quote:Op zondag 18 juni 2006 00:40 schreef TerroRobbie het volgende:
En Robbie zou Robbie niet zijn als hij niet minstens 1 doelpunt in de wedstrijd mist. En jawel hoor, bij de 2-0 zat ik net te schijten. De toiletkar vloog alle kant en op.
Busje, heenwegbier, campingplaats etc gaat mij dinsdag 90 euro kosten...quote:Op zondag 18 juni 2006 10:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben nu toch ook wel van plan om te gaan. Vrienden van mij gaan sowieso naar Hamburg de 30ste, wat me opzich wel prima lijkt. Alleen wanneer Nederland de kwartfinale zou halen, zou ik liever in Gelsenkirchen of Frankfurt de volgende dag zitten.
Wat waren degenen die zijn geweest ongeveer kwijt aan kosten? Trein of auto etc?
verkapte [ik-heb-een-import-bruid-besteld]-post?quote:Op zondag 18 juni 2006 15:57 schreef remlof het volgende:
Ik moet op 27 juni een italiaanse oppikken van het vliegveld in Dortmund. Als dan Brazilië - Italië gespeeld wordt om 5 uur denk ik dat we die wel even in het centrum van Dortmund gaan bekijken!
ik zit dan in het stadion , is de enigste wedstrijd waar voor we na de loting van de fifa kaarten kregen 1 van de 3 die we wilde ( en toen moest er nog geloot worden welke landen in welke poule kwamen , en daarna nog geprobeerd voor nederland maar toen ook helemaal uitgeloot ) maar als we nog naar een nederlandse speelstad gaan , gaan we daar nog wel proberen ''goedkope'' kaarten te regelen en anders moet ik ook maar mooie foto's maken voor fok van het feest op het plein.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:57 schreef remlof het volgende:
Ik moet op 27 juni een italiaanse oppikken van het vliegveld in Dortmund. Als dan Brazilië - Italië gespeeld wordt om 5 uur denk ik dat we die wel even in het centrum van Dortmund gaan bekijken!
Ik heb nog foto's daarvan gemaakt, de camera heeft een vriend nu en zet ze vanavond online. Dus morgen zie je ze hier.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:29 schreef poiuy het volgende:
Kan googl'en en surfen tot ik een ons weeg, maar foto's van t feest na afloop op t plein kan ik nergens vinden.. En met 60.000 moet er toch wle iemand zijn die dit heeft vastgelegd en online gezet..??
Hoiquote:Op maandag 1 mei 2006 12:08 schreef Ingridh007 het volgende:
Is er uberhaupt iemand die wel een kaartje heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |