als je thuis bent heb je weer alle tijd om een usericoon aan te maken !quote:
die heb ik ?quote:Op maandag 1 mei 2006 10:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je thuis bent heb je weer alle tijd om een usericoon aan te maken !
ik weet het wel zekerquote:
hahahaquote:
maar je zit nu in Sydney ?quote:Op maandag 1 mei 2006 11:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha
ik werk ook al maaaaanden met text_only (anders is het gewoon niet vooruit te branden) dus ik heb het nooit gezien
maar ff snel uploaden als ik weer thuis ben!
quote:Op maandag 1 mei 2006 11:15 schreef appelsientje het volgende:
En ik ga weer
ik probeer nog ff online te komen op de luchthaven
tjoooo
Geniet nog lekker en tot snelquote:Op maandag 1 mei 2006 11:15 schreef appelsientje het volgende:
En ik ga weer
ik probeer nog ff online te komen op de luchthaven
tjoooo
quote:
Dan ga ik dat maar eens doenquote:Op maandag 1 mei 2006 11:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
op de dag van de arbeid hoor je te werken
![]()
Waarschijnlijk ergens in ONZquote:Op maandag 1 mei 2006 11:32 schreef Spideyman het volgende:
Er was ooit eens zo'n topic waar er letterlijk naar een woord werd gekeken en dan werd er een andere betekenis aan gegeven.
bv. intolerant: in een tolerante bui zijn.
maar in het topic was het zeg maar wel grappig en veel genialer. WEET IEMAND WELK TOPIC DAT WAS???
Bos je bent blauwquote:
[Vom-mode]quote:
Werken is voor mietjes!quote:
Yupz!quote:
We moeten ff een tijd afsprekenquote:
12:00 ?quote:
Schandalig en dat wordt modquote:Op maandag 1 mei 2006 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Frankfurt voor mij, camping is al geboekt... Voor 3 euro p.p.p.n.
quote:
2 modjes die op naam zoeken en dan geowon de toptopics dichtgooien...quote:Op maandag 1 mei 2006 12:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Modjes zijn te snel.
We moeten toch voor een verrassingtactiek kiezen in de avonduren....
wordt dus weer tijd voor een tukkie op een tribune ?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:11 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
Wat een marathon gisteren! Zaterdag op zondag 1 uur geslapen en daarna naar Lommel gegaan, 11 uur smorgens daar en rond 19:30 thuis. Daarna 1 uur gaan pitten en uitgegaan in Kontich (vlakbij Antwerpen), 7 uur vanmorgen thuis...
Mijn ex ook nog tegengekomen bij het voetbal in Lommel...
Was met het EK toch niet? Toen werd er gewoon in VBL gepostquote:Op maandag 1 mei 2006 12:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Maar eh, als ik nu een topic open in VBL over het WK gaat die dus naar het wK forum?
Ik blijf voorlopig ff van de cake afquote:Op maandag 1 mei 2006 12:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wordt dus weer tijd voor een tukkie op een tribune ?
wel goed voor je (nacht)rust !quote:
Yes!quote:Op maandag 1 mei 2006 12:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Maar eh, als ik nu een topic open in VBL over het WK gaat die dus naar het wK forum?
Slechts een stuk of 3quote:Op maandag 1 mei 2006 12:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey DG, heb je kaarten voor CL finale? Zal wel, jou kennende!
Vroegahquote:Op maandag 1 mei 2006 12:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Was met het EK toch niet? Toen werd er gewoon in VBL gepost
Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:32 schreef DutchGooner het volgende:
Slechts een stuk of 3
Kostprijs enzo.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:32 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?
Maar je sloeg mijn aanbod af toen je hoorde dat je de gehele dag voor mijn alcoholische versnaperingen moest betalenquote:
Waarom mag er niet gewoon in VBL gepost worden zoals het altijd wasquote:
Wat een n00b.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:34 schreef DutchGooner het volgende:
Maar je sloeg mijn aanbod af toen je hoorde dat je de gehele dag voor mijn alcoholische versnaperingen moest betalen
quote:Op maandag 1 mei 2006 12:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wat een n00b.
Die twee colaatjes die jij op een dag drinkt had ik er wel voor overgehad!
En dat is de prijs die hij moest betalen om met je mee te mogen?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:36 schreef DutchGooner het volgende:
Baco's mijn vriend,heul veul baco's mijn vriend
Hij moet die kater van het verliezen in de CL-finale en 5de worden toch ergens mee wegspoelen?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:37 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En dat is de prijs die hij moest betalen om met je mee te mogen?
zeg maar de prijs van 2 flessen Bacardi + bijbehorde colaquote:Op maandag 1 mei 2006 12:37 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En dat is de prijs die hij moest betalen om met je mee te mogen?
quote:Op maandag 1 mei 2006 12:38 schreef VoreG het volgende:
Je moet allang blij wezen dat je de hamburgers niet hoefde te betalen
Tsja,wordt natuurlijk lastig om naar wedstrijden te gaan die een soort Fata Morgana zijn.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik had overigens aangeboden om hem dan mee te nemen naar Ajax - Tottenham in de CL, maar dat wilde hij dan weer niet
Is al genoeg over gezegd lijkt me, pak betreffende topics er maar bij.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom mag er niet gewoon in VBL gepost worden zoals het altijd was... Zonder achtelijke gladiolen?
Die ONZtopics bedoel je?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is al genoeg over gezegd lijkt me, pak betreffende topics er maar bij.
Waar staan die? Ikheb ze namelijk gemistquote:Op maandag 1 mei 2006 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar ja, Sandman is nu mod, dus dan mag het lijkt me.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die van JXL is echt geniaaaaaaaal. Superplaat.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waar staan die? Ikheb ze namelijk gemist
Yeah eindelijk de albums van Raconteurs en JunkieXL binnen
Het WK niet in VBL, modjes gezocht dus!quote:Op maandag 1 mei 2006 12:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waar staan die? Ikheb ze namelijk gemist
Yeah eindelijk de albums van Raconteurs en JunkieXL binnen
Het is toch zo? In de discussies zo fel tegen het niet mogen posten in VBL. Dan lijkt het me wel erg suf om dan ineens mod te zijn en alles prima te vinden.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het WK niet in VBL, modjes gezocht dus!
WK niet in VBL #2. Droogkloten vs Teletoeters.
En Schigt, dat is makkelijk gezegd natuurlijk. Doe je Sandman tekort mee.
Met verkeerd quoten anders ook welquote:Op maandag 1 mei 2006 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het WK niet in VBL, modjes gezocht dus!
WK niet in VBL #2. Droogkloten vs Teletoeters.
En Schigt, dat is makkelijk gezegd natuurlijk. Doe je Sandman tekort mee.
Eigenlijk geen zin om me te verdedigen ofzo, maar je hebt mn redenen toch gezien?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is toch zo? In de discussies zo fel tegen het niet mogen posten in VBL. Dan lijkt het me wel erg suf om dan ineens mod te zijn en alles prima te vinden.
Al ambieert natuurlijk iedereen een modschap ten koste van alles![]()
Waar?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Eigenlijk geen zin om me te verdedigen ofzo, maar je hebt mn redenen toch gezien?
Aangeboden om te helpen is voor jou de reden om het te doenquote:Op maandag 1 mei 2006 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
In het Wk niet in VBL topic...
quote:Op maandag 1 mei 2006 12:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Al ambieert natuurlijk iedereen een modschap ten koste van alles![]()
Ik vind het jammer dat je hier niet over het WK mag posten. Erg jammer zelfs, het liefste had ik het net als twee jaar geleden gezien op dat gebied. Nu is besloten dat dat niet gebeurt, dan kan je gan grienen, of je gaat proberen het daar leuk te maken. Hoppa.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Aangeboden om te helpen is voor jou de reden om het te doen
Je bent er fel, althans zo komt het over, dat je niet over het WK in VBL mag posten, maar als je kan helpen met het modden van een apart WK subforum (wat dus inprincipe losstaat van VBL, of mag je hier ook modden?), dan boeit het ineens niet meer?
En anderen maken de keuze om het WKforum te negeren.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je hier niet over het WK mag posten. Erg jammer zelfs, het liefste had ik het net als twee jaar geleden gezien op dat gebied. Nu is besloten dat dat niet gebeurt, dan kan je gan grienen, of je gaat proberen het daar leuk te maken. Hoppa.
Aha. Prima.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je hier niet over het WK mag posten. Erg jammer zelfs, het liefste had ik het net als twee jaar geleden gezien op dat gebied. Nu is besloten dat dat niet gebeurt, dan kan je gan grienen, of je gaat proberen het daar leuk te maken. Hoppa.
En die vraag ik ook niet om uitleg...quote:Op maandag 1 mei 2006 13:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En anderen maken de keuze om het WKforum te negeren.
Dus je bent zelfs maar mod voor twee weekjes?quote:Op maandag 1 mei 2006 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik niet, dan zit ik in Frankfurt.
Lekker dan,modjes die er niet zijn.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik niet, dan zit ik in Frankfurt.
Terecht,want die blijven wel bij hun standpunt/mening/idee erover.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En die vraag ik ook niet om uitleg...
Ah, dus ik niet? Wat van "ik blijf het jammer vinden" snap je niet?quote:Op maandag 1 mei 2006 13:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Terecht,want die blijven wel bij hun standpunt/mening/idee erover.
quote:Op maandag 1 mei 2006 13:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Lekker dan,modjes die er niet zijn.
quote:Peter R. de Vries en de moord op JFK
In een ruim twee en half uur durende reportage – gemaakt in Dallas – doet Peter R. de Vries op dinsdagavond 2 mei een gewaagde poging om nieuw licht te werpen op de meest geruchtmakende moord aller tijden: die op John F. Kennedy op 22 november 1963. Ruim veertig jaar na dato probeert De Vries een antwoord te vinden op de vraag die honderden miljoenen mensen zichzelf wel eens hebben gesteld: was Lee Harvey Oswald de enige schutter of was er sprake van een complot? Peter R. de Vries, misdaadverslaggever is dinsdagavond 2 mei van 20.30 tot 23.50 uur te zien bij SBS 6 en wordt van 22.30 tot 22.50 uur onderbroken door Hart van Nederland.
In de reportage toont Peter aan dat vele conclusies en veronderstellingen van de Warren-commissie, die de achtergronden van de moord onderzocht en stelde dat Lee Harvey Oswald alleen handelde, niet langer stand houden. De reportage is gemaakt in samenwerking met de Nederlandse Kennedy-expert en ex-zakenman Wim Dankbaar, die de aanslag al meer dan tien jaar onderzoekt.
Na een lange researchperiode hebben Peter R. de Vries en zijn crew in februari twee weken in Dallas gefilmd en daar met vele betrokkenen gesproken, zoals voormalig CIA- en FBI-agenten, maar ook met bijvoorbeeld de ex-vriendin van Lee Harvey Oswald en een aantal ooggetuigen. Resultaat daarvan is de langste uitzending ooit in de geschiedenis van het programma van Peter R. de Vries met daarin nieuwe, nooit in Nederland vertoonde beelden en een opzienbarend interview met de man die claimt dat hij betrokken is geweest bij de aanslag op de president. Volgens deze man is de aanslag een samenwerkingsverband geweest tussen de CIA en de maffia, die allebei redenen hadden om van JFK af te willen.
Peter R. de Vries: "Op het eerste gezicht klinkt het natuurlijk ongeloofwaardig als iemand deze moord opbiecht, dat gevoel had ik zelf aanvankelijk ook. Maar naarmate we ons meer in de achtergronden verdiepten, kwamen we er achter dat deze man niet een gek is die alleen maar roept dat hij de president heeft vermoord. Nee, hij heeft een zeer gedetailleerd verhaal, vol met namen en toenamen, dat op veel punten naadloos aansluit op wat andere betrokkenen hebben verteld. Zijn verhaal moet nader worden onderzocht, maar het lijkt wel of daar in Amerika zelf weinig animo voor is. Misschien heeft men daar al teveel verschillende scenario’s onder handen gehad."
Over zijn verblijf in Dallas zegt Peter: "Het was als uit de klei getrokken Nederlandse misdaad-verslaggever echt een heel bijzondere ervaring om op deze historische plek – Dealey Plaza, de Grassy Knoll, de Schoolbookdepository – een reportage te maken. Het is een zaak waarop honderden Amerikaanse collegae hun tanden hebben stuk gebeten, dus ik realiseer me dat het erg hoog gegrepen is als je zegt dat je met iets nieuws komt. Maar toch zeg ik: ‘Dat hebben we absoluut, het is een onthullende reportage geworden, die de kijker aan het denken zal zetten."
Ikke niet hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 13:26 schreef just me het volgende:
[..]
zoals ik
![]()
laat je niet gek maken Zandmannetje
quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 13:49 schreef DarkShine het volgende:
Oefenschema van Roda is bekend, komen 2 nieuwe stadions bij om te groundhoppen in de voorbereiding (Fortuna Dusseldorf & Zulte Waregem). Verder spelen we nog tegen Alemannia Aachen en KV Mechelen.
waar ze in de USA al 43 jaar niet uitkomen lost Peet in 2 weken opquote:Op maandag 1 mei 2006 13:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]Peter waagt zich nu aan wel iets heel groots
Nee, maar het staat me wel aan.quote:
ja, mijn pc is heeeeel traag vandaag ?quote:Op maandag 1 mei 2006 14:25 schreef clauwheee het volgende:
Hebben jullie ook maandag-opstart-problemen?
Zo'n ouwe rot als Bjoro heeft het allemaal al eens gezien en een feesie meer of minder op koninginnedag maakt zo'n routinier ook niets uitquote:Op maandag 1 mei 2006 14:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja, mijn pc is heeeeel traag vandaag ?
of bedoel je dat jij last heb van het gek doen op zaterdag.....tja de leeftijd he
M.a.w. gewoon lang in bed blijven liggenquote:Op maandag 1 mei 2006 15:27 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Ik had ook wat opstartproblemen vandaag.
precies als al mijn oude schoenen konden vertellen waar ze zijn geweest heb je een boek waar de bijbel een foldertje bij isquote:Op maandag 1 mei 2006 14:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zo'n ouwe rot als Bjoro heeft het allemaal al eens gezien en een feesie meer of minder op koninginnedag maakt zo'n routinier ook niets uit
Waarschijnlijk wordt dat boek dan ook nog es een stuk smeriger dan de Bijbel, want waar die schoenen van jou idd wel niet allemaal geweest zijnquote:Op maandag 1 mei 2006 15:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
precies als al mijn oude schoenen konden vertellen waar ze zijn geweest heb je een boek waar de bijbel een foldertje bij is
jij kent de bijbel zeker niet ?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt dat boek dan ook nog es een stuk smeriger dan de Bijbel, want waar die schoenen van jou idd wel niet allemaal geweest zijn
is dat het laatste deel van Suske en Wiske ?quote:Op maandag 1 mei 2006 16:12 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Ben vanmorgen begonnen in Joe Speedboot, kan ik mooi al mijn boeken die er nog liggen gaan lezen enzovoort.
alsof S&W geen cultuur isquote:Op maandag 1 mei 2006 16:22 schreef methodmich het volgende:
Cultuurbarbaar!
Adam en Eva kregen meer kinderen, niet alleen Kaïn en Abel. Er schijnen wel wat broers en zussen met elkaar getrouwd te zijn.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Adam en Eva waren de eerste mensen op aarde, kregen 2 zoons (Kay en Abel).
blijft dus incest....en dat vind ikquote:Op maandag 1 mei 2006 16:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Adam en Eva kregen meer kinderen, niet alleen Kaïn en Abel. Er schijnen wel wat broers en zussen met elkaar getrouwd te zijn.
Amen.![]()
quote:In Genisis 1 en 2 worden Kaïn, Abel en Seth genoemd als kinderen van Adam en Eva, in Jubilee wordt vernoemd naar negen kinderen waaronder dochters met namen als Azûrâ, Awân, Lebuda en Qelimath.
Azûrâ werd de vrouw van Abel en Awân de vrouw van Seth.
ook in nederland cultuur te noemen hoor !quote:Op maandag 1 mei 2006 16:25 schreef methodmich het volgende:
Vlaams cultuurgoed ja.
Nou, wat jij wilt, Krimson.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ook in nederland cultuur te noemen hoor !
ga jij hier ff de Barabas uithangenquote:
Als kiespijnquote:Op maandag 1 mei 2006 16:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo ik ben ook weer terugHebben jullie me gemist?
Kun jij niet naar het wk forum?quote:Op maandag 1 mei 2006 16:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo ik ben ook weer terugHebben jullie me gemist?
quote:Op maandag 1 mei 2006 17:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jij ook al mod?![]()
ging niet slecht voor een maandag
hoe staat het met die vacature van laatst?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:20 schreef golfer het volgende:
Zo, even boodschappies gedaan en straks Bluezz verrassen met een ouderwets maaltijdje met verse witte Hollandse asperges.
Beter nu kutweer dan in juni/juli/augustus.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een hoerig kut schijtweer zeg.
HET IS FUCKIN LENTE!!!
Anders heb je nog ff 1 nachtje slapen geduldquote:Op maandag 1 mei 2006 17:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een hoerig kut schijtweer zeg.
HET IS FUCKIN LENTE!!!
Ja, ze hebben een paar van dat soort topics geopendquote:Op maandag 1 mei 2006 17:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
franky en voreg waren al begonnen met ontgroenen zag ik
Ik ben liefquote:Op maandag 1 mei 2006 17:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ze hebben een paar van dat soort topics geopend
Procedure loopt nog steeds.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:24 schreef pascalheister het volgende:
hoe staat het met die vacature van laatst?
Uitbuiken na het eten.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:31 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een rust hier.
Heerlijk tochquote:Op maandag 1 mei 2006 19:31 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een rust hier.
Hier ookquote:
DG zou dacht ik een toto verzorgen die wel gewoon in VBL zal blijven, maar voor de rest worden de topics zonder pardon naar WK gekickedquote:Op maandag 1 mei 2006 19:37 schreef Radegast het volgende:
Mogen we nou hier in VBL helemaal niks aan WK2006 doen?
Is dit het nieuwe one-tolerance beleidquote:Op maandag 1 mei 2006 19:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
DG zou dacht ik een toto verzorgen die wel gewoon in VBL zal blijven, maar voor de rest worden de topics zonder pardon naar WK gekicked
Je kan het inderdaad zien als vreemde beslissing.quote:
Wij zijn goed.quote:In de subleagues waren er vier teams weekwinnaar, [WEL], ouwe, Hools en Fryslân Boppe!! behaalden allen 77 punten.
Gaat dat over wielrennen?quote:
dat zou je toch moeten weten als mod?quote:Op maandag 1 mei 2006 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan het inderdaad zien als vreemde beslissing.
Maar nogmaals ik weet het niet zeker, maar dacht zoiets ooit gelezen te hebben.
Dank je Tong
Jullie maken het voetballen kapot!quote:Op maandag 1 mei 2006 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan het inderdaad zien als vreemde beslissing.
Maar nogmaals ik weet het niet zeker, maar dacht zoiets ooit gelezen te hebben.
Dank je Tong
aj dat is klote, gedwongen of heeft ze wat anders?quote:Op maandag 1 mei 2006 21:06 schreef clauwheee het volgende:
Terug van sporten
![]()
Mijn directe collega, best wel goede vriendin geworden, waar ik vanaf het begin mee samengewerkt heb en waar ik nu samen mee de boel een beetje in goede banen probeer te houden (lang verhaal)...gaat weg...al heel snel
Vertelde ze net na het sporten. Ik baal zooooooooo. Ik kan dat nooit allemaal opvangen, alleen. En en en en ik wil haar helemaal niet missen. Maar ik ben blij voor dr, ze heeft groot gelijk.
Colaatje..maar...![]()
Ze heeft wat anders. Ze heeft groot gelijk.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
aj dat is klote, gedwongen of heeft ze wat anders?
*knuff aan Clauw geeft*quote:Op maandag 1 mei 2006 21:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ze heeft wat anders. Ze heeft groot gelijk.
Blijft een gave serie, als je het daarover hebt. Bij welk seizoen zitten ze nu?quote:
Haar uitschelden helpt niks hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
He bah Clau, wat ontzettend jammer, klote, kut.![]()
Ja, nu weer even omschakelen naar iets geheel anders als Over mijn Lijk.quote:
Mooi, dan heb ik nog wat leuks om terug te kijken.quote:
wat bedoel je? het met de eilanden of met het ziekenhuisquote:
spelen ze nou tegen Nederland in die spotquote:Op maandag 1 mei 2006 20:13 schreef DIGGER het volgende:
En wat is dit, denk je als je dit ziet:
[afbeelding]
Nou gewoon, dit: http://www.youtube.com/watch?v=02d2sw_l-xY
(heeft iets weg van Hiddink in de NN spot 1998)
Neequote:Op maandag 1 mei 2006 22:11 schreef clauwheee het volgende:
Stargazer, kom je woensdag ook? Zo ja, wat is uw plek?
* clauwheee de leuke dingen van deze week op het netvlies haalt![]()
Morgen A'dam (nou ja, leuk![]()
), woensdag voetbal en vrijdag feestje van de SV
Ik moest ook even slikken.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:23 schreef tong80 het volgende:
Wat een heftig programma. Ik zit hier met tranen in m'n ogen.
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:35 schreef DIGGER het volgende:
Zoals beloofd nog ff de eigen goal van Materazzi vanaf 50 mtr: http://212.162.68.12/test(...)_a_1-0_g_384x288.wmv
Dat moet je als mod nooit zeggen.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:43 schreef Bos81 het volgende:20.000 posts
![]()
Mooi moment om te gaan
Tot morgen
Je baggert toch wel of er nou mods zijn of nietquote:Op maandag 1 mei 2006 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat moet je als mod nooit zeggen.
Maar dat leer je nog wel
RELLEEEEEEEEN
Ik ga er vandoor, maar niet voordat ik mijn vriendje VoreG welterusten heb gewenstquote:
flinke koorts, veel keelpijn en een heel naar hoestje. Gezien haar verleden werd ze alweer bang voor een longontsteking, maar de deskundigen houden het op een normale keelontsteking. Hoeraquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat heeft mevrouw Againzender?
je bent blauw!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat heeft mevrouw Againzender?
ik zal het doorgevenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:06 schreef dndiek het volgende:
Beterschap voor mevrouw AZ
ik had mn team gisteren nog ff snel aangepast, dat heeft me nog naar de 3e plek in de hoolslijst geholpen.quote:
ja als ze 5 kwartier gaan doen over 1 frame helemaalquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zal het doorgeven
Mijn hemel, de snookerfinale wordt echt nachtwerk
ik heb volgens mij het gemiddelde een beetje omlaag geholpen.... 1x een team gekozen en niet meer gewisseldquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik had mn team gisteren nog ff snel aangepast, dat heeft me nog naar de 3e plek in de hoolslijst geholpen.
Bluhh da's niet fijn zeg, beterschap...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
flinke koorts, veel keelpijn en een heel naar hoestje. Gezien haar verleden werd ze alweer bang voor een longontsteking, maar de deskundigen houden het op een normale keelontsteking. Hoera
Ebdon deed net even een sprintframe om te compenserenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja als ze 5 kwartier gaan doen over 1 frame helemaal
Ik heb je forum gevonden ondertussenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bluhh da's niet fijn zeg, beterschap...
WK Forum AZ... En ook nog van het weekend hoor
s-i-m-p-e-l ........... POKER!!!quote:
Poker is gaaf, maar dat Monday Night is wel zo'n minder leuke variant. En de finale van de Crucible, hoe slaapverwekkend en slecht ook, blijft beter kijkbaarquote:
het snooker duurt nog wel even hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
ik heb volgens mij het gemiddelde een beetje omlaag geholpen.... 1x een team gekozen en niet meer gewisseld
Snooker of poker --> dilemma
Monday Night poker vindt ik ook niet veel aan nee.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Poker is gaaf, maar dat Monday Night is wel zo'n minder leuke variant.
Dat vind ik nooit zoveel, ik zie toch liever de spelers en de interactie ertussen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Monday Night poker vindt ik ook niet veel aan nee.
Zometeen begint op CNBC weer poker, iedere nacht om 1 uur.
digitale tv van home kan je het ontvangen
Ze doen allemaal nog mee in het circuitquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:53 schreef golfer het volgende:
In het verleden keek ik nog wel eens avondenlang verslaafd naar snooker, laatste paar jaar interesseert het mij helemaal niet en zou ik niet eens weten wie momenteel de topspelers zijn en of mijn oude helden Davis, O'Sullivan, Hendry en mijn all-time favorite Jimmy White en dat soort superspelers nog überhaupt meedoen.
Barbaarquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Snooker vind ik maar niks, zie er de lol niet van in om er naar te kijken.
* -Vaduz- gaat ook maar holwaarts, welterusten!
Het heeft fucking lang geduurd voor ik uberhaupt wist wat PI betekende. Nu nog snappen, dus kappen jaquote:
Prison Industriesquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het heeft fucking lang geduurd voor ik uberhaupt wist wat PI betekende. Nu nog snappen, dus kappen ja
Scofieldquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Prison IndustriesWat valt er niet aan te snappen?
Je kijkt toch ook Prison Break?
3.1415...............quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het heeft fucking lang geduurd voor ik uberhaupt wist wat PI betekende. Nu nog snappen, dus kappen ja
Ben er door het snooker nog niet eens aan toe gekomen.quote:
Leker wijf van 2 unlimited iddquote:
Die heeft gewonnen dus?quote:
Morgen gaan ze toch verderquote:
ik vond Ludmilla die bij Critical MAss zong lekkerderquote:
Trusteh Tong.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:24 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat liggen. Niet dat ie slaapt maar hij doet zijn ogen dicht.
Trusten Hoolers
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:50 schreef Bruce117 het volgende:
Goedemorgen Hools en Hoolers.
Dat het maar weer een mooie dag mag worden.
Maar eerst![]()
Hij doet het toch in twee delen?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:54 schreef Bjoro het volgende:
Vanavond Peter R de Vries die de moord op JFK ff oplost
half negen en tien uur geloof ik...duurt tot een uurtje of half 12 !quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij doet het toch in twee delen?
Goeiemorgen allen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |