TR, met de trein wil ik wel gaan ja, maar kan je daar nog makkelijk op campings komen ofzo? retourtje naar bv. Nurnberg kost al gauw 150 euroquote:Op zondag 18 juni 2006 22:44 schreef TerroRobbie het volgende:
trein/ICE.
Wel iets meerquote:Op zondag 18 juni 2006 23:48 schreef Chen het volgende:
Ik was in Stuttgart, gewoon naar de wedstrijd. Ik had wel een kaartje. Maar er waren 20.000 Nederlanders die niet in het stadion waren maar in de stad hoorde ik!!
Ik snap niks van die #$%#$%#$%#$ treinen, dus ik rij mooi met jou meequote:Op maandag 19 juni 2006 00:37 schreef Yeahinho het volgende:
Dan bevinden zich die dag meer dan een miljoen Nederlanders in Duitsland denk ik.
Ben je met de auto gegaan? Waar geparkeert? Of staat dat allemaal goed aangeduid?quote:Op maandag 19 juni 2006 00:09 schreef BramKVO het volgende:
Het was schitterend in Keulen ! Fantastisch zo'n WK, alle nationaliteiten lopen er door elkaar : Duitsers, Nederlanders, Belgen, Ghanezen, Italianan, Engelsen, Tsjechen, ... en iedereen is in feeststemming, alle cafes en terrassen zaten vol. De match was ook zalig natuurlijk, vooral 2de helft toen Ghana echt indrukwekkend voetbal speelde. De tsjechen waren belabberd.
Alle Duitsers stonden trouwens achter Ghana. Sfeer in het mooie stadion was ook dik in orde.
kdo a neskace neni czech HOP HOP HOP is leuk liedje trouwens vd tsjechen. Net als het plaatselijke keulense nummer 'Viva Colonica'
Zal eens navragen.quote:Op maandag 19 juni 2006 03:55 schreef PLAE@ het volgende:
Ik neem aan dat niemand hier campings in Nurnberg weet of een hostell oid waar nog plaats is![]()
op welke dag is dat? zaterdag toevallig?quote:Op maandag 19 juni 2006 00:33 schreef TilburgCasual het volgende:
Ik hoop dat Oranje 2de in de poule wordt en dan de achtste finale wint. De kwartfinale vindt dan plaats in GelsenkirchenDat is wel heel dichtbij
![]()
Geweldig toch?quote:Op maandag 19 juni 2006 10:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Zaterdag 1 juli, dan wordt het echt heel erg druk daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |