abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38779257
England - Zweden ga ik niet. 1 Juli wel naar Keulen. Met hopelijk Engeland in de kwartfinale. Wellicht tegen Nederland.

Mooie site trouwens. Die filmpjes
pi_38779439
Thanks mate, spijtig van die stomme reclame, maar ja dat is .tk hé, gratis voor een site te maken, maar dan heb je wel die vorte spam....
pi_38779491
quote:
Op maandag 12 juni 2006 14:28 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

En dan maakt het niet uit of je 1 liter bier of 1 liter zware whiskey doet
Correct
pi_38789183
quote:
Op maandag 12 juni 2006 12:33 schreef ScottTracy het volgende:

[..]

Wow. Ik ben met jou geweest.
I know .

En het was tof .
pi_38811484
quote:
Op maandag 12 juni 2006 13:56 schreef MaxPower het volgende:
Kan iemand een realistische schatting geven wat een kaartje voor NL - Ivoorkust gaat kosten op de zwarte markt? Misschien ff die kant op...
Ik ben net terug van 3 dagen oranjecamping en de wedstrijd in Leipzig. Een groot feest en veel kippevelmomenten.

Wij hadden het geluk dat we al kaarten hadden, maar er was ook nog redelijk makkelijk daar aan kaarten te komen"

* Zorg dat je 3 uur voor de wedstrijd je meldt bij de oranje supportersvereniging. Vraag me niet waarom maar voor de wedstrijd tegen servie zijn er 150 kaartje niet opgehaald (als je wordt ingeloot dan krijg je een voucher en op de dag zelf kun je die inwisselen bij de supportersvereniging). Deze gingen dus ongeveer 3 uur voor de wedstrijd tegen normale prijzen de verkoop in.

* Verder hou je oren en ogen goed open, want veel mensen hebben op de dag zelf nog een kaartje gekocht. Goedkoopste was 100 euro (van iemand van de afghaanse voetbalbond) en duurste was 240 euro. Dus de prijzen vielen mij erg mee. Deze kaarten waren overigens wel allemaal op de wedstrijddag zelf gekocht dus dan dalen de prijzen altijd iets omdat ze bang zijn dat ze ze anders niet kwijt raken.

Verwachting is overingens wel dat de prijzen zullen stijgen voor de wedstrijd van ivoorkust, omdat daar nog meer nederlanders worden verwacht. Nederland had overigens officeel 2.000 kaarten voor Servie. In werkelijkheid zaten er volgens schattingen zo'm 21.000 Nederlanders in het stadion.

Verder als je een groot feest wilt meemaken ga naar Duitsland. De sfeer is fantastich!! De wedstrijd zelf was voor mij zeker niet het hoogtepunt maar de sfeer, gebroederlijkheid, oranjemarsen rondom de wedstrijd.
pluk de dag (alleen niet te vroeg)
pi_38811586
quote:
Op maandag 12 juni 2006 11:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand al geweest? Hoe zit het met grenscontroles?
Bij Hengelo was de snelweg afgezet en werd iedereen verplicht om via een parkeerterrein te rijden om DLD binnen te rijden. De meeste auto's met zichtbare oranjesupporter werden aangehouden en konden de boel uitladen. Wij waren om 05.00 uur weggereden en hadden gelukkig nog geen file.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 14:34:07 #157
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_38812222
quote:
Op maandag 12 juni 2006 20:18 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

I know .

En het was tof [afbeelding].
Oh jij wist gewoon al dat ik ook op Fok zat
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_38812271
Thanks Gangster-Engel! Hier heb ik wat aan.

Wel een verrot eind rijden maar met die prijzen is het wel te doen. Aangezien ik minder Ivorianen dan Serven verwacht denk ik dat er genoeg aanbod aan kaarten zal zijn.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 14:38:08 #159
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38812357
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 14:13 schreef Gangster-Engel het volgende:

* Zorg dat je 3 uur voor de wedstrijd je meldt bij de oranje supportersvereniging.
Waar

en 3 uur precies of meer dan 3 uur?

En misschien kan je die lap tekst snel weer wegeditten
pi_38812438
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 14:38 schreef PLAE@ het volgende:

Ik heb het al gelezen...
pi_38812673
quote:
Op maandag 12 juni 2006 14:44 schreef TerroRobbie het volgende:
England - Zweden ga ik niet. 1 Juli wel naar Keulen. Met hopelijk Engeland in de kwartfinale. Wellicht tegen Nederland.
Dat wilde ik ook gaan doen.... maar volgende dag helaas werken, dus ga ik helaas niet redden.

dus maar hopen dat nederland eerste wordt in de groep

24-06 om 21.00 uur B Eerste C – Tweede D (Leipzig)

Leipzig..... hmmmzz??? 6 uur rijden met de auto.....

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2006 14:52:21 ]
pi_38813056
Ik ga sowieso niet voor een kaartje, of de gasten waar ik mee ga moeten er ook 1 kunnen krijgen.

Tot vrijdag MaxPower
pi_38815235
Je herkent me aan mn oranje polo Robbie.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 16:59:23 #164
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_38817432
Ik ben te herkennen aan een unieke Oranje Bavaria Lederhosen, op de kop getikt bij een of andere plaatselijke supermarkt.

Maarreh, 150 minus één voor PLAE en één voor Maxpower...dan is er nog wel één voor mij over! Ga het toch effe proberen denk ik, mijn camping ligt toch direct naast het stadion.
Gourmetten of steengrillen?
pi_38830838
eens kijken of er een vrijdag iemand met me mee wil naar stuttgart
pi_38830979
quote:
Op maandag 12 juni 2006 14:44 schreef TerroRobbie het volgende:

Mooie site trouwens. Die filmpjes
nederland speelt de 8ste finales in Leipzig of Neuremberg. Mochten ze dan nog verder komen dan spelen ze in Berlijn of Gelsenkirchen in de kwartfinales..

Maar wellicht licht het aan mijn matige topografische kennis in Duitsland en ligt Gelsenkirchen in Keulen
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:58:33 #167
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_38831744
Gelsenkirchen lijkt me wel mooi ligt 20 km van dordtmund of en daar zit ik toch de 27ste , en voor de rest van de nederlandse fans lijkt me het ook wel leuk het is maar vlak over de grens namelelijk
  woensdag 14 juni 2006 @ 00:01:30 #168
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38834277
Dan krijg je echt een invasie
pi_38834325
zaterdag naar Tsjechie-Ghana, via via gratis kaarten kunnen bemachtigen. Is het wat te doen om nachtje door te trekken daar ? Vermits we pas smorgens trein terug hebben ...
pi_38840100
Iemand enig idee dat e bij de ticketservice nog kaarten kan verkrijgen? Vb 2minuten voor het wedstrijdbegin ofzo van mensen die hun kaart niet opgehaald hebben.

Dus vrijdag naar Gelsenkirchen voor Argentinië-S&M (zonder kaarten)
pi_38840744
Gelsenkirchen is maar 2 uur rijden voor mij! Dus dat is wel te doen
pi_38847671
bijna england-zweden! heb er zin in!
[IMG]http://img236.imageshack.us/img236/7537/822027fv28us.gif[/IMG]
pi_38849261
ik ga nr Tsjechie-Ghana in Keulen zaterdag. Maar is het afgeraden om een shirt van Italie aan te trekken (italie speelt savonds, op groot scherm op cafe gn kijken dan) om eventuele slagen van Tsjechen te vermijden?
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:03:12 #174
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_38849704
ik vond de sfeer in Keulen heel erg relaxt; maar ik weet niet hoe de verhoudingen tussen Tsjechie en Italie zijn. Anders lijkt het me eigenlijk geen probleem....
pi_38849881
Zijn hier volop aan het afspreken voor Keulen.
Wie goesting heeft, dinsdagmorgend om 9u 'smorgens aan het naftestation in Grrot-Bijgaarden op autostrade...

Comon Lads
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:14:08 #176
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_38850110
Wij zijn afgelopen zaterdag naar Dortmund geweest. Daar speelde toen Zweden tegen T&T, lekker sfeer proeven. We kwamen daar opeens midden in een erg lange stoet Zweden die op weg waren naar het stadion. Echt een prachtig gezicht.
Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_38850992
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:03 schreef travelman het volgende:
ik vond de sfeer in Keulen heel erg relaxt; maar ik weet niet hoe de verhoudingen tussen Tsjechie en Italie zijn. Anders lijkt het me eigenlijk geen probleem....
in de kwalificatie zat ik samen met wat andere in het oranje getooid in de metro van amsterdam tussen een stel tjechen en van vijandigheid was geen spraken, maar inderdaad ik weet ook niet of er dingen mis zijn tussen de tjechen en de italianen. Denk het haast niet hoor..
pi_38874796
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:14 schreef -Schorpioen- het volgende:
Wij zijn afgelopen zaterdag naar Dortmund geweest. Daar speelde toen Zweden tegen T&T, lekker sfeer proeven. We kwamen daar opeens midden in een erg lange stoet Zweden die op weg waren naar het stadion. Echt een prachtig gezicht.
Wij kwamen net aan toen al die Zweden richting stadion trokken, wat een gigantische hoop!

Leuke sfeer!
pi_38876269
quote:

[..]

Waar

Voor editten is het denk nu wel te laat

Maar er is waarschijnlijk op het centrale oranjeplein in leipzig een oranjegekleurde engelse dubbeldekkerbus te vinden. Daar zitten lui in van de supportersvereniging. Ik zou daar 's ochtends voor de wedstrijd zo vroeg mogelijk eens gaan polsen hoe laat die eventueel niet afgehaalde kaarten vrij worden gegeven.Die drie uur was een schatting van mij. Ik denk dat ze pas echt net voor de wedstrijd echt vrij komen, want die mensen hebben er ook al voor betaald, maar dat weten die lui in die bus beter dan ik! In Leipzig kwamen die kaarten echt vlak (uur ofzo) voor de wedstrijd vrij en toen hebben ze die 150 kaarten niet eens allemaal kunnen verkopen.

Succes er mee en geniet er van! Mijn budget is na Leipzig op, maar anders was ik zo nog een keer naar de stad gegaan. ALs Nederland in de kwart (gelschenkirschen) of halve (dordmund) komt ga ik er ook nog een keer heen. En vergeet niet mee te lopen met de oranje-optocht van het feestplein in de stad naar het stadion, want die sfeer in die optocht is echt onbeschrijvelijk!
pi_38876324
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 14:35 schreef MaxPower het volgende:
Thanks Gangster-Engel! Hier heb ik wat aan.

Wel een verrot eind rijden maar met die prijzen is het wel te doen. Aangezien ik minder Ivorianen dan Serven verwacht denk ik dat er genoeg aanbod aan kaarten zal zijn.
Dat heeft volgens mij niet zo veel invloed, want er worden ook veel meer Nederlanders verwacht. Dus een kaartje op de zwarte markt zal wel iets hoger liggen dan bij Servie. En die kaarten van de supportersvereniging die komen niet van Ivoorkust af maar zijn gewoon van NL'ers die op een of andere reden hun kaartje niet zijn komen ophalen.
pi_38876556
quote:

[..]

Waar

quote:
Omwisselpunt vouchers in Stutgart! 12-06-2006
Voor alle informatie verwijzen wij u naar het WK 2006 deel van onze site.
Het omwisselpunt is open op donderdag 15 juni van 15.00 tot 17.00 uur en op vrijdag 16 juni van 8.00 uur tot 16.00 uur. Kom op tijd, want het zal druk worden.
We zullen ons stringent houden aan de omwisselspelregels.
Denk dus dat de kaarten na 16.00 uur vrijgegeven worden.

[ Bericht 53% gewijzigd door Gangster-Engel op 15-06-2006 11:14:55 ]
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:49:22 #182
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_38876743
quote:
Weer grenscontrole vanwege WK

De Duitse politie gaat opnieuw grenscontroles houden in verband met het WK Voetbal.

Afgelopen vrijdag ontstonden door die controles files op de A76 aan de grens met Aken. In het weekend werden 3 hooligans aangehouden aan de Limburgse grens. Bij de controles wordt gelet op mensen die te boek staan als voetbalvandaal. Maar er wordt ook op onder meer drugsbezit gecontroleerd.

Bron: L1
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_38876824
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:41 schreef Gangster-Engel het volgende:

[..]
[ code verwijderd ]

Denk dus dat de kaarten na 16.00 uur vrijgegeven worden.
En voor hoeveel per stuk gaan ze dan weg?

ps je verneukt de lay out een beetje
pi_38877530
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:52 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

En voor hoeveel per stuk gaan ze dan weg?

ps je verneukt de lay out een beetje
Voor de officiele prijzen welke varieeren van 45-70 euro geloof ik. Ik had 2de rangskaartje voor NL-Servie en die was 60 euro.

lay-out weer gefatsoeneerd
pi_38878858
Wat kost een retourtje Koln vanaf de grens?
pi_38879137
volgens http://www.bahn.de 30 euro als je vertrekt vanaf Venlo.
Stop rockin' the boat.
pi_38879203
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 12:07 schreef bassieVL het volgende:
volgens http://www.bahn.de 30 euro als je vertrekt vanaf Venlo.
tnx, maar Eng-Zwe is natuurlijk om 21u dus moet ff wat anders vinden.
pi_38886721
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:30 schreef Gangster-Engel het volgende:

[..]

Voor editten is het denk nu wel te laat

Maar er is waarschijnlijk op het centrale oranjeplein in leipzig een oranjegekleurde engelse dubbeldekkerbus te vinden. Daar zitten lui in van de supportersvereniging. Ik zou daar 's ochtends voor de wedstrijd zo vroeg mogelijk eens gaan polsen hoe laat die eventueel niet afgehaalde kaarten vrij worden gegeven.Die drie uur was een schatting van mij. Ik denk dat ze pas echt net voor de wedstrijd echt vrij komen, want die mensen hebben er ook al voor betaald, maar dat weten die lui in die bus beter dan ik! In Leipzig kwamen die kaarten echt vlak (uur ofzo) voor de wedstrijd vrij en toen hebben ze die 150 kaarten niet eens allemaal kunnen verkopen.

Succes er mee en geniet er van! Mijn budget is na Leipzig op, maar anders was ik zo nog een keer naar de stad gegaan. ALs Nederland in de kwart (gelschenkirschen) of halve (dordmund) komt ga ik er ook nog een keer heen. En vergeet niet mee te lopen met de oranje-optocht van het feestplein in de stad naar het stadion, want die sfeer in die optocht is echt onbeschrijvelijk!
maar waarschijnlijk is die bus nu niet in leipzig te vinden maar in Stuttgart
Grote kans dat ik er morgen ook heen ga.. Hopen op een betaalbaar kaartje en anders lekker in de stad kijken daar.. neem aan sfeer genoeg!
pi_38890985
Kut ik ga niet heen morgen. Net aangenomen bij een nieuwe werkgever, en vind het niet echt klasse om op de eerste werkdag gelijk vrij te nemen.
pi_38891124
Ik had Nederland achterna reizen op mijn werkprogramma staan, maar ik viel af omdat ik ergens anders nodig was
pi_38895007
morgen om 6.00 vertrek ik
pi_38896012
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 18:12 schreef MaxPower het volgende:
Kut ik ga niet heen morgen. Net aangenomen bij een nieuwe werkgever, en vind het niet echt klasse om op de eerste werkdag gelijk vrij te nemen.
Anders vraag je gewoon of de buurjongen je krantenwijk overneemt
pi_38896261
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:26 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Anders vraag je gewoon of de buurjongen je krantenwijk overneemt
jajaja
pi_38896594
Ik zit nogal in dubio hier .

Ik kan dinsdagmorgen aanrijden met de bus naar (een plaatsje een uur van) Frankfurt. Kennissen hebben een touringcar gehuurd, 50 plaatsen op een kleine Oranjecamping (300 Hollanders) vastgelegd, en een mooi pakketje samengesteld. Voor 150 euro kunnen vrienden en bekenden van die 2 meerijden, en krijgen ze het volgende programma aangeboden:

Dinsdagmorgen half 10 vertrek. 15:00 uur aankomst op de camping, hele dag zelf vermaken aldaar. Woensdag 12:00 uur vertrek naar Frankfurt, 13:00 uur aankomst in Frankfurt (Oranjeplein). Om 21:00 begint de Nederland - Argentinië, die wij zullen volgen op een groot scherm in de stad.

Rond 00:00 uur vertrek naar camping, om 01:00 uur dus aankomst op de camping, alwaar het nog tot in de late uurtjes feest zal zijn. De volgende dag vertrekken we om 12:00 uur weer naar huis, zullen we dus om 17:00 uur aankomen.

Het lijkt me op zich wel gaaf allemaal, maar er zijn erg veel maar-en... ik krijg allereerst niemand mee . Die gasten moeten hun bus volkrijgen en hebben nog een paar lege plekjes, dus bedelen nu zowat of ik meega, en desnoods de hele tijd met hun optrek . Daarnaast zal het me weer minstens 200 euro gaan kosten, toch niet zo heel weinig.

Verder moet ik natuurlijk op korte termijn nog een paar dagen vrijnemen, zal m'n baas niet zo blij mee zijn (als ie al accoord gaat), en heb ik uitgerekend donderdagmiddag werkoverleg. Dat ga ik dus niet halen, en wat ik maar nét ga halen is donderdag om 7 uur: onze laatste zaalvoetbalwedstrijd... mijn zelf opgerichte team stopt ermee, dus een beetje beladen wedstrijd die ik zéker niet wil missen.

Tering wat een lap . Maar goed, wat denken jullie ervan?
pi_38896675
Niet gaan natuurlijk.
pi_38896825
Als ik dat zo hoor, klinkt t nogal kut
pi_38899615
blijf lekker thuis nep(oranje)supporter

lol
pi_38909146
Over enkele minuten vertrekken wij naar Stuttgart. Staan al dikke files dus wrschijnlijk leidt de tomtom ons via dn Bels.
pi_38909250
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 08:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Over enkele minuten vertrekken wij naar Stuttgart. Staan al dikke files dus wrschijnlijk leidt de tomtom ons via dn Bels.
Veel plezier

En Yeahinho, ik zou niet gaan als ik jou was denk ik.
pi_38910570
Wat kost een retourtje gelsenkirchen vanuit Arnhem ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')