quote:Op zondag 28 mei 2006 18:50 schreef DutchGooner het volgende:
Co Adriaanse wil nooit meer voor mij zitten
Altijd vriendjes maken die DG.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:50 schreef DutchGooner het volgende:
Lekker sfeertje,onderling respect was groot zowel op de vloer als wel op de tribunes en Co Adriaanse wil nooit meer voor mij zitten
Lekker sfeertje,onderling respect was groot zowel op de vloer als wel op de tribunes en Co Adriaanse wil nooit meer voor mij zitten
Omdat ik bewust commentaar had op zijn roze trui met dito overhemd,Porto kut is,AZ een overschat zootje etc.quote:
Echt vals dus .quote:Op zondag 28 mei 2006 18:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Omdat ik bewust commentaar had op zijn roze trui met dito overhemd,Porto kut is,AZ een overschat zootje etc.
Uiteraard op zo'n toonhoogte zodat ie alles kon volgen
Voor beide zat de overwinning erin denk ik.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:55 schreef -Hans- het volgende:
Bosschenaren congratz! jammer dat we met name het vierde kwart niet goed speelden. Er waren een paar domme turnovers, slechte defence en de schoten vielen ook niet. Aanvallend liep het toen ook niet meer zo soepeltjes. Reed speelde ook vandaag geen beste wedstrijd. Heb wel genoten van de inzet van Gatis, Kriisa en Ramiz.
Winst had erin gezeten, dat maakt de nederlaag wel extra zuur. Uithuilen en dan weer richten op het nieuwe seizoen. Deze finale was wel mooie reclame voor de basketbal sport, ook prima dat de NOS (vergeet ook niet Sport1) diverse wedstrijden live heeft uitgezonden.
Jup, daar moet ik je wel gelijk in geven. Het kon beide kanten op, al had ik wel het idee dat Donar de eerste helft de boel aardig onder controle had.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Voor beide zat de overwinning erin denk ik.
EBBC stond in het eerste en tweede kwart op een gegeven moment 9 punten voor en even later waren de rollen omgedraaid.
Scheidsrechters zijn nooit echt goed al waren ze vandaag (voor Nederlandse begrippen) niet eens echt slecht.quote:Scheidsrechters waren weer kut mijn inziens en voor EBBC was het een kwalijke zaak dat ze maar liefst 7 vrije worpen mistte in de 2e helft.
Jup, met name Sport1.quote:Ik denk trouwens juist Sport1...
Die eigenschap heeft de ploeg helaas al meerdere keren opgebroken dit seizoen, dat is jammer. Ton Boot heeft het op de trainingen al vaker gehad over deze "slechte" eigenschap, maar schijnbaar is het iets waar lastig mee om is te gaan. Volgens mij brak bij Donar wat op het moment dat ze met 7 punten achter kwamen in het vierde kwart.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:32 schreef tong80 het volgende:
Ton Boot had het erover dat de spelers van Groningen in het laatste kwart een verliezers gevoel kregen dan kun je nooit m eer winnen volgens hem. Interessant.
Stond er precies in dan ?quote:Op maandag 29 mei 2006 00:08 schreef Stansfield het volgende:
Ben toch blij dat Den Bosch gewonnen heeft, sinds ik een artikel over eric nelson heb gelezen in het AD ben ik toch een beetje fan van hem.
Was de 3e keer dit seizoen dat ik ben wezen kijken maar ben zeker van plan komend seizoen wat vaker te gaan.quote:Op maandag 29 mei 2006 01:25 schreef popolon het volgende:
Goed topic dus, al 4 pagina's.
Dus NOS, ook wat meer NBA aub, basketball is een heerlijke tv sport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |