abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37509266
sjips...
Helemaal vergeten.

gaat snel kijken voor foto's
pi_37514948
quote:
Dat lijkt me echt bullshit, alsof je lichaam na een paar keer sprinten en dan langzaam sporten en dan weer sprinten 'begrijpt' dat het een sprintend bestaan moet leven en dat het dus al je vet 'afvoert' en niet verbrandt, omdat vet alleen maar in de weg zou zitten..

Kom op zeg..
pi_37515170
quote:
Zulke wondermiddelen vertrouw ik nooit helemaal. Klinkt te mooi om waar te zijn. Heeft iemand het al eens geprobeerd? Ben wel benieuwd of het echt werkt natuurlijk.

Beetje offtopic: mijn vriend en ik hebben net een appartementje bekeken hier in de buurt, heel leuk! Nu gaan we heel hard hopen dat de verhuurder ons kiest.
Zou je met duimen ook calorieën verbranden?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_37517098
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 16:44 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Zulke wondermiddelen vertrouw ik nooit helemaal. Klinkt te mooi om waar te zijn. Heeft iemand het al eens geprobeerd? Ben wel benieuwd of het echt werkt natuurlijk.

Beetje offtopic: mijn vriend en ik hebben net een appartementje bekeken hier in de buurt, heel leuk! Nu gaan we heel hard hopen dat de verhuurder ons kiest.
Zou je met duimen ook calorieën verbranden?
Wat superleuk zeg, en met duimen zit je al gauw op intensiteitsniveau 3 (als je de spanning meetelt) . Hoop voor jullie dat je uitgekozen wordt, wanneer horen jullie het?

Gelukkig was ik de afgelopen week gelijk gebleven qua gewicht, ben alleen een beetje bang dat ik de naweeën deze week nog krijg. Daarom me maar netjes aan de punten aan het houden en gisteren goed gesport. Zo, dan ga ik nu de burrito's maken! (Heeeeeeeeele dure punten, maar zo lekker!).

Eet smakelijk allemaal!
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_37517407
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 18:04 schreef Ilske het volgende:

[..]

Wat superleuk zeg, en met duimen zit je al gauw op intensiteitsniveau 3 (als je de spanning meetelt) . Hoop voor jullie dat je uitgekozen wordt, wanneer horen jullie het?
Hopelijk vanavond nog, anders morgen. Ach ja, ik verwacht er niet te veel van, maar stiekem zou ik het wel erg leuk vinden als we deze woning toegewezen krijgen. Het is in de buurt waar ik nu ook woon en ik zou hier graag nog een paar jaartjes blijven.
Het zit alleen wel boven een friture, dat wordt extra oppassen als ik in een luie bui ben.
quote:
Gelukkig was ik de afgelopen week gelijk gebleven qua gewicht, ben alleen een beetje bang dat ik de naweeën deze week nog krijg. Daarom me maar netjes aan de punten aan het houden en gisteren goed gesport. Zo, dan ga ik nu de burrito's maken! (Heeeeeeeeele dure punten, maar zo lekker!).

Eet smakelijk allemaal!
Ik hoop dat het meevalt met de 'naweeën' (leuk woord ). Aan je inzet zal het in elk geval niet liggen. Heerlijk trouwens, burrito's, dat is het zondigen zeker waard.
Je brengt me wel op een idee zeg. Alleen heb ik vanmiddag in de stad een broodje gegeten en daar zit ik nu nog vol van, dus ik denk dat ik nog maar even wacht met avondeten. Het is hier toch nog te warm voor zwaar eten (ik was van plan om pasta te maken, of wraps met chili, ook lekker 'mager' eten ).
Heerlijk trouwens, dat lekkere weer. Het was hier vandaag voor het eerst écht lekker zonnig. De rest van de week leek het wel mooi, maar was het eigenlijk toch nog wat koud. Ik vind het wel wat, ik heb in de afgelopen paar dagen al een paar uur gewandeld. Naar de supermarkt, naar het park, naar het centrum, naar hospiteeradressen... Als je wat meer dingen te voet doet, loopt het best wel op.
  woensdag 3 mei 2006 @ 20:21:11 #107
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_37521097
Heerlijk Mini-Rulez, een eigen huisje met zn tweeen!
Ben aan t duimen voor je dat je t huisje krijgt!

Heerlijk weer vandaag!
Ben alweer lichtelijk verbrand, maar moet morgen toch hele dag werken, dus trekt wel weer weg!
Frustrerend om in een broodjeszaak te staan en iedereen lekker van de zon te zien genieten..
Maarja, moet toch geld verdienen...

Vanochtend een uur hardgelopen en verder netjes gegeten!
Had wel een onverklaarbare drang naar eten. Terwijl ik normaal gesproken met warm weer nooit honger heb.. Zal wel door t hardlopen komen.
Zes geroosterde boterhammen met appelstroop (ontbijt en lunch), een peer en volkorenpasta naar binnen gewerkt..
  Boks-Chick woensdag 3 mei 2006 @ 20:51:02 #108
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_37522560
Net getraind, en het had succes. De schaal deed weer braaf links van de 80 hangen, maar de 79 nog niet geraakt
Hulde aan de inzet van mijn wedstrijdtrainer

Nu licht avondetentje,en dan morgen voor het ontbijt eens kijken in hoeverre de weegschaal mee wil werken
lolwut
pi_37528399
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 20:21 schreef Klein het volgende:
Heerlijk Mini-Rulez, een eigen huisje met zn tweeen!
Ben aan t duimen voor je dat je t huisje krijgt!
Dankjewel!
Nog niks gehoord, het wordt dus morgen. Ik wil het gewoon weten!

Goed dat je het vandaag gewoon volgehouden hebt, ondanks de trek. Echt zo oneerlijk dat jij er steeds niks van merkt op de weegschaal, terwijl al die mensen die steeds maar blijven zondigen (zoals ik ) wel gewoon afvallen! Hopelijk binnenkort weer een pondje, het is je in ieder geval gegund.
pi_37533051
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 20:21 schreef Klein het volgende:
Had wel een onverklaarbare drang naar eten. Terwijl ik normaal gesproken met warm weer nooit honger heb.. Zal wel door t hardlopen komen.
Zes geroosterde boterhammen met appelstroop (ontbijt en lunch), een peer en volkorenpasta naar binnen gewerkt..
Probeer de drang gewoon te weerstaan, al klinkt dat eenvoudiger dan het is
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 4 mei 2006 @ 06:31:59 #111
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_37534427
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 23:13 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dankjewel!
Nog niks gehoord, het wordt dus morgen. Ik wil het gewoon weten!

Goed dat je het vandaag gewoon volgehouden hebt, ondanks de trek. Echt zo oneerlijk dat jij er steeds niks van merkt op de weegschaal, terwijl al die mensen die steeds maar blijven zondigen (zoals ik ) wel gewoon afvallen! Hopelijk binnenkort weer een pondje, het is je in ieder geval gegund.
Misschien is dat t ook wel, ik moet meer zondigen
Nee, ik heb wel een minder weekend gehad twee weken geleden, maar dat is eigenlijk ook alles.
Sport minimaal drie uur in de week en nu maar weer begonnen met hardlopen erbij dus..

We gaan vrolijk verder! (stiekem vind ik het hier veel te gezellig en wil gewoon niet weg! )

Heb volgende week 'mn periode', dus dan ben ik altijd wat zwaarder. Maar heb een enorm drukke week, dus niet eens tijd om te zondigen hoop ik. Daarna heel veel verjaardagen, maar dat weekend vind ik het dat 'te zonde' om al het compensatie werk van de week te voor aan te boren..
Ziet er goed uit op papier, nu nog doen!
  Boks-Chick donderdag 4 mei 2006 @ 07:46:44 #112
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_37534628
En de weegschaal heeft meegewerkt
lolwut
  donderdag 4 mei 2006 @ 07:48:46 #113
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_37534641
ZIt nu aan een smoothie, met banaan en kiwi. Al is het eerder een pruttie, vind ik...
Volgende keer eens met vruchtensap proberen in plaats van melk. Maar ik heb mijn twee stuks fruit voor vandaag binnen. Voor het eerst sinds tijden...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_37534676
Gefeli BrandX!! Maar weeg jij je elke dag dan? Dan zou ik helemaal gek worden van mezelf, maar je hebt wel elke ochtend iets om je bed voor uit te komen.

Ik heb gister foto's gemaakt voor het slank-de-zomer-in-smoelenboek. Als het goed is staan ze in de mail.

Wie gaat het eigenlijk in elkaar knutselen?
pi_37535027
Klein: ziet er inderdaad goed uit, veel succes met volhouden.

BrandX: dat was hem geraden ook! Wel lekker hè, om eindelijk het goede getalletje te zien.

GWS: dat klinkt goed. Heb je toch iets van een ontbijt binnen. Ik heb ook wel eens ergens gelezen dat fruit bij het ontbijt het beste opgenomen wordt of zoiets dus dat zijn twee vliegen in één klap.

BubblegumBarbie: het was nog niet echt duidelijk wie het zou gaan maken. Ik wil best alle foto's achter elkaar zetten en er een mooie post van knutselen, maar we hebben er nog niet echt veel. Ik denk dat het het beste is als je nu zelf even je foto's plaatst met een kort verhaaltje over jezelf ofzo, dan zetten we ze in het volgende deel wel allemaal bij elkaar.
pi_37535485
Ik zit vanaf vorige week 5 dagen in de week op mijn stage/sectie. Nu gelden daar kledingvoorschriften omdat er op het lab en met chemicalien gewerkt wordt. Gevolg is dat ik dus geen rok of korte broek of open schoenen aan mag. Beetje jammer dus.
Verder zie ik dat idee van dat smoelenboek eigenlijk niet zo zitten. Ik weet dat er mensen uit mijn omgeving zijn die ook meelezen hier en die hoeven dat allemaal niet te weten/zien (vind ik voorlopig in ieder geval). Met foto's bij mn post ben ik dan voor hun niet zo anoniem meer zegmaar. Niet dat jullie geen foto's mogen zien dus, maar ik heb liever niet dat ze zo in een topic te bewonderen zijn.

Ik had vanmorgen geen ontbijt in huis en heb op weg naar hier maar snel wat gekocht. Merk nu dat ik echt pas later wakker aan het worden ben, gewoon omdat ik nog geen ontbijt heb gehad.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_37535786
Sinds ik hier mee bezig ben kan ik idd ook totaal niet meer zonder ontbijt.
En ook hier is de weegschaal weer lief geweest. Ik ben vandaag onder de 62
pi_37536575
De weegschaal is ondanks dat het eten niet zo lekker lukt nog steeds best aardig voor me. Ik kom in ieder geval niet aan en daar ben ik heeeeeel blij mee. Maar er kan nog heel wat af (m'n BMI is nog net niet onder de 25) dus ik ga gewoon rustig door.
Omdat er ook nog wel dingen zijn die beter kunnen is het ook wel vol te houden dat het niet zo snel gaat, omdat ik wel ongeveer denk te weten waar dat aan ligt. Van dit lekkere weer word ik trouwens helemaal vrolijk, dus dat motiveert ook.
  Boks-Chick donderdag 4 mei 2006 @ 12:30:02 #119
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_37541141
@ BGB: Ik weeg me elke ochtend (na het toilet, voor de douche en ontbijt )

Reden hiervoor: zo check ik invloed van mijn eetpatroon op mijn gewicht. Ik val ong. een kilo per maand af, het verloop is goed te monitoren zo. Zo zie ik invloed van gewicht versus beweging versus type eten Zo kwam ik er achter dat een pizza nagenoeg geen invloed heeft, maar een spaghettimaatijd wel. Waarschijnlijk staan deze wijsheden ook ergens op papier enz. maar ik ben er ook achter dat de invloed per persoon wisselt.

Ook geldt de stabiliteitskwestie. Ik ben pas 80kg als ik vier dagen achter elkaar zonder fluctuaties de 80 heb gezien op de weegschaal. Bij gewoon normaal doorgaan blijf ik dan ook max. die 80. Althans, zo werkt dat bij mijn lichaam blijkbaar Dus check ik elke dag, en kan zo mijn kiilo'tjes wegstrepen

Als ik dan twee keer in een week lekker uit eten ben geweest, ben ik stiekum een kilo'tje zwaarder, maar die is er binnen een dag weer af bij een gewoon eetpatroon.

Ach ja, omslachtig, but it works for me (en mijn weegschaal )
lolwut
pi_37541202
Ik ben in 8 weken 10 kilo afgevallen! Gaat de goede kant op!
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
pi_37541808
wat een positieve verhalen hier allemaal!

Ik heb geprobeerd me een maandje aan dat weight watchers programma te houden, maar dat schoot niet echt op. Ik ben ondertussen wel gestopt met alcohol drinken!

Gisteren heb ik met een fitnessinstucteur gepraat, en hij zou een eetpatroon voor me uitstippelen, dat ik 2 weken moet volhouden. Het gaat ongeveer als volgt:

on de 2/2,5 uur eten.

ontbijt:
brinta

tussendoor:
100 gram yoghurt en een banaan

middageten:
100 gram rijst met een beetje sla

tussendoor:
100 gram yoghurt en een appel

avondeten:
100 gram rijst, 50 gram kipfilet en wat sla/paprika

voor het slapen:
een appel

ik weeg nu 95 kilo, en wil terug naar mijn oude 70 kilo (komt grotendeels door mijn toenmalige alcoholmisbruik )

is dit een verantwoord eetpatroon om 2 weken vol te houden? ik heb namelijk een beetje mijn twijfels.
pi_37541847
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:52 schreef blessed19 het volgende:
wat een positieve verhalen hier allemaal!

Ik heb geprobeerd me een maandje aan dat weight watchers programma te houden, maar dat schoot niet echt op. Ik ben ondertussen wel gestopt met alcohol drinken!

Gisteren heb ik met een fitnessinstucteur gepraat, en hij zou een eetpatroon voor me uitstippelen, dat ik 2 weken moet volhouden. Het gaat ongeveer als volgt:

on de 2/2,5 uur eten.

ontbijt:
brinta

tussendoor:
100 gram yoghurt en een banaan

middageten:
100 gram rijst met een beetje sla

tussendoor:
100 gram yoghurt en een appel

avondeten:
100 gram rijst, 50 gram kipfilet en wat sla/paprika

voor het slapen:
een appel

ik weeg nu 95 kilo, en wil terug naar mijn oude 70 kilo (komt grotendeels door mijn toenmalige alcoholmisbruik )

is dit een verantwoord eetpatroon om 2 weken vol te houden? ik heb namelijk een beetje mijn twijfels.
Ziet er goed uit .
pi_37542080
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:52 schreef blessed19 het volgende:

Op het eerste gezicht maak ik me een beetje druk om de hoeveelheid eiwitten, vetten en ijzer die je binnenkrijgt. Die dingen heb je namelijk wel allemaal nodig. Maar goed, ik ben ook geen expert.
pi_37542108
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:32 schreef Debs het volgende:
Ik ben in 8 weken 10 kilo afgevallen! Gaat de goede kant op!
Tap tap tap
  Boks-Chick donderdag 4 mei 2006 @ 13:08:16 #125
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_37542316
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:53 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ziet er goed uit .
Ziet er inderdaad goed uit. Heel veel succes!
lolwut
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:15:21 #126
144746 x302
Een happer in therapie
pi_37542593
Ik eet gewoon geen koekjes meer en ben in 3 maand van 65,5 -> 62,4 gegaan (vorige week)
Gisteren weeg ik me nog eens en ik weeg maar 61,4 meer :s

hoe kan ik nu een kilo afvallen in een week, terwijl ik helemaal niets gedaan heb. Telkens met lege maag 's avonds gewogen, dus is echt wel een kilo verschil :s
htttp://word-list.com
pi_37542600
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:30 schreef BrandX het volgende:

Ik val ong. een kilo per maand af, het verloop is goed te monitoren zo. Zo zie ik invloed van gewicht versus beweging versus type eten Zo kwam ik er achter dat een pizza nagenoeg geen invloed heeft, maar een spaghettimaatijd wel. Waarschijnlijk staan deze wijsheden ook ergens op papier enz. maar ik ben er ook achter dat de invloed per persoon wisselt.
1 kilo per maand? Wow, daar zou ik het geduld niet voor hebben. Ik zit nu aan de 1/2 / 1 kilo per week, en zelfs dat gaat me eigenlijk te langzaam. Maar ja dan moet ik meer sporten en daar ben ik te lui voor, ik wandel tussen de middag en s'avonds na het eten een half uurtje, dat scheelt toch weer.

En dat van de pizza/spaggetie gaat voor mij niet op, mijn lichaam haalt al een overdaad aan vetcellen uit 2 aardappels..

@ quinazoline: Ik kan wel begrijpen dat je geen foto's wilt neerzetten. Ik heb eigenlijk geen idee of hier iemand zit die mij kent, en eigenlijk vind ik het niet zo erg, dan kunnen ze in ieder geval zien hoe goed het met afslanken gaat

Ik heb in ieder geval een fotoboek aangemaakt, voor de nieuwsgierige onder jullie.
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:21:30 #128
144746 x302
Een happer in therapie
pi_37542776
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:15 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
1 kilo per maand? Wow, daar zou ik het geduld niet voor hebben
ik sport momenteel 0,0 en doe er ook niets voor, gewoon geen koekjes meer
't is nu ook niet dat ik veel moet afvallen ofzo
maar vond het wel vreemd dat ik opeens op een week tijd zonder iets anders te doen een kilo kwijt ben.
htttp://word-list.com
pi_37542886
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:53 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ziet er goed uit .
ik vind het zo vreemd dat ik dan geen echt ijzer, oid binnen krijg! maargoed. maandag begin ik!
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:08 schreef BrandX het volgende:

[..]

Ziet er inderdaad goed uit. Heel veel succes!
dankje! ik hoop dat het nu eindelijk eens gaat lukken
pi_37563717
Ik ben deze week eens aan het testen of ik met, voor mijn gevoel, normaal eten (zoals ik het ongeveer zou willen als ik definitief stop met lijnen), enigszins op gewicht blijf.
Heerlijk om eens geen punten te hoeven tellen.
  Boks-Chick vrijdag 5 mei 2006 @ 01:38:12 #131
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_37564832
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:15 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

1 kilo per maand? Wow, daar zou ik het geduld niet voor hebben. Ik zit nu aan de 1/2 / 1 kilo per week, en zelfs dat gaat me eigenlijk te langzaam. Maar ja dan moet ik meer sporten en daar ben ik te lui voor, ik wandel tussen de middag en s'avonds na het eten een half uurtje, dat scheelt toch weer.

En dat van de pizza/spaggetie gaat voor mij niet op, mijn lichaam haalt al een overdaad aan vetcellen uit 2 aardappels..

@ quinazoline: Ik kan wel begrijpen dat je geen foto's wilt neerzetten. Ik heb eigenlijk geen idee of hier iemand zit die mij kent, en eigenlijk vind ik het niet zo erg, dan kunnen ze in ieder geval zien hoe goed het met afslanken gaat

Ik heb in ieder geval een fotoboek aangemaakt, voor de nieuwsgierige onder jullie.
Momenteel gaat het gewoon langzamer. Ik ben van 99kg (vorig jaar mei) tot nu 19kg kwijtgeraakt. Van januari tot vorige week kon ik nog niet op halve kracht / inspanning trainen (2x achter elkaar gebroken voet ) wat een hoop vertraging heeft gebracht

Ik kies bewust voor het neit te snel doen. Ik merk dat ik het zo vol hou, zonder moeite zelfs. Ga ik mezelf strenger op dieet zetten ofzo, krijg ik mega-vreetbuien, en hoppa, het zit er weer aan.
Dus ik neem genoegen met ong. 1 kg per maand Meestal valt het mee en is het ong. 1 tot 2 kg.

Nu met een (warme) zomer voor de boeg, zal het wel eerder richting de 2 lopen met al mijn trainen
(boksen is echt een aanrader mensen, heerlijke sfeer op de boksschool, supergoeie training, zowel conditioneel als spier, en mooi figuur )
lolwut
  vrijdag 5 mei 2006 @ 07:29:01 #132
12913 GreatWhiteSilence
pi_37566835
Ik zit nu aan smoothie nummer 2. Ik heb de melk vervangen door zwarte bessensap. Ik vind dat zelf een hele verbetering: het schuimt minder dan gisteren, en ik vind het een stuk lekkerder op deze manier.

Ik heb gisteren nog een heleboel gefietst en vanavond heb ik dansles. We hebben thuis ook nog een stepper staan, dus daar ben ik ook regelmatig te vinden.

Ik weet wel uitervaring dat ik de eerste tijd niet veel effect zal zien, mijn lichaam heeft altijd wat opstartproblemen wat afvallen betreft...

BrandX, hoe krijg je het voor elkaar, twee maal een gebroken voet?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_37568220
Volgens mij is beweging inbouwen in je dagelijkse leefpatroon belangrijker dan echt fanatiek sporten.
Ook is het inderdaad belangrijk om jezelf een eetpatroon aan te meten wat ook echt vol te houden is. Dat snelle afvallen heeft meestal maar kort resultaat omdat je het toch niet volhoudt en dan krijg je uiteindelijk het jojo effect.
pi_37569233
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:42 schreef wendy-tje het volgende:
Volgens mij is beweging inbouwen in je dagelijkse leefpatroon belangrijker dan echt fanatiek sporten.
Inderdaad. Gewoon jezelf aanwennen om meer dingen te voet of op de fiets te doen. Afgezien van je gewicht is dat ook gewoon gezonder. Dat was trouwens gisteren bij Oprah. Het was een herhaling, ging over een Franse vrouw die zei dat als je gewoon eet wat je lekker vindt maar in kleine porties, dat je dan nooit op dieet hoeft. Zij zei ook dat het al heel veel scheelt als je overal naartoe loopt.
Ik doe dat nu de laatste tijd ook en het is eigenlijk ook best ontspannend. Ik hou nooit zo van 'wandelen' als dat betekent drie uur onderweg zijn en dan weer op dezelfde plek eindigen, dan heb ik altijd het gevoel dat ik zoveel andere dingen in die tijd had kunnen doen. Daarom loop ik nu gewoon naar plaatsen waar ik toch moet zijn. Het kost natuurlijk wel wat meer tijd, maar je hebt wel even een half uurtje ofzo dat je nergens anders mee bezig bent, gewoon even kunt nadenken en om je heen kijken enzo. Even je hoofd leeg en daarna kun je weer verder werken of leren. Als je eraan gewend bent is het best fijn.
pi_37569587
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 21:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Cinnamongirl (1m68) (23,7) was 72 ,4kg, weegt nu 67,0 en wil graag 63 wegen. -5,4
Wie o wie heeft er 'dienst'?
pi_37569661
Ik hou mezelf heel erg aan compensatiedagen.
Gister heb ik Ben en Jerry's ijs en een roseetje gehad, dus vandaag eet ik alleen een salade voor de lunch en snoep ik niet.
Moet er niet aan denken dat al die kilo's er weer bijkomen!
pi_37570177
De nieuwe regeltjes... Ik hoop dat ik niemand vergeten ben!

(16) Actress (1m72) (22.8) was 75,1 kg, weegt nu 67,4 kg en wil graag 64 kg wegen -7,7
(17) basl (1m78) (23,7) was 75,0 kg, weegt nu 75,0 kg en wil graag 68 kg wegen. -0
(16) blessed19 (1m86) (25,4) was 88kg, weegt nu 88kg en wil graag 70kg wegen. -0
(18) BrandX (1m76) (25.8) was 99,9 kg, weegt nu 80.0 kg en wil graag 75 kg wegen. -19.9
(18) BubblegumBarbie (1m65) (22.77) was 66 kg, weegt nu 62,0 kg en wil graag 54 kg wegen, -4
(16) Bxie (1m60) (24,2) weegt 62 kilo, weegt nu 62 kilo en wil graag 52 kilo wegen. -0
(16) chacama (1m73) (22,25) was 86 kilo, weegt 66,4 kilo en wil graag proberen 65 kilo te wegen. -19,4
(17) Chicaloca (1m68) (22,4) was 64,3kg, weegt nu 63,3kg en wil graag 59kg wegen -1
(18) CherryLips (1m68) (22) was 62 kg, weegt nu 62 kg en wil graag 57 kg wegen. -0
(18) Cinnamongirl (1m68) (23,7) was 72 ,4kg, weegt nu 67,0 en wil graag 63 wegen. -5,4
(16) Confidential (1m64) (23,1) was 67,0 kg, is nu 62,2 kg en wil graag 59,0 kg wegen. -4,8
(16) gaai (1m60) (21,5) was 58 kg, weegt nu 55,7 kg en wil graag 52 kg wegen.-2,3
(18) GWS (1m68) (23,3) was 65,7 kg, is nu 65,7 kg en wil graag 56,0 kg wegen. -0
(17) Ilske (1m77) (23,2) was 78,3 kg, weegt nu 72,8 kg en wil eerst graag 68 kg wegen -5,5
(16) Imago (1m76) (20) was 68,3, is nu 61,9 en wil graag 61 kg wegen. -6,4
(16) innepin (1m78) (21.8) was 69 kg, weegt nu 65.7 kg, wil graag 59 kg wegen. -3.3
(16) Innocence (1m66) (20,7) was 57 kg, is nu 56 kg en wil graag maximaal 54 kg wegen. -1
(16) Känsterle (1m83) (18,8) was 75,0 kg is nu 63,0 kg. -12,0
(18) karoltje (1m77) (21,4) was 67kg is nu 65,9kg en wil graag 63kg wegen. -1,1
(16) Kittyme (1m73)(25,05) was 75,0 kilo, weegt nu 75 kilo en wil graag 65 kilo wegen -0,2
(16) Klein (1m69) was 59 kilo, weegt nu 56,5 kg en wil graag 55 wegen -2,5
(16) Knuffeldees (1m71) (20.18) was 86, is nu 59, en wil graag -- kg wegen. -27
(16) Kroeltroel (1m83) (24,6) was 90,0 kg, is nu 82,5 kg en wil graag 73,0 kg wegen. -7,5
(16) Ltd. (1,85) (23) was 80,0 kg, is nu 80,0 kg en wil graag 75,9 kg wegen. -0
(16) melanie_the_miss (1m76) (25.83) weegt nu 80 kg en wil graag 65 kg wegen -0
(16) Miesjuh (1m67) (22,95) was 69 kg, is nu 64.5 kg en wil graag 60,0 kg wegen -4,5
(16) Minilotje (1m59) (22.5) was 57.0 kg, weegt nu 55.5 kg en wil graag 50 kg wegen -1,5
(18) Mini_rulez (1m60) (23,1) was 68 kg, weegt nu 59,0 kg en wil graag 56 kg wegen. -9,0
(16) miss_sly (1m65) (22,2) was 84,5 kg, is nu 60,5 kg en wil graag 60,5 kg wegen. -24
(16) nein (1m73) (22,05) was 88,8, is nu 66 kg en wil graag 62 kg wegen. -22,8
(16) ParanoidEv (1m72) (24,3) was 72 kg, weegt nu 72 en wil graag 60 kg wegen -0
(16) ps2noob (1m99) (23,72) was 109,0 kg, is nu 93.3 kg en wil graag onder de 85,0 kg wegen. -15.7
(16) Puckzzz (1m74) (21.8) was 71 kg, is nu 66 kg en wil graag 60 kg wegen -5
(18) Quinazoline (1m62) (25,5) was 76 kilo, weegt 67 kilo en wil graag proberen ooit 65 kilo te wegen -9
(16) Radiohoofdje (1m68) (23.4) was 66 kg, is nu 62 kg en wil graag 56 kg wegen -4,0
(16) Rhoona (1m63) (23) woog 62,6 kg, weegt nu 61,0 kg, wil graag 58 kg wegen. -1,6
(16) Sa-sa (1m64) (22.3) was 62,0 kg, is nu 60 kg en wil graag 55,0 kg wegen. -2
(16) Scorpie (1m85)(24.7)was 82.7, is nog 80.5 en wil graag 77.5 wegen -2.2
(16) Shantee (1m73)(21,4)was 70 kg, weegt nu 64, en wil graag onder de 60 wegen -6
(16) slipslop (1m85) (23,7) was 87kg, weegt nu 78,8kg en wil graag 75kg wegen -8,2
(16) Snuusje (1m73) (21.5) was 78 kg, is nu 64,2 kg en wil graag 60 kg wegen. -13,8
(16) Stansfield (1m87) was 92,3 kg, is nu 92,3kg en wil graag 85 kg wegen.-0
(16) Sum (1m72) (24,6) was 75 kilo, is nu 72,8kg en wil graag 65 kilo wegen -2,2
(16) _Supreme (1m72) was 70 kg, is nu 68,0 kg en wil graag 62 wegen. -2
(16) Timmai (1m87) (24,3) is nu 85kg en wil graag rond de 75kg wegen. -0
(16) V1z0R (2m00) (22.5) Was 125kg is nu 90,0kg en wil graag 85kg wegen -35
(16) wasda (1m64) (21) was 58.2 kilo, is nu 57.2 kilo en wil graag 52 kilo wegen -1
(16) wendy-tje (1m60) (23) was 66,0 kg, is nu 58 kg en wil graag 58,0 kg wegen. -8,0
(16) wenneke (1m70) (21,8) was 64 kg, weegt nu 63 kg en wil graag 57kg wegen -1
(16) Winstn (1m95) (19.2) was 73,1 kg, is nu 73,1 kg en wil graag 70,0 kg wegen. -0,0
(16) zwahiel (1m84) (27,9) (103 cm) was 97 kg, weegt nu 94,5 kg (102cm) en wil graag 80-89 wegen (90-95 cm) -2,5
pi_37570239
Weer zo'n anorexic bitch wannabee topic...
pi_37570327
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:08 schreef Developersrus het volgende:
Anorexen eten niet, wij wel.
pi_37570906
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:08 schreef Developersrus het volgende:
Ga ergens anders spelen
pi_37570972
Voor al diegenen onder ons die een stukje chocola erg lekker vinden. In het reformschap van zonnatura vindt je chocolade repen van Cereal. Daar zit welgeteld 9 gram suiker per hele reep in. Dat is dus niet veel en kan dus geen kwaad als je daar een klein blokje van neemt.
  Boks-Chick vrijdag 5 mei 2006 @ 11:50:23 #142
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_37571517
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 07:29 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

BrandX, hoe krijg je het voor elkaar, twee maal een gebroken voet?
Met trainen voor wedstrijden een keer door mijn buitenband gezwikt, toch doorgetraint. Het schijnt/blijkt dat je je voet dan overbelast als je geen rust neemt met als gevolg in mijn geval, een stressfractuur zoals dat dan heet (het bot kan de 'klappen' niet meer opvangen voor de band/pees die niet wil).

Naja, en als je pas na vier weken te hebben doorgelopen (getraind) en de pijn niet weggaat (stiekum erger is geworden) eens naar de arts gaat en een foto'tje laat maken, heb je een vier weken oude breuk....

Als je dan zodra je je een weekie of twee wat beter voelt (hoefde neit in het gips) en je gaat weer wat trainen, tja.... dan vraag je om een tweede voetbreuk, ben ik achter

We zijn dan natuurlijk ook niet erg eigenwijs ofzo, welnee.
Volgende keer maar gewoon braaf rust nemen

@Mini_Rulez: toppie! ik sta er tussen

[ Bericht 3% gewijzigd door BrandX op 05-05-2006 12:42:37 ]
lolwut
pi_37572009
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:33 schreef wenneke1 het volgende:
Voor al diegenen onder ons die een stukje chocola erg lekker vinden. In het reformschap van zonnatura vindt je chocolade repen van Cereal. Daar zit welgeteld 9 gram suiker per hele reep in. Dat is dus niet veel en kan dus geen kwaad als je daar een klein blokje van neemt.
Maar nu de hamvraag: is het lekker?
Ik eet liever een HEEL lekkere dikmaker dan een minder lekkere semi-dikmaker
pi_37572575
YEAH! Vanochtend bij mijn ouders weer eens op de weegschaal gestaan, blijft ie onder de 70!!!!!! 1 onsje weliswaar, maar toch!
Nu moet ik er voor de goede orde wel even bij zeggen dat dit dus 's ochtends, naakt en nuchter was (en niet op maandagavond na het eten met kleren en schoenen aan bij de WW).
Het motiveert alleen des te meer om die 6 ook ik beeld te krijgen op de maandagavond.

offtopic: Mini_rulez: weet je al iets over jullie mogelijke huisje??
pi_37573125
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 11:33 schreef wenneke1 het volgende:
Van één klein blokje chocolade wordt niemand dik, dus dan hoef je ook helemaal geen diabeten-chocolade te eten.
Ik eet 72 of 85 % chocoldade, zit ook bijna geen suiker in.
pi_37573497
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 12:27 schreef Ilske het volgende:
YEAH! Vanochtend bij mijn ouders weer eens op de weegschaal gestaan, blijft ie onder de 70!!!!!! 1 onsje weliswaar, maar toch!
Nu moet ik er voor de goede orde wel even bij zeggen dat dit dus 's ochtends, naakt en nuchter was (en niet op maandagavond na het eten met kleren en schoenen aan bij de WW).
Het motiveert alleen des te meer om die 6 ook ik beeld te krijgen op de maandagavond.

offtopic: Mini_rulez: weet je al iets over jullie mogelijke huisje??
Al is het 's ochtends, naakt en nuchter, het betekent in elk geval dat de 6 nu tot de mogelijkheden behoort. Dan kan hij bij WW ook niet meer ver weg zijn.

Over die woning, we hebben nog steeds niks. Allerlei dingen bekeken maar tot nu toe zijn we het steeds niet geworden of hebben we toch zelf gezegd dat het niet was wat we zochten. Maar goed, we zitten nu te kijken naar echte appartementen in plaats van studentenwoningen, en daar wil ik eigenlijk pas in augustus echt serieus naar gaan zoeken omdat we anders de hele zomer een hoge huur (¤600 - ¤800 per maand! ) aan het betalen zijn terwijl we dan allebei vaak weg zijn. En eigenlijk hoop ik toch ook nog steeds dat we alsnog iets in een studentenhuis vinden, want dat vind ik eigenlijk wel gezelliger (en het is veel goedkoper).
Maar goed, we zijn nog steeds aan het rondkijken dus. Als iemand leuke, betaalbare tweepersoons kamers of woningen weet in Utrecht, dan hou ik me aanbevolen!
pi_37573590
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 12:07 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Maar nu de hamvraag: is het lekker?
Ik eet liever een HEEL lekkere dikmaker dan een minder lekkere semi-dikmaker
Ja!
Ik als chocoholic ben er weg van. Maar smaken verschillen dus het kan best zo zijn dat jij het niet lekker vindt.
pi_37573615
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 12:45 schreef computergirl het volgende:

[..]

Van één klein blokje chocolade wordt niemand dik, dus dan hoef je ook helemaal geen diabeten-chocolade te eten.
Ik eet 72 of 85 % chocoldade, zit ook bijna geen suiker in.
Das ook goed om te weten. Waar krijg je dat???
pi_37575230
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 13:01 schreef wenneke1 het volgende:

Das ook goed om te weten. Waar krijg je dat???
chocolade met 72% cacao kan je gewoon bij de appie kopen, bijvoorbeeld deze van het huismerk is wel Ok:

Nog lekkerder bij de Appie is het merk Swiss deze bijv, maar noir cafe is mijn favoriet:

Voor chocolade met 85% cacao moet je wat meer moeite doen, in Adam en omstreken oa te koop in de Bijenkorf en op Schiphol.

Super de puper lekker: Leonidas heeft bonbonnetjes van 72%, geheten Palet d'or. Zijn heel klein maar heerlijk, ik koop een zakje van 5 bonbonnetjes voor ong. 1 euro en eet er 1 per dag.

(kan me geen leven zonder chocolade voorstellen )
  vrijdag 5 mei 2006 @ 14:07:15 #150
62419 CherryLips
chocoholic
pi_37575784
Volgens mij hebben ze bij de thee/koffie toko aan de Oude Gracht in Utrecht ook hele hele donkere chocola, volgens mij idd Swiss
Elke ochtend op een nuchtere maag 100 gram van de allerdonkerste chocola eten schijnt zelfs best goed te zijn
Tap tap tap
  Boks-Chick vrijdag 5 mei 2006 @ 15:03:43 #151
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_37577558
* BrandX lust geen pure chocolade, alleen maar melkchocolade
lolwut
pi_37577605
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 10:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik hou nooit zo van 'wandelen' als dat betekent drie uur onderweg zijn en dan weer op dezelfde plek eindigen, dan heb ik altijd het gevoel dat ik zoveel andere dingen in die tijd had kunnen doen.
Precies de reden waarom ik tegenwoordig 'studeer' tijdens het wandelen (ik heb kaartjes met medische vragen + antwoorden bij me) Ik ha dook altijd het gevoel dat het zulke nutteloze tijdsverspilling was, dat wandelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37577738
Ik vind lopen juist leuk om te doen, ik doe het in mijn lunchpauze en s'avonds na het eten. Lekker naar alles om je heen kijken enzo.

Heeft iemand een idee of je ook calorieen verbrand als je een adrenaline stoot krijgt? Want je lichaam gaat dan juist harder aan het werk dan normaal om klaar te zijn voor een sprint ofzo, dus ik neem aan dat het dan ook op fullspeed aan het verbranden gaat, of niet?
  Boks-Chick vrijdag 5 mei 2006 @ 15:20:45 #154
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_37578100
Dat wel, maar te veel adrelinestoten is slecht voor je hart.... Dus ik weet niet in welke orde van grote je denkt, maar hou het beperkt
lolwut
pi_37579157
Ik moest vandaag rijlessen en ik ben nogal schrikkerig in de auto, dus wij de snelweg op en na een poosje was mijn instructeur klaar met mijn gepiep dat 120 best hard was. Dus moest ik mijn gaspendaal tot de grond induwen en kijken hoe hard we konden en uiteindelijk bij 165 mocht het van mijn echt wel even langzamer, maar daardoor kwam er wel een adrenaline stoot vrij.

En ik moest ook mijn trein nog halen (vanuit het lessen) en we waren een beetje laat dus toen moest ik van hem ook maar even flink het gaspendaal indrukken op de 60 weg, met als gevolg dat ik scherpe bochten moest maken met 120 km per uur. Dus in de trein zat ik nog te shaken van de adrenaline.

En toen bedacht ik me, Goh hoeveel calorieen zou ik verbrand hebben? Maar ik ben niet van plan het erg veel vaker te doen, ik ben niet zo stressbestendig..
  Boks-Chick vrijdag 5 mei 2006 @ 16:04:24 #156
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_37579357
Stoere rij-instructeur heb jij!
Hij heeft het wel goed begrepen. soms kom je nou eenmaal in verkeerssituaties dat je je niet aan de regeltjes kan houden. Maar ik snap de adrelinestoot. Had ik ook de eerste paar keer op de snelweg
lolwut
pi_37579556
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 16:04 schreef BrandX het volgende:
Stoere rij-instructeur heb jij!
Hij heeft het wel goed begrepen. soms kom je nou eenmaal in verkeerssituaties dat je je niet aan de regeltjes kan houden. Maar ik snap de adrelinestoot. Had ik ook de eerste paar keer op de snelweg
Vreselijk, ik ben helemaal uitgeput erdoor. Maar het gaat dus wel weer over?
  Boks-Chick vrijdag 5 mei 2006 @ 16:19:03 #158
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_37579813
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 16:10 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Vreselijk, ik ben helemaal uitgeput erdoor. Maar het gaat dus wel weer over?
Ja hoor! Gewoon volhouden. Uiteindelijk zal je er achter komen dat de snelweg het makkelijkst rijden is. HOewel je snelheid groter is, duurt alles langer. HEt duurt langer voordat anderen bij je zijn enz., want iedereen rijdt nagenoeg even hard (de uitzondering daar gelaten natuurlijk)
IN de stad heeft iedereen een andere snelheid, dus moet je veeeeeel beter opletten.

Over een poosje ga je het misschien zelfs nog gaaf vinden
lolwut
pi_37580106
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 16:19 schreef BrandX het volgende:

[..]

Ja hoor! Gewoon volhouden. Uiteindelijk zal je er achter komen dat de snelweg het makkelijkst rijden is. HOewel je snelheid groter is, duurt alles langer. HEt duurt langer voordat anderen bij je zijn enz., want iedereen rijdt nagenoeg even hard (de uitzondering daar gelaten natuurlijk)
IN de stad heeft iedereen een andere snelheid, dus moet je veeeeeel beter opletten.

Over een poosje ga je het misschien zelfs nog gaaf vinden
Ow dat is het probleem niet, ik vind het geweldig om te doen. Dinsdag weer
pi_37582632
Ik bouw het wandelen niet in, maar veel dingen die anderen met de auto doen, doe ik op de fiets Veel tijd maakt het niet uit, en ik vind het inderdaad ook heerlijk ontspannend
pi_37589763
(16) Ltd. (1,85) (23) was 80,0 kg, is nu 79,0 kg en wil graag 75,0 kg wegen. -1

Dat heeft lang geduurd ! En nu de rest nog
pi_37590115
Is het nog steeds week 16 dan? Nee toch...
  vrijdag 5 mei 2006 @ 23:25:08 #163
62419 CherryLips
chocoholic
pi_37591236
Ik heb echt vreselijk gezondigd vandaag 2 broodjes frikadel en Chinees gegeten Rest van de dag een bananen/aardbeien smoothie en een sneetje bruin brood met pindakaas Ik kan dit echt niet
Zit nu een halve kilo aardbeien naar binnen te werken, zonder suiker, dat wel
Tap tap tap
  zaterdag 6 mei 2006 @ 00:53:25 #164
20161 Sorcerer8472
Cellar door
pi_37593415
-edit-

Dit was dus een post van Mini_rulez, maar het "onder een andere naam posten" werkte weer eens niet.
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_37593449
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 22:50 schreef Isabeau het volgende:
Is het nog steeds week 16 dan? Nee toch...
Het systeem van die weken is nog niet helemaal duidelijk, geloof ik.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 08:48:06 #166
12913 GreatWhiteSilence
pi_37595695
Ik ben helemaal op mijn zelfgemaakte smoothies, dus met het ontbijt en de twee stuks fruit per dag zal het wel goed zitten de komende tijd. Bedankt voor de tips.

Ik ben nog niet echt aan het sporten geslagen, maar ik heb inmiddels wel al heel wat afgefietst afgelopen week en heb gisteravond dansles gehad. Vanavond weer dansen, maar dat is vrijdansen.

Vandaag weer een drukke dag voor de boeg, dus ik zal het waarschijnlijk wel te druk hebben om te snoepen...
  zaterdag 6 mei 2006 @ 10:44:00 #167
62419 CherryLips
chocoholic
pi_37596976
Ik ga denk ik lekker fietsen vandaag, ik weet alleen nooit waarheen
Tap tap tap
  Boks-Chick zaterdag 6 mei 2006 @ 13:16:47 #168
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_37600809
Snap er niets van. Vanmorgen keurig 80 op de weegschaal, ontbeten met Optimel Yoghurt, om 10 uur een goed uur gefitnessed en buikspieren, nog een kwartier in de sauna zitten zweten, kom ik thuis, week ik pvd 81

Iemand die dit kan verklaren?
lolwut
pi_37601419
Ja, je moet niet zo onnozel vaak op je weegschsal gaan staan
pi_37601501
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 00:55 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Het systeem van die weken is nog niet helemaal duidelijk, geloof ik.
systeem van weken? volgens mij heb ik iets gemist
  Boks-Chick zaterdag 6 mei 2006 @ 15:27:52 #171
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_37603503
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:43 schreef Isabeau het volgende:
Ja, je moet niet zo onnozel vaak op je weegschsal gaan staan

Punt voor jou
lolwut
  zaterdag 6 mei 2006 @ 16:33:40 #172
62419 CherryLips
chocoholic
pi_37604884
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 13:46 schreef Ltd. het volgende:

[..]

systeem van weken? volgens mij heb ik iets gemist
het getal aan het begin tussen de haakjes is de week waarin je zit, voor zover ik heb begrepen

is smirnoff ice ook een zonde? Heb net 10 km gefietst en had er zin in
en de aardbeien waren godsgruwelijk duur, dus die heb ik laten liggen. gelukkig hebben we nog kiwi's.
Tap tap tap
  zaterdag 6 mei 2006 @ 17:15:25 #173
12913 GreatWhiteSilence
pi_37606012
Ik heb geshopt, telt dat ook...?
pi_37621483
Ja shoppen telt ook, want dat kost veel energie
  zondag 7 mei 2006 @ 11:42:17 #175
12913 GreatWhiteSilence
pi_37623753
Ik kon het vanmorgen niet laten en ben op de weegschaal gaan staan: 65,3.
Morgen is mijn weegdag, dus ik hoop dat ik in ieder geval wat van de winst kan behouden...
pi_37623984
quote:
Op zondag 7 mei 2006 11:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Morgen is mijn weegdag, dus ik hoop dat ik in ieder geval wat van de winst kan behouden...
Well done girl, geeft de burger moed!! Morgen volgens mij een hoop weegdagen (in ieder geval meerdere slank-de-zomer-in-Fok!-kers), dus ik ben benieuwd naar alle updates morgen!
Ga zo maar eens even op het fietsje naar de Gamma, lekker eindje weg, zon op hoofd, beetje beweging
pi_37624590
Ben ineens in Polen , . Onverwacht familiebezoek ivm een begrafenis..niet zo leuk allemaal dus! Mijn hele eetpatroon gaat in de war hier en een weegschaal heb ik ook nog niet gezien. Volgende week maar weer verder dan..!
  zondag 7 mei 2006 @ 12:22:16 #178
12913 GreatWhiteSilence
pi_37624678
Gecondoleerd karoltje.

Verschilt het eten in Polen erg van dat in Nederland?
pi_37626706
Nee hoor . Eigenlijk helemaal niet . Maar gewoon het feit dat je bij andere mensen in huis slaapt, met andere eetgewoontes en koelkastinhoud haalt alles wel een beetje door de war. En de sportschool is nu ook wel ver weg .
pi_37628618
Hè wat naar, gecondoleerd meid. Volledig begrijpelijk dat je eten dan even 'in de war' is, het is toch lastig wanneer je én niet je eigen huis en sportschool voor handen hebt, en in een situatie zit die niet makkelijk is.
Sterkte ermee!
pi_37644430
quote:
Op zondag 7 mei 2006 12:18 schreef karoltje het volgende:
Ben ineens in Polen , . Onverwacht familiebezoek ivm een begrafenis..niet zo leuk allemaal dus! Mijn hele eetpatroon gaat in de war hier en een weegschaal heb ik ook nog niet gezien. Volgende week maar weer verder dan..!
Da's niet zo leuk nieuws. Jammer van je eetpatroon want je was net zo goed bezig, maar op dit moment is het natuurlijk veel belangrijker dat je gewoon bij je familie bent. Dat lijnen komt wel weer als je weer thuis in Nederland bent. Veel sterkte.
quote:
Op zondag 7 mei 2006 11:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
De eerste onsjes zijn er weer af! Nu volhouden natuurlijk, maar daar steunen we je allemaal bij.
pi_37644476
Ik heb de afgelopen week even een pauze ingelast trouwens. Morgen even zien wat de schade is en dan weer met frisse moed verder. Over iets minder dan vier weken is mijn afstudeerceremonie, dan moet ik natuurlijk wel een leuk nieuw jurkje aan kunnen!
  maandag 8 mei 2006 @ 07:09:41 #183
12913 GreatWhiteSilence
pi_37648517
(19) GWS (1m68) (23) was 65,7 kg, is nu 65 kg en wil graag 56,0 kg wegen. -0,7

De eerste resultaten zijn binnen en het valt alleszins mee. Nu weer aan de smoothie en aan het steppen.
pi_37649002
Nja, weer een zinloze week achter de rug . Ik was afgelopen zaterdag een jaar samen met mijn vriendje en toen zijn we uit eten geweest, niet goed voor de lijn. Ik heb rijles gehad en dan staat er in de pauze een grote schaal met snoepjes, van die vreselijke bananensnoepjes, ook niet goed voor de lijn. En voor de rest heb ik te veel kaas gegeten..

Is gesmolten kaas echt erger dan niet gesmolten kaas? dat riep een collega laatst van me..

Maar ja, het rijtje is dus nogsteeds: (19) BubblegumBarbie (1m65) (22.77) was 66 kg, weegt nu 62,0 kg en wil graag 54 kg wegen, -4

Deze week er even extra tegen aan, geen tussendoortjes, geen kaas, geen nix niet. En braaf mijn rondjes wandelen.

Ik heb gister nog wel geshopped na al jullie verhalen dat jullie in maatje 36 broeken passen, en wat blijkt, Ik pas er ook in Dus nu heb ik een hele mooie nieuwe broek (eigenlijk 3, 1 witte 1 spijker en 1 3 kwart) en nieuwe shirtjes, en een super lief jurkje!! Ik houd weer van winkelen, geen spekrollen die over broekranden heen hangen, geen shirtjes waar een spekrol onder vandaan komt, ik kan weer mouwloze shirtjes aan zonder dat ik spekarmpjes heb. Ik ben weer totaly gemotiveerd
pi_37649600
Joepie weer wat afgevallen!!!!!!!!!!

Chicaloca (1m68) (22,3) was 64,3kg, weegt nu 62,9kg en wil graag 59kg wegen -1,4
pi_37649984
Mijn nieuwe regeltje. De schade valt gelukkig mee.

(19) Mini_rulez (1m60) (23,0) was 68 kg, weegt nu 58,8 kg en wil graag 56 kg wegen. -9,2
pi_37651025
Ziet er goed uit allemaal. Iedereen hard op de goede weg!!!

Mijn nieuwe regeltje:

(19)
1wenneke
(1,70cm) was 64 kg, wil graag 58 kg wegen, is nu 61,5
1- 2,5 
pi_37651061
Weet niet wat hier misgaat, maar ergens werkt er iets niet helemaal goed vlgs mij???
pi_37651629
Je moet de [ b ] tags gebruiken, dan werkt het wel.

Zo: (19) wenneke1 (1m70) was 64 kg, weegt nu 61,5 kg en wil graag 58 kg wegen. -2,5
pi_37651713
Super dames!

Ik doe vanaf vandaag ook mee met deze club. Er is inmiddels 2,3 kilo af maar ik merk gewoon dat zodra de eerste kilo's dr af zijn mn motivatie naar beneden gaat omdat er toch al wat af is...heel slecht I know!

Gelukkig lukt het me met dit warme weer om minder te eten, alleen het bewegen he. Heb nu sinds kort zo'n lateral thigh stepper en dat vind ik een erg fijn ding.

Als ik bij jullie zie staan hoeveel er al af is dan werkt dat echt motiverend , zo van het kan dus wel!
...bring peace to my black and empty heart...
pi_37651738
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:54 schreef fanciulla_gentile het volgende:
Super dames!

Ik doe vanaf vandaag ook mee met deze club. Er is inmiddels 2,3 kilo af maar ik merk gewoon dat zodra de eerste kilo's dr af zijn mn motivatie naar beneden gaat omdat er toch al wat af is...heel slecht I know!
Bekend probleem, maar we proberen toch om elkaar te blijven motiveren.
Welkom en veel succes!
pi_37651784
dank je!
pi_37652173
Kan iemand eens uitleggen hoe die regeltjes hier precies werken?

(16) naam (1m00)(0,00)was 0 kg, weegt nu 0, en wil graag onder de 0 wegen 0

Wat betekend nou die 16?

En waarom niet een systeem gebruiken zoals bij de dieetclub, dat werkt toch veel beter
pi_37652457
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Je moet de [ b ] tags gebruiken, dan werkt het wel.

Zo: (19) wenneke1 (1m70) was 64 kg, weegt nu 61,5 kg en wil graag 58 kg wegen. -2,5
Thxs, beetje blonde actie op de vroege morgen dus. Vanaf nu weer wakker dus het moet nu goed gaan.
pi_37652573
Karoltje,

Sterkte.
pi_37653495
quote:
Op maandag 8 mei 2006 11:11 schreef Emu het volgende:
Kan iemand eens uitleggen hoe die regeltjes hier precies werken?

(16) naam (1m00)(0,00)was 0 kg, weegt nu 0, en wil graag onder de 0 wegen 0

Wat betekend nou die 16?

En waarom niet een systeem gebruiken zoals bij de dieetclub, dat werkt toch veel beter
Die 16 is het weeknummer van je laatste update. Op die manier willen we bijhouden wie nog actief zijn en wie niet, zodat we de lijst af en toe kunnen opschonen.
De rest van het regeltje staat als het goed is uitgelegd in de OP. Het is dus:
(weeknr.) Naam (lengte) (BMI) was x kg, weegt nu y kg, en wil graag z kg wegen. -hoeveel je kwijt bent

Het systeem van de Dieetclub heeft iemands vriend zelf gemaakt, geloof ik? Wij hebben zo'n systeem nog niet, dus zal het met de hand moeten.
  maandag 8 mei 2006 @ 12:11:24 #197
62419 CherryLips
chocoholic
pi_37653533
(19) CherryLips (1m68) (22) was 62 kg, weegt nu 61 kg en wil graag 57 kg wegen. -1

yeah!
is waarschijnlijk meer toeval dan echt afvallen, maargoed
Tap tap tap
pi_37654258
oeps...blijk ik in t verkeerde topic te zitten, moet de fokdieetclub hebben, daar staat ook mijn regeltje...sorry meneer of mevrouw moderator!
  maandag 8 mei 2006 @ 17:40:58 #199
139452 gaai
zwarte poes
pi_37663201
Ik heb al bijna 2 weken niet op de weegschaal gestaan....pure angst......ik weet dat ik eerder ben aangekomen dan afgevallen En als ik weet hoevéél het is dan word ik er depressief van.........dus als ik het gevoel heb dat ik het 'aankan' dan ga ik wel weer wegen en m'n regeltje aanpassen........

*I just realized.....i don't care*
pi_37664684
Vrijdag een uur op de crosstrainer, zaterdag anderhalf uur geracefietst, gisteren 20 minuten hardgelopen en als het droog blijft ga ik dadelijk weer.
Volgens mij heb ik wel een goed weekend achter de rug en is zelfs de (eigenlijk best wel acceptabele) bqq gecompenseerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')