Donar, is dat Groningen of Amsterdam?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:10 schreef popolon het volgende:
Ok. Donar aan de leiding?
Donar dus achter.quote:
En die schetsen van hemquote:Op zondag 7 mei 2006 16:38 schreef pfaf het volgende:
Dat Engels van Boot is trouwens hilarisch. M'n neefje van 3 kan nog beter Engels.
Terecht dusquote:Op zondag 21 mei 2006 18:24 schreef greatgonzo het volgende:
hij stond met z'n tenen op de lijn, volgens de regels dan geen drie punter
quote:Op zondag 21 mei 2006 18:40 schreef Leatherface het volgende:
Als Brabander zou ik eigenlijk voor Den Bosch moeten zijn.
Maar mijn ontzag voor Ton Boot is zo groot. Die man is echt een fenomeen.
Ik zal m'n best doenquote:Op zondag 21 mei 2006 18:44 schreef maril het volgende:
Kunnen ze in groningen niet iets aan die levende Mascotte doen.
He he he he, beetje respect voor Theo uh!quote:Op zondag 21 mei 2006 18:44 schreef maril het volgende:
Kunnen ze in groningen niet iets aan die levende Mascotte doen.
Groningen is basketbalstad #1quote:Op zondag 21 mei 2006 19:13 schreef pfaf het volgende:
Het niveau was niet super, maar die sfeer en spanning!Geweldig!
Als hij Ton Boot niet van zijn sokken rijdt wil ik het overwegen.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:15 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
He he he he, beetje respect voor Theo uh!
Goed samengevat.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:13 schreef pfaf het volgende:
Het niveau was niet super, maar die sfeer en spanning!Geweldig!
3870 volgens de speaker. Er kunnen 4000 personen in Martiniplaza. Twee jaar geleden zaten er zelfs 4300 personen in dezelfde hal, maar daar was de brandweer niet zo blij mee.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoeveel supporters zaten er nu vanmiddag? Ongeveer?
Super.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
3870 volgens de speaker. Er kunnen 4000 personen in Martiniplaza. Twee jaar geleden zaten er zelfs 4300 personen in dezelfde hal, maar daar was de brandweer niet zo blij mee.
Vind het ook erg goed dat de NOS dit doet. Heb maar 1 wedstrijd via de NOS gezien en dat beviel best goed. Maar dat kwam mede door Dione de Graaff.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Super.
Goede reclame ook vandaag, voor het Nederlandse basketbal. Geweldig initiatief hoor die finalemaand van de NOS.
Je hebt niets gemist op tv want die verslaggever had debiele vragen aan Ton Boot, Dione was vorige week inderdaad beter, en die commentator heeft voor mij een irri stem , ik vind een goed stem belangrijk.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind het ook erg goed dat de NOS dit doet. Heb maar 1 wedstrijd via de NOS gezien en dat beviel best goed. Maar dat kwam mede door Dione de Graaff.![]()
Voor het Nederlands basketbal is het inderdaad ook goed dat de NOS de wedstrijden live uitzend.
Zal wel Joop Vernooij zijn geweest. Persoonlijk vind ik het commentaar van Milko Bloemaert beter, echter is hij alleen te horen tijdens de samenvattingen uit de NBA. Naja, toch mooi dat de NOS überhaupt live basketbal laat zien. Dit was denk ik wel een mooie wedstrijd om te zien.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:24 schreef maril het volgende:
Je hebt niets gemist op tv want die verslaggever had debiele vragen aan Ton Boot, Dione was vorige week inderdaad beter, en die commentator heeft voor mij een irri stem , ik vind een goed stem belangrijk.
Zie finale studio sport topicquote:Op zondag 21 mei 2006 22:42 schreef tong80 het volgende:
Niemand heeft het over de ten onrechte afgekeurde 3-punter van Den Bosch.
Ik las hierboven dat hij echt met de tenen op lijn stond. Wie ben ik dan om er aan te twijfelen.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:42 schreef tong80 het volgende:
Niemand heeft het over de ten onrechte afgekeurde 3-punter van Den Bosch.
Vanavond, bedoel jequote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:35 schreef Stansfield het volgende:
Ben benieuwd wie er morgen wint.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:43 schreef clauwheee het volgende:
Hup Groningen!
Spurs kwamen vannacht nog terug tegen Dallas dacht ik na zo'n achterstand.quote:
Wij hebben Young die het nogal eens op zijn heupen wil krijgen, al zit hij vandaag niet goedquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een Bryant die er 30 ingooit nee.![]()
Nowitzki is God in Dallas.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Spurs kwamen vannacht nog terug tegen Dallas dacht ik na zo'n achterstand.
Trouwens hoe kijken ze in Amerika tegen spelers uit andere landen aan. Zoals Nowotsky ?
Ja in Nederland, NBA weet ik alles van.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:22 schreef ricoz het volgende:
74 - 58
Series in nederland?
3-2 voor den bosch over een half uurtje!
Never! nooit! uitgesloten! Den Bosch gaat NIET in GRONINGEN kampioen worden, okay!!!!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:02 schreef ricoz het volgende:
Den bosch gaat donderdag gewoon kampioen worden!
Prima,doen ze het thuis welquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Never! nooit! uitgesloten! Den Bosch gaat NIET in GRONINGEN kampioen worden, okay!!!!![]()
Ja dat zeker wel, maar ik voel er weinig voor om naar feestende mensen uit Den Bosch te kijken die dan ook nog eens het netje stuk knippen!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:35 schreef ricoz het volgende:
Is wel een leuke terugreis dan naar Den Bosch!
Misschien wint Groningen wel joh, dan valt er voor jullie weinig te genieten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Prima,doen ze het thuis wel
Als een echte gloryhunter gaan we dan wel effe kijken natuurlijk.
Yeah! respect voor Nijmegen!quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:37 schreef Gi1337 het volgende:
Ik ben voor Groningen
Eifeltowervieze overlopers. Nijmegen gewoon ff in de steek laten.
MatriXX MagiXX
![]()
Komende jaren voro het kampioenschap
Meende iets van 2300 personen, volgens mij was de Maaspoort uitverkocht.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel man zat er gister?
Maar er zaten toch wel 2000 man of niet? Het zag er wel aardig vol uit.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:33 schreef ricoz het volgende:
Maaspoort Hal was niet geheel uitverkocht maar op advies van de brandweer mocht er niemand meer in. Volgens jaar hopelijk een grotere maaspoort hal. (inderdaad 2300 man)
Mochten we vanavond winnen dan ga ik zondag met de bus heen. De supportersvereniging van Donar (www.vikings.nl) organiseert weer een busreis incl entreebewijs.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Naar game 7 gaan gaat dus niet
En dit is:quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
EBBC bestaat niet meer
Gewoon niet op die pipo reagerenquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:05 schreef ricoz het volgende:
[..]
En dit is:
http://www.vereniging.ebbc.nl/index2_bestanden/index.htm
Den Bosch is Eiffel Towers die eerst in Nijmegen speelden.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:43 schreef popolon het volgende:
Ja die Nederlandse clubs krijgen elk jaar een andere naam ivm sponsoring etc.
't Is gewoon EBBC - Donar.
idd,ik als "neutrale" liefhebber met een sterke voorkeur voor de rood/witte kan het op zich wel waarderen zon 7e pot.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:46 schreef clauwheee het volgende:
Jup DG, op naar zondag. Grappig om te zien dat beide ploegen deze serie niet twee wedstrijden achter elkaar zo goed hebben kunnen spelen om een voortijdige beslissing te forceren. Spannend zo!
Den Bosch heeft het grote voordeel dat ze zondag thuis spelen, dus zal lastig worden voor Groningen.
Uiteraardquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:43 schreef popolon het volgende:
Ja die Nederlandse clubs krijgen elk jaar een andere naam ivm sponsoring etc.
't Is gewoon EBBC - Donar.
yupquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dus dit is zondag weer live te zien op NED2?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Relaxed.
Fantastisch topic heb ik toch geopend
Ik kan een kaartje voor je regelen als je mij dit voor 16.40 laat weten.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:31 schreef -Hans- het volgende:
Ben er helaas ook niet bij.. heb mij vrijwel direct aangemeld voor de busreis maar schijnbaar was dat toch niet snel genoeg. Er waren ook maar 150 kaarten beschikbaar voor de Groningers, dat is ook wel een bijzonder laag aantal.
De afspraak is volgens mij dat er 10% van de beschikbare kaarten naar de bezoekers gaat, iets wat gisteren maar 6,5% schijnt te zijn geweest. Dus ja dan begrijp ik ook wel dat Den Bosch zich niet houd aan de 10%.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik kan een kaartje voor je regelen als je mij dit voor 16.40 laat weten.
Ga er straks halen en ik heb er zelf 3 nodig en ik kan er 4 halen
En wat is laag?
200 voor de Bosschenaren gisteren op 4000 man publiek dan is 150 op 2800 wel redelijk lijkt mij?
Prima,tot die tijd ben ik online,daarna ga ik richting de Maaspoortquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:08 schreef -Hans- het volgende:
DG super voor het aanbod, ik kom hier zometeen even op terug! Probeer ondertussen ook vervoer te regelen. Ik plaats voor 16:40 nog even een reactie. Thanks.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:09 schreef DutchGooner het volgende:
tussen haakjes,dit aanbod geldt alleen voor Hans
Lees trouwens ook geruchten dat de voorverkoop al om 12:00 zou zijn gestart, maar dat is volgens mij onzin. Op de officiële site staat dat de voorverkoop om 17:00 start. Probleem is een beetje dat ik niet precies weet hoe ik het moet oplossen met het vervoer, waar moet ik overstappen bijv.. Ik ben ook nog maar 1x eerder in de Maaspoort geweest. In het Donar gastenboek heb ik het ook gevraagd maar daar is nog geen reactie op gekomen, het zou tof zijn als ik met een aantal Groningers kan meereizen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Prima,tot die tijd ben ik online,daarna ga ik richting de Maaspoort
tussen haakjes,dit aanbod geldt alleen voor Hans
Kan evt ook nog aanbieden je op en af te halen van het station,mooier kan ik het niet makenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lees trouwens ook geruchten dat de voorverkoop al om 12:00 zou zijn gestart, maar dat is volgens mij onzin. Op de officiële site staat dat de voorverkoop om 17:00 start. Probleem is een beetje dat ik niet precies weet hoe ik het moet oplossen met het vervoer, waar moet ik overstappen bijv.. Ik ben ook nog maar 1x eerder in de Maaspoort geweest. In het Donar gastenboek heb ik het ook gevraagd maar daar is nog geen reactie op gekomen, het zou tof zijn als ik met een aantal Groningers kan meereizen.
Ik wacht het nog even af ( < 15 min), anders moet ik het maar niet doen. Wordt vervolgd..
Station Den Bosch is dat toch?? Heb je eventueel iemand anders aan wie je die kaart nog zou kunnen verkopen? Als je een extra kaartje voor mij wil kopen dan is dat te gek! maar stel dat het niet lukt met vervoer en zo dan zit jij straks met een extra kaartje. Dat zou lullig zijn.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan evt ook nog aanbieden je op en af te halen van het station,mooier kan ik het niet maken
yup,kan je op Den Bosch Centraal of Oost ophalen,maakt mij niet uitquote:
Niet 1,2,3 dat ik weetquote:Heb je eventueel iemand anders aan wie je die kaart nog zou kunnen verkopen? Als je een extra kaartje voor mij wil kopen dan is dat te gek! maar stel dat het niet lukt met vervoer en zo dan zit jij straks met een extra kaartje. Dat zou lullig zijn.
Damn dat is jammer. DG wacht maar niet op mij dan want ik zit nog het reisadvies te bekijken. Sorry, maar ik wil je wel bedanken voor het aanbod.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yup,kan je op Den Bosch Centraal of Oost ophalen,maakt mij niet uit
[..]
Niet 1,2,3 dat ik weet
DG = HELD !!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:43 schreef DutchGooner het volgende:
weet je wat,ik ben nu weg maar haal wel gewoon 4 kaartjes,raak hem anders wel kwijt
Heel veel Groningers in de rij. HAHAHA!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:59 schreef -Hans- het volgende:
Lees net dat er al een rij staat van ruim 300 personen, ook in Den Bosch leeft het.![]()
Ja, echt te gek!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:56 schreef Barca het volgende:
[..]
Heel veel Groningers in de rij. HAHAHA!!
Met haar lingerie neem ik ook genoegen. Dan tossen we wel wie de bh en wie de slip mag hebben.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, echt te gek!![]()
![]()
Als Dione er ook bij is dan probeer ik wel wat te regelen, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat ik haar e-mail adres krijg.![]()
Mwah,dat viel wel mee,heb er geen gehoord of gezien iig.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:56 schreef Barca het volgende:
[..]
Heel veel Groningers in de rij. HAHAHA!!
Het zou zo maar kunnen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:52 schreef Barca het volgende:
Zo hé ... ze denken dat de NBB weer kaarten gaat opeisen? Ligt er zondag alsnog een stapel kaarten bij de kassa. Dankzij de NBB die haar gereserveerde kaarten niet ophaalt.
Niet alleen bij ons wordt dus slecht naar de fans toe gecommuniceerd, ook bij Eiffel kunnen ze er wat van. Maar jammer DG dat ze de kaartverkoop wat hebben aangepast, aan de andere kant is het aantal van 4 kaarten p/p ook vrij veel. Anyway, erg bedankt voor je aanbod en de moeite die je ervoor hebt gedaan. Grote klasse!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mwah,dat viel wel mee,heb er geen gehoord of gezien iig.
Nou,het was weer een typisch "Bossche" vvk
Gisteren na de wedstrijd op de site gekeken en er stond duidelijk 4 kaartjes pp en de vvk zou om 5 uur beginnen.
Kom ik er aan toen straks blijkt het dus maar 2 pp en idd zoals al gemeld waren de kassa's van 12 tot 3 al open geweest...
Gevolg,met pijn en moeite heb ik voor mijzelf 3 kaartjes weten te regelen na een uur in de regen te hebben staan te wachten en heb dus evt geen kaartje voor je Hans,sorry.
Heb overwogen om opnieuw in de rij te gaan staan maar gezien het aantal kaartjes wat nog beschikbaar was vreesde ik dat dat voor niets zou zijn geweest....
Helaas, toch geen kaartje.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:31 schreef Barca het volgende:
[..]
Met haar lingerie neem ik ook genoegen. Dan tossen we wel wie de bh en wie de slip mag hebben.![]()
Maar eh ... je hebt dus een kaart?
Had je graag willen helpen maar helaas.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet alleen bij ons wordt dus slecht naar de fans toe gecommuniceerd, ook bij Eiffel kunnen ze er wat van. Maar jammer DG dat ze de kaartverkoop wat hebben aangepast, aan de andere kant is het aantal van 4 kaarten p/p ook vrij veel. Anyway, erg bedankt voor je aanbod en de moeite die je ervoor hebt gedaan. Grote klasse!!![]()
Zie mijn andere postquote:Maar tof dat je er zondag bij bent, veel plezier en dat het maar een spannende wedstrijd mag worden.
Denk trouwens ook dat het weinig zin zou hebben gehad om weer in de rij te gaan staan, de kaartverkoop schijnt toch wel hard te zijn gegaan. Rond 18:50 was het al uitverkocht. Nogmaals bedankt voor de moeite, echt tof.![]()
Damn, dat soort acties vind ik altijd jammer.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:20 schreef DutchGooner het volgende:
Hoorde net dat de kaartjes op dit moment al voor 85 euri verkocht worden bij de hal....
Mwah,heb er geen problemen mee,geloof dat er vanochtend al een mannetje of 100 was van Groningen zonder kaartje.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat soort acties vind ik altijd jammer.
Heerlijke vent!quote:Op zondag 28 mei 2006 14:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nu op NED2 voorbeschouwing.
En Ton, pep je je spelers nog op voor de wedstrijd?
Nee. Dat doe ik nooit. Begin ik niet aan. Ik vertel ze gewoon de waarheid.
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nu op NED2 voorbeschouwing.
En Ton, pep je je spelers nog op voor de wedstrijd?
Nee. Dat doe ik nooit. Begin ik niet aan. Ik vertel ze gewoon de waarheid.
Jaquote:Op zondag 28 mei 2006 16:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die muziekjes eronder
I believe I can fly
Zelfde voorsprong nog met 2 en halve minuut te spelen ?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:19 schreef Bruce117 het volgende:
7 punten voorsprong voor den Bosch met nog 6 minuten te gaan
Shit, ik heb de gouwe jaren in de Vinkenkamp nog meegemaakt. Na FC Den Bosch nog effe snel naar het basketbal rennen om het laatste kwart nog mee te kunnen pikken. Waren topjaren. En trouwens, ik weet hoe gezellig het kan zijn in de kantine in de Maaspoort, en ik zou echt willen dat ik daar nu effe een biertje kon gaan pakken.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:36 schreef Bruce117 het volgende:
"Voor het eerst in negen jaar weer kamioen."
"Oh, dat wist ik niet. Toen ik speelde werden we heel vaak kamioen"
Juist net niet meer dit seizoen! Amsterdam zit/zat hij nu omdat het met Toon van Helfteren mee ging!quote:Op zondag 28 mei 2006 17:47 schreef popolon het volgende:
Huibens nog steeds (of alweer) bij EBBC?
Overgestapt naar Amsterdam geloof ik.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:47 schreef popolon het volgende:
Huibens nog steeds (of alweer) bij EBBC?
een heel eind denk ik ja. Heeft zo'n beetje zijn hele leven in Den Bosch gespeeld. ik weet nog goed dat we hem bijna kwijtraakten aan Utah Jazz, toen nog met Malone en Stockton. Hij had een goede oefenstage doorlopen, maar om de een of andere reden ketste het toch af, alhowel ik niet precies weet wat dat nu precies was.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:56 schreef popolon het volgende:
Ah ok, wist ik niet.
Die zal al wel tegen de 40 aan zitten schat ik zo.
Hammink, zeker een mindere speler dan Huibens, was ook al zo'n succes in de NBA.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:08 schreef Hathor het volgende:
Ik denk dat het wel een redelijke backup voor Malone zou kunnen zijn geweest, hij is groot, sterk, kan rebounden, en heeft ook nog eens een behoorlijke jumper. Het tempoverschil zal wel effe wennen zijn geweest voor hem ben ik bang, maar ja, dat zullen we nu nooit meer weten.
quote:Op zondag 28 mei 2006 18:50 schreef DutchGooner het volgende:
Co Adriaanse wil nooit meer voor mij zitten
Altijd vriendjes maken die DG.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:50 schreef DutchGooner het volgende:
Lekker sfeertje,onderling respect was groot zowel op de vloer als wel op de tribunes en Co Adriaanse wil nooit meer voor mij zitten
Lekker sfeertje,onderling respect was groot zowel op de vloer als wel op de tribunes en Co Adriaanse wil nooit meer voor mij zitten
Omdat ik bewust commentaar had op zijn roze trui met dito overhemd,Porto kut is,AZ een overschat zootje etc.quote:
Echt vals dus .quote:Op zondag 28 mei 2006 18:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Omdat ik bewust commentaar had op zijn roze trui met dito overhemd,Porto kut is,AZ een overschat zootje etc.
Uiteraard op zo'n toonhoogte zodat ie alles kon volgen
Voor beide zat de overwinning erin denk ik.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:55 schreef -Hans- het volgende:
Bosschenaren congratz! jammer dat we met name het vierde kwart niet goed speelden. Er waren een paar domme turnovers, slechte defence en de schoten vielen ook niet. Aanvallend liep het toen ook niet meer zo soepeltjes. Reed speelde ook vandaag geen beste wedstrijd. Heb wel genoten van de inzet van Gatis, Kriisa en Ramiz.
Winst had erin gezeten, dat maakt de nederlaag wel extra zuur. Uithuilen en dan weer richten op het nieuwe seizoen. Deze finale was wel mooie reclame voor de basketbal sport, ook prima dat de NOS (vergeet ook niet Sport1) diverse wedstrijden live heeft uitgezonden.
Jup, daar moet ik je wel gelijk in geven. Het kon beide kanten op, al had ik wel het idee dat Donar de eerste helft de boel aardig onder controle had.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Voor beide zat de overwinning erin denk ik.
EBBC stond in het eerste en tweede kwart op een gegeven moment 9 punten voor en even later waren de rollen omgedraaid.
Scheidsrechters zijn nooit echt goed al waren ze vandaag (voor Nederlandse begrippen) niet eens echt slecht.quote:Scheidsrechters waren weer kut mijn inziens en voor EBBC was het een kwalijke zaak dat ze maar liefst 7 vrije worpen mistte in de 2e helft.
Jup, met name Sport1.quote:Ik denk trouwens juist Sport1...
Die eigenschap heeft de ploeg helaas al meerdere keren opgebroken dit seizoen, dat is jammer. Ton Boot heeft het op de trainingen al vaker gehad over deze "slechte" eigenschap, maar schijnbaar is het iets waar lastig mee om is te gaan. Volgens mij brak bij Donar wat op het moment dat ze met 7 punten achter kwamen in het vierde kwart.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:32 schreef tong80 het volgende:
Ton Boot had het erover dat de spelers van Groningen in het laatste kwart een verliezers gevoel kregen dan kun je nooit m eer winnen volgens hem. Interessant.
Stond er precies in dan ?quote:Op maandag 29 mei 2006 00:08 schreef Stansfield het volgende:
Ben toch blij dat Den Bosch gewonnen heeft, sinds ik een artikel over eric nelson heb gelezen in het AD ben ik toch een beetje fan van hem.
Was de 3e keer dit seizoen dat ik ben wezen kijken maar ben zeker van plan komend seizoen wat vaker te gaan.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:25 schreef popolon het volgende:
Goed topic dus, al 4 pagina's.
Dus NOS, ook wat meer NBA aub, basketball is een heerlijke tv sport.
Mart is een vakman maar inderdaad, bij basketball is ie verschrikkelijk.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:43 schreef Hathor het volgende:
Wat is dat toch een ongelofelijke kokosnoot af en toe.![]()
Maar dat wist ik alquote:Op maandag 29 mei 2006 02:40 schreef popolon het volgende:
Zie DG, er is meer dan alleen voetbal.
[..]
quote:Op maandag 29 mei 2006 01:34 schreef DutchGooner het volgende:
Liggen de NBA rechten trouwens niet bij Sport1?
Dank dankquote:
Hele wedstrijden wel, de suffe samenvattingen van 3 minuten kunnen me niet boeienquote:Dus NOS, ook wat meer NBA aub, basketball is een heerlijke tv sport.
Het enige wat me eigenlijk tegenstaat is dat bij dat soort evenementen gewoon niks te verneuken valt. Bij hockey komen geen supporters van de tegenpartij die je es effe lekker bekogelen kan.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Het is eigenlijk schandalig, ik woon letterlijk op kruipafstand van de Maaspoorthal en ben niet één keer gaan kijken, terwijl ik het me steeds voornam. Zelfde geldt overigens voor de hockeydames, die zijn gewoon de besten van de hele wereld en spelen op 15 minuten fietsen.
Volgend seizoen toch maar eens doen.
Dank jequote:
I believe I can fly had van mij ook niet gehoeven.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:40 schreef okee6 het volgende:
Erg zwak dat men het in Den Bosch nodig vond om vijf minuten voor het einde van de wedstrijd Campeones te draaien. Prima dat je energie de hal in blaast, maar dit kwam op mij erg onsportief over. De wedstrijd was daarna ook vlot gedaan.
Verder een mooie serie, de beste won.
Ik kan me nog herinneren dat Groningen: "We are the Champions" draaide aan het einde van de 6e wedstrijd. Dan komt dit natuurlijk extra hard aan!quote:Op maandag 29 mei 2006 20:40 schreef okee6 het volgende:
Erg zwak dat men het in Den Bosch nodig vond om vijf minuten voor het einde van de wedstrijd Campeones te draaien. Prima dat je energie de hal in blaast, maar dit kwam op mij erg onsportief over. De wedstrijd was daarna ook vlot gedaan.
Als het over erg mag gaan, Marco Borsato de hele wedstrijd doorquote:Op maandag 29 mei 2006 20:40 schreef okee6 het volgende:
Op het moment dat het verschil gemaakt werd, driepunter valt, van achterstand naar voorsprong, gooit men achter "Rood" van Borsato het "Campeones" erin. Straks draait men YNWA na het beginsignaalquote:Op maandag 29 mei 2006 20:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
I believe I can fly had van mij ook niet gehoeven.
idd,bal kaatsen enzo...quote:Op maandag 29 mei 2006 20:55 schreef ricoz het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat Groningen: "We are the Champions" draaide aan het einde van de 6e wedstrijd. Dan komt dit natuurlijk extra hard aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |