Nja, weer een zinloze week achter de rug
![]()
. Ik was afgelopen zaterdag een jaar samen met mijn vriendje en toen zijn we uit eten geweest, niet goed voor de lijn. Ik heb rijles gehad en dan staat er in de pauze een grote schaal met snoepjes, van die vreselijke bananensnoepjes, ook niet goed voor de lijn. En voor de rest heb ik te veel kaas gegeten..
Is gesmolten kaas echt erger dan niet gesmolten kaas? dat riep een collega laatst van me..
Maar ja, het rijtje is dus nogsteeds: (19)
BubblegumBarbie (1m65) (22.77) was 66 kg, weegt nu 62,0 kg en wil graag 54 kg wegen, -4
Deze week er even extra tegen aan, geen tussendoortjes, geen kaas, geen nix niet. En braaf mijn rondjes wandelen.
Ik heb gister nog wel geshopped na al jullie verhalen dat jullie in maatje 36 broeken passen, en wat blijkt, Ik pas er ook in
![]()
Dus nu heb ik een hele mooie nieuwe broek (eigenlijk 3, 1 witte 1 spijker en 1 3 kwart) en nieuwe shirtjes, en een super lief jurkje!! Ik houd weer van winkelen, geen spekrollen die over broekranden heen hangen, geen shirtjes waar een spekrol onder vandaan komt, ik kan weer mouwloze shirtjes aan zonder dat ik spekarmpjes heb. Ik ben weer totaly gemotiveerd