abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 april 2006 @ 02:48:25 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_36910344
En weer verder.

Hier deel 1, met de schokkende mededeling! Het WK niet in VBL, modjes gezocht dus!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_36910355
Hele rel gemist, maar een nieuw topic. Vrijwilligers die me nog wat kunnen doen nagenieten?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  donderdag 13 april 2006 @ 02:52:20 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_36910368
quote:
Op donderdag 13 april 2006 02:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hele rel gemist, maar een nieuw topic. Vrijwilligers die me nog wat kunnen doen nagenieten?
Volgens mij was de rel elders.
Dit is een beschaafd topic.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_36910371
quote:
Op donderdag 13 april 2006 02:52 schreef APK het volgende:

[..]

Volgens mij was de rel elders.
Dit is een beschaafd topic.
o, dan zit ik hier verkeerd
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_36910411
Ik blijf erbij dat het gezeur is om zo strikt de scheiding te maken tussen VBL en WK, zekker aangezien het WK het enige is wat er op voetbalgebied gebeurt in die periode. Zorg ervoor dat de WK-topics geopend worden in WK, maar ga niet als een nazi in VBL alle enigzins WK gerelateerde topics afschieten en op slot doen, omdat ze iets met het WK te maken hebben. Verder lijkt het me heel wel mogelijk topics in VBL die zijdelings over het WK gingen, maar uitdraaien op regelrechte WK topics een kickje naar het goede forum te geven. Kwestie van de juiste instelling van de VBL en WK mods.
En mijns inziens horen onzin-topics als: "Land met de mooiste vrouwen in het publiek" en "geef hier aan waarom je een hekel hebt aan penalties" gewoon bij het WK, dat maakt de zaak wat luchtiger, tis per slot van rekening gewoon maar een spelletje waarbij het plezier voorop moet staan natuurlijk. Ik ga er vanuit dat de gemiddelde moderatie strategien worden doorgevoerd, en dat gaat best aardig dacht ik zo.
  donderdag 13 april 2006 @ 10:28:12 #6
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_36913775
Ander punt trouwens is dat de normale VBL-mods het een stuk rustiger hebben in VBL. Er is naast het WK immers niet zoveel voetbalgebeuren elders, dus die zullen vast en zeker de twee nieuwe mods bij staan op het WK-subforum.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 april 2006 @ 11:27:57 #7
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_36915442
Ik wens de mods van het WK veel succes

Alvast bedankt voor het opgeven van de vrije tijd en het niet kijken naar de voetbalwedstijden om de live topics bij te houden
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 13 april 2006 @ 11:33:55 #8
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36915617
quote:
Op donderdag 13 april 2006 10:28 schreef Falco het volgende:
Ander punt trouwens is dat de normale VBL-mods het een stuk rustiger hebben in VBL. Er is naast het WK immers niet zoveel voetbalgebeuren elders, dus die zullen vast en zeker de twee nieuwe mods bij staan op het WK-subforum.
zoals reeds in het vorige topic gezegd, dat gaan we zeker doen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_36915630
quote:
Op donderdag 13 april 2006 11:27 schreef Doc het volgende:

Alvast bedankt voor het opgeven van de vrije tijd en het niet kijken naar de voetbalwedstijden om de live topics bij te houden
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_36929405
quote:
Op donderdag 13 april 2006 11:27 schreef Doc het volgende:

Jij weet de burger moet in te praten....
pi_36929460
quote:
Op donderdag 13 april 2006 18:39 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Jij weet de burger moet in te praten....
Misschien dat ie beter is met moed in praten
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_36931040
Ik stem, als het er dan toch moet komen, nog maar eens op de heren Bos81 en dndiek als mods!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 13 april 2006 @ 19:42:27 #13
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36931495
quote:
Op donderdag 13 april 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
Ik stem, als het er dan toch moet komen, nog maar eens op de heren Bos81 en dndiek als mods!
dat las ik ja Het WK niet in VBL, modjes gezocht dus!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_36931781
Kan niet vaak genoeg benadrukt worden eend!
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 13 april 2006 @ 19:57:30 #15
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_36932034
quote:
Op donderdag 13 april 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
Wil jij zelf geen mod worden dan.
Jij bent 1 van de weinigen hier, met echt veel verstand van voetbal?
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
pi_36932080
Nou, kan er zo nog een stuk of 20 noemen hier die verstand van voetbal hebben hoor.

En nee, mod is geen optie. Tijdens wedstrijden zit ik nooit achter de PC.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 13 april 2006 @ 20:01:45 #17
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_36932186
quote:
Op donderdag 13 april 2006 19:58 schreef methodmich het volgende:
Nou, kan er zo nog een stuk of 20 noemen hier die verstand van voetbal hebben hoor.

En nee, mod is geen optie. Tijdens wedstrijden zit ik nooit achter de PC.
niet zo bescheiden zeg.
Maar kan me voorstellen dat je liever TV kijkt.

Dan moet SCH het maar worden, lijkt mij wel leuk
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
pi_36932429
quote:
Op donderdag 13 april 2006 18:41 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Misschien dat ie beter is met moed in praten
Hee, ik lul de hele dag Spaans en Engels, dan gaat je Nederlands wel wat achteruit!
oke,oke, kutsmoes natuurlijk
pi_36932435
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:33 schreef rubbereend het volgende:
Het WK forum en het VBL-forum

Over een maandje is het dan eindelijk zover, dan gaat het WK2006 subforum open! Er is deze keer gekozen voor een strikte scheiding tussen het VBL-forum en het WK2006 subforum, net zoals dat met SPT en OWS is gebeurd afgelopen winter. De WK topics die nu in VBL staan zullen begin mei worden overgeheveld naar de nieuwe plek. Het is vervolgens de bedoeling dat het WK dus enkel en alleen in het WK2006 subforum besproken wordt.

Waarom doen we dit?

We willen meer duidelijkheid en geen tweedeling zoals die er was tijdens het EK2004. VBL leek er toen te zijn voor de serieuze users en het EK forum voor de 'teletoeters’. Dit zien we liever niet meer zo. WK2006 zal een forum worden waarin er ruimte is voor serieuze onderwerpen en originele topics met een knipoog.
Lees dit nu pas, dus nog ff m'n ongezouten mening geven:

Vond het zelf 2 jaar geleden perfect. en dit voorstel zuigt grote tijd. En wel hierom.

1 WK forum met daarin en serieuze zaken en lollige, lichte, vermakelijk en bijzaken gaan niet samen, het is alleen maar een uitnodiging voor die teletoeters om ook de serieuze zaken te verzieken.

Destijds met het EK forum in 204 heeft geen enkele VBL user er last van gehad, dat niet serieuze posten van teletoeters, daar deze zich tot het WK forum beperkten. En de teletoeters hadden weer geen last van VBL users die mopperden over het niet serieus kunnen zijn, domme opmerkingen plaatsen etc. daar die zich beperkten tot die paar serieuze topics in VBL.

Ik snap daarom ook niet waarom het anders moet. Laat al die mensen die 1 keer per 2 jaar geinteresseerd zijn in 'voetbal' lekker aankutten in hun eigen WK forum, laat de mensen die altijd voetbal volgen, daarin bloedserieus zijn (soms zelfs een levenstaak van gemaakt hebben) lekker in VBL kunnen posten zonder zich aan die 1e groep te hoeven ergeren.

Ben het dan ook 100% eens met Methodmich die schreef:
quote:
Op maandag 10 april 2006 20:11 schreef methodmich het volgende:
Zwakke beslissing helaas, want de serieuze WK-dingen moeten gewoon hier blijven.

Op een apart WK-forum zal ik weinig gaan posten, denk ik. EK04 was zó slecht, dat gaat gewoon weer gebeuren. Daarom is het jammer en zonde voor mensen die wat dieper op het WK willen ingaan.
1 topic per groep, uitgebreide analyses van de selectie, opstellingen etc. niks mis mee. En dan graag zonder mensen die beginnen te zeiken op Totti, Cristiano Ronaldo etc. en verder niks uit hun toetsenbord kunnen krijgen.

Wat mij betreft mag dus die hele beslissing herzien worden, als ik echt alleen in het WK forum mag posten over het WK zul je mij daar niet of weinig zien, ik heb geen zin in zo veel onwetenden, zou een debilisering van het niveau worden, laat er aub een plek van gevrijwaard blijven: VBL.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_36932609
quote:
Op donderdag 13 april 2006 20:09 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Lees dit nu pas, dus nog ff m'n ongezouten mening geven:

[..]
Helemaal mee eens.
pi_36932637
En nog even als reactie op dit argument:
quote:
in het OWS forum kon in de serieuze topics gewoon serieus gepost worden, die zijn naar weten niet verbaggerd. Dat is ook de bedoeling voor het WK forum. Daarbij komt dat VBL ook toegankelijk is voor iedereen en hier is ook iedereen welkom!
Als je het niet erg vindt weiger ik te gaan zoeken naar dat ene serieuze topic tussen de rest van die meuk.
Check mijn postgeschiedenis, check mijn postaantal in het EK2004 forum, check mij postaantal in het OWS forum, dat zegt genoeg en er zullen heel veel zijn die er net zo over denken, dat moge inmiddels wel duidelijk zijn.
pi_36933899
Ik post 98% van m'n posts in VBL en word straks verplicht dat ergens anders te gaan doen, op een forum waarvan uit ervaring blijkt dat dat ineens een heel ander publiek aantrekt, dat denkt dat het WK forum een sub-forum van het onzin forum is en dat voetbal absoluut niet als iets serieus ziet, alleen maar als een stukje licht vermaak, terwijl je op VBL altijd makkelijk wel serieus over de zaken kunt posten (natuurlijk ook met nu en dan een luchtig iets tussendoor).

Prima dat WK forum, maar verplicht me er niet om, als ik over het WK wil posten, dat daar te doen.

[cynisch]
Of gaat straks ook het topic over de Hools mascottes naar het Ouders forum?
[/cynisch]
  donderdag 13 april 2006 @ 20:55:21 #24
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_36933992
quote:
Op donderdag 13 april 2006 20:15 schreef DIGGER het volgende:
En nog even als reactie op dit argument:
[..]

Als je het niet erg vindt weiger ik te gaan zoeken naar dat ene serieuze topic tussen de rest van die meuk.
Check mijn postgeschiedenis, check mijn postaantal in het EK2004 forum, check mij postaantal in het OWS forum, dat zegt genoeg en er zullen heel veel zijn die er net zo over denken, dat moge inmiddels wel duidelijk zijn.

Mên, heb je serieus je verdiept in OWS? Of denk je dat daar ook het baggergehalte overheerste?

Overigens nodig je de baggeraars ook een beetje uit tot teletoetergedrag door zo'n hautaine houding. Alsof mensen die maar eens in de twee jaar bij een EK of WK geïnteresseerd zijn in voetbal en zodoende minder recht van spreken zouden moeten hebben .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_36934117
quote:
Op donderdag 13 april 2006 20:55 schreef Falco het volgende:

Overigens nodig je de baggeraars ook een beetje uit tot teletoetergedrag door zo'n hautaine houding. Alsof mensen die maar eens in de twee jaar bij een EK of WK geïnteresseerd zijn in voetbal en zodoende minder recht van spreken zouden moeten hebben .
Mijn houding is helemaal niet hautine, niemand hoeft dagelijks voetbal te volgen en ze hebben evenveel recht van spreken. Ik ben er juist voor dat iedereen duidelijk zijn ei kwijt kan op de plek waar dat het beste past, luchtig en over elke scheet in het WK forum, serieus zonder allemaal poespas in VBL, net als 2 jaar terug toen dat prima werkte.

Maar laat ik het omdraaien, waarom heb ik straks niet het recht om serieus over het WK te posten in een forum dat de naam VBL draagt?

En als je het over hautine hebt, hoe noem je dan de mededeling die uit de lucht komt vallen zonder eens algemeen meningen van allen of een representatieve van te voren te checken, want er is alleen afgegaan als ik het goed begreep op berichten van 'klagers', dus eenzijdig.
En dan een verbod op WK praat op het voetbalforum.

Daar kan je dan beter dat lekkere stempeltje aan hangen.

[ Bericht 14% gewijzigd door DIGGER op 13-04-2006 21:04:23 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')