Correctquote:Op maandag 12 juni 2006 14:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En dan maakt het niet uit of je 1 liter bier of 1 liter zware whiskey doet![]()
Ik ben net terug van 3 dagen oranjecamping en de wedstrijd in Leipzig. Een groot feest en veel kippevelmomenten.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:56 schreef MaxPower het volgende:
Kan iemand een realistische schatting geven wat een kaartje voor NL - Ivoorkust gaat kosten op de zwarte markt? Misschien ff die kant op...
Bij Hengelo was de snelweg afgezet en werd iedereen verplicht om via een parkeerterrein te rijden om DLD binnen te rijden. De meeste auto's met zichtbare oranjesupporter werden aangehouden en konden de boel uitladen. Wij waren om 05.00 uur weggereden en hadden gelukkig nog geen file.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand al geweest? Hoe zit het met grenscontroles?
Oh jij wist gewoon al dat ik ook op Fok zatquote:Op maandag 12 juni 2006 20:18 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
I know.
En het was tof [afbeelding].
Waarquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:13 schreef Gangster-Engel het volgende:
* Zorg dat je 3 uur voor de wedstrijd je meldt bij de oranje supportersvereniging.
Ik heb het al gelezen...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:38 schreef PLAE@ het volgende:
En misschien kan je die lap tekst snel weer wegeditten![]()
Dat wilde ik ook gaan doen.... maar volgende dag helaas werken, dus ga ik helaas niet redden.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:44 schreef TerroRobbie het volgende:
England - Zweden ga ik niet. 1 Juli wel naar Keulen. Met hopelijk Engeland in de kwartfinale. Wellicht tegen Nederland.
nederland speelt de 8ste finales in Leipzig of Neuremberg. Mochten ze dan nog verder komen dan spelen ze in Berlijn of Gelsenkirchen in de kwartfinales..quote:Op maandag 12 juni 2006 14:44 schreef TerroRobbie het volgende:
England - Zweden ga ik niet. 1 Juli wel naar Keulen. Met hopelijk Engeland in de kwartfinale. Wellicht tegen Nederland.
Mooie site trouwens. Die filmpjes
in de kwalificatie zat ik samen met wat andere in het oranje getooid in de metro van amsterdam tussen een stel tjechen en van vijandigheid was geen spraken, maar inderdaad ik weet ook niet of er dingen mis zijn tussen de tjechen en de italianen. Denk het haast niet hoor..quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:03 schreef travelman het volgende:
ik vond de sfeer in Keulen heel erg relaxt; maar ik weet niet hoe de verhoudingen tussen Tsjechie en Italie zijn. Anders lijkt het me eigenlijk geen probleem....
Wij kwamen net aan toen al die Zweden richting stadion trokken, wat een gigantische hoop!quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:14 schreef -Schorpioen- het volgende:
Wij zijn afgelopen zaterdag naar Dortmund geweest. Daar speelde toen Zweden tegen T&T, lekker sfeer proeven. We kwamen daar opeens midden in een erg lange stoet Zweden die op weg waren naar het stadion. Echt een prachtig gezicht.
Voor editten is het denk nu wel te laatquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Waar![]()
en 3 uur precies of meer dan 3 uur?
En misschien kan je die lap tekst snel weer wegeditten![]()
Dat heeft volgens mij niet zo veel invloed, want er worden ook veel meer Nederlanders verwacht. Dus een kaartje op de zwarte markt zal wel iets hoger liggen dan bij Servie. En die kaarten van de supportersvereniging die komen niet van Ivoorkust af maar zijn gewoon van NL'ers die op een of andere reden hun kaartje niet zijn komen ophalen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:35 schreef MaxPower het volgende:
Thanks Gangster-Engel! Hier heb ik wat aan.![]()
Wel een verrot eind rijden maar met die prijzen is het wel te doen. Aangezien ik minder Ivorianen dan Serven verwacht denk ik dat er genoeg aanbod aan kaarten zal zijn.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Waar![]()
en 3 uur precies of meer dan 3 uur?
En misschien kan je die lap tekst snel weer wegeditten
Denk dus dat de kaarten na 16.00 uur vrijgegeven worden.quote:Omwisselpunt vouchers in Stutgart! 12-06-2006
Voor alle informatie verwijzen wij u naar het WK 2006 deel van onze site.
Het omwisselpunt is open op donderdag 15 juni van 15.00 tot 17.00 uur en op vrijdag 16 juni van 8.00 uur tot 16.00 uur. Kom op tijd, want het zal druk worden.
We zullen ons stringent houden aan de omwisselspelregels.
quote:Weer grenscontrole vanwege WK
De Duitse politie gaat opnieuw grenscontroles houden in verband met het WK Voetbal.
Afgelopen vrijdag ontstonden door die controles files op de A76 aan de grens met Aken. In het weekend werden 3 hooligans aangehouden aan de Limburgse grens. Bij de controles wordt gelet op mensen die te boek staan als voetbalvandaal. Maar er wordt ook op onder meer drugsbezit gecontroleerd.
Bron: L1
En voor hoeveel per stuk gaan ze dan weg?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:41 schreef Gangster-Engel het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Denk dus dat de kaarten na 16.00 uur vrijgegeven worden.
Voor de officiele prijzen welke varieeren van 45-70 euro geloof ik. Ik had 2de rangskaartje voor NL-Servie en die was 60 euro.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En voor hoeveel per stuk gaan ze dan weg?
ps je verneukt de lay out een beetje![]()
tnx, maar Eng-Zwe is natuurlijk om 21u dus moet ff wat anders vinden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:07 schreef bassieVL het volgende:
volgens http://www.bahn.de 30 euro als je vertrekt vanaf Venlo.
maar waarschijnlijk is die bus nu niet in leipzig te vinden maar in Stuttgartquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:30 schreef Gangster-Engel het volgende:
[..]
Voor editten is het denk nu wel te laat![]()
Maar er is waarschijnlijk op het centrale oranjeplein in leipzig een oranjegekleurde engelse dubbeldekkerbus te vinden. Daar zitten lui in van de supportersvereniging. Ik zou daar 's ochtends voor de wedstrijd zo vroeg mogelijk eens gaan polsen hoe laat die eventueel niet afgehaalde kaarten vrij worden gegeven.Die drie uur was een schatting van mij. Ik denk dat ze pas echt net voor de wedstrijd echt vrij komen, want die mensen hebben er ook al voor betaald, maar dat weten die lui in die bus beter dan ik! In Leipzig kwamen die kaarten echt vlak (uur ofzo) voor de wedstrijd vrij en toen hebben ze die 150 kaarten niet eens allemaal kunnen verkopen.![]()
Succes er mee en geniet er van! Mijn budget is na Leipzig op, maar anders was ik zo nog een keer naar de stad gegaan. ALs Nederland in de kwart (gelschenkirschen) of halve (dordmund) komt ga ik er ook nog een keer heen. En vergeet niet mee te lopen met de oranje-optocht van het feestplein in de stad naar het stadion, want die sfeer in die optocht is echt onbeschrijvelijk!
Anders vraag je gewoon of de buurjongen je krantenwijk overneemtquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:12 schreef MaxPower het volgende:
Kut ik ga niet heen morgen.Net aangenomen bij een nieuwe werkgever, en vind het niet echt klasse om op de eerste werkdag gelijk vrij te nemen.
jajajaquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Anders vraag je gewoon of de buurjongen je krantenwijk overneemt![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Over enkele minuten vertrekken wij naar Stuttgart. Staan al dikke files dus wrschijnlijk leidt de tomtom ons via dn Bels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |