Deze wil denk ik ook wel heen, ook niet zo ver weg, en Zweedse damesquote:Groep B Zweden
Engeland din 20 jun 21:00 Keulen
Idd goeie... voor mij 250 km, zeer goed te doenquote:Op maandag 1 mei 2006 11:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Deze wil denk ik ook wel heen, ook niet zo ver weg, en Zweedse damesAlleen Engelsen
![]()
Wildkamperen!!quote:Op maandag 1 mei 2006 11:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Idd goeie... voor mij 250 km, zeer goed te doen
Ik denk dat t gewoon overnachten op straat, of in de auto wordt![]()
![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 12:08 schreef Ingridh007 het volgende:
Is er uberhaupt iemand die wel een kaartje heeft?
Ikquote:Op maandag 1 mei 2006 12:08 schreef Ingridh007 het volgende:
Is er uberhaupt iemand die wel een kaartje heeft?
In de auto vrees ikquote:Op maandag 1 mei 2006 15:50 schreef Wank3r het volgende:
Ik. Ik vroeg mij af hoe jullie daar gaan overnachten!
Niet?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:50 schreef Wank3r het volgende:
Ik. Ik vroeg mij af hoe jullie daar gaan overnachten!
Lijkt me ook een goeie dagquote:Op maandag 1 mei 2006 18:07 schreef Grunner het volgende:
Op 20 juni naar Keulen. De dag van Engeland - Zweden.
Op 't station van keulen hebben ze een heerlijk warme 'wachtruimte' waar je lekker kan slapen.. als je toch iets gratis zoekt.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Idd goeie... voor mij 250 km, zeer goed te doen
Ik denk dat t gewoon overnachten op straat, of in de auto wordt![]()
![]()
en dan zo'n zweedse dame erbij zekerquote:Op maandag 1 mei 2006 11:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wildkamperen!!![]()
Wel een beeetje jammer dat de speelsteden van Nederland allemaal zo ver weg zijn![]()
In ieder geval naar Frankfurt als Nederland tegen Argentinie speelt.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
En waar gaat PyTh naartoe?
Perfecte wedstrijd juist! Als er iemand voor sfeer kan zorgen zijn het wel de Engelsen (en de Hollanders). Waarom perfect: eerst lekker zuipen en zingen met de Engelsen en daarna vertrekken met een Zweedse schone. Die Engelsen zijn toch allemaal zo lelijk als de pest, dus daar heb je geen concurrentie van!quote:Op maandag 1 mei 2006 11:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Deze wil denk ik ook wel heen, ook niet zo ver weg, en Zweedse damesAlleen Engelsen
![]()
maar voordat je met de Zweedse mee gaat, nog even een paar klappen krijgen van bezopen Engelsenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Perfecte wedstrijd juist! Als er iemand voor sfeer kan zorgen zijn het wel de Engelsen (en de Hollanders). Waarom perfect: eerst lekker zuipen en zingen met de Engelsen en daarna vertrekken met een Zweedse schone. Die Engelsen zijn toch allemaal zo lelijk als de pest, dus daar heb je geen concurrentie van!
Vrienden ziiten op een oranje camping. Dus ja die zijn er.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
In de auto vrees ik
Heb je speciale WK campings?
Nee daar wil je zittenquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Zo net ff een alternatieve WK route uitgezocht voor met een paar maatjes te rijden:
19/06: Togo vs. Zwitserland (Dortmund) - Deze is wat mij betreft optioneel!
20/06: Engeland vs. Zweden (Koln)
21/06: Nederland vs. Argentinie (Frankfurt)
22/06: Ghana vs. USA (Nuremberg) - Bij gebrek aan beter
Daarna hebben we twee opties (gebaseerd op het tournooi verloop):
A. We blijven een dag extra in Nuremberg (als Nederland eerste in de poule wordt) en daarna:
24/06: Nederland vs. Nr. 2 poule D. (Leipzig)
B. 23/06: Kroatie vs. Australie (Stutgart)
24/06: Nummer 1 poule A (Duitsland?) vs. Nummer 2 poule B (England?)
Leuk weekje zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |