quote:Op zondag 21 mei 2006 18:40 schreef Leatherface het volgende:
Als Brabander zou ik eigenlijk voor Den Bosch moeten zijn.
Maar mijn ontzag voor Ton Boot is zo groot. Die man is echt een fenomeen.
Ik zal m'n best doenquote:Op zondag 21 mei 2006 18:44 schreef maril het volgende:
Kunnen ze in groningen niet iets aan die levende Mascotte doen.
He he he he, beetje respect voor Theo uh!quote:Op zondag 21 mei 2006 18:44 schreef maril het volgende:
Kunnen ze in groningen niet iets aan die levende Mascotte doen.
Groningen is basketbalstad #1quote:Op zondag 21 mei 2006 19:13 schreef pfaf het volgende:
Het niveau was niet super, maar die sfeer en spanning!Geweldig!
Als hij Ton Boot niet van zijn sokken rijdt wil ik het overwegen.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:15 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
He he he he, beetje respect voor Theo uh!
Goed samengevat.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:13 schreef pfaf het volgende:
Het niveau was niet super, maar die sfeer en spanning!Geweldig!
3870 volgens de speaker. Er kunnen 4000 personen in Martiniplaza. Twee jaar geleden zaten er zelfs 4300 personen in dezelfde hal, maar daar was de brandweer niet zo blij mee.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoeveel supporters zaten er nu vanmiddag? Ongeveer?
Super.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
3870 volgens de speaker. Er kunnen 4000 personen in Martiniplaza. Twee jaar geleden zaten er zelfs 4300 personen in dezelfde hal, maar daar was de brandweer niet zo blij mee.
Vind het ook erg goed dat de NOS dit doet. Heb maar 1 wedstrijd via de NOS gezien en dat beviel best goed. Maar dat kwam mede door Dione de Graaff.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Super.
Goede reclame ook vandaag, voor het Nederlandse basketbal. Geweldig initiatief hoor die finalemaand van de NOS.
Je hebt niets gemist op tv want die verslaggever had debiele vragen aan Ton Boot, Dione was vorige week inderdaad beter, en die commentator heeft voor mij een irri stem , ik vind een goed stem belangrijk.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind het ook erg goed dat de NOS dit doet. Heb maar 1 wedstrijd via de NOS gezien en dat beviel best goed. Maar dat kwam mede door Dione de Graaff.![]()
Voor het Nederlands basketbal is het inderdaad ook goed dat de NOS de wedstrijden live uitzend.
Zal wel Joop Vernooij zijn geweest. Persoonlijk vind ik het commentaar van Milko Bloemaert beter, echter is hij alleen te horen tijdens de samenvattingen uit de NBA. Naja, toch mooi dat de NOS überhaupt live basketbal laat zien. Dit was denk ik wel een mooie wedstrijd om te zien.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:24 schreef maril het volgende:
Je hebt niets gemist op tv want die verslaggever had debiele vragen aan Ton Boot, Dione was vorige week inderdaad beter, en die commentator heeft voor mij een irri stem , ik vind een goed stem belangrijk.
Zie finale studio sport topicquote:Op zondag 21 mei 2006 22:42 schreef tong80 het volgende:
Niemand heeft het over de ten onrechte afgekeurde 3-punter van Den Bosch.
Ik las hierboven dat hij echt met de tenen op lijn stond. Wie ben ik dan om er aan te twijfelen.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:42 schreef tong80 het volgende:
Niemand heeft het over de ten onrechte afgekeurde 3-punter van Den Bosch.
Vanavond, bedoel jequote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:35 schreef Stansfield het volgende:
Ben benieuwd wie er morgen wint.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:43 schreef clauwheee het volgende:
Hup Groningen!
Spurs kwamen vannacht nog terug tegen Dallas dacht ik na zo'n achterstand.quote:
Wij hebben Young die het nogal eens op zijn heupen wil krijgen, al zit hij vandaag niet goedquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een Bryant die er 30 ingooit nee.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |