als je thuis bent heb je weer alle tijd om een usericoon aan te maken !quote:
die heb ik ?quote:Op maandag 1 mei 2006 10:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je thuis bent heb je weer alle tijd om een usericoon aan te maken !
ik weet het wel zekerquote:
hahahaquote:
maar je zit nu in Sydney ?quote:Op maandag 1 mei 2006 11:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha
ik werk ook al maaaaanden met text_only (anders is het gewoon niet vooruit te branden) dus ik heb het nooit gezien
maar ff snel uploaden als ik weer thuis ben!
quote:Op maandag 1 mei 2006 11:15 schreef appelsientje het volgende:
En ik ga weer
ik probeer nog ff online te komen op de luchthaven
tjoooo
Geniet nog lekker en tot snelquote:Op maandag 1 mei 2006 11:15 schreef appelsientje het volgende:
En ik ga weer
ik probeer nog ff online te komen op de luchthaven
tjoooo
quote:
Dan ga ik dat maar eens doenquote:Op maandag 1 mei 2006 11:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
op de dag van de arbeid hoor je te werken
![]()
Waarschijnlijk ergens in ONZquote:Op maandag 1 mei 2006 11:32 schreef Spideyman het volgende:
Er was ooit eens zo'n topic waar er letterlijk naar een woord werd gekeken en dan werd er een andere betekenis aan gegeven.
bv. intolerant: in een tolerante bui zijn.
maar in het topic was het zeg maar wel grappig en veel genialer. WEET IEMAND WELK TOPIC DAT WAS???
Bos je bent blauwquote:
[Vom-mode]quote:
Werken is voor mietjes!quote:
Yupz!quote:
We moeten ff een tijd afsprekenquote:
12:00 ?quote:
Schandalig en dat wordt modquote:Op maandag 1 mei 2006 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Frankfurt voor mij, camping is al geboekt... Voor 3 euro p.p.p.n.
quote:
2 modjes die op naam zoeken en dan geowon de toptopics dichtgooien...quote:Op maandag 1 mei 2006 12:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Modjes zijn te snel.
We moeten toch voor een verrassingtactiek kiezen in de avonduren....
wordt dus weer tijd voor een tukkie op een tribune ?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:11 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
Wat een marathon gisteren! Zaterdag op zondag 1 uur geslapen en daarna naar Lommel gegaan, 11 uur smorgens daar en rond 19:30 thuis. Daarna 1 uur gaan pitten en uitgegaan in Kontich (vlakbij Antwerpen), 7 uur vanmorgen thuis...
Mijn ex ook nog tegengekomen bij het voetbal in Lommel...
Was met het EK toch niet? Toen werd er gewoon in VBL gepostquote:Op maandag 1 mei 2006 12:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Maar eh, als ik nu een topic open in VBL over het WK gaat die dus naar het wK forum?
Ik blijf voorlopig ff van de cake afquote:Op maandag 1 mei 2006 12:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wordt dus weer tijd voor een tukkie op een tribune ?
wel goed voor je (nacht)rust !quote:
Yes!quote:Op maandag 1 mei 2006 12:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Maar eh, als ik nu een topic open in VBL over het WK gaat die dus naar het wK forum?
Slechts een stuk of 3quote:Op maandag 1 mei 2006 12:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey DG, heb je kaarten voor CL finale? Zal wel, jou kennende!
Vroegahquote:Op maandag 1 mei 2006 12:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Was met het EK toch niet? Toen werd er gewoon in VBL gepost
Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:32 schreef DutchGooner het volgende:
Slechts een stuk of 3
Kostprijs enzo.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:32 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?
Maar je sloeg mijn aanbod af toen je hoorde dat je de gehele dag voor mijn alcoholische versnaperingen moest betalenquote:
Waarom mag er niet gewoon in VBL gepost worden zoals het altijd wasquote:
Wat een n00b.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:34 schreef DutchGooner het volgende:
Maar je sloeg mijn aanbod af toen je hoorde dat je de gehele dag voor mijn alcoholische versnaperingen moest betalen
quote:Op maandag 1 mei 2006 12:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wat een n00b.
Die twee colaatjes die jij op een dag drinkt had ik er wel voor overgehad!
En dat is de prijs die hij moest betalen om met je mee te mogen?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:36 schreef DutchGooner het volgende:
Baco's mijn vriend,heul veul baco's mijn vriend
Hij moet die kater van het verliezen in de CL-finale en 5de worden toch ergens mee wegspoelen?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:37 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En dat is de prijs die hij moest betalen om met je mee te mogen?
zeg maar de prijs van 2 flessen Bacardi + bijbehorde colaquote:Op maandag 1 mei 2006 12:37 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En dat is de prijs die hij moest betalen om met je mee te mogen?
quote:Op maandag 1 mei 2006 12:38 schreef VoreG het volgende:
Je moet allang blij wezen dat je de hamburgers niet hoefde te betalen
Tsja,wordt natuurlijk lastig om naar wedstrijden te gaan die een soort Fata Morgana zijn.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik had overigens aangeboden om hem dan mee te nemen naar Ajax - Tottenham in de CL, maar dat wilde hij dan weer niet
Is al genoeg over gezegd lijkt me, pak betreffende topics er maar bij.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom mag er niet gewoon in VBL gepost worden zoals het altijd was... Zonder achtelijke gladiolen?
Die ONZtopics bedoel je?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is al genoeg over gezegd lijkt me, pak betreffende topics er maar bij.
Waar staan die? Ikheb ze namelijk gemistquote:Op maandag 1 mei 2006 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar ja, Sandman is nu mod, dus dan mag het lijkt me.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die van JXL is echt geniaaaaaaaal. Superplaat.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waar staan die? Ikheb ze namelijk gemist
Yeah eindelijk de albums van Raconteurs en JunkieXL binnen
Het WK niet in VBL, modjes gezocht dus!quote:Op maandag 1 mei 2006 12:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waar staan die? Ikheb ze namelijk gemist
Yeah eindelijk de albums van Raconteurs en JunkieXL binnen
Het is toch zo? In de discussies zo fel tegen het niet mogen posten in VBL. Dan lijkt het me wel erg suf om dan ineens mod te zijn en alles prima te vinden.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het WK niet in VBL, modjes gezocht dus!
WK niet in VBL #2. Droogkloten vs Teletoeters.
En Schigt, dat is makkelijk gezegd natuurlijk. Doe je Sandman tekort mee.
Met verkeerd quoten anders ook welquote:Op maandag 1 mei 2006 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het WK niet in VBL, modjes gezocht dus!
WK niet in VBL #2. Droogkloten vs Teletoeters.
En Schigt, dat is makkelijk gezegd natuurlijk. Doe je Sandman tekort mee.
Eigenlijk geen zin om me te verdedigen ofzo, maar je hebt mn redenen toch gezien?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is toch zo? In de discussies zo fel tegen het niet mogen posten in VBL. Dan lijkt het me wel erg suf om dan ineens mod te zijn en alles prima te vinden.
Al ambieert natuurlijk iedereen een modschap ten koste van alles![]()
Waar?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Eigenlijk geen zin om me te verdedigen ofzo, maar je hebt mn redenen toch gezien?
Aangeboden om te helpen is voor jou de reden om het te doenquote:Op maandag 1 mei 2006 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
In het Wk niet in VBL topic...
quote:Op maandag 1 mei 2006 12:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Al ambieert natuurlijk iedereen een modschap ten koste van alles![]()
Ik vind het jammer dat je hier niet over het WK mag posten. Erg jammer zelfs, het liefste had ik het net als twee jaar geleden gezien op dat gebied. Nu is besloten dat dat niet gebeurt, dan kan je gan grienen, of je gaat proberen het daar leuk te maken. Hoppa.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Aangeboden om te helpen is voor jou de reden om het te doen
Je bent er fel, althans zo komt het over, dat je niet over het WK in VBL mag posten, maar als je kan helpen met het modden van een apart WK subforum (wat dus inprincipe losstaat van VBL, of mag je hier ook modden?), dan boeit het ineens niet meer?
En anderen maken de keuze om het WKforum te negeren.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je hier niet over het WK mag posten. Erg jammer zelfs, het liefste had ik het net als twee jaar geleden gezien op dat gebied. Nu is besloten dat dat niet gebeurt, dan kan je gan grienen, of je gaat proberen het daar leuk te maken. Hoppa.
Aha. Prima.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je hier niet over het WK mag posten. Erg jammer zelfs, het liefste had ik het net als twee jaar geleden gezien op dat gebied. Nu is besloten dat dat niet gebeurt, dan kan je gan grienen, of je gaat proberen het daar leuk te maken. Hoppa.
En die vraag ik ook niet om uitleg...quote:Op maandag 1 mei 2006 13:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En anderen maken de keuze om het WKforum te negeren.
Dus je bent zelfs maar mod voor twee weekjes?quote:Op maandag 1 mei 2006 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik niet, dan zit ik in Frankfurt.
Lekker dan,modjes die er niet zijn.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik niet, dan zit ik in Frankfurt.
Terecht,want die blijven wel bij hun standpunt/mening/idee erover.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En die vraag ik ook niet om uitleg...
Ah, dus ik niet? Wat van "ik blijf het jammer vinden" snap je niet?quote:Op maandag 1 mei 2006 13:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Terecht,want die blijven wel bij hun standpunt/mening/idee erover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |