Volgens mij was de rel elders.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hele rel gemist, maar een nieuw topic. Vrijwilligers die me nog wat kunnen doen nagenieten?
o, dan zit ik hier verkeerdquote:Op donderdag 13 april 2006 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij was de rel elders.
Dit is een beschaafd topic.![]()
zoals reeds in het vorige topic gezegd, dat gaan we zeker doenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:28 schreef Falco het volgende:
Ander punt trouwens is dat de normale VBL-mods het een stuk rustiger hebben in VBL. Er is naast het WK immers niet zoveel voetbalgebeuren elders, dus die zullen vast en zeker de twee nieuwe mods bij staan op het WK-subforum.
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:27 schreef Doc het volgende:
Ik wens de mods van het WK veel succes
Alvast bedankt voor het opgeven van de vrije tijd en het niet kijken naar de voetbalwedstijden om de live topics bij te houden
Jij weet de burger moet in te praten....quote:Op donderdag 13 april 2006 11:27 schreef Doc het volgende:
Ik wens de mods van het WK veel succes
Alvast bedankt voor het opgeven van de vrije tijd en het niet kijken naar de voetbalwedstijden om de live topics bij te houden
Misschien dat ie beter is met moed in pratenquote:Op donderdag 13 april 2006 18:39 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Jij weet de burger moet in te praten....
dat las ik ja Het WK niet in VBL, modjes gezocht dus!quote:Op donderdag 13 april 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
Ik stem, als het er dan toch moet komen, nog maar eens op de heren Bos81 en dndiek als mods!
Wil jij zelf geen mod worden dan.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
Ik stem, als het er dan toch moet komen, nog maar eens op de heren Bos81 en dndiek als mods!
niet zo bescheiden zeg.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:58 schreef methodmich het volgende:
Nou, kan er zo nog een stuk of 20 noemen hier die verstand van voetbal hebben hoor.
En nee, mod is geen optie. Tijdens wedstrijden zit ik nooit achter de PC.
Hee, ik lul de hele dag Spaans en Engels, dan gaat je Nederlands wel wat achteruit!quote:Op donderdag 13 april 2006 18:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien dat ie beter is met moed in praten
Lees dit nu pas, dus nog ff m'n ongezouten mening geven:quote:Op maandag 10 april 2006 11:33 schreef rubbereend het volgende:
Het WK forum en het VBL-forum
Over een maandje is het dan eindelijk zover, dan gaat het WK2006 subforum open! Er is deze keer gekozen voor een strikte scheiding tussen het VBL-forum en het WK2006 subforum, net zoals dat met SPT en OWS is gebeurd afgelopen winter. De WK topics die nu in VBL staan zullen begin mei worden overgeheveld naar de nieuwe plek. Het is vervolgens de bedoeling dat het WK dus enkel en alleen in het WK2006 subforum besproken wordt.
Waarom doen we dit?
We willen meer duidelijkheid en geen tweedeling zoals die er was tijdens het EK2004. VBL leek er toen te zijn voor de serieuze users en het EK forum voor de 'teletoeters’. Dit zien we liever niet meer zo. WK2006 zal een forum worden waarin er ruimte is voor serieuze onderwerpen en originele topics met een knipoog.
1 topic per groep, uitgebreide analyses van de selectie, opstellingen etc. niks mis mee. En dan graag zonder mensen die beginnen te zeiken op Totti, Cristiano Ronaldo etc. en verder niks uit hun toetsenbord kunnen krijgen.quote:Op maandag 10 april 2006 20:11 schreef methodmich het volgende:
Zwakke beslissing helaas, want de serieuze WK-dingen moeten gewoon hier blijven.
Op een apart WK-forum zal ik weinig gaan posten, denk ik. EK04 was zó slecht, dat gaat gewoon weer gebeuren. Daarom is het jammer en zonde voor mensen die wat dieper op het WK willen ingaan.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Lees dit nu pas, dus nog ff m'n ongezouten mening geven:
[..]
Als je het niet erg vindt weiger ik te gaan zoeken naar dat ene serieuze topic tussen de rest van die meuk.quote:in het OWS forum kon in de serieuze topics gewoon serieus gepost worden, die zijn naar weten niet verbaggerd. Dat is ook de bedoeling voor het WK forum. Daarbij komt dat VBL ook toegankelijk is voor iedereen en hier is ook iedereen welkom!
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:15 schreef DIGGER het volgende:
En nog even als reactie op dit argument:
[..]
Als je het niet erg vindt weiger ik te gaan zoeken naar dat ene serieuze topic tussen de rest van die meuk.
Check mijn postgeschiedenis, check mijn postaantal in het EK2004 forum, check mij postaantal in het OWS forum, dat zegt genoeg en er zullen heel veel zijn die er net zo over denken, dat moge inmiddels wel duidelijk zijn.
Mijn houding is helemaal niet hautine, niemand hoeft dagelijks voetbal te volgen en ze hebben evenveel recht van spreken. Ik ben er juist voor dat iedereen duidelijk zijn ei kwijt kan op de plek waar dat het beste past, luchtig en over elke scheet in het WK forum, serieus zonder allemaal poespas in VBL, net als 2 jaar terug toen dat prima werkte.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:55 schreef Falco het volgende:
Overigens nodig je de baggeraars ook een beetje uit tot teletoetergedrag door zo'n hautaine houding. Alsof mensen die maar eens in de twee jaar bij een EK of WK geïnteresseerd zijn in voetbal en zodoende minder recht van spreken zouden moeten hebben.
voor andere grote evenementen/items wordt altijd een speciaal subforum in het leven geroepen, oa vanwege de omvang.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:41 schreef Beschouw het volgende:
WK is toch VBL? Waarom dan de boel scheiden?
Nou en? Moet dat dan overal?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor andere grote evenementen/items wordt altijd een speciaal subforum in het leven geroepen, oa vanwege de omvang.
Voorbeelden zijn Olympische spelen, Big Brother en Idols.
Moet er nu een online petitie komen waarin men jou verzoekt om please, please, please toch in het WK subforum te postenquote:Op donderdag 13 april 2006 20:09 schreef DIGGER het volgende:
Wat mij betreft mag dus die hele beslissing herzien worden, als ik echt alleen in het WK forum mag posten over het WK zul je mij daar niet of weinig zien, ik heb geen zin in zo veel onwetenden, zou een debilisering van het niveau worden, laat er aub een plek van gevrijwaard blijven: VBL.
Hé geweldig man, helemaal zelf gevonden?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Moet er nu een online petitie komen waarin men jou verzoekt om please, please, please toch in het WK subforum te posten
En kom op zeg, kijk hier eens naar het hoge niveau van VBL: Live Eredivisieverslagen #62: Leuke speelronde zo. :)
Hoe anders?quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Hé geweldig man, helemaal zelf gevonden?
Zelfs voor nieuwe users is het dus al verwarrend ende onduidelijk.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:41 schreef Beschouw het volgende:
WK is toch VBL? Waarom dan de boel scheiden?
Ik betwijfel het....quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:14 schreef Suijk het volgende:
Als blijkt dat 95% van de users toch behoefte heeft om enkel en alleen te posten over de nieuwe oranje vla en het gebit van Ronaldinho, is het ook zo weer teruggedraaid.
waarom niet? Als je bang bent dat het verbaggerd kan je er ook voor kiezen mod te worden en het helpen een succes te laten worden!quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn er serieus mensen die reeds gesolliciteerd hebben dan
DIgger is dan ook geen tegenstander van het WK forum maar van het verbod om in VBL over het WK te lullen.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:31 schreef Falco het volgende:
Het WKsubforum is vrij uitvoerig besproken in FB en er bleek ook veel vraag daarnaar. Dus zo uit de lucht gevallen is deze beslissing niet lijkt mij.
Ik denk dat een voetballiefhebber die wedstrijden wil kijken en minder dat 8 uur per dag de tijd heeft om te modden kansloos is om dit forum in deze opzet tot een succes te maken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom niet? Als je bang bent dat het verbaggerd kan je er ook voor kiezen mod te worden en het helpen een succes te laten worden!
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:57 schreef methodmich het volgende:
In ieder geval zullen we binnenkort wel horen wie ons gaan modden!
72¤ cashback op Spurs (+0.25) bij mansion.com.quote:
vertel ons de uitbetalingenquote:Op zondag 16 april 2006 16:26 schreef methodmich het volgende:
Bij de Bookies zijn de favorieten inmiddels bekend gemaakt.
De odds op Tong zijn 812.quote:
ik ga maar s een eurootje inzettenquote:Op zondag 16 april 2006 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
De odds op Tong zijn 812.
Digger staat op 1800.
Dat mag ik helaas nog niet doen, zolang niet alle kandidaten hier bekend zijn gemaakt.quote:
als alles rond isquote:Op maandag 17 april 2006 17:17 schreef dndiek het volgende:
Wanneer worden de modjes bekend gemaakt ?
Klopt,ze hebben diep moeten gaan voor me maar uiteindelijk legde ze een bod neer wat ik onmogelijk kon weigeren.quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk dat DG het modschap weer op zich neemt.
1 op 80 zou ik zeggenquote:Op maandag 17 april 2006 17:55 schreef borisz het volgende:
de odds van tong zou ik op 1 tegen 10000 zetten ofzo
Wat dacht jij dan? Dat die Ferrari van mij gratis is?quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geldwolf.
jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 01:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt,ze hebben diep moeten gaan voor me maar uiteindelijk legde ze een bod neer wat ik onmogelijk kon weigeren.
Ies niet graties?quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Dat die Ferrari van mij gratis is?
Precies op 1 mei? In de mededeling stond toch begin mei, niet dat het op de eerste was, toch?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:13 schreef borisz het volgende:
nog 10 dagen en dan gaat het wk forum open
bij wijs van spreken, maar begin mei gaat het open, om de selecties de discussieren en te gokken welke 32x23 spelers er mee mogenquote:Op donderdag 20 april 2006 17:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies op 1 mei? In de mededeling stond toch begin mei, niet dat het op de eerste was, toch?
Maar ik neem ook aan dat de modjes pas bekend worden gemaakt, bij het openen van het forum?
Dat kan prima in VBL,net als zoveel andere WK dingenquote:Op donderdag 20 april 2006 20:58 schreef borisz het volgende:
[..]
bij wijs van spreken, maar begin mei gaat het open, om de selecties de discussieren en te gokken welke 32x23 spelers er mee mogen
Ik zou zeggen: Open alvast een paar topics.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:17 schreef DutchGooner het volgende:
Dat kan prima in VBL,net als zoveel andere WK dingen![]()
Easy,komt goedquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Open alvast een paar topics.![]()
ik zie nog niets.quote:
De selectie van Trinidad en Tobago is al bekend!quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:23 schreef methodmich het volgende:
Zodra die selecties bekend zijn, hoeft DG alleen maar de vlaggetjes en namen te posten, dan vul ik de rest wel in. Net als bij het EK04. Maar dan wel hier.
-Negerkapsels.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:53 schreef Falco het volgende:
APK, heb jij ook al zoveel leuke topics in gedachten?
Ja, maar die moeten nog één speler laten afvallen. En dat wordt dan toch verplaatst.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:53 schreef Falco het volgende:
[..]
De selectie van Trinidad en Tobago is al bekend!
Pcies,appeltje eitjequote:Op vrijdag 21 april 2006 15:23 schreef methodmich het volgende:
Zodra die selecties bekend zijn, hoeft DG alleen maar de vlaggetjes en namen te posten, dan vul ik de rest wel in. Net als bij het EK04. Maar dan wel hier.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:08 schreef APK het volgende:
Welke topics heb jij onder de submit-knop zitten Falco?![]()
Kom, kom.....quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:09 schreef Falco het volgende:
[..]Mis jij de Belgen ook zo erg?
Verder moet ik nog even nadenken...
quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:12 schreef Falco het volgende:
Dit topic lijkt me ook leuk:Paint hier Guus in een Aussie-trainingspak (als gabber!!!111)
Cool!quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:17 schreef Falco het volgende:
Ohja natuurlijk het vaste pats-hier-met-je-oranje prullaria-topic! Jottum, ik krijg echt zin in het WK
Hetzelfde voor mij. Ik lees het ook nu pas en zo'n WKforum zit vol met een stel clownen. Begrijp niet waarom er af en toe niet een serieus topic geopend mag worden in VBL.quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:35 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik zie dit topic nu pas, ben het wat dat betrefd helemaal eensch met mensen zoals Digger, MM and DG.
Maar goed, ik kijk het WK wel lekker in de kroeg en voor de buis, zult mij niet zien in een WK forum, en als er in VBL niet over het WK mag worden gesproken, dan heb ik daar weinig te zoeken.
Heb jij gesolliciteerd?quote:
Neuh.quote:
Oleeeeh! Oleeeeheeeej! Oleeeeehh, Oh-holeej!quote:Op zondag 23 april 2006 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
De onderhandelingen zijn begonnen, zaakwaarnemers doen hun werk.
keiharde onderhandelingen zijn het, de advocaten zijn nu aan het werk gezet!quote:Op zondag 23 april 2006 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
De onderhandelingen zijn begonnen, zaakwaarnemers doen hun werk.
Wie wie wie!quote:Op zondag 23 april 2006 16:58 schreef methodmich het volgende:
De bookies gaan de noteringen ook al aanpassen, hoorde ik. Er schijnt via een Chinees wat te lekken.
je vraagt zelfs meer dan DGquote:Op donderdag 27 april 2006 22:30 schreef borisz het volgende:
Ik heb contact gehad met mijn zaakwaarnemer, de onderhandelingen zijn stop gezet![]()
Mooi.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:48 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb al een afwijzing binnen
Verdomme zeg. Ik nog niet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:48 schreef dolle_hond het volgende:
wie is t nou geworden?
ik heb al een afwijzing binnen
Blij? Ik ben vooral opgelucht. Bedankt voor je mededeling.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik dacht: ik maak jullie vast blij
Whehehe, dat wordt posts deleten ipv wedstrijden kijken.quote:
Ik snap er ook niks van. De crew ziet het niet zitten denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:01 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, dat wordt posts deleten ipv wedstrijden kijken.![]()
Goed bezig, Eric!quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:06 schreef ericajax het volgende:
Suggesties voor topics:
- (kweet nie hoe je zo'n zwart bolletje doet![]()
) Advocaat en zijn wissel bij Zuid-Korea
- Heb je liever een toeter of een ratel?
- Ik kleur me haar Oranje, en jij![]()
- Zing je liever Hup Holland Hup of Viva La Spanje
- Oranje Boven, of Oranje Onder![]()
In 'n keet?quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:02 schreef 9christensen het volgende:
daar zit ie nooit
Ik heb achter de schermen gevraagd of de users ook oranje mogen wordenquote:
De hele kutzooi is oranje!quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, de mods zijn nu wel bekend.
namen en rugnummers?quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, de mods zijn nu wel bekend.
Maar dacht je nu echt dat ik mod wordquote:
Ik moet je helaas teleurstellenquote:
Fieuw, gelukkig maar!quote:
Maar euh....quote:
Dit losersforum: http://sport.fok.nlquote:Op zaterdag 29 april 2006 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Maar euh....
Welk losers-subforum ben jij opeens mod van
Ik vind van welquote:Op zaterdag 29 april 2006 01:01 schreef APK het volgende:
Oh, je bent sport-crew.
Heb jij daar verstand van
Boeiuh met dat kneuter-gedoe.quote:
Geef eens een link naar een post die jouw 'niveau' toont.quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:26 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben benieuwd of het WK-forum het 'niveau' van dit topic al zal gaan halen.
Ik voelde me te goed om te mailen en ik ben niet gevraagdquote:Op zaterdag 29 april 2006 08:23 schreef dolle_hond het volgende:
falco dus niet een MOD?
maar weet jij wel wie t zijn?quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik voelde me te goed om te mailen en ik ben niet gevraagd. Gemiste kans hoor, als je het mij vraagt!
Nee, dat ook niet. Nog twee dagen wachten dusquote:
Nee ik ga me er vol voor inzetten.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Iedereen ziet jou toch liever in de kroeg, oh nietan.
Lijkt mij wel een leuk topicquote:Op zaterdag 29 april 2006 00:28 schreef Falco het volgende:
[..]Zing hier mee met Duitse voetbalschlagers
quote:Op zondag 30 april 2006 02:53 schreef APK het volgende:
Krijg nou de fuck!
methodmich is ook oranje.![]()
Edit: Oh ja, hij is collumnist.
Vroeg ik me ook al af.quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:01 schreef APK het volgende:
Oh, je bent sport-crew.
Heb jij daar verstand van
quote:Op zondag 30 april 2006 05:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af.
Geen flauw idee wie het is behalve een schaats slowchatter.
Morgen als het goed isquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:52 schreef jojomen4 het volgende:
Wanneer gaat het WK forum open? Heb besloten toch wel erin te posten enzo.. anders kan ik nergens over meelullen!Gefeli voor alle modjes!
quote:Op maandag 10 april 2006 16:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Inderdaad, we kunnen toch ook wel in VBL over het Wk ouwehoeren neem ik aan?
quote:Op maandag 10 april 2006 16:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is niet de bedoeling.
Vind je het nog steeds jammer?quote:Op maandag 10 april 2006 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Het kan! Maar het gebeurt niet! En laat mij dan maar lekker een topique openen in VBL over de opstelling van Costa Rica. Daar ligt het probleem, dat mag dus niet...
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeker PRO SUB-forum.
Maar ANTI niet in VBL over het WK mogen posten...
En hoe denk je er nu over?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Zjroen, lees eens mee. Het punt is dat er in VBL NIET over het WK gepost mag worden...
Prima!quote:Op maandag 1 mei 2006 12:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Gaan we toch lekker slowchatten over het WK in Hools!
Tsja,ieder zijn keuzes en principes natuurlijk.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer.
Maar in plaats van er van weg te lopen heb ik me aangeboden dan maar te helpen...
yupquote:Op maandag 1 mei 2006 12:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar we mogen hier dus wel over het WK praten?
De eerste dag wel.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:38 schreef Gunner het volgende:
Ik zie tot nu toe veel slotjes. Is het WK forum niet meer een verlengstuk van ONZ?
En die gaan in de loop van de dag of naar WK of er komt een pracht van een slotje op...quote:Op maandag 1 mei 2006 12:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overigens staat VBL ook nog vol met WK2006 topics.
Tuurlijk, beleid is beleid.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:55 schreef VoreG het volgende:
Zonde. En het gewone Nederland topic in VBL gaat dat ook al weg?...
Dat denk jijquote:
Ritaquote:Op maandag 1 mei 2006 12:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tuurlijk, beleid is beleid.
Hij is niet links, hij is niet rechts, maar recht door zee.
Dan kan ik het wel waarderenquote:Op maandag 1 mei 2006 12:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tuurlijk, beleid is beleid.
Hij is niet links, hij is niet rechts, maar recht door zee.
Hopelijk zeg ik,ik ben geen Nostradamus natuurlijk.quote:
Het wordt nu vooral gebaggerd door mensen als FrankyMcG, die eerst falikant tegen een WK-subforum wasquote:Op maandag 1 mei 2006 12:38 schreef Gunner het volgende:
Ik zie tot nu toe veel slotjes. Is het WK forum niet meer een verlengstuk van ONZ?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:35 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik zie dit topic nu pas, ben het wat dat betrefd helemaal eensch met mensen zoals Digger, MM and DG.
Maar goed, ik kijk het WK wel lekker in de kroeg en voor de buis, zult mij niet zien in een WK forum, en als er in VBL niet over het WK mag worden gesproken, dan heb ik daar weinig te zoeken.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:48 schreef Dos37 het volgende:
er direct goed opzitten dan gaat er niets mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |