Ik kan een kaartje voor je regelen als je mij dit voor 16.40 laat weten.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:31 schreef -Hans- het volgende:
Ben er helaas ook niet bij.. heb mij vrijwel direct aangemeld voor de busreis maar schijnbaar was dat toch niet snel genoeg. Er waren ook maar 150 kaarten beschikbaar voor de Groningers, dat is ook wel een bijzonder laag aantal.
De afspraak is volgens mij dat er 10% van de beschikbare kaarten naar de bezoekers gaat, iets wat gisteren maar 6,5% schijnt te zijn geweest. Dus ja dan begrijp ik ook wel dat Den Bosch zich niet houd aan de 10%.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik kan een kaartje voor je regelen als je mij dit voor 16.40 laat weten.
Ga er straks halen en ik heb er zelf 3 nodig en ik kan er 4 halen
En wat is laag?
200 voor de Bosschenaren gisteren op 4000 man publiek dan is 150 op 2800 wel redelijk lijkt mij?
Prima,tot die tijd ben ik online,daarna ga ik richting de Maaspoortquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:08 schreef -Hans- het volgende:
DG super voor het aanbod, ik kom hier zometeen even op terug! Probeer ondertussen ook vervoer te regelen. Ik plaats voor 16:40 nog even een reactie. Thanks.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:09 schreef DutchGooner het volgende:
tussen haakjes,dit aanbod geldt alleen voor Hans
Lees trouwens ook geruchten dat de voorverkoop al om 12:00 zou zijn gestart, maar dat is volgens mij onzin. Op de officiële site staat dat de voorverkoop om 17:00 start. Probleem is een beetje dat ik niet precies weet hoe ik het moet oplossen met het vervoer, waar moet ik overstappen bijv.. Ik ben ook nog maar 1x eerder in de Maaspoort geweest. In het Donar gastenboek heb ik het ook gevraagd maar daar is nog geen reactie op gekomen, het zou tof zijn als ik met een aantal Groningers kan meereizen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Prima,tot die tijd ben ik online,daarna ga ik richting de Maaspoort
tussen haakjes,dit aanbod geldt alleen voor Hans
Kan evt ook nog aanbieden je op en af te halen van het station,mooier kan ik het niet makenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lees trouwens ook geruchten dat de voorverkoop al om 12:00 zou zijn gestart, maar dat is volgens mij onzin. Op de officiële site staat dat de voorverkoop om 17:00 start. Probleem is een beetje dat ik niet precies weet hoe ik het moet oplossen met het vervoer, waar moet ik overstappen bijv.. Ik ben ook nog maar 1x eerder in de Maaspoort geweest. In het Donar gastenboek heb ik het ook gevraagd maar daar is nog geen reactie op gekomen, het zou tof zijn als ik met een aantal Groningers kan meereizen.
Ik wacht het nog even af ( < 15 min), anders moet ik het maar niet doen. Wordt vervolgd..
Station Den Bosch is dat toch?? Heb je eventueel iemand anders aan wie je die kaart nog zou kunnen verkopen? Als je een extra kaartje voor mij wil kopen dan is dat te gek! maar stel dat het niet lukt met vervoer en zo dan zit jij straks met een extra kaartje. Dat zou lullig zijn.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan evt ook nog aanbieden je op en af te halen van het station,mooier kan ik het niet maken
yup,kan je op Den Bosch Centraal of Oost ophalen,maakt mij niet uitquote:
Niet 1,2,3 dat ik weetquote:Heb je eventueel iemand anders aan wie je die kaart nog zou kunnen verkopen? Als je een extra kaartje voor mij wil kopen dan is dat te gek! maar stel dat het niet lukt met vervoer en zo dan zit jij straks met een extra kaartje. Dat zou lullig zijn.
Damn dat is jammer. DG wacht maar niet op mij dan want ik zit nog het reisadvies te bekijken. Sorry, maar ik wil je wel bedanken voor het aanbod.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yup,kan je op Den Bosch Centraal of Oost ophalen,maakt mij niet uit
[..]
Niet 1,2,3 dat ik weet
DG = HELD !!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:43 schreef DutchGooner het volgende:
weet je wat,ik ben nu weg maar haal wel gewoon 4 kaartjes,raak hem anders wel kwijt
Heel veel Groningers in de rij. HAHAHA!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:59 schreef -Hans- het volgende:
Lees net dat er al een rij staat van ruim 300 personen, ook in Den Bosch leeft het.![]()
Ja, echt te gek!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:56 schreef Barca het volgende:
[..]
Heel veel Groningers in de rij. HAHAHA!!
Met haar lingerie neem ik ook genoegen. Dan tossen we wel wie de bh en wie de slip mag hebben.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, echt te gek!![]()
![]()
Als Dione er ook bij is dan probeer ik wel wat te regelen, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat ik haar e-mail adres krijg.![]()
Mwah,dat viel wel mee,heb er geen gehoord of gezien iig.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:56 schreef Barca het volgende:
[..]
Heel veel Groningers in de rij. HAHAHA!!
Het zou zo maar kunnen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:52 schreef Barca het volgende:
Zo hé ... ze denken dat de NBB weer kaarten gaat opeisen? Ligt er zondag alsnog een stapel kaarten bij de kassa. Dankzij de NBB die haar gereserveerde kaarten niet ophaalt.
Niet alleen bij ons wordt dus slecht naar de fans toe gecommuniceerd, ook bij Eiffel kunnen ze er wat van. Maar jammer DG dat ze de kaartverkoop wat hebben aangepast, aan de andere kant is het aantal van 4 kaarten p/p ook vrij veel. Anyway, erg bedankt voor je aanbod en de moeite die je ervoor hebt gedaan. Grote klasse!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mwah,dat viel wel mee,heb er geen gehoord of gezien iig.
Nou,het was weer een typisch "Bossche" vvk
Gisteren na de wedstrijd op de site gekeken en er stond duidelijk 4 kaartjes pp en de vvk zou om 5 uur beginnen.
Kom ik er aan toen straks blijkt het dus maar 2 pp en idd zoals al gemeld waren de kassa's van 12 tot 3 al open geweest...
Gevolg,met pijn en moeite heb ik voor mijzelf 3 kaartjes weten te regelen na een uur in de regen te hebben staan te wachten en heb dus evt geen kaartje voor je Hans,sorry.
Heb overwogen om opnieuw in de rij te gaan staan maar gezien het aantal kaartjes wat nog beschikbaar was vreesde ik dat dat voor niets zou zijn geweest....
Helaas, toch geen kaartje.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:31 schreef Barca het volgende:
[..]
Met haar lingerie neem ik ook genoegen. Dan tossen we wel wie de bh en wie de slip mag hebben.![]()
Maar eh ... je hebt dus een kaart?
Had je graag willen helpen maar helaas.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet alleen bij ons wordt dus slecht naar de fans toe gecommuniceerd, ook bij Eiffel kunnen ze er wat van. Maar jammer DG dat ze de kaartverkoop wat hebben aangepast, aan de andere kant is het aantal van 4 kaarten p/p ook vrij veel. Anyway, erg bedankt voor je aanbod en de moeite die je ervoor hebt gedaan. Grote klasse!!![]()
Zie mijn andere postquote:Maar tof dat je er zondag bij bent, veel plezier en dat het maar een spannende wedstrijd mag worden.
Denk trouwens ook dat het weinig zin zou hebben gehad om weer in de rij te gaan staan, de kaartverkoop schijnt toch wel hard te zijn gegaan. Rond 18:50 was het al uitverkocht. Nogmaals bedankt voor de moeite, echt tof.![]()
Damn, dat soort acties vind ik altijd jammer.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:20 schreef DutchGooner het volgende:
Hoorde net dat de kaartjes op dit moment al voor 85 euri verkocht worden bij de hal....
Mwah,heb er geen problemen mee,geloof dat er vanochtend al een mannetje of 100 was van Groningen zonder kaartje.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat soort acties vind ik altijd jammer.
Heerlijke vent!quote:Op zondag 28 mei 2006 14:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nu op NED2 voorbeschouwing.
En Ton, pep je je spelers nog op voor de wedstrijd?
Nee. Dat doe ik nooit. Begin ik niet aan. Ik vertel ze gewoon de waarheid.
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nu op NED2 voorbeschouwing.
En Ton, pep je je spelers nog op voor de wedstrijd?
Nee. Dat doe ik nooit. Begin ik niet aan. Ik vertel ze gewoon de waarheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |