Nowitzki is God in Dallas.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Spurs kwamen vannacht nog terug tegen Dallas dacht ik na zo'n achterstand.
Trouwens hoe kijken ze in Amerika tegen spelers uit andere landen aan. Zoals Nowotsky ?
Ja in Nederland, NBA weet ik alles van.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:22 schreef ricoz het volgende:
74 - 58
Series in nederland?
3-2 voor den bosch over een half uurtje!
Never! nooit! uitgesloten! Den Bosch gaat NIET in GRONINGEN kampioen worden, okay!!!!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:02 schreef ricoz het volgende:
Den bosch gaat donderdag gewoon kampioen worden!
Prima,doen ze het thuis welquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Never! nooit! uitgesloten! Den Bosch gaat NIET in GRONINGEN kampioen worden, okay!!!!![]()
Ja dat zeker wel, maar ik voel er weinig voor om naar feestende mensen uit Den Bosch te kijken die dan ook nog eens het netje stuk knippen!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:35 schreef ricoz het volgende:
Is wel een leuke terugreis dan naar Den Bosch!
Misschien wint Groningen wel joh, dan valt er voor jullie weinig te genieten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Prima,doen ze het thuis wel
Als een echte gloryhunter gaan we dan wel effe kijken natuurlijk.
Yeah! respect voor Nijmegen!quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:37 schreef Gi1337 het volgende:
Ik ben voor Groningen
Eifeltowervieze overlopers. Nijmegen gewoon ff in de steek laten.
MatriXX MagiXX
![]()
Komende jaren voro het kampioenschap
Meende iets van 2300 personen, volgens mij was de Maaspoort uitverkocht.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel man zat er gister?
Maar er zaten toch wel 2000 man of niet? Het zag er wel aardig vol uit.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:33 schreef ricoz het volgende:
Maaspoort Hal was niet geheel uitverkocht maar op advies van de brandweer mocht er niemand meer in. Volgens jaar hopelijk een grotere maaspoort hal. (inderdaad 2300 man)
Mochten we vanavond winnen dan ga ik zondag met de bus heen. De supportersvereniging van Donar (www.vikings.nl) organiseert weer een busreis incl entreebewijs.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Naar game 7 gaan gaat dus niet
En dit is:quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
EBBC bestaat niet meer
Gewoon niet op die pipo reagerenquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:05 schreef ricoz het volgende:
[..]
En dit is:
http://www.vereniging.ebbc.nl/index2_bestanden/index.htm
Den Bosch is Eiffel Towers die eerst in Nijmegen speelden.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:43 schreef popolon het volgende:
Ja die Nederlandse clubs krijgen elk jaar een andere naam ivm sponsoring etc.
't Is gewoon EBBC - Donar.
idd,ik als "neutrale" liefhebber met een sterke voorkeur voor de rood/witte kan het op zich wel waarderen zon 7e pot.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:46 schreef clauwheee het volgende:
Jup DG, op naar zondag. Grappig om te zien dat beide ploegen deze serie niet twee wedstrijden achter elkaar zo goed hebben kunnen spelen om een voortijdige beslissing te forceren. Spannend zo!
Den Bosch heeft het grote voordeel dat ze zondag thuis spelen, dus zal lastig worden voor Groningen.
Uiteraardquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:43 schreef popolon het volgende:
Ja die Nederlandse clubs krijgen elk jaar een andere naam ivm sponsoring etc.
't Is gewoon EBBC - Donar.
yupquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dus dit is zondag weer live te zien op NED2?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Relaxed.
Fantastisch topic heb ik toch geopend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |