quote:
Op maandag 10 april 2006 11:33 schreef rubbereend het volgende:Het WK forum en het VBL-forumOver een maandje is het dan eindelijk zover, dan gaat het WK2006 subforum open! Er is deze keer gekozen voor een strikte scheiding tussen het VBL-forum en het WK2006 subforum, net zoals dat met SPT en OWS is gebeurd afgelopen winter. De WK topics die nu in VBL staan zullen begin mei worden overgeheveld naar de nieuwe plek. Het is vervolgens de bedoeling dat het WK dus enkel en alleen in het WK2006 subforum besproken wordt.
Waarom doen we dit?We willen meer duidelijkheid en geen tweedeling zoals die er was tijdens het EK2004. VBL leek er toen te zijn voor de serieuze users en het EK forum voor de 'teletoeters’. Dit zien we liever niet meer zo. WK2006 zal een forum worden waarin er ruimte is voor serieuze onderwerpen en originele topics met een knipoog.
Lees dit nu pas, dus nog ff m'n ongezouten mening geven:
Vond het zelf 2 jaar geleden perfect. en dit voorstel zuigt grote tijd. En wel hierom.
1 WK forum met daarin en serieuze zaken en lollige, lichte, vermakelijk en bijzaken gaan niet samen, het is alleen maar een uitnodiging voor die teletoeters om ook de serieuze zaken te verzieken.
Destijds met het EK forum in 204 heeft geen enkele VBL user er last van gehad, dat niet serieuze posten van teletoeters, daar deze zich tot het WK forum beperkten. En de teletoeters hadden weer geen last van VBL users die mopperden over het niet serieus kunnen zijn, domme opmerkingen plaatsen etc. daar die zich beperkten tot die paar serieuze topics in VBL.
Ik snap daarom ook niet waarom het anders moet. Laat al die mensen die 1 keer per 2 jaar geinteresseerd zijn in 'voetbal' lekker aankutten in hun eigen WK forum, laat de mensen die altijd voetbal volgen, daarin bloedserieus zijn (soms zelfs een levenstaak van gemaakt hebben) lekker in VBL kunnen posten zonder zich aan die 1e groep te hoeven ergeren.
Ben het dan ook 100% eens met Methodmich die schreef:
quote:
Op maandag 10 april 2006 20:11 schreef methodmich het volgende:Zwakke beslissing helaas, want de serieuze WK-dingen moeten gewoon hier blijven.
Op een apart WK-forum zal ik weinig gaan posten, denk ik. EK04 was zó slecht, dat gaat gewoon weer gebeuren. Daarom is het jammer en zonde voor mensen die wat dieper op het WK willen ingaan.
1 topic per groep, uitgebreide analyses van de selectie, opstellingen etc. niks mis mee. En dan graag zonder mensen die beginnen te zeiken op Totti, Cristiano Ronaldo etc. en verder niks uit hun toetsenbord kunnen krijgen.
Wat mij betreft mag dus die hele beslissing herzien worden, als ik echt alleen in het WK forum mag posten over het WK zul je mij daar niet of weinig zien, ik heb geen zin in zo veel onwetenden, zou een debilisering van het niveau worden, laat er aub een plek van gevrijwaard blijven: VBL.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away