abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 juni 2006 @ 09:54:41 #201
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38910637
geen roggel neem ik aan.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 09:54:57 #202
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_38910647
Er is weer grenscontrole...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_38911298
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 09:51 schreef Reinaldo04 het volgende:
Wat kost een retourtje gelsenkirchen vanuit Arnhem ?
www.bahn.de ook in het engels verkrijgbaar.
Stop rockin' the boat.
pi_38911382
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 10:24 schreef bassieVL het volgende:

[..]

www.bahn.de ook in het engels verkrijgbaar.
Bedankt
pi_38916672
Na het opsommen van al die maar-en had ik zelf al besloten het niet te doen.

Hopelijk komt Nederland nog een stuk verder, en kan ik nog naar een andere wedstrijd gaan .
pi_38937098
pffff... Net thuisgekomen uit Stuttgart!!!

Vanochtend om 6 uur vertrokken en nu net thuis aangekomen. Een kaartje gekocht vlakbij het stadion bij een of andere louche Engelsman voor veeeel te veel geld, maar het was het wel waard!

Dat die kaartjes die niet worden opgehaald bij die ticketomruilgedoe was hier in ieder geval NIET waar. Die zouden tot zelf tijdens de wedstrijd kunnen worden opgehaald door de rechtmatige eigenaars..

Maar gelukkig toch nog goede kaarten kunnen krijgen en Nederland zien kwalificeren voor de 2e ronde!! Het was echt geweldig....

Nu ben ik toe aan slaap....... zzz
  zaterdag 17 juni 2006 @ 03:17:27 #207
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_38937179
Bij de wedstrijd zijn is helemaal mooi maar met zo'n grote aanhang in de stad de wedstrijd volgen lijkt me ook wel wat.
pi_38937204
Dat laatste heb ik dus gedaan
pi_38942471
Vertel, vertel .

Bierelier was ook tof trouwens, mooi sfeertje .
pi_38943224
Nou ja... ik had Engeland - T&T in de stadion gezien en dacht van nu ik toch in Duitsland ben kan ik toch maar gelijk sfeer proefen in Stuttgart. Het was fantastisch... super feestje gebouwd daar!
pi_38943360
ik zal vanavond ofzo wel ff wat foto's online gooien
pi_38943446
Mooi, sfeerfoto's willen we zien!!
pi_38945179
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 12:07 schreef bassieVL het volgende:
volgens http://www.bahn.de 30 euro als je vertrekt vanaf Venlo.
15 euro enkeltje koln! dat doe ik! wie dat ook doet! vanaf venlo! doe effe via pm of msn zeggen!
[IMG]http://img236.imageshack.us/img236/7537/822027fv28us.gif[/IMG]
pi_38951099
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 14:10 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi, sfeerfoto's willen we zien!!
Komen er zeker aan

het was echt een groot FEEST
pi_38954546

pi_38960172
dinsdag mmorgend vertrek ik naar Keulen, england-zweden, heb gehoord dat ze rellen verwachten dan, veel nederlanders zonder ticket, om te gaan keet schoppen ... Iemand iets van gehoord??
pi_38960536
Hopelijk winnen we van Argentinie, dan is de volgende pot in Leipzig en ga ik vrijwel zeker die kant op. Anders zondag in Neurenberg en dat red ik niet.
pi_38961082
Ok, fotos heb ik nog niet maar die komen nog wel.

Vrijdag rond 08.30 vertrokken, na nog geen 5 minuten rijden moesten we al in de berm stoppen omdat 1 der inzittenden al moest kotsen of dit nou kwam door de zware avond ervoor, de rijkunsten van de chauffeur of de broodjes gezond met ei zijn de meningen over verdeeld. Affijn wij vervolgen onze trip. Geen problemen gehad bij de grens, files waren al weg en we konden gewoon doorrijden.

Heel wat bier en dus pispauzes later kwamen we rond 15.00 uur in Stuttgart aan. Alwaar het zo'n 30 graden was. Wagen in de parkeergarage gezet. Komen die garage uit zien we ineens een dikke stoet van duizenden oranjefans. Dus wij erachteraan, maar op een gegeven moment krijgen we steeds meer het idee dat we het centrum juist uitgaan. Dus toch maar ff vragen waar ze naar toe gaan. Naar het stadion. Ow kut daar moeten wij niet heen. Dus wij weer tegen de stoet in terug naar het centrum. Groot plein kwamen we niet op met flesjes bier, dus eerst maar eens rondgelopen en bekenden ontmoet.

Uiteindelijk naar het plein gegaan, daar wat gegeten en naar de afstraffing van SenM gekeken. Ondertussen werd het plein steeds meer oranje. En uiteindelijk begint, na een debiele quiz, de wedstrijd met tienduizenden dolle Nederlanders in de stad. De sfeer is zeer aardig. Maar als van Persie de 1-0 aantekent gaat het pas echt los. Waar de gierige Hollanders tot dat moment hun 2 euro statiegeld waard zijnde bekers nog met hun leven bewaakten vloog nu alles door de lucht cola bier de hele teringzooi. En Robbie zou Robbie niet zijn als hij niet minstens 1 doelpunt in de wedstrijd mist. En jawel hoor, bij de 2-0 zat ik net te schijten. De toiletkar vloog alle kant en op .

Na nog een helft af en toe flink billenknijpen, klinkt het laatste fluitsignaal. Wat er vanaf toen gebeurde heb ik nog nooit meegemaakt. 1 groot gekkenhuis. Supersfeer! fakkels, vlaggen rookbommen alles. Securitygasten hadden ook nog nooit zoiets gezien, stonden gewoon foto's te maken met hun mobieltjes/digicams. Affijn het hek dat moest voorkomen dat mensen de fontein ingingen hield nog geen 10 seconden stand en werd even later gebruikt als trap om boven op de fontein te komen. Ook het podium werd nog bestormd waar ik nog uiteraard door een security gast werd afgeschopt, uiteraard kon er nog wel net op tijd een foto gemaakt worden Uiteindelijk moesten de fonteinen leeg anders zou de politie het plein ontruimen. (Even een plein met 50.000 man ontruimen ) Uiteindelijk zijn we om half 11 vertrokken en zijn we onderweg bij een tankstation Theo Lucius nog tegengekomen. Rond 3.00 uur was ik weer thuis

Dit was even een kort verslagje, ben waarschijnlijk nog zat vergeten
pi_38961132
quote:
Op zondag 18 juni 2006 00:19 schreef MaxPower het volgende:
Hopelijk winnen we van Argentinie,
Hoop het niet, dan spelen ze kwart finale in Gelsenkirchen.
pi_38961283
quote:
Op zondag 18 juni 2006 00:40 schreef TerroRobbie het volgende:
En jawel hoor, bij de 2-0 zat ik net te schijten. De toiletkar vloog alle kant en op
quote:
onderweg bij een tankstation Theo Lucius nog tegengekomen.
dat verklaart de fakkels en rookbommen
pi_38961315
-knip-
  zondag 18 juni 2006 @ 01:22:23 #222
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_38962018
Mooi verslag Robbie!

Mijn verslagje: (had ik net al op een ander forum gepost)
De reis, donderdag om 14:00 aangevangen, begon nog vrij lastig. Onze chauffeur was zijn paspoort EN rijbewijs vergeten, dus dat vonden die Duitsers aan de grens niet so ganz geil. Maarja na wat gebel en geregel mochten we toch verder en kwamen we rond 20:00 u aan in Stuttgart. We zaten op een zeer brakke jongerencamping, 500 meter van het Stadion. Donderdagavond naar het centrum gegaan, topsfeertje met een blaaskapel en tevreden rolden wij rond een uur of twee ons campingbedje in.

Vrijdag, heerlijk weer, topsfeer in de stad. Op de Schlossplatz een keur aan schitterende C-artiesten, van Danny Lukassen tot één of ander Andy Fordham figuur met liedjes van het kaliber 'een pikketanussie gaat er altijd in'. Vervolgens kwamen Henk Kessler, en later nog Benk Korthals aan het woord. "Benk, wil je nog wat zeggen hier aan de oranjesupporters??'
Benk pakt de microfoon, denkt even na...kleine stilte..dan schreeuwt ie ineens: JALALLALALALALALLLLL KAMPIOENE OLE OLEEEEEe.... Echt wat een idioot.

Vervolgens ging om 14:30u degenen met een kaartje in een grote stoet naar het stadion, wij bleven samen met nog zo'n 10/15.000 Nederlanders achter op het grote plein. Argentinië - S&M 'gekeken', kreeg er inmiddels al niet veel van mee want het bier begint na een paar uur in de brandende zon toch wel aardig in te slaan. Enfin, na een hoop avonturen en slechte teksten die alleen leuk zijn als je erbij bent en bier op hebt begon de wedstrijd. Beleefde ik in een soort roes, ging natuurlijk compleet uit m'n naad tijdens de eerste twee goals. En die spanning natuurlijk in de tweede helft, je voelde het gewoon op het plein bij iedereen. Totale chaos en ontlading na de wedstrijd, een hoop idioten in de fontein...schitterend.
Ja, die avond was dus ook briljant, verder nog een hoop meegemaakt.

Op de camping om 04:00 u snachts...een dronken malloot komt het weggetje opgelopen...Het volgende gesprek deed zich voort:
Vrouw: Deine Eintrittspasse bitte?
Malloot: WAS??? Die habe ich nicht!
Vrouw: Mussen sie hier sein??
Malloot: euh....das weiss ich nicht.
Vrouw: Dit ist das Fan-camp.
Malloot: huh?? Hasst die kankerlijer mich auf die verkeerde camping abgesatzt!!!!
(Hij zal het dus wel gewoon met z'n dronken harses verkeerd tegen de taxichauffeur hebben gezegd )
En daar ging ie weer hoor, met een welgemeend 'jaleuuhlaljajaall' liep hij al half feestend weer weg. Ik denk dat 'ie nog steeds ergens onder een brug ligt ofzo.
Vanmiddag nog effe gezwommen in één of ander buitenbad, en om 22 u weer aangekomen in Nederland.
Tsja. Wat moet ik zeggen? Het waren twee fantastische dagen!

Enja, zoals Terrorobbie al zegt: Dat bij die fontein had ik echt nog nooit meegemaakt. Dat staat als ik zestig ben nog steeds op m'n netvlies gebrand, dat weet ik zeker. Wát een gekkenhuis zeg.
Ik ben ook net pas thuis, vandaag nog lekker gezwommen in Stuttgart..Kan iedereen aanraden om nog een stad te bezoeken waar Oranje speelt.

Wie hebben we hier?

Het was druk op het plein vlak voor de wedstrijd..

Natuurlijk ook zeer vet met de Hermes House Band na de wedstrijd.
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 18 juni 2006 @ 01:24:37 #223
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_38962052
Ohja, we hebben ook nog een zeer mooi filmpje van de 1-0. Voor de gein 20 seconden voor de aftrap begonnen met filmen, en toen viel dat doelpunt ook nog. Dan daarna nog één minuutje totaal gekkenhuis. Komt zo spoedig mogelijk online.
  zondag 18 juni 2006 @ 01:30:18 #224
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_38962154
mooie verslagen om te lezen , denk er nu steeds meer aan om te gaan als we in dortmund zijn geweest de 27ste juni of er net voor
pi_38962792
Hierbij ook wat foto's van mijn kant, maar dan vanuti het stadion!

Ik was samen met een vriend om 6.00 vertrokken op vrijdagmorgen. Zonder kaartje.. We zouden wel wat proberen of anders op het plein gaan kijken.

Uitieindelijk toch een kaartje gevonden. Origineel 100 euro... Voor ons slechts... 230 euro per stuk

Dit waren de 5000 supporters die via de knvb een kaartje hadden bemachtigd. De rest zal hoogst waarschijnlijk net als ik via de zwarte handel aan kaarten zijn gekomen.

Perfect zich op de vrije trap van Van Persie.

Tijdens het feestvieren hield zelfs mijn camera het niet meer helder

Nog even in de file voordat de 600 kilometer vlot doorrijden begon en ik uiteindelijk om 3 uur deze ochtend weer terug thuis was om genietend in mijn bed te kruipen.

De rest van de foto's bekijk je hier --> http://www.dedicate-it.nl/design/thumbs/
  zondag 18 juni 2006 @ 02:54:09 #226
121310 venomsnake
El Saltador
pi_38963143
quote:
Op zondag 18 juni 2006 00:40 schreef TerroRobbie het volgende:
En Robbie zou Robbie niet zijn als hij niet minstens 1 doelpunt in de wedstrijd mist. En jawel hoor, bij de 2-0 zat ik net te schijten. De toiletkar vloog alle kant en op .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_38964617
Mooie verslagen en foto's!
  zondag 18 juni 2006 @ 10:42:49 #228
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_38964922
Leuke verslagen om te lezen.

Bij ons is het nog niet zeker of we nu wel of niet gaan!

Maatje van me had twee tickets voor Nederland vs. Argentinië gewonnen, heeft ie verkocht aan een of andere Hagenees voor ¤ 1200,-. Wellicht dat we wel nog naar Frankfurt gaan met 4 man.

Krijgen vandaag te horen of we nu wel of geen kaarten voor Zweden vs. England hebben, nog niks geregeld verder voor verblijf dan, maar in Dortmund is het Westfalenstadion ingericht als slaapplek, wellicht dat we daar pitten is maar een uurtje van Köln.... of we trekken 'm door.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_38965156
Ik ben nu toch ook wel van plan om te gaan. Vrienden van mij gaan sowieso naar Hamburg de 30ste, wat me opzich wel prima lijkt. Alleen wanneer Nederland de kwartfinale zou halen, zou ik liever in Gelsenkirchen of Frankfurt de volgende dag zitten.

Wat waren degenen die zijn geweest ongeveer kwijt aan kosten? Trein of auto etc?
pi_38965267
Geen idee, wij waren met leasebak. In NL tanken op kosten van de baas dus net voor de grens volgegooid. Op de terugweg in Duitsland paar liter bij gegooid. En net over de grens weer tanken in NL. Lekker goedkoop
pi_38969350
Cool al die (foto)verslagen ja . Alleen, waar blijven die TR-foto's...
pi_38969676
quote:
Op zondag 18 juni 2006 10:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben nu toch ook wel van plan om te gaan. Vrienden van mij gaan sowieso naar Hamburg de 30ste, wat me opzich wel prima lijkt. Alleen wanneer Nederland de kwartfinale zou halen, zou ik liever in Gelsenkirchen of Frankfurt de volgende dag zitten.

Wat waren degenen die zijn geweest ongeveer kwijt aan kosten? Trein of auto etc?
Busje, heenwegbier, campingplaats etc gaat mij dinsdag 90 euro kosten...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_38970498
zoooo wat een feest in Stuttgart.. Niet normaal.. Ik dnek dat er zeker een kleine 60.000 man op dat plein waren.. Echt niet normaal!!

Ik ben nog zwaar opzoek naar foto's van het hele fontein gebeuren, wie kan me daaraan helpen???

Kan googl'en en surfen tot ik een ons weeg, maar foto's van t feest na afloop op t plein kan ik nergens vinden.. En met 60.000 moet er toch wle iemand zijn die dit heeft vastgelegd en online gezet..??
pi_38970602
Onze fotograaf is niet zo snel
  zondag 18 juni 2006 @ 14:35:22 #235
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_38970644
Super verslagen en foto's!

Hoe is het zicht op het beeld vanaf zo'n plein met 50000 man?
FCT
pi_38970748
Zicht op de schermen? Was perfect, nog nooit zulke grote en zuivere beeldschemren gezien..
  zondag 18 juni 2006 @ 14:40:17 #237
43497 Afunados
Get Therapy
pi_38970771
Iemand tips i.v.m veilig en toch redelijk centraal parkeren in Köln en Frankfurt? Misschien in Frankfurt in de buurt van de oranje campings?

Alleen Köln weet ik zosnel niet. De parkeergarages zullen wel snel vol staan. En in het centrum liever niet, want we willen na de wedstrijd Engeland-Zweden nog doorrijden naar Frankfurt.

Of is er een site waar parkeerplaatsen aangegeven staan?

Zal overigens ook mijn camera meenemen
  zondag 18 juni 2006 @ 15:57:48 #238
104871 remlof
Europees federalist
pi_38972949
Ik moet op 27 juni een italiaanse oppikken van het vliegveld in Dortmund. Als dan Brazilië - Italië gespeeld wordt om 5 uur denk ik dat we die wel even in het centrum van Dortmund gaan bekijken!
Yankee go home!
pi_38974029
quote:
Op zondag 18 juni 2006 15:57 schreef remlof het volgende:
Ik moet op 27 juni een italiaanse oppikken van het vliegveld in Dortmund. Als dan Brazilië - Italië gespeeld wordt om 5 uur denk ik dat we die wel even in het centrum van Dortmund gaan bekijken!
verkapte [ik-heb-een-import-bruid-besteld]-post?

Nee zonder onzin. De sfeer die in zo'n speelstad hangt is gewoon geweldig, elke mogelijkheid die je hebt om er maar enigszins in de buurt te zijn zou ik aangrijpen in ieder geval
pi_38974082
ik wil ook na england-zweden door na frankfurt! al1 we zitten met vervoer! das kut! er rijden s'nachts wel treinen enz , maar liever auto!
[IMG]http://img236.imageshack.us/img236/7537/822027fv28us.gif[/IMG]
  zondag 18 juni 2006 @ 16:37:09 #241
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_38974123
quote:
Op zondag 18 juni 2006 15:57 schreef remlof het volgende:
ik zit dan in het stadion , is de enigste wedstrijd waar voor we na de loting van de fifa kaarten kregen 1 van de 3 die we wilde ( en toen moest er nog geloot worden welke landen in welke poule kwamen , en daarna nog geprobeerd voor nederland maar toen ook helemaal uitgeloot ) maar als we nog naar een nederlandse speelstad gaan , gaan we daar nog wel proberen ''goedkope'' kaarten te regelen en anders moet ik ook maar mooie foto's maken voor fok van het feest op het plein.

[ Bericht 12% gewijzigd door vitessezuid113 op 18-06-2006 16:41:48 (tikfoutjes) ]
  zondag 18 juni 2006 @ 17:31:35 #242
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_38975556
quote:
Op zondag 18 juni 2006 14:29 schreef poiuy het volgende:
Kan googl'en en surfen tot ik een ons weeg, maar foto's van t feest na afloop op t plein kan ik nergens vinden.. En met 60.000 moet er toch wle iemand zijn die dit heeft vastgelegd en online gezet..??
Ik heb nog foto's daarvan gemaakt, de camera heeft een vriend nu en zet ze vanavond online. Dus morgen zie je ze hier.

Wat ik zelf nog heb:

Niet echt een overzichtsfoto maargoed. Let even op die malloot in z'n blote aars die aan de lantaarnpaal hangt.
pi_38976101
Enkele van onze foto's:

Oranjefans op weg naar het stadion.

Bij aankomst rond 15.15 uur is het plein al aardig oranje.

Wedstrijd staat op het punt om te beginnen, zo ver als je kunt kijken is het oranje.

Wedstrijd afgelopen:

Standbeeld wordt beklommen.

Evenals het podium, in het wit de security die mij even hierna van het podium zal verwijderen.

Rookbommen

Hek wordt gebruikt om fontein te beklimmen.

Deze gast zal uiteindelijk als eerste de top bereiken.
  zondag 18 juni 2006 @ 18:21:06 #244
43497 Afunados
Get Therapy
pi_38976665
Vette foto's

En een Maastrichtse vlag op de eerste foto gespot
pi_38980528
Ik heb zojuist de ongecensureerde versie van de fotoreportage van TR en consorten gezien .
pi_38981310
En wij dan?

Meer foto's zijn welkom.. Zou mezelf graag zien jui9chen springen dansen enz in die fontein...
pi_38981600
Ligt eraan wie er meer bieden... de Fokkers, of TR en co .
pi_38981913
Nog een paar foto's dan:

Standbeeld versierd.

Nog een overzichtsfoto, andere hoek gefotografeerd.

Fontein was dus best groot

pi_38982756
quote:
Op maandag 1 mei 2006 12:08 schreef Ingridh007 het volgende:
Is er uberhaupt iemand die wel een kaartje heeft?
Hoi
[14.gif]
pi_38984396
TR, je verneukt de layout nogal .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')