Die quote kan ik me ook nog herinneren inderdaad. Maar dat is niet wat 'men' wil. Althans, ik heb het deze keer niet gelezen en als dat het niveau moet zijn, kunnen we het altijd nog terugdraaien. We willen een gewoon extra forum, waar iedereen (serieus en met een knipoog) in kan posten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk niet dat dat kan. Ik ben op zoek naar een quote van Yvonne uit die tijd, maar kan m niet meer vinden. Daarin stond iets in de strekking van "als ik een topic wil openen over het schaamhaar van Cocu, dan moet dat kunnen", toen ging de discussie nog over wel of geen apart forum. Dit is dus wat men wil, en daar hoort het serieuze geneuzel niet bij.
OKquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jawel, voor de bekende groep wel zo leuk, anders wordt het zo massaal.
Wat is het probleem wel dan? Dat er users komen die minder verstand van voetbal hebben? Onnozele topics?quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel op blijven letten pfaf, dit is iets te makkelijk schoppen. Daar gaat het namelijk niet om.
En jij weet dat, omdat... ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Het kan! Maar het gebeurt niet!
*Zucht*quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:55 schreef placebeau het volgende:
Maar nee, laat het doel van WK zijn om VBL vrij te houden van mensen die er anders niet komen. Wat een mentaliteit...
hij al sinds 25 maart 2002 hier ziet en genoeg gezien heeft om te weten dat het niet gaat lukken.quote:
Autoriteitsargument doet het altijd goed hè.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
hij al sinds 25 maart 2002 hier ziet en genoeg gezien heeft om te weten dat het niet gaat lukken.
het is wat zwart wit gesteld, maar het komt er wel op neer bij sommigen.quote:
Weet ik veel ik zat toen nog in m'n ei!quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, er waren tijdens het WK 2002 natuurlijk erg veel teletoeters...
En mijn landentopics?quote:Op maandag 10 april 2006 22:45 schreef DutchGooner het volgende:
Mag mijn WK-toto wel in VBL?
Die kunnen toch verplaatst of geplaatst worden in het WK-subforum?quote:
De meeste mensen hebben geen trek in forumhoppen en uitgerekend bij zo'n evenement als dit is het toch leuk als alles op één forum te hebben. Is wel zo overzichtelijkquote:We hebben de hele kwalificatie hier ook besproken en dan mag het toetje ineens niet meer. Beetje jammer.
Waarom een subforum nog verder opdelen in een subsubforum en dan ook nog eens een verbod op het plaatsen van berichten over het WK in VBL? Bij het EK werkte dat juist zo prettig, [EK04 in VBL] topics.
Daar hebben moderators een heel handig pull-down menuutje voor.quote:

Sandman: point proven!quote:We hebben de hele kwalificatie hier ook besproken en dan mag het toetje ineens niet meer. Beetje jammer.
Waarom een subforum nog verder opdelen in een subsubforum en dan ook nog eens een verbod op het plaatsen van berichten over het WK in VBL? Bij het EK werkte dat juist zo prettig, [EK04 in VBL] topics.
Nee, dat lijkt me niet zo verstandig. Dan krijg je mensen die gaan lachen omdat er een Chinchilla bij Costa Rica speelt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Die kunnen toch verplaatst of geplaatst worden in het WK-subforum?
[..]
Een WK is voetbal! Dat hoort hier. We maken toch ook geen apart forum voor de CL-finale, omdat die toevallig meer kijkers trekt dan de gemiddelde Europese match?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:09 schreef pfaf het volgende:
Sandman: point proven!
We dit, we zus, we zo!
Waarom kunnen jullie in fuck's naam niet verder posten in WK2006 dan? Er zal toch (behoudens een ander kopje bovenaan) niets veranderen ten opzichte van topics in VBL?
Inderdaadquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me niet zo verstandig. Dan krijg je mensen die gaan lachen omdat er een Chinchilla bij Costa Rica speelt.
Als er nu bij iedere CL-wedstrijd 8 miljoen Nederlanders voor de buis gekluisterd zaten, zou je een goed punt hebben.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een WK is voetbal! Dat hoort hier. We maken toch ook geen apart forum voor de CL-finale, omdat die toevallig meer kijkers trekt dan de gemiddelde Europese match?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me niet zo verstandig. Dan krijg je mensen die gaan lachen omdat er een Chinchilla bij Costa Rica speelt.
je haalt nu dingen wel een beetje uit hun verband. Als er genoeg animo voor is qua grote wordt het over het algemeen uit het vaste subforum geligt!quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
Het gaat om het idee pfaf. Is er een apart songfestivalforum ipv MUZ? Is er een apart forum over het Game Camp in Almere ipv GAM? Over de Kama Sutra Beurs ipv SEX?
Als mensen mee willen praten over het WK, kunnen ze ook gewoon naar VBL komen.
Hoe durf je die vergelijking te maken dat het songfesitval het WereldKampioenschap van de muziekscene isquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
Het gaat om het idee pfaf. Is er een apart songfestivalforum ipv MUZ? Is er een apart forum over het Game Camp in Almere ipv GAM? Over de Kama Sutra Beurs ipv SEX?
Er zullen heel veel Wk-topics komen dan in VBL. Dat lijkt me erg onoverzichtelijk om te modden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
Dat is idd het EK van de muziekscene.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:16 schreef Falco het volgende:
[..]
Hoe durf je die vergelijking te maken dat het songfesitval het WereldKampioenschap van de muziekscene is!
dit schoppen we straks ook WK2006quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat is idd het EK van de muziekscene.
Trouwens, als er geen WK-topics in VBL mogen, wat doet dit topic dan hier?
Die voorbeelden ga ik niet eens op in, je weet zelf ook drommels goed dat die kant nog wal raken...quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
En krijg je dus net zo'n situatie als twee jaar terug, zodat er weer gezegd kan worden dat deze oplossing niet werktquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
Okee, maar dan vind ik nog dat je dan moet tolereren dat we ernaast ook in VBL over het WK kunnen praten.
Ik snap niet dat mensen schrik zouden hebben om in een internetforum te posten. En dan ineens in een WK-deel wel durven. Lijkt me vreemd.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die voorbeelden ga ik niet eens op in, je weet zelf ook drommels goed dat die kant nog wal raken...
Wat dat laatste betreft, dat is natuurlijk wel zo. Ik zou er ook geen problemen mee als álles in VBL zou komen, mits het wat ruimer en losser zou worden. Maar er hangt voor veel users toch een bepaald aura om VBL heen, waardoor het wat minder makkelijker zou zijn om in te posten. En dit geldt niet alleen voor users die normaal niets met voetbal hebben er zijn er ook zat users die net zo veel verstand als jou van hebben, maar gewoon niet graag komen. Ik denk dat dit een reden is geweest om gewoon een nieuw forum te openen. Ach en als er behoefte voor is, is het toch geen probleem? Zoals ik eerder al stelde zal er vast niet veel veranderen t.o.v. nu hoor.
MAAR WAAROM? Doet je toetsenbord het niet buiten VBL en MUZ? Moeten je favorieten en snelkoppelingen aangepast worden?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
Okee, maar dan vind ik nog dat je dan moet tolereren dat we ernaast ook in VBL over het WK kunnen praten.
Lees m'n stukje nog eens en reageer dan eens niet zo kinderachtig, wil je?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen schrik zouden hebben om in een internetforum te posten. En dan ineens in een WK-deel wel durven. Lijkt me vreemd.
Iedereen hier vond dat een goede oplossing volgens mij. Je ontneemt nu mensen min of meer de mogelijkheid hier over het WK te praten en dat is jammer. Had best even gepeild kunnen worden bij de users. Als dan blijkt dat het grootste deel wel graag een WK-forum wil en daar wil gaan posten, kan je altijd zo'n besluit nemen. Anders vind ik dat je VBL open moet houden voor een WK.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:20 schreef Falco het volgende:
[..]
En krijg je dus net zo'n situatie als twee jaar terug, zodat er weer gezegd kan worden dat deze oplossing niet werkt
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
MAAR WAAROM? Doet je toetsenbord het niet buiten VBL en MUZ? Moeten je favorieten en snelkoppelingen aangepast worden?
Er was aardig wat kritiek op hoor..quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Iedereen hier vond dat een goede oplossing volgens mij.
quote:Je ontneemt nu mensen min of meer de mogelijkheid hier over het WK te praten en dat is jammer.
Nou, ik vind die verhalen over "een bepaald aura rond VBL" gewoon schromelijk overdreven. Daar kan ik echt niet bij, vind ik gewoon raar. Iedereen is hier welkom.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Lees m'n stukje nog eens en reageer dan eens niet zo kinderachtig, wil je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |