Deze wil denk ik ook wel heen, ook niet zo ver weg, en Zweedse damesquote:Groep B Zweden
Engeland din 20 jun 21:00 Keulen
Idd goeie... voor mij 250 km, zeer goed te doenquote:Op maandag 1 mei 2006 11:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Deze wil denk ik ook wel heen, ook niet zo ver weg, en Zweedse damesAlleen Engelsen
![]()
Wildkamperen!!quote:Op maandag 1 mei 2006 11:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Idd goeie... voor mij 250 km, zeer goed te doen
Ik denk dat t gewoon overnachten op straat, of in de auto wordt![]()
![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 12:08 schreef Ingridh007 het volgende:
Is er uberhaupt iemand die wel een kaartje heeft?
Ikquote:Op maandag 1 mei 2006 12:08 schreef Ingridh007 het volgende:
Is er uberhaupt iemand die wel een kaartje heeft?
In de auto vrees ikquote:Op maandag 1 mei 2006 15:50 schreef Wank3r het volgende:
Ik. Ik vroeg mij af hoe jullie daar gaan overnachten!
Niet?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:50 schreef Wank3r het volgende:
Ik. Ik vroeg mij af hoe jullie daar gaan overnachten!
Lijkt me ook een goeie dagquote:Op maandag 1 mei 2006 18:07 schreef Grunner het volgende:
Op 20 juni naar Keulen. De dag van Engeland - Zweden.
Op 't station van keulen hebben ze een heerlijk warme 'wachtruimte' waar je lekker kan slapen.. als je toch iets gratis zoekt.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Idd goeie... voor mij 250 km, zeer goed te doen
Ik denk dat t gewoon overnachten op straat, of in de auto wordt![]()
![]()
en dan zo'n zweedse dame erbij zekerquote:Op maandag 1 mei 2006 11:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wildkamperen!!![]()
Wel een beeetje jammer dat de speelsteden van Nederland allemaal zo ver weg zijn![]()
In ieder geval naar Frankfurt als Nederland tegen Argentinie speelt.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
En waar gaat PyTh naartoe?
Perfecte wedstrijd juist! Als er iemand voor sfeer kan zorgen zijn het wel de Engelsen (en de Hollanders). Waarom perfect: eerst lekker zuipen en zingen met de Engelsen en daarna vertrekken met een Zweedse schone. Die Engelsen zijn toch allemaal zo lelijk als de pest, dus daar heb je geen concurrentie van!quote:Op maandag 1 mei 2006 11:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Deze wil denk ik ook wel heen, ook niet zo ver weg, en Zweedse damesAlleen Engelsen
![]()
maar voordat je met de Zweedse mee gaat, nog even een paar klappen krijgen van bezopen Engelsenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Perfecte wedstrijd juist! Als er iemand voor sfeer kan zorgen zijn het wel de Engelsen (en de Hollanders). Waarom perfect: eerst lekker zuipen en zingen met de Engelsen en daarna vertrekken met een Zweedse schone. Die Engelsen zijn toch allemaal zo lelijk als de pest, dus daar heb je geen concurrentie van!
Vrienden ziiten op een oranje camping. Dus ja die zijn er.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
In de auto vrees ik
Heb je speciale WK campings?
Nee daar wil je zittenquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Zo net ff een alternatieve WK route uitgezocht voor met een paar maatjes te rijden:
19/06: Togo vs. Zwitserland (Dortmund) - Deze is wat mij betreft optioneel!
20/06: Engeland vs. Zweden (Koln)
21/06: Nederland vs. Argentinie (Frankfurt)
22/06: Ghana vs. USA (Nuremberg) - Bij gebrek aan beter
Daarna hebben we twee opties (gebaseerd op het tournooi verloop):
A. We blijven een dag extra in Nuremberg (als Nederland eerste in de poule wordt) en daarna:
24/06: Nederland vs. Nr. 2 poule D. (Leipzig)
B. 23/06: Kroatie vs. Australie (Stutgart)
24/06: Nummer 1 poule A (Duitsland?) vs. Nummer 2 poule B (England?)
Leuk weekje zo!
Brazilie zal niet in Hanover spelen. In Hanover wordt maar 1 achtste finale gespeeld. Die zal gaan tussen de nr. 1 van groep H en de nr. 2 van groep 2. Brazilie speelt in groep F, dus komen ze helaas voor je niet in Hanover te spelen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:55 schreef pinkplatinum het volgende:
M'n tante woont in hannover dus ik zal zeker daar zijn als brazilie er (misschien) speelt..
dan wil ik wel een pilsje met je drinkenquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:04 schreef BrauN het volgende:
Ik ga eens het plan voorleggen om naar Engeland-Zweden te gaan in Köln. Vette stad! Vette ploegen! Feest.
Niet doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:28 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik zit er aan te denken om een dagje Gelsenkirchen te doen.
En sowieso Keulen waarschijnlijk tijdens Engeland-Zweden.
Laat even weten hoe wat en waarquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:12 schreef Bananenman het volgende:
Ik ga wel even met Jawi en nog wat jongens die kant op, waar precies weet ik nog niet...
Anders in de kroegen welquote:Op zondag 14 mei 2006 19:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Kun je in de speelsteden het WK eigenlijk volgen op grote TV schermen in de binnenstad?
heb je ze al verkocht of niet???quote:Op maandag 1 mei 2006 12:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik, alleen niet voor het nederlands elftal
.
Ik ga naar Tsjechie - Ghana en Zweden - Engeland (allebei in Keulen)![]()
. Maar misschien verkopen we die kaarten voor Zweden - Engeland wel door als iemand er veel geld voor over heeft.
Ligt eraan voor welke wedstrijd. Voor wedstrijden van het Nederlands elftal moet je al gauw aan rond de 1500 denken.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:30 schreef dvdfreak het volgende:
Wat is goede prijs voor een kaartje 3-400 euro?
Marktplaats verkoopt kaartjes voor Nederland a 5-700 euro per stukquote:Op maandag 5 juni 2006 22:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ligt eraan voor welke wedstrijd. Voor wedstrijden van het Nederlands elftal moet je al gauw aan rond de 1500 denken.
Stonden die kaarten op naam? Heeft 'ie ze over laten schrijven of neemt 'ie de gok dat zijn kaarten niet gecontroleerd worden?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:51 schreef Backdoorman het volgende:
mijn oom heeft twee kaartjes gekocht voor het zachte, schappelijke prijsje van 900,- euro voor Nederland - Argentinie.......per kaart is dat dus.........
Reken er maar op dat kaarten van 500-700 keihard nep zijnquote:Op maandag 5 juni 2006 22:49 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Marktplaats verkoopt kaartjes voor Nederland a 5-700 euro per stuk
Ik denk het niet, voor die bedragen gaan ze ook op ebay.de weg. Daar verkopen ze echt geen valse kaarten. Dit is momenteel de gangbare prijs, ticketburo's bieden ze voor vergelijkbare prijzen aan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Reken er maar op dat kaarten van 500-700 keihard nep zijn
quote:
zolang men ze blijft kopen... zullen er altijd mensen zijn die aan zwarthandel doenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:49 schreef WEST het volgende:
ik vind het belachelijk dat kaarten zo duur voor de hand gaan.
ik zag een kaartje wat 100 euro kost zeg maar dat die persoon niet onder de 700 euro verkoopt
dat is wel 1500 gulden (ongeveer)
ja ik zit op een of ander 'fancamp'quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zit je daar op een camping? En zo ja, welke?
hehe, ik ook. www.fan-camp.de is het als het goed is.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:36 schreef keijz het volgende:
[..]
ja ik zit op een of ander 'fancamp'
ik ga dus naar een kamp in duitsland
ja iddquote:Op woensdag 7 juni 2006 14:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
hehe, ik ook. www.fan-camp.de is het als het goed is.
Ligt gewoon naast het stadion, dus vlak voor de wedstrijd even een zwarthandelaar neer knuppelen en die kaartjes zijn in de pocket.![]()
Dan nog ga ik geen 250+ km rijden naar een locatie waarvoor ik geen kaartjes heb.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Net even te ver weg? Dichterbij komt het WK niet hoor
250km is ook zoooo verquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan nog ga ik geen 250+ km rijden naar een locatie waarvoor ik geen kaartjes heb.
Besides, hopenlijk komt het ook een keer in Engeland als ik daar weer woon![]()
Ja we hebben wel een tent gehuurd daar, kost echt niks!quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:01 schreef Silenus het volgende:
Nee je kon bij die organisatie regelen of je een tent daar hebt of niet. Het is maar 12 euro per nacht en daar zit ontbijt bij inbegrepen, dus dat is geen geld. En je matje zul je zelf wel mee moeten nemen, verwacht niet dat ze daar al bedden in die tenten hebben staan.
idd mooi op een groot scherm! 3.000 britten? haha , denk wel 20.000quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:14 schreef england4ever het volgende:
Ik ga met 3 vrienden naar Köln, england-zweden, zonder kaarten natuurlijk.
Onlangs had ik kans op 1 ticket voor deze match, 1950euro, dan sta ik liever buiten
op groot scherm te kijken bij die andere 30000 engelsen die niet binnen geraken...
Cheers lads
quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:22 schreef BramKVO het volgende:
heb zonet vernomen dat ik wellicht 2 tickets gratis krijg voor Ghana-Tsjechie in Keulen. lijkt me leuk. Kun je daar snachts nog wat stappen of zouden er nog hotels vrij zijn ? Want geen trein meer na de match ... En met auto zie ik nie echt zitten.
En zo te horen ook flink wat Nederlanders.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:53 schreef Jfa het volgende:
[..]
idd mooi op een groot scherm! 3.000 britten? haha , denk wel 20.000![]()
Aan beide kanten van de Main naar het scherm te kijken...quote:Op donderdag 8 juni 2006 07:44 schreef Da_Sandman het volgende:
In Frankfurt? Groot scherm in de Main, tribune voor duizenden mensen ervoor...
auto zie ik niet zo zitten, is al gauw 400 km heen van waar ik woon. En dan heb je ook nog problemen voor parkeerplaatsen enzo. Trein is dus makkelijker ware het niet dat je dus geen trein terug hebt savonds ... Zou het te doen zijn om het te rekken tot 7u smorgens wanneer 1ste trein is ...?quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Vet
Ga er maar vanuit dat er geen hotels meer vrij zijn... Lekker in de auto slapen joh
Dat doen wij wel.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:16 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Zou het te doen zijn om het te rekken tot 7u smorgens wanneer 1ste trein is ...?![]()
moet even beter lezen jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:13 schreef england4ever het volgende:
Jfa, ge moet goed lezen ik zei 30.000 britten hé, in Portugal waren er meer dan 30.000 fans die geen ticket hadden, maar die wel afgereisd zijn naar daar... Telkens als de engelsen speelden, was alles rood-wit gekleurd in de straten. Daar hadden ze wel naar het schijnt verschillende grote schermen geplaatst, wat ze in Keulen ook wel zullen doen zeker...
cheers lads
17 Juni Kaiserslautern, Italie - USA.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:32 schreef Afunados het volgende:
[..]
En zo te horen ook flink wat Nederlanders.
Wij gaan iig ook met de auto, en 's avonds of dag erna doorrijden naar Frankfurt voor NL-ARG
Hoe zit het daar met grote TV schermen?
Klopt absoluut, maar de twee dagen die ik noemde ga ik me wat Oranje-fans. Lekker aan dagje ergeren aan al die irritante teletoetersquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
17 Juni Kaiserslautern, Italie - USA.
Meer affiche in jouw stijl toch?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:04 schreef BrauN het volgende:
Ik ga eens het plan voorleggen om naar Engeland-Zweden te gaan in Köln. Vette stad! Vette ploegen! Feest.
Same herequote:Op maandag 1 mei 2006 11:30 schreef Zwansen het volgende:
Misschien wel. Hambrug, Bremen, Gelsenkirchen is vlakbij.
Bij de grensovergang van de autobaan (arnhem - oberhausen) werd iedere auto die ook maar iets oranjes bij zich had tegengehouden en gecontroleerd.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand al geweest? Hoe zit het met grenscontroles?
Wow. Ik ben met jou geweest.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:29 schreef Yeahinho het volgende:
Om 00.30 rijdt onze bus aan naar Leipzig.
Ik ga met het voetbalelftal van m'n buurjongen (speler) en buurman (de coach) mee, dat via hun sponsor goedkoop een bus heeft geregeld. Ze spelen morgen een toernooitje bij Lipsia o.i.d., en gaan zondag feestvieren op het Oranjeplein aldaar. En ik ga gewoon voor de gezelligheid mee.
Moffen here we come.
Ja idd, weet iemand dit? Wil toch wel een hoop kratjes meenemen voor onderweg.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel alcohol mag je bij je hebben ?
1 liter ppquote:Op maandag 12 juni 2006 13:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja idd, weet iemand dit? Wil toch wel een hoop kratjes meenemen voor onderweg.
Bij Heerlen staat dagelijks een file van meerdere kilometers vanwege grenscontrole. Als je van Maastricht en Heerlen-Noord afkomt staan er ook borden die aangeven dat je de file inrijd vanwege grenscontrole...quote:Op maandag 12 juni 2006 11:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand al geweest? Hoe zit het met grenscontroles?
Minder, dat wordt dus een tijdje filerijdenquote:Op maandag 12 juni 2006 13:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bij Heerlen staat dagelijks een file van meerdere kilometers vanwege grenscontrole. Als je van Maastricht en Heerlen-Noord afkomt staan er ook borden die aangeven dat je de file inrijd vanwege grenscontrole...
Rijbewijs is geen officieële identiteitskaart...quote:Op maandag 12 juni 2006 14:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Is een rijbewijs trouwens genoeg voor reizen binnen de EU? Of moet je IDkaart/paspoort hebben?
En dan maakt het niet uit of je 1 liter bier of 1 liter zware whiskey doetquote:Op maandag 12 juni 2006 13:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je mag 1 liter pp invoeren, dus ik denk dat hetzelfde geldt voor uitvoeren..
Domme Ollanders mogen niet?quote:Op maandag 12 juni 2006 14:23 schreef england4ever het volgende:
Aan al de Belgen op dit forum, als jullie willen rijden naar Keulen, dinsdag 20 juni England-Zweden, kunnen jullie afspreken op onderstaande link, Velen van ons zakken af naar Keulen om wedstrijd te volgen op groot scherm. Zwarte markt: 1 kaart : 1950 euro ???? Groot scherm zekers..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |