgende:
In de auto vrees ikquote:Op maandag 1 mei 2006 15:50 schreef Wank3r het volgende:
Ik. Ik vroeg mij af hoe jullie daar gaan overnachten!
Niet?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:50 schreef Wank3r het volgende:
Ik. Ik vroeg mij af hoe jullie daar gaan overnachten!
Lijkt me ook een goeie dagquote:Op maandag 1 mei 2006 18:07 schreef Grunner het volgende:
Op 20 juni naar Keulen. De dag van Engeland - Zweden.
Op 't station van keulen hebben ze een heerlijk warme 'wachtruimte' waar je lekker kan slapen.. als je toch iets gratis zoekt.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Idd goeie... voor mij 250 km, zeer goed te doen
Ik denk dat t gewoon overnachten op straat, of in de auto wordt![]()
![]()
en dan zo'n zweedse dame erbij zekerquote:Op maandag 1 mei 2006 11:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wildkamperen!!![]()
Wel een beeetje jammer dat de speelsteden van Nederland allemaal zo ver weg zijn![]()
In ieder geval naar Frankfurt als Nederland tegen Argentinie speelt.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
En waar gaat PyTh naartoe?
Perfecte wedstrijd juist! Als er iemand voor sfeer kan zorgen zijn het wel de Engelsen (en de Hollanders). Waarom perfect: eerst lekker zuipen en zingen met de Engelsen en daarna vertrekken met een Zweedse schone. Die Engelsen zijn toch allemaal zo lelijk als de pest, dus daar heb je geen concurrentie van!quote:Op maandag 1 mei 2006 11:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Deze wil denk ik ook wel heen, ook niet zo ver weg, en Zweedse damesAlleen Engelsen
![]()
maar voordat je met de Zweedse mee gaat, nog even een paar klappen krijgen van bezopen Engelsenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Perfecte wedstrijd juist! Als er iemand voor sfeer kan zorgen zijn het wel de Engelsen (en de Hollanders). Waarom perfect: eerst lekker zuipen en zingen met de Engelsen en daarna vertrekken met een Zweedse schone. Die Engelsen zijn toch allemaal zo lelijk als de pest, dus daar heb je geen concurrentie van!
Vrienden ziiten op een oranje camping. Dus ja die zijn er.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
In de auto vrees ik
Heb je speciale WK campings?
Nee daar wil je zittenquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Zo net ff een alternatieve WK route uitgezocht voor met een paar maatjes te rijden:
19/06: Togo vs. Zwitserland (Dortmund) - Deze is wat mij betreft optioneel!
20/06: Engeland vs. Zweden (Koln)
21/06: Nederland vs. Argentinie (Frankfurt)
22/06: Ghana vs. USA (Nuremberg) - Bij gebrek aan beter
Daarna hebben we twee opties (gebaseerd op het tournooi verloop):
A. We blijven een dag extra in Nuremberg (als Nederland eerste in de poule wordt) en daarna:
24/06: Nederland vs. Nr. 2 poule D. (Leipzig)
B. 23/06: Kroatie vs. Australie (Stutgart)
24/06: Nummer 1 poule A (Duitsland?) vs. Nummer 2 poule B (England?)
Leuk weekje zo!
Brazilie zal niet in Hanover spelen. In Hanover wordt maar 1 achtste finale gespeeld. Die zal gaan tussen de nr. 1 van groep H en de nr. 2 van groep 2. Brazilie speelt in groep F, dus komen ze helaas voor je niet in Hanover te spelen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:55 schreef pinkplatinum het volgende:
M'n tante woont in hannover dus ik zal zeker daar zijn als brazilie er (misschien) speelt..
dan wil ik wel een pilsje met je drinkenquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:04 schreef BrauN het volgende:
Ik ga eens het plan voorleggen om naar Engeland-Zweden te gaan in Köln. Vette stad! Vette ploegen! Feest.
Niet doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:28 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik zit er aan te denken om een dagje Gelsenkirchen te doen.
En sowieso Keulen waarschijnlijk tijdens Engeland-Zweden.
Laat even weten hoe wat en waarquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:12 schreef Bananenman het volgende:
Ik ga wel even met Jawi en nog wat jongens die kant op, waar precies weet ik nog niet...
Anders in de kroegen welquote:Op zondag 14 mei 2006 19:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Kun je in de speelsteden het WK eigenlijk volgen op grote TV schermen in de binnenstad?
heb je ze al verkocht of niet???quote:Op maandag 1 mei 2006 12:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik, alleen niet voor het nederlands elftal
.
Ik ga naar Tsjechie - Ghana en Zweden - Engeland (allebei in Keulen)![]()
. Maar misschien verkopen we die kaarten voor Zweden - Engeland wel door als iemand er veel geld voor over heeft.
Ligt eraan voor welke wedstrijd. Voor wedstrijden van het Nederlands elftal moet je al gauw aan rond de 1500 denken.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:30 schreef dvdfreak het volgende:
Wat is goede prijs voor een kaartje 3-400 euro?
Marktplaats verkoopt kaartjes voor Nederland a 5-700 euro per stukquote:Op maandag 5 juni 2006 22:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ligt eraan voor welke wedstrijd. Voor wedstrijden van het Nederlands elftal moet je al gauw aan rond de 1500 denken.
Stonden die kaarten op naam? Heeft 'ie ze over laten schrijven of neemt 'ie de gok dat zijn kaarten niet gecontroleerd worden?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:51 schreef Backdoorman het volgende:
mijn oom heeft twee kaartjes gekocht voor het zachte, schappelijke prijsje van 900,- euro voor Nederland - Argentinie.......per kaart is dat dus.........
Reken er maar op dat kaarten van 500-700 keihard nep zijnquote:Op maandag 5 juni 2006 22:49 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Marktplaats verkoopt kaartjes voor Nederland a 5-700 euro per stuk
Ik denk het niet, voor die bedragen gaan ze ook op ebay.de weg. Daar verkopen ze echt geen valse kaarten. Dit is momenteel de gangbare prijs, ticketburo's bieden ze voor vergelijkbare prijzen aan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Reken er maar op dat kaarten van 500-700 keihard nep zijn
quote:
zolang men ze blijft kopen... zullen er altijd mensen zijn die aan zwarthandel doenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:49 schreef WEST het volgende:
ik vind het belachelijk dat kaarten zo duur voor de hand gaan.
ik zag een kaartje wat 100 euro kost zeg maar dat die persoon niet onder de 700 euro verkoopt
dat is wel 1500 gulden (ongeveer)
ja ik zit op een of ander 'fancamp'quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zit je daar op een camping? En zo ja, welke?
hehe, ik ook. www.fan-camp.de is het als het goed is.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:36 schreef keijz het volgende:
[..]
ja ik zit op een of ander 'fancamp'
ik ga dus naar een kamp in duitsland
ja iddquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
hehe, ik ook. www.fan-camp.de is het als het goed is.
Ligt gewoon naast het stadion, dus vlak voor de wedstrijd even een zwarthandelaar neer knuppelen en die kaartjes zijn in de pocket.![]()
Dan nog ga ik geen 250+ km rijden naar een locatie waarvoor ik geen kaartjes heb.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Net even te ver weg? Dichterbij komt het WK niet hoor
250km is ook zoooo verquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan nog ga ik geen 250+ km rijden naar een locatie waarvoor ik geen kaartjes heb.
Besides, hopenlijk komt het ook een keer in Engeland als ik daar weer woon![]()
Ja we hebben wel een tent gehuurd daar, kost echt niks!quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:01 schreef Silenus het volgende:
Nee je kon bij die organisatie regelen of je een tent daar hebt of niet. Het is maar 12 euro per nacht en daar zit ontbijt bij inbegrepen, dus dat is geen geld. En je matje zul je zelf wel mee moeten nemen, verwacht niet dat ze daar al bedden in die tenten hebben staan.
idd mooi op een groot scherm! 3.000 britten? haha , denk wel 20.000quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:14 schreef england4ever het volgende:
Ik ga met 3 vrienden naar Köln, england-zweden, zonder kaarten natuurlijk.
Onlangs had ik kans op 1 ticket voor deze match, 1950euro, dan sta ik liever buiten
op groot scherm te kijken bij die andere 30000 engelsen die niet binnen geraken...
Cheers lads
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:22 schreef BramKVO het volgende:
heb zonet vernomen dat ik wellicht 2 tickets gratis krijg voor Ghana-Tsjechie in Keulen. lijkt me leuk. Kun je daar snachts nog wat stappen of zouden er nog hotels vrij zijn ? Want geen trein meer na de match ... En met auto zie ik nie echt zitten.
En zo te horen ook flink wat Nederlanders.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:53 schreef Jfa het volgende:
[..]
idd mooi op een groot scherm! 3.000 britten? haha , denk wel 20.000![]()
Aan beide kanten van de Main naar het scherm te kijken...quote:Op donderdag 8 juni 2006 07:44 schreef Da_Sandman het volgende:
In Frankfurt? Groot scherm in de Main, tribune voor duizenden mensen ervoor...
auto zie ik niet zo zitten, is al gauw 400 km heen van waar ik woon. En dan heb je ook nog problemen voor parkeerplaatsen enzo. Trein is dus makkelijker ware het niet dat je dus geen trein terug hebt savonds ... Zou het te doen zijn om het te rekken tot 7u smorgens wanneer 1ste trein is ...?quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Vet
Ga er maar vanuit dat er geen hotels meer vrij zijn... Lekker in de auto slapen joh
Dat doen wij wel.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:16 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Zou het te doen zijn om het te rekken tot 7u smorgens wanneer 1ste trein is ...?![]()
moet even beter lezen jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:13 schreef england4ever het volgende:
Jfa, ge moet goed lezen ik zei 30.000 britten hé, in Portugal waren er meer dan 30.000 fans die geen ticket hadden, maar die wel afgereisd zijn naar daar... Telkens als de engelsen speelden, was alles rood-wit gekleurd in de straten. Daar hadden ze wel naar het schijnt verschillende grote schermen geplaatst, wat ze in Keulen ook wel zullen doen zeker...
cheers lads
17 Juni Kaiserslautern, Italie - USA.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:32 schreef Afunados het volgende:
[..]
En zo te horen ook flink wat Nederlanders.
Wij gaan iig ook met de auto, en 's avonds of dag erna doorrijden naar Frankfurt voor NL-ARG
Hoe zit het daar met grote TV schermen?
Klopt absoluut, maar de twee dagen die ik noemde ga ik me wat Oranje-fans. Lekker aan dagje ergeren aan al die irritante teletoetersquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
17 Juni Kaiserslautern, Italie - USA.
Meer affiche in jouw stijl toch?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:04 schreef BrauN het volgende:
Ik ga eens het plan voorleggen om naar Engeland-Zweden te gaan in Köln. Vette stad! Vette ploegen! Feest.
Same herequote:Op maandag 1 mei 2006 11:30 schreef Zwansen het volgende:
Misschien wel. Hambrug, Bremen, Gelsenkirchen is vlakbij.
Bij de grensovergang van de autobaan (arnhem - oberhausen) werd iedere auto die ook maar iets oranjes bij zich had tegengehouden en gecontroleerd.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand al geweest? Hoe zit het met grenscontroles?
Wow. Ik ben met jou geweest.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:29 schreef Yeahinho het volgende:
Om 00.30 rijdt onze bus aan naar Leipzig.
Ik ga met het voetbalelftal van m'n buurjongen (speler) en buurman (de coach) mee, dat via hun sponsor goedkoop een bus heeft geregeld. Ze spelen morgen een toernooitje bij Lipsia o.i.d., en gaan zondag feestvieren op het Oranjeplein aldaar. En ik ga gewoon voor de gezelligheid mee.
Moffen here we come.
Ja idd, weet iemand dit? Wil toch wel een hoop kratjes meenemen voor onderweg.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel alcohol mag je bij je hebben ?
1 liter ppquote:Op maandag 12 juni 2006 13:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja idd, weet iemand dit? Wil toch wel een hoop kratjes meenemen voor onderweg.
Bij Heerlen staat dagelijks een file van meerdere kilometers vanwege grenscontrole. Als je van Maastricht en Heerlen-Noord afkomt staan er ook borden die aangeven dat je de file inrijd vanwege grenscontrole...quote:Op maandag 12 juni 2006 11:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Minder, dat wordt dus een tijdje filerijdenquote:Op maandag 12 juni 2006 13:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bij Heerlen staat dagelijks een file van meerdere kilometers vanwege grenscontrole. Als je van Maastricht en Heerlen-Noord afkomt staan er ook borden die aangeven dat je de file inrijd vanwege grenscontrole...
Rijbewijs is geen officieėle identiteitskaart...quote:Op maandag 12 juni 2006 14:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Is een rijbewijs trouwens genoeg voor reizen binnen de EU? Of moet je IDkaart/paspoort hebben?
En dan maakt het niet uit of je 1 liter bier of 1 liter zware whiskey doetquote:Op maandag 12 juni 2006 13:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je mag 1 liter pp invoeren, dus ik denk dat hetzelfde geldt voor uitvoeren..
Domme Ollanders mogen niet?quote:Op maandag 12 juni 2006 14:23 schreef england4ever het volgende:
Aan al de Belgen op dit forum, als jullie willen rijden naar Keulen, dinsdag 20 juni England-Zweden, kunnen jullie afspreken op onderstaande link, Velen van ons zakken af naar Keulen om wedstrijd te volgen op groot scherm. Zwarte markt: 1 kaart : 1950 euro ???? Groot scherm zekers..
Correctquote:Op maandag 12 juni 2006 14:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En dan maakt het niet uit of je 1 liter bier of 1 liter zware whiskey doet![]()
Ik ben net terug van 3 dagen oranjecamping en de wedstrijd in Leipzig. Een groot feest en veel kippevelmomenten.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:56 schreef MaxPower het volgende:
Kan iemand een realistische schatting geven wat een kaartje voor NL - Ivoorkust gaat kosten op de zwarte markt? Misschien ff die kant op...
Bij Hengelo was de snelweg afgezet en werd iedereen verplicht om via een parkeerterrein te rijden om DLD binnen te rijden. De meeste auto's met zichtbare oranjesupporter werden aangehouden en konden de boel uitladen. Wij waren om 05.00 uur weggereden en hadden gelukkig nog geen file.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Oh jij wist gewoon al dat ik ook op Fok zatquote:Op maandag 12 juni 2006 20:18 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
I know.
En het was tof [afbeelding].
Waarquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:13 schreef Gangster-Engel het volgende:
* Zorg dat je 3 uur voor de wedstrijd je meldt bij de oranje supportersvereniging.
Ik heb het al gelezen...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:38 schreef PLAE@ het volgende:
En misschien kan je die lap tekst snel weer wegeditten![]()
Dat wilde ik ook gaan doen.... maar volgende dag helaas werken, dus ga ik helaas niet redden.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:44 schreef TerroRobbie het volgende:
England - Zweden ga ik niet. 1 Juli wel naar Keulen. Met hopelijk Engeland in de kwartfinale. Wellicht tegen Nederland.
nederland speelt de 8ste finales in Leipzig of Neuremberg. Mochten ze dan nog verder komen dan spelen ze in Berlijn of Gelsenkirchen in de kwartfinales..quote:Op maandag 12 juni 2006 14:44 schreef TerroRobbie het volgende:
England - Zweden ga ik niet. 1 Juli wel naar Keulen. Met hopelijk Engeland in de kwartfinale. Wellicht tegen Nederland.
Mooie site trouwens. Die filmpjes
in de kwalificatie zat ik samen met wat andere in het oranje getooid in de metro van amsterdam tussen een stel tjechen en van vijandigheid was geen spraken, maar inderdaad ik weet ook niet of er dingen mis zijn tussen de tjechen en de italianen. Denk het haast niet hoor..quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:03 schreef travelman het volgende:
ik vond de sfeer in Keulen heel erg relaxt; maar ik weet niet hoe de verhoudingen tussen Tsjechie en Italie zijn. Anders lijkt het me eigenlijk geen probleem....
Wij kwamen net aan toen al die Zweden richting stadion trokken, wat een gigantische hoop!quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:14 schreef -Schorpioen- het volgende:
Wij zijn afgelopen zaterdag naar Dortmund geweest. Daar speelde toen Zweden tegen T&T, lekker sfeer proeven. We kwamen daar opeens midden in een erg lange stoet Zweden die op weg waren naar het stadion. Echt een prachtig gezicht.
Voor editten is het denk nu wel te laatquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Waar![]()
en 3 uur precies of meer dan 3 uur?
En misschien kan je die lap tekst snel weer wegeditten![]()
Dat heeft volgens mij niet zo veel invloed, want er worden ook veel meer Nederlanders verwacht. Dus een kaartje op de zwarte markt zal wel iets hoger liggen dan bij Servie. En die kaarten van de supportersvereniging die komen niet van Ivoorkust af maar zijn gewoon van NL'ers die op een of andere reden hun kaartje niet zijn komen ophalen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:35 schreef MaxPower het volgende:
Thanks Gangster-Engel! Hier heb ik wat aan.![]()
Wel een verrot eind rijden maar met die prijzen is het wel te doen. Aangezien ik minder Ivorianen dan Serven verwacht denk ik dat er genoeg aanbod aan kaarten zal zijn.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Waar![]()
en 3 uur precies of meer dan 3 uur?
En misschien kan je die lap tekst snel weer wegeditten
Denk dus dat de kaarten na 16.00 uur vrijgegeven worden.quote:Omwisselpunt vouchers in Stutgart! 12-06-2006
Voor alle informatie verwijzen wij u naar het WK 2006 deel van onze site.
Het omwisselpunt is open op donderdag 15 juni van 15.00 tot 17.00 uur en op vrijdag 16 juni van 8.00 uur tot 16.00 uur. Kom op tijd, want het zal druk worden.
We zullen ons stringent houden aan de omwisselspelregels.
quote:Weer grenscontrole vanwege WK
De Duitse politie gaat opnieuw grenscontroles houden in verband met het WK Voetbal.
Afgelopen vrijdag ontstonden door die controles files op de A76 aan de grens met Aken. In het weekend werden 3 hooligans aangehouden aan de Limburgse grens. Bij de controles wordt gelet op mensen die te boek staan als voetbalvandaal. Maar er wordt ook op onder meer drugsbezit gecontroleerd.
Bron: L1
En voor hoeveel per stuk gaan ze dan weg?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:41 schreef Gangster-Engel het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Denk dus dat de kaarten na 16.00 uur vrijgegeven worden.
Voor de officiele prijzen welke varieeren van 45-70 euro geloof ik. Ik had 2de rangskaartje voor NL-Servie en die was 60 euro.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En voor hoeveel per stuk gaan ze dan weg?
ps je verneukt de lay out een beetje![]()
tnx, maar Eng-Zwe is natuurlijk om 21u dus moet ff wat anders vinden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:07 schreef bassieVL het volgende:
volgens http://www.bahn.de 30 euro als je vertrekt vanaf Venlo.
maar waarschijnlijk is die bus nu niet in leipzig te vinden maar in Stuttgartquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:30 schreef Gangster-Engel het volgende:
[..]
Voor editten is het denk nu wel te laat![]()
Maar er is waarschijnlijk op het centrale oranjeplein in leipzig een oranjegekleurde engelse dubbeldekkerbus te vinden. Daar zitten lui in van de supportersvereniging. Ik zou daar 's ochtends voor de wedstrijd zo vroeg mogelijk eens gaan polsen hoe laat die eventueel niet afgehaalde kaarten vrij worden gegeven.Die drie uur was een schatting van mij. Ik denk dat ze pas echt net voor de wedstrijd echt vrij komen, want die mensen hebben er ook al voor betaald, maar dat weten die lui in die bus beter dan ik! In Leipzig kwamen die kaarten echt vlak (uur ofzo) voor de wedstrijd vrij en toen hebben ze die 150 kaarten niet eens allemaal kunnen verkopen.![]()
Succes er mee en geniet er van! Mijn budget is na Leipzig op, maar anders was ik zo nog een keer naar de stad gegaan. ALs Nederland in de kwart (gelschenkirschen) of halve (dordmund) komt ga ik er ook nog een keer heen. En vergeet niet mee te lopen met de oranje-optocht van het feestplein in de stad naar het stadion, want die sfeer in die optocht is echt onbeschrijvelijk!
Anders vraag je gewoon of de buurjongen je krantenwijk overneemtquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:12 schreef MaxPower het volgende:
Kut ik ga niet heen morgen.Net aangenomen bij een nieuwe werkgever, en vind het niet echt klasse om op de eerste werkdag gelijk vrij te nemen.
jajajaquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Anders vraag je gewoon of de buurjongen je krantenwijk overneemt![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Over enkele minuten vertrekken wij naar Stuttgart. Staan al dikke files dus wrschijnlijk leidt de tomtom ons via dn Bels.
www.bahn.de ook in het engels verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:51 schreef Reinaldo04 het volgende:
Wat kost een retourtje gelsenkirchen vanuit Arnhem ?
Bedanktquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:24 schreef bassieVL het volgende:
[..]
www.bahn.de ook in het engels verkrijgbaar.
15 euro enkeltje koln! dat doe ik! wie dat ook doet! vanaf venlo! doe effe via pm of msn zeggen!quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:07 schreef bassieVL het volgende:
volgens http://www.bahn.de 30 euro als je vertrekt vanaf Venlo.
Hoop het niet, dan spelen ze kwart finale in Gelsenkirchen.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:19 schreef MaxPower het volgende:
Hopelijk winnen we van Argentinie,
quote:Op zondag 18 juni 2006 00:40 schreef TerroRobbie het volgende:
En jawel hoor, bij de 2-0 zat ik net te schijten. De toiletkar vloog alle kant en op
dat verklaart de fakkels en rookbommenquote:onderweg bij een tankstation Theo Lucius nog tegengekomen.
quote:Op zondag 18 juni 2006 00:40 schreef TerroRobbie het volgende:
En Robbie zou Robbie niet zijn als hij niet minstens 1 doelpunt in de wedstrijd mist. En jawel hoor, bij de 2-0 zat ik net te schijten. De toiletkar vloog alle kant en op.
Busje, heenwegbier, campingplaats etc gaat mij dinsdag 90 euro kosten...quote:Op zondag 18 juni 2006 10:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben nu toch ook wel van plan om te gaan. Vrienden van mij gaan sowieso naar Hamburg de 30ste, wat me opzich wel prima lijkt. Alleen wanneer Nederland de kwartfinale zou halen, zou ik liever in Gelsenkirchen of Frankfurt de volgende dag zitten.
Wat waren degenen die zijn geweest ongeveer kwijt aan kosten? Trein of auto etc?
verkapte [ik-heb-een-import-bruid-besteld]-post?quote:Op zondag 18 juni 2006 15:57 schreef remlof het volgende:
Ik moet op 27 juni een italiaanse oppikken van het vliegveld in Dortmund. Als dan Braziliė - Italiė gespeeld wordt om 5 uur denk ik dat we die wel even in het centrum van Dortmund gaan bekijken!
ik zit dan in het stadion , is de enigste wedstrijd waar voor we na de loting van de fifa kaarten kregen 1 van de 3 die we wilde ( en toen moest er nog geloot worden welke landen in welke poule kwamen , en daarna nog geprobeerd voor nederland maar toen ook helemaal uitgeloot ) maar als we nog naar een nederlandse speelstad gaan , gaan we daar nog wel proberen ''goedkope'' kaarten te regelen en anders moet ik ook maar mooie foto's maken voor fok van het feest op het plein.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:57 schreef remlof het volgende:
Ik moet op 27 juni een italiaanse oppikken van het vliegveld in Dortmund. Als dan Braziliė - Italiė gespeeld wordt om 5 uur denk ik dat we die wel even in het centrum van Dortmund gaan bekijken!
Ik heb nog foto's daarvan gemaakt, de camera heeft een vriend nu en zet ze vanavond online. Dus morgen zie je ze hier.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:29 schreef poiuy het volgende:
Kan googl'en en surfen tot ik een ons weeg, maar foto's van t feest na afloop op t plein kan ik nergens vinden.. En met 60.000 moet er toch wle iemand zijn die dit heeft vastgelegd en online gezet..??
Hoiquote:Op maandag 1 mei 2006 12:08 schreef Ingridh007 het volgende:
TR, met de trein wil ik wel gaan ja, maar kan je daar nog makkelijk op campings komen ofzo? retourtje naar bv. Nurnberg kost al gauw 150 euroquote:Op zondag 18 juni 2006 22:44 schreef TerroRobbie het volgende:
trein/ICE.
Wel iets meerquote:Op zondag 18 juni 2006 23:48 schreef Chen het volgende:
Ik was in Stuttgart, gewoon naar de wedstrijd. Ik had wel een kaartje. Maar er waren 20.000 Nederlanders die niet in het stadion waren maar in de stad hoorde ik!!
Ik snap niks van die #$%#$%#$%#$ treinen, dus ik rij mooi met jou meequote:Op maandag 19 juni 2006 00:37 schreef Yeahinho het volgende:
Dan bevinden zich die dag meer dan een miljoen Nederlanders in Duitsland denk ik.
Ben je met de auto gegaan? Waar geparkeert? Of staat dat allemaal goed aangeduid?quote:Op maandag 19 juni 2006 00:09 schreef BramKVO het volgende:
Het was schitterend in Keulen ! Fantastisch zo'n WK, alle nationaliteiten lopen er door elkaar : Duitsers, Nederlanders, Belgen, Ghanezen, Italianan, Engelsen, Tsjechen, ... en iedereen is in feeststemming, alle cafes en terrassen zaten vol. De match was ook zalig natuurlijk, vooral 2de helft toen Ghana echt indrukwekkend voetbal speelde. De tsjechen waren belabberd.
Alle Duitsers stonden trouwens achter Ghana. Sfeer in het mooie stadion was ook dik in orde.
kdo a neskace neni czech HOP HOP HOP is leuk liedje trouwens vd tsjechen. Net als het plaatselijke keulense nummer 'Viva Colonica'
Zal eens navragen.quote:Op maandag 19 juni 2006 03:55 schreef PLAE@ het volgende:
Ik neem aan dat niemand hier campings in Nurnberg weet of een hostell oid waar nog plaats is![]()
op welke dag is dat? zaterdag toevallig?quote:Op maandag 19 juni 2006 00:33 schreef TilburgCasual het volgende:
Ik hoop dat Oranje 2de in de poule wordt en dan de achtste finale wint. De kwartfinale vindt dan plaats in GelsenkirchenDat is wel heel dichtbij
![]()
Geweldig toch?quote:Op maandag 19 juni 2006 10:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Zaterdag 1 juli, dan wordt het echt heel erg druk daar
Nacht doorhalen was ik ook van plan. Maar na vrijdag denk ik daar maar op terug te komen. Na een hele dag rondlopen, feestvieren, bier drinken in de brandende zon ben je echt kei kapot. Als scheelt de rit natuurlijk ook. Die nu een stuk minder lang is.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:50 schreef PLAE@ het volgende:
mwah. Volgens mij kan je wel met de gewone duitse bahn binnen niet al te lange tijd daar komen. En een slaapplek heb ik daar niet nodig.
Gruwelijk zal het wel worden...
Ow dat is wel handig jaquote:Op maandag 19 juni 2006 10:57 schreef PLAE@ het volgende:
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/en?ld=212.26&seqnr=2&ident=np.0448549.1150707414&OK#focus
Nog ff leeftijd invullen en je ziet dat t 15 euro is ofzo.
retour 31.
links op de site zit een 'English' knopje trouwens![]()
waarom kijk je niet gewoon op NS Internationaal?quote:Op maandag 19 juni 2006 10:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik snap trouwens geen reet van die bahn site. Hoeveel kost een retourtje Venlo->Gelsenkirchen nou???
maar ik hoor hier prijzen 115 euro retourtje..... terwijl ik vanuit rotterdam 55 euro kwijt ben voor een retourtje.....quote:Op maandag 19 juni 2006 11:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja die hadden eerste en mooie actie. Als je met 5 man ging betaalde de eerste 35 euro en nr 2 t/m 5 de helft. Maar die actie staat er ineens neit meer op...
haha bah!quote:Op maandag 19 juni 2006 11:32 schreef Erasmusch het volgende:
Misschien is dit wat voor de mensen zonder kaartje:
klik hier
ben met trein gegaan. 27 euro H&T met Thalys (jeugdticket).Savonds geen trein terug dus nachtje doorgetrokken. Was geen zo'n probleem, enkel na 5u werd het wat vermoeiend omdat meeste acfes sloten of geen drank meer bestelden. Dan wat geslapen ih station, ontbijt genomen, en op trein gestapt.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:47 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ben je met de auto gegaan? Waar geparkeert? Of staat dat allemaal goed aangeduid?
KANSLOOS!!!!quote:Op maandag 19 juni 2006 11:32 schreef Erasmusch het volgende:
klik hier
quote:Op maandag 19 juni 2006 11:32 schreef Erasmusch het volgende:
klik hier
WK-Info; speelschema, stadions etc.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:37 schreef BramKVO het volgende:
welke 1/8ste finale is er zondag in Keulen ?
Waarom pak je niet de DB? Stap je in Aachen in ofzo...quote:Op maandag 19 juni 2006 12:45 schreef Afunados het volgende:
Hoeveel mag de Bob in Duitsland eigenlijk drinken? Drie pinten, of hebben ze ook zo'n nieuwe regeling als in Nederland(minder dan 5jaar rijbewijs --> 1 pintje)
Sommige moeten donderdagochtend alweer in Maastricht zijn, dus we gaan 's nachts terug. Daarbij is de auto gezellig en heb je natuurlijk veel vrijheid. Vroeg het me gewoon afquote:Op maandag 19 juni 2006 12:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waarom pak je niet de DB? Stap je in Aachen in ofzo...
Ook een feit, maar de treinen in Duitsland rijden lekker vroeg.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:08 schreef Afunados het volgende:
[..]
Sommige moeten donderdagochtend alweer in Maastricht zijn, dus we gaan 's nachts terug. Daarbij is de auto gezellig en heb je natuurlijk veel vrijheid. Vroeg het me gewoon af![]()
Denk dat ik de volgende week, als ik waarschijnlijk naar wedstrijd van Italiė ga, ook eens de trein zal nemenquote:Op maandag 19 juni 2006 13:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ook een feit, maar de treinen in Duitsland rijden lekker vroeg.
ja dat is een 'Schoenes Wochenende Ticket'. Maar daarmee mag je niet in de ICE reizen. En volgens mij ook niet in de IC. Dus dan wordt het een lange reis als je aan de andere kant van Duitsland moet zijn. Wel kun je gebruik maken van de 'Sparpreis' 25 en 50. Dan krijg je vanaf de 2de persoon al een leuke korting.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoorde van een Duitse studiegenoot van me, dat wanneer je in groepen de trein neemt, het veel goedkoper is dan in je eentje.
Dus met zijn 5en of 6en.
Zit je bij Robbie in de klas?quote:Op maandag 19 juni 2006 13:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoorde van een Duitse studiegenoot van me, dat wanneer je in groepen de trein neemt, het veel goedkoper is dan in je eentje.
Dus met zijn 5en of 6en.
Alleen moet je dan eerste worden in de poule en ook nog eens de halve finale halen.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:28 schreef Aequabilitas het volgende:
Een kwartfinale in Gelsenkirchen is zeker lekker dichtbij,maar 'n halve finale(mochten we die halen natuurlijk) in Dortmund is ook perfect!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |