abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 mei 2006 @ 02:26:31 #101
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_37501153

[ Bericht 100% gewijzigd door merlin693 op 04-05-2006 15:35:48 (dubbel) ]
  woensdag 3 mei 2006 @ 02:27:16 #102
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_37501156
turkish where seen as Faithfull warriors !
pi_37501198
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 02:27 schreef merlin693 het volgende:
turkish where seen as Faithfull warriors !
Laat dat Lawrence of Arabia maar niet horen.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_37501263
-Met de Zapruder film is geknoeid
-Vlak voor Dealey Plaza werden de veiligheidsmensen van de wagen van JFK weggeroepen.

Files lijkt mij desinfo.
Alsof de autoriteiten opeens van een moord zouden wegschrikken en de maffia het doorgedrukt heeft.
Er leek mij weinig verschil tussen maffia en overheidsdiensten.......
  † In Memoriam † woensdag 3 mei 2006 @ 03:12:55 #105
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_37501322
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 02:50 schreef 12345678910 het volgende:
-Vlak voor Dealey Plaza werden de veiligheidsmensen van de wagen van JFK weggeroepen.

Files lijkt mij desinfo.
Alsof de autoriteiten opeens van een moord zouden wegschrikken en de maffia het doorgedrukt heeft.
Er leek mij weinig verschil tussen maffia en overheidsdiensten.......
Mjah.. ze hebben idd 40 jaar de tijd gehad om een cover-up over de cover-up heen te plaatsen.

Het zou best kunnen. Helemaal als het een coup d'etat was. Dan zijn dezelfde mensen of hun opvolgers nog steeds aan de macht.
pi_37501346
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 02:50 schreef 12345678910 het volgende:
-

Files lijkt mij desinfo.
Files lijkt mij gewoon mediageil ipv desinfo.

Zapruder film en geknoeid?? Kun je dat toelichten.?
  woensdag 3 mei 2006 @ 03:54:28 #107
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_37501418
Jaren terug stond er een interview met Bill Bonanna (heet de man zo?) in Vrij Nederland, zeg maar een belangrijke mafiabaas in de States. En die verklaarde dat de JFK moord een afrekening was door de mafia.

De vader van JFK, Joseph, had namelijk in de race van zijn zoon voor het presidentschap, een deal gemaakt met de mafia (onder meer om de verkiezingskas te spekken).

Toen JFK was gekozen kwamen ze hun gunsten persoonlijk bij JFK innen. Maar die wist natuurlijk nergens van en weigerde. Tsja en in mafia codes ben je dan ten dode opgeschreven...
pi_37501475
Over die huls:

Wanneer is die huls gevonden?

Wanneer is Files met zijn verklaring op de proppen gekomen?
Na de vondst, of voor de vondst?
pi_37501960
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 03:54 schreef Perico het volgende:

Toen JFK was gekozen kwamen ze hun gunsten persoonlijk bij JFK innen. Maar die wist natuurlijk nergens van en weigerde. Tsja en in mafia codes ben je dan ten dode opgeschreven...
Dat lijkt me sterk gezien de bijhoorlijk innige contacten tussen JFK en de maffia die overigens uitgebreid gedocumenteerd zijn.

Verder weinig nieuws gisteravond en vond het zeer spijtig dat de tweede huls, die gelijk zou zijn aan de huls met tandafdruk, waar gisteren heel kort wat over gezegd werd niet verder aan bod kwam.
pi_37502770
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 03:20 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Files lijkt mij gewoon mediageil ipv desinfo.

Zapruder film en geknoeid?? Kun je dat toelichten.?
Idd, wat is er met die Zapruder film aan de hand?
pi_37503679
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_37504047
Doc. van Peter R de Vries gezien en gisteravond laat nog wat rondgestruind op inet. Wat blijkt is dat de bekentenis van James Files reeds in 1994 op tape is vastgelegd. Dit alles nav het onderzoek van de gepensioneerde FBI special agent Zacharias Shelton, die ook in de doc. uitgebreid aan het woord was. Peter R de Vries baseert de doc op onderzoek van Wim Dankbaar, die zijn theorie weer baseert op Zack Sheltons onderzoek dus. Hier een linkje over Sheltons onderzoek.

Wrs is dit onderzoek en deze getuigenis (door de media) genegeerd, omdat na Stone's film, die verschillende theorieën op een hoopje gooide en een wel heel fantasierijke motivatie aanvoerde, vooral debunkers konden prijsschieten. En de book closed was in het voordeel van de 'lone gunman'.

Dan nu toch een belangrijke inconsistentie in dit onderzoek.
Merk op dat in de doc. werd gezegd dat Files van de 'picket fence' naar zijn auto op de parkeerplaats erachter liep (waar Nicoletti al in zijn auto zat?), hetgeen door de getuigenis van Lee Bowers zou worden bevestigd volgens Peter R de Vries. Maar Nicoletti kon natuurlijk nooit al in die auto zitten, want hij schoot enkele seconden eerder dan Files vanuit het Dal-texgebouw.

In dit artikel staat dan ook dat Files na de aanslag vanaf de 'picket fence' voor langs het 'schoolbookdepository' liep naar het parkeerterrein bij het Dal-texgebouw (en daarbij zelfs zou zijn gefotografeerd).
quote:
Files zei dat hij een grijze gleufhoed droeg. De Mary Moorman foto toont een object boven het hek op precies de plaats waar Files zei dat hij gestaan had, dat erg veel lijkt op een grijze gleufhoed. Diezelfde plek is ook de locatie van het vierde schot, zoals akoestisch vastgesteld was in het onderzoek van de commissie van het Huis van Afgevaardigden. Files had gezegd dat hij het wapen snel in zijn koffer deed en voor het Texas boekenmagazijn langs naar het parkeerterrein liep van het Dal-Tex gebouw terwijl andere mannen in pak hem een vrije aftocht boden door omstanders terug te wijzen met geheime dienst passen.. De Bothun foto laat het silhouet zien van een man lopend voor het boekenmagazijn op het moment na de aanslag waarop Files had beweerd dat hij kalm wegliep als een zakenman voor zijn lunch.

Uit mijn hoofd luidt die getuigenis van Bowers idd dat hij daar eerder een auto zag aankomen, een man zag uitstappen (met iets langs in zijn hand) en na het tummult (van de moord?) de man terug zag gaan naar de auto en weg zag rijden (zie ook JFK film). Die man droeg een veiligheidshelm (grijze gleufhoed?) en had een geruit jasje oid aan. Maw de man arriveert, stapt uit, pleegt de moord en rijdt weer weg.

1) Volgens de getuigenis van Files uit het artikel loopt hij (na de moord) naar het Dal-texgebouw, om in een auto te stappen waar Nicoletti op hem wacht. (Wat wel weer klopt met het feit dat Nicoletti vanuit het Dal-texgebouw schoot).
2) Volgens de doc. echter loopt hij idd terug naar de auto op de parkeerplaats achter de 'picket fence', waar Nicoletti al op hem wacht, hetgeen door Lee Bowers' getuigenis wordt bevestigd.
3) Conclusie: niet onbelangrijke tegenstrijdigheid.

En hoezo liep Files als een 'zakenman voor zijn lunch' (zie aangehaalde quote) naar he Dal-texgebouw??? Met een gleufhoed? Een jochie van 21, in op z'n minst gezegd toch geen business suite?

Natuurlijk kun je als verweer aanroepen dat de getuigenis van Bowers niet accuraat was. Echter Peter R de Vries neemt dit wel mee als bevestiging/referentie. Als die niet accuraat is dan kan een belangrijk deel van geen enkele samenzweringstheorie worden bevestigd imo. Als die wel accuraat is dan valt de tegenstrijdigheid op in dit verhaal iig.

(L_V weet niet wat flamen is hè, laster rondstrooien is echter geoorloofd, we komen er binnekort nogwel op terug)

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 03-05-2006 11:05:40 ]
I´m back.
pi_37504216
Ander topic hierover: [SBS] Peter R. De Vries # 3 Jaap Stobbe killed JFK

Tevens TVP
  woensdag 3 mei 2006 @ 11:20:01 #114
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_37505551
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 10:30 schreef vanBoeschoten het volgende:
Ander topic hierover: [SBS] Peter R. De Vries # 3 Jaap Stobbe killed JFK
zoals ik al zei:
quote:
Op maandag 1 mei 2006 14:38 schreef Bjoro het volgende:
Daar is toch al een topic van

Who killed JFK?
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_37506074
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 11:20 schreef Bjoro het volgende:

[..]

zoals ik al zei:
[..]
Ik kan daar niet posten wegens een (onterechte) ban, kun jij mss mijn bijdrage daar pasten, want mijn bijdrage hoort daar eigenlijk in. Dank bij voorbaat.
I´m back.
pi_37506985
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 10:22 schreef Ryan3 het volgende:
Doc. van Peter R de Vries gezien en gisterenavond laat nog wat rondgestruind op inet. Wat blijkt is dat de bekentenis van James Files reeds in 1994 op tape is vastgelegd. Dit alles nav het onderzoek van de gepensioneerde FBI special agent Zacharias Shelton, die ook in de doc. uitgebreid aan het woord was. Peter R de Vries baseert de doc op onderzoek van Wim Dankbaar, die zijn theorie weer baseert op Zack Sheltons onderzoek dus. Hier een linkje over Sheltons onderzoek.
Dat vermeldde Peter R de Vries toch ook dat dit geen nieuw interview was?
quote:
Wrs is dit onderzoek en deze getuigenis (door de media) genegeerd, omdat na Stone's film, die verschillende theorieën op een hoopje gooide en een wel heel fantasierijke motivatie aanvoerde, vooral debunkers konden prijsschieten. En de book closed was in het voordeel van de 'lone gunman'.
Niet alleen vanwege die film denk ik maar ook door de vele inconsistenties in de verschillende theorieen. Kennedy had ook iets teveel vijanden die allemaal wel een motief hadden van Maffia, onderdelen CIA, pro Castro en anti-Castro.
quote:
Dan nu toch een belangrijke inconsistentie in dit onderzoek.
Merk op dat in de doc werd gezegd dat Files van de 'picket fence' naar zijn auto op de parkeerplaats erachter liep (waar Nicoletti al in zijn auto zat?), hetgeen door de getuigenis van Lee Bowers zou worden bevestigd volgens Peter R de Vries. Maar Nicoletti kon natuurlijk nooit al in die auto zitten natuurlijk, want hij schoot enkele seconden eerder dan Files vanuit het Dal-texgebouw.
Ja dat was al vreemd maar kon jij nog wat terugvinden op internet over de tweede gevonden zinken huls (enkele meters verderop gevonden bij het hek) waar de Vries heel kort aan refereerde? Volgens de Vries was dit ook een incosistentie in Files verhaal maar helaas werd er verder niet op in gegaan.
pi_37507105
Er is nog iets wat erg onwaarschijnlijk overkomt zo op het eerste gezicht.

Het was een operatie waaraan, zo wordt door onderzoekers gesuggereerd, op z'n minst 4, maar mogelijk 6 schutters meededen. Zoals iemand al opmerkte er wordt alleen ingegaan op Nicoletti (die alles organiseerde op locatie) en doordat hij een bekenteis aflegde op Files. De overige 2 à 4 shooters blijven min of meer een mysterie (al worden er wel namen gesuggereerd).

De organisatie (hoewel het doel dus niet volgens Files getuigenis 'we're gonna kill your buddy') was dus voor Files, als back-up shooter, op need-to-know basis opgezet, wat op zich vrij nozel is. Maar toch had Files als back-up shooter wel een belangrijke taak. Hij moest eventueel Kennedy omleggen als andere shooters het hoofd van Kennedy hadden gemist.

Files was dus een heel belangrijk schaakstuk. Maar alles wat hij daar deed was niet zozeer gepland door Nicoletti, maar kwam voort uit Files eigen improvisatietalent. Hij zou z'n jasje omdraaien om niet op te vallen. Nicoletti had niet een jasje klaar liggen oid voor hem. Nicoletti had ook niet uitgebreid gepland wat Files moest doen na een eventueel schot en hoe, nee hij moest blijkbaar maar teruglopen (met veel risico's van dien, immers voor het schoolbookdipository heen) naar het Dal-texgebouw en Nicoletti daar ophalen...

Zo'n belangrijk schaakstuk en dan alles à l'improviste (door een 21-jarige knaap, zonder al te veel ervaring met dit soort dingen)? Lijkt mij onwaarschijnlijk, zo, niet, ik zou zo'n gok nooit nemen. Grappige daarbij is nog dat de gekleurde binnenkant van zijn jasje juist wel opvallend was, dat heeft Bowers iig onthouden.

Overigens denk ik dat het antwoord hierop zal zijn: iig Nicoletti moest improviseren, omdat CIA de boel wilde aborteren, vlak voor de aanslag.
I´m back.
pi_37507361
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 12:05 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat vermeldde Peter R de Vries toch ook dat dit geen nieuw interview was?
[..]
O, dat heb ik gemist dan. Dat kan.
quote:
Niet alleen vanwege die film denk ik maar ook door de vele inconsistenties in de verschillende theorieen. Kennedy had ook iets teveel vijanden die allemaal wel een motief hadden van Maffia, onderdelen CIA, pro Castro en anti-Castro.
[..]
Ja, Stone had ook al die verschillende theorieën op een hoopje gegooid en nog wat zaken verzonnen, en vooral de motivatie was wishfull thinking imo. Dat Kennedy zich niet populair had gemaakt, okee, maar dat geldt voor veel presidenten, denk ik. Vooral democraten vaak, zie ook Clinton.
quote:
Ja dat was al vreemd maar kon jij nog wat terugvinden op internet over de tweede gevonden zinken huls (enkele meters verderop gevonden bij het hek) waar de Vries heel kort aan refereerde? Volgens de Vries was dit ook een incosistentie in Files verhaal maar helaas werd er verder niet op in gegaan.
Nog niet aan toe gekomen (moet ook op de kleine letten . ), maar dat is ook inconsistent idd. Zal later nog eens kijken.
I´m back.
pi_37514111
Schaamteloze 'ik lees graag mee en wil mischien nog posten en wil weten waar ik gebleven ben met lezen' post

Peter R de vries niet gezien, maar krijg meer het idee dat het gaat op een uitgebreidere bestaande theorie?
La derecha oprime, la izquierda libera
  FOK!fossiel woensdag 3 mei 2006 @ 16:43:23 #120
8443 cptmarco
it's captain...
pi_37515143
Heeft iemand een linkje naar die Bothun foto?? zit op het werk en kan niet uitgebreidt lopen googlen...
  Moderator woensdag 3 mei 2006 @ 16:46:37 #121
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_37515248
ik vond het het ook wel een sterke documantaire, wat ik van die getuigenisverklaringen moet denken weet ik verder niet maar ik nd het wel een goede mogelijkheid.

die magic bullet is iig heel raar, nu is het niet zo onmogelijk of zelfs onwaarschijnlijk dat hij meerdere mensen meerdere malen raakt als werd gesuggereerd (Eric O. zijn waarschuwingsschot veroorzaakte immers naar het schijnt ook 2 wonden en die ging via de grond, was minder krachtig en van een grotere afstand)) maar dat het ding dan volledig intact is dat lijkt me onmogelijk

en hij lijkt toch echt van voren geraakt te worden in zijn hoofd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_37515442
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 16:43 schreef cptmarco het volgende:
Heeft iemand een linkje naar die Bothun foto?? zit op het werk en kan niet uitgebreidt lopen googlen...
Hier staan een hoop foto's, interessant.

http://users.skynet.be/copweb/jfk/Orlando%20Bosch%20Avila.htm
pi_37517280
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 23:17 schreef merlin693 het volgende:
Oswald schijnt zelfs een paar dagen ervoor in een hotel in amsterdam bernhard hebben gesproken . (Icky geloof ik )
In het Warren-rapport staat haar verklaring. Ze zijn in elk geval in Nederland geweest.
Via Amsterdam naar Rotterdam om de boot te nemen.
Of ze hier iemand gesproken hebben is moeilijk terug te vinden.
quote:
Mrs. OSWALD. On the 13th of June, 1962-- I am not quite certain as to the year--'61 or '62, I think '62.

Mr. RANKIN. How did you come to this country?

Mrs. OSWALD. From Moscow via Poland, Germany, and Holland we came to Amsterdam by train. And from
Amsterdam to New York by ship, and New York to Dallas by air.

Mr. RANKIN. Do you recall the name of the ship on which you came?

Mrs. OSWALD. I think it was the SS Rotterdam but I am not sure
Dit wordt bevestigd door een ander artikel uit het warren-rapport.
quote:
On June 1, 1962, the same day that Oswald received his loan from the State Department, he and his family left Moscow by train destined for Rotterdam, The Netherlands.249 They boarded the SS Maasdam at Rotterdam on June 4 and arrived in New York on June 13
http://www.archives.gov/r(...)x-15.html#returntous
pi_37520954
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 16:46 schreef sp3c het volgende:
en hij lijkt toch echt van voren geraakt te worden in zijn hoofd
Ja maar dan kom je terecht bij de Zapruderfilm ... en is die wel volledig echt ?
De verwondingen zouden niet overeenstemmen tussen getuigenissen en de beelden, getuigen zeggen dat de auto even stopte wat ook niet op de film te zien is, je ziet zijn hoofd openspatten maar achteraf is er nergens bloed op de wagen en ik heb een foto van het lijk gezien waar het hoofd intact was met een gat in zijn keel. (tenzij zn vrouw idd een stuk van zijn hoofd van de koffer geraapt heeft en dat ze hem zo opgesmukt hebben )
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_37522797
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 18:11 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

In het Warren-rapport staat haar verklaring. Ze zijn in elk geval in Nederland geweest.
Via Amsterdam naar Rotterdam om de boot te nemen.
Of ze hier iemand gesproken hebben is moeilijk terug te vinden.
Hier is een Netwerkuitzending te bekijken over Oswalds' bezoek aan Nederland.

Dat gat in zijn keel zou trouwens gemaakt zijn door hulpverleners in een verwoede poging hem zuurstof toe te dienen werd erbij verteld. Merkwaardige missie als je hersens over straat verspreid liggen lijkt me, maar soit.
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
pi_37522922
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 20:55 schreef Gorian het volgende:

[..]

Hier is een Netwerkuitzending te bekijken over Oswalds' bezoek aan Nederland.

Dat gat in zijn keel zou trouwens gemaakt zijn door hulpverleners in een verwoede poging hem zuurstof toe te dienen werd erbij verteld. Merkwaardige missie als je hersens over straat verspreid liggen lijkt me, maar soit.
Thnx voor de link. Ga straks ff kijken.
  woensdag 3 mei 2006 @ 21:35:03 #127
146133 DeepThought
lower than ever
pi_37524423
quote:
Wanneer is Files met zijn verklaring op de proppen gekomen?
Na de vondst, of voor de vondst?
Na de vondst, maar er is destijds weinig ruchtbaarheid aan gegeven en ook werd niet vermeld op welke wijze de huls vervormd was.
quote:
vond het zeer spijtig dat de tweede huls, die gelijk zou zijn aan de huls met tandafdruk, waar gisteren heel kort wat over gezegd werd niet verder aan bod kwam.

Dat lijkt me nou typisch een geval van desinformatie, door degenen die beseffen dat het hier wel degelijk de huls betrof. Begraaf er dus snel nog zo een (en laat iemand hem vinden), om die eerste belachelijk te maken.
Ik zie ook die tweede huls dus eigenlijk juist als een bevestiging van Files verhaal, want hou groot is nou de kans dat je op die roemruchte plek twee identiek vervormde hulzen zal vinden?

Het voornaamste argument om te veronderstellen dat er wel degelijk hooggeplaatste personen bij deze aanslag betrokken waren is natuurlijk de gigantische cover up na de moord. Waarom immers zo veel compassie met de maffia, als je zelf niets te vrezen hebt. Feitenlijk is er gewoon nauwelijks aan te geven waar de maffia precies ophoudt en de "gekozen" regering begint.
follow the money
pi_37527203
Die Zapruder video is echt helemaal ge-edit. Als je deze site doorleest: http://www.ditkannietwaarzijn.nl/jfk1.html en dan 1 t/m 9 helemaal aandachtig dus, en dat voorbeeld filmpje bekijkt (hoe snel die mensen met hun hoofd bewegen en hoe scheef die lantaarnpaal staat) en nog meer voorbeelden. Dan zie je gewoon dat dat filmpje helemaal gemanipuleerd is.

Ik ben overtuigd van de mafia theorie.

[ Bericht 3% gewijzigd door crrrN op 03-05-2006 22:50:09 ]
  Moderator woensdag 3 mei 2006 @ 22:45:33 #129
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_37527342
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 20:18 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ja maar dan kom je terecht bij de Zapruderfilm ... en is die wel volledig echt ?
De verwondingen zouden niet overeenstemmen tussen getuigenissen en de beelden, getuigen zeggen dat de auto even stopte wat ook niet op de film te zien is, je ziet zijn hoofd openspatten maar achteraf is er nergens bloed op de wagen en ik heb een foto van het lijk gezien waar het hoofd intact was met een gat in zijn keel. (tenzij zn vrouw idd een stuk van zijn hoofd van de koffer geraapt heeft en dat ze hem zo opgesmukt hebben )
food for thought!

maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me er nooit mee bezig gehouden hebben tot Peter R. zijn docu maar nu intrigeert het me toch wel want er lijkt toch echt iets niet te kloppen.

al was het maar het snelvuur dat nogal accuraat wordt afgeleverd door een ww2 infanteriegeweer
pi_37527577
Er staan op internet ook verhalen dat hij een paar keer in zijn lichaam is geraakt maar dat ze hem per se in zn hoofd wouden raken. Dat zou een logische verklaring zijn voor het gat in de keel.
pi_37527784
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:52 schreef crrrN het volgende:
Er staan op internet ook verhalen dat hij een paar keer in zijn lichaam is geraakt maar dat ze hem per se in zn hoofd wouden raken. Dat zou een logische verklaring zijn voor het gat in de keel.
Ik weet niet of je wel eens een EHBO cursus hebt gehad, maar toen ik die ooit kreeg werd verteld dat men wel eens een gat in iemand keel maakte om beademingsapparatuur aan te sluiten. In de docu werd ook verwezen naar het gegeven dat dat gat daarmee te maken had. Lijkt plausibel.

Lijkt vergezocht als je iemand zijn hersenen over straat ziet vliegen, maar het is wel de President of the US of A!

Ik ben benieuwd waar diegebleven zijn trouwens.
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
pi_37527946
Als je zn hersen kwijt bent heb je denk ik weinig aan beademing, maar het zou misschien wel iets medisch kunnen zijn.
pi_37533426
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:58 schreef Gorian het volgende:

[..]

Lijkt vergezocht als je iemand zijn hersenen over straat ziet vliegen, maar het is wel de President of the US of A!

Ik ben benieuwd waar diegebleven zijn trouwens.
Onderstaande link heeft 2 uitgebreide artikelen in PDF formaat.

1: De lijkschouwing MET alle (hersenen) foto's e.d.

2: De Zapruder film MET alle mogelijke beelden en uitleg.

http://www.gjerde.name/

[ Bericht 7% gewijzigd door Clairvaux op 04-05-2006 04:06:38 ]
pi_37533449
de link hieronder geeft 10-tallen links naar sites over JFK

http://www.jfk-online.com/jfklinks.html#more
  Moderator donderdag 4 mei 2006 @ 02:23:12 #135
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_37533637
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:52 schreef crrrN het volgende:
gat in de keel is geen schotwond
pi_37534673
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 21:35 schreef DeepThought het volgende:

Dat lijkt me nou typisch een geval van desinformatie, door degenen die beseffen dat het hier wel degelijk de huls betrof. Begraaf er dus snel nog zo een (en laat iemand hem vinden), om die eerste belachelijk te maken.
Ik zie ook die tweede huls dus eigenlijk juist als een bevestiging van Files verhaal, want hou groot is nou de kans dat je op die roemruchte plek twee identiek vervormde hulzen zal vinden?
Reactie van Ryan3 ook gelezen? Die 2e huls is namelijk niet de enige inconsistentie in Files bekentenis. Kortom best mogelijk dat Files verklaring net zo goed desinformatie is.
quote:
Het voornaamste argument om te veronderstellen dat er wel degelijk hooggeplaatste personen bij deze aanslag betrokken waren is natuurlijk de gigantische cover up na de moord. Waarom immers zo veel compassie met de maffia, als je zelf niets te vrezen hebt. Feitenlijk is er gewoon nauwelijks aan te geven waar de maffia precies ophoudt en de "gekozen" regering begint.
Dat argument vervalt dan ook niet door de 2e huls. De verklaring van Files is natuurlijk lang niet de enige aanwijzing dat er wel wat meer heeft gespeeld. Maar zelf vind ik de theorie dat Cuba erachter zat ook nog steeds 1 van de mogelijkheden.
pi_37536560
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 20:55 schreef Gorian het volgende:

[..]

President he, zou wat zijn als de doktoren niet een verwoede poging zouden doen om hem te redden. Kijk naar Sharon. Dus niet zo heel erg merkwaardig als je het zo bekijkt. En daarbij komt dat er operaties zijn uitgevoerd waarbij een groot deel van de hersenen is verwijderd en de patient leeft vrolijk door.

Btw. De hersenstam zorgt voor de ademhaling. Deze ligt een stukje af van het gat in zijn achterhoofd en zou dus wel eens zo goed als onbeschadigd kunnen zijn.
pi_37610002
Als ik dat gat in zn keel bekijk, lijkt het me ook eerder een snijwond dan een schotwond.
Цой жив
  zondag 7 mei 2006 @ 01:48:09 #139
46727 masterdave
Topic Killer
pi_37620106
Stel he, dat ik ermee te maken zou hebben met het hele gebeuren van JFK, dan zou ik op mijn stefbed het hele verhaal opbiechten, verlos de wereld van deze mysterie waar je je leven lang mee hebt rondgelopen, dus misschien krijgen we ooit het hele verhaal te horen hoe het werkelijk is gegaan.
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
  † In Memoriam † zondag 7 mei 2006 @ 02:39:22 #140
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_37620628
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:05 schreef Viper2k1 het volgende:

[..]

President he, zou wat zijn als de doktoren niet een verwoede poging zouden doen om hem te redden. Kijk naar Sharon.
lol.

Niet zo'n goed voorbeeld

More than three months after Ariel Sharon suffered a massive stroke, his doctors at Hadassah hospital in Jerusalem believe it could have been prevented. "We failed," said Dr. Haim Lotan. He was referring to a decision to treat Mr. Sharon with large doses of blood thinners after a mild stroke in December.

Israeli Doctors Treating Ariel Sharon Admit Mistakes

Nu we het toch over Israel hebben

Klik
pi_37623239
quote:
Op zondag 7 mei 2006 02:39 schreef NorthernStar het volgende:
Nu we het toch over Israel hebben
Ja, leuk he? Kan meteen de niet door enig bewijs geschraagde bewering van Vanunu worden gebruikt.
Waarom verwezen naar de resultaten van Google, en niet naar een specifieke bron? In de hoop dat sites als ''Jewwatch'', ''national vanguard'' etc. niet al te zeer zouden opvallen?
  † In Memoriam † zondag 7 mei 2006 @ 14:36:12 #142
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_37627869
quote:
Op zondag 7 mei 2006 11:20 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ja, leuk he? Kan meteen de niet door enig bewijs geschraagde bewering van Vanunu worden gebruikt.
Als je 'gebruikt' vervangt door 'gemeld' dan klopt het ja.
quote:
Waarom verwezen naar de resultaten van Google, en niet naar een specifieke bron? In de hoop dat sites als ''Jewwatch'', ''national vanguard'' etc. niet al te zeer zouden opvallen?
pi_37629333
quote:
Op zondag 7 mei 2006 14:36 schreef NorthernStar het volgende:
Maar goed, dat vind je dus blijkbaar behoorlijke nieuwsbronnen. Moeten we voortaan iedere ongestaafde bewering ''melden'' ?
  † In Memoriam † zondag 7 mei 2006 @ 16:33:18 #144
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_37630893
quote:
Op zondag 7 mei 2006 15:35 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Maar goed, dat vind je dus blijkbaar behoorlijke nieuwsbronnen. Moeten we voortaan iedere ongestaafde bewering ''melden'' ?
Ik geef een googlelink.

Je betwist ook niet dat Vanunu zijn uitspraak heeft gedaan (zoals ook gewoon op bv. reference.com vermeld staat), jou probleem is dat Israel genoemd wordt. Nou jammer dan.
quote:

Not until December 1960, almost three years after the Dimona project had been initiated, did the United States learn about it. As the departing Eisenhower administration made its discovery public, it demanded an Israeli explanation as to the nature of the project. In response, the Israeli government told the U.S. government that the new project was for "peaceful purposes." On 23 December 1960, Ben-Gurion informed the Knesset (the Israeli parliament) that the 24-megawatt (MW) research reactor under construction would be "peaceful," designed for scientific, industrial, and medical applications. This was the first and last time that the Israeli government made a public statement about the Dimona project.[6]

In retrospect, this statement entailed the strategy that Israel would use to overcome U.S. opposition to the project in the early mid-1960s. From the outset, the Israeli nuclear case posed a great challenge to U.S. nonproliferation policy. President Kennedy was determined to thwart Israel's efforts to acquire a nuclear capability, fearing that it could undermine his nonproliferation efforts. He firmly insisted that U.S. scientists be allowed to visit Dimona to verify Israel's claims that the facility was not for producing plutonium for nuclear weapons. Such a visit took place in May 1961, setting the stage for a meeting between Ben-Gurion and President Kennedy. The meeting resulted in the nuclear issue being removed from the Israeli-U.S. agenda for two years.

Two years later, as construction at Dimona neared completion, Kennedy reapplied the pressure on Israel over Dimona. In a tough exchange of letters with Prime Ministers Ben-Gurion and Levi Eshkol (who replaced Ben-Gurion in July 1963), Kennedy demanded semi-annual U.S. inspection visits in Dimona, threatening that bilateral relations would be "seriously jeopardized" if Israel did not comply with his demands. By late August 1963, after weeks of intense consultations, Israel appeared to agree with Kennedy's demands—or at least so Kennedy was led to believe.

By the time US scientists began the visits to Dimona in early 1964 according to the Kennedy-Eshkol deal, Kennedy had been assassinated, and President Johnson was less committed to nonproliferation in general and to the Israel case in particular.

NTI

`Israel behind JFK death'

Jerusalem: The Israeli Supreme Court on Monday rejected a petition filed by the nuclear whistleblower, Mordechai Vanunu, against restrictions imposed on him by the security services. Mr. Vanunu was released from prison in April after serving an 18-year term for revealing secrets about Israel's nuclear programme to the London Sunday Times. The court verdict comes a day after Mr. Vanunu reportedly alleged that Israel was behind the assassination of the former U.S. President, John F. Kennedy. Fearing that he might spill more secrets on the Israeli nuclear programme, the state security agencies had imposed restrictions on Mr. Vanunu, including a ban on leaving Israel and talking to foreign media. The London-based Arabic daily Al Hayat claimed that Mr. Vanunu gave them an interview on Sunday in which he made the startling accusation that Israel was behind the assassination of the former U.S. President, John F. Kennedy, who was pressuring the Jewish state to clarify on its nuclear programme.
  † In Memoriam † zondag 7 mei 2006 @ 16:39:34 #145
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_37631784
quote:
Het muurkrantencollectief is zeker een " betrouwbare "bron.

http://www.stelling.nl/kleintje/edelfask/002.htm

Uit dezelfde "bron" waar jij voornoemde link van geplaatst hebt kun je
ook lezen dat de auteur van jouw "bron "als anti-semiet gezien wordt
door anti-fascisten.

[ Bericht 26% gewijzigd door Clairvaux op 07-05-2006 17:02:00 ]
  maandag 8 mei 2006 @ 21:45:50 #147
146133 DeepThought
lower than ever
pi_37672120
@Northernstar

Joden hebben het fascisme niet bedacht, ze waren er het slachtoffer van.
follow the money
  † In Memoriam † maandag 8 mei 2006 @ 21:58:35 #148
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_37672677
@DeepThought

Wat heeft fascisme of antisemitisme ermee te maken?
  maandag 8 mei 2006 @ 22:03:07 #149
146133 DeepThought
lower than ever
pi_37672885
Je sig!
Mommy, ....
follow the money
  † In Memoriam † maandag 8 mei 2006 @ 22:13:56 #150
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_37673360
quote:
Op maandag 8 mei 2006 22:03 schreef DeepThought het volgende:
Je sig!
Mommy, ....
OMG.

Mijn sig? WTF heeft mijn sig er ineens mee te maken?

Hou eens op met verdachtmakingen naar mij toe.

En mbt het gezeik over bronnen:
quote:

Israel killed JFK,says Vanunu

In a startling accusation, nuclear whistleblower Mordechai Vanunu has alleged that Jerusalem was behind the assassination of US President John F. Kennedy, who was exerting pressure on the then Israeli head of state to shed light on the Dimona nuclear plant.

bron: rediff.com
quote:

`Israel behind JFK death'

Jerusalem: The Israeli Supreme Court on Monday rejected a petition filed by the nuclear whistleblower, Mordechai Vanunu, against restrictions imposed on him by the security services. Mr. Vanunu was released from prison in April after serving an 18-year term for revealing secrets about Israel's nuclear programme to the London Sunday Times. The court verdict comes a day after Mr. Vanunu reportedly alleged that Israel was behind the assassination of the former U.S. President, John F. Kennedy

bron

quote:

‘Israel behind killing of JFK’

IN a startling accusation, Israeli nuclear whistleblower Morde-chai Vanunu has said Jerusalem was behind the assassination of US President John F Kennedy, PTI reports from Jerusalem.

Kennedy, who was exerting pressure on the then Jewish head of the state to shed light on the Dimona nuclear plant.

bron

quote:

John Kennedy ‘was done in by Israel’

Vanunu, a former technician at the atomic reactor in Dimona, who described Israel's nuclear capabilities in a 1986 interview with a British newspaper, insists he has no more secrets to tell.

In a startling accusation, nuclear whistleblower Mordechai Vanunu has alleged that Israel was behind the assassination of US President John F. Kennedy.

bron

en er zijn nog tig als je meer wilt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')