Jaquote:Op zondag 28 mei 2006 16:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die muziekjes eronder
I believe I can fly
Zelfde voorsprong nog met 2 en halve minuut te spelen ?quote:Op zondag 28 mei 2006 17:19 schreef Bruce117 het volgende:
7 punten voorsprong voor den Bosch met nog 6 minuten te gaan
Shit, ik heb de gouwe jaren in de Vinkenkamp nog meegemaakt. Na FC Den Bosch nog effe snel naar het basketbal rennen om het laatste kwart nog mee te kunnen pikken. Waren topjaren. En trouwens, ik weet hoe gezellig het kan zijn in de kantine in de Maaspoort, en ik zou echt willen dat ik daar nu effe een biertje kon gaan pakken.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:36 schreef Bruce117 het volgende:
"Voor het eerst in negen jaar weer kamioen."
"Oh, dat wist ik niet. Toen ik speelde werden we heel vaak kamioen"
Juist net niet meer dit seizoen! Amsterdam zit/zat hij nu omdat het met Toon van Helfteren mee ging!quote:Op zondag 28 mei 2006 17:47 schreef popolon het volgende:
Huibens nog steeds (of alweer) bij EBBC?
Overgestapt naar Amsterdam geloof ik.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:47 schreef popolon het volgende:
Huibens nog steeds (of alweer) bij EBBC?
een heel eind denk ik ja. Heeft zo'n beetje zijn hele leven in Den Bosch gespeeld. ik weet nog goed dat we hem bijna kwijtraakten aan Utah Jazz, toen nog met Malone en Stockton. Hij had een goede oefenstage doorlopen, maar om de een of andere reden ketste het toch af, alhowel ik niet precies weet wat dat nu precies was.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:56 schreef popolon het volgende:
Ah ok, wist ik niet.
Die zal al wel tegen de 40 aan zitten schat ik zo.
Hammink, zeker een mindere speler dan Huibens, was ook al zo'n succes in de NBA.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:08 schreef Hathor het volgende:
Ik denk dat het wel een redelijke backup voor Malone zou kunnen zijn geweest, hij is groot, sterk, kan rebounden, en heeft ook nog eens een behoorlijke jumper. Het tempoverschil zal wel effe wennen zijn geweest voor hem ben ik bang, maar ja, dat zullen we nu nooit meer weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |