Maar je weet best dat zo'n WK-forum allerlei gasten zonder een bal verstand van voetbal gaat aantrekken en dat er de meest onzinnige topics geopend gaan worden.quote:Op maandag 10 april 2006 21:07 schreef Suijk het volgende:
Waarom kan 'serieus' commentaar niet in WK06? Het is het WK06 forum, het gaat dus over het WK06, alles wat erbij hoort.En dus juist niet alleen maar die onzin topics.
Het is een openbaar subforum, dus óók voor gasten zonder een bal verstand van voetbal.quote:Op maandag 10 april 2006 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar je weet best dat zo'n WK-forum allerlei gasten zonder een bal verstand van voetbal gaat aantrekken en dat er de meest onzinnige topics geopend gaan worden.
De mods van het WK-forum hebben dan de keus om als strenge politie-agentjes al die onzintopics rücksichloss te gaan sluiten en enorm impopulair te worden of al die bagger gewoon te gedogen en daarmee net zo'n pulp-forum te krijgen als EK04 en het OWS-forum.
Waar ga jij kijken? De Zwetser?quote:Op maandag 10 april 2006 19:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In de kroeg kijken op groot scherm is gewoon het ultieme WK-gevoel.
Alles is verpauerd.quote:Op maandag 10 april 2006 22:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Weeknie, vroeger altijd in de Stijl. Alleen is dat nu een echte paupertent geworden.
Maar je weet ook dat het WK niet te vergelijken is denk ik met OWS wat omvang betrefdquote:Op maandag 10 april 2006 21:56 schreef rubbereend het volgende:
in het OWS forum kon in de serieuze topics gewoon serieus gepost worden, die zijn naar weten niet verbaggerd. Dat is ook de bedoeling voor het WK forum. Daarbij komt dat VBL ook toegankelijk is voor iedereen en hier is ook iedereen welkom!
daarom gaan wij het er ook niet bij doen maar komt er een nieuwe ploeg.quote:Op maandag 10 april 2006 22:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar je weet ook dat het WK niet te vergelijken is denk ik met OWS wat omvang betrefd
Ah,het probleem verschuivenquote:Op maandag 10 april 2006 22:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarom gaan wij het er ook niet bij doen maar komt er een nieuwe ploeg.
quote:
Dar moet ik nog een nachtje over slapenquote:Op maandag 10 april 2006 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker weten, op steun kunnen ze rekenen.
En ik hoop ook op de steun van de serieuze VBL-users.
quote:Op maandag 10 april 2006 22:18 schreef pekel het volgende:
[..]
Alles is verpauerd.. Ik ga gwoon in de kantine van de mm av kijken, met de tap 1 meter van me af.
.
Dan mag je ook kapot vallen.quote:Op maandag 10 april 2006 19:29 schreef Zwansen het volgende:
Ai, dat was een goede kans voor Nederland jongens. Als die raak was zaten we met één been al in de finale.
Whehe, ik kan het me gewoon niet voorstellen.
Heb je al gesolliciteerd Jajong?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |