abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37623984
quote:
Op zondag 7 mei 2006 11:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik kon het vanmorgen niet laten en ben op de weegschaal gaan staan: 65,3.
Morgen is mijn weegdag, dus ik hoop dat ik in ieder geval wat van de winst kan behouden...
Well done girl, geeft de burger moed!! Morgen volgens mij een hoop weegdagen (in ieder geval meerdere slank-de-zomer-in-Fok!-kers), dus ik ben benieuwd naar alle updates morgen!
Ga zo maar eens even op het fietsje naar de Gamma, lekker eindje weg, zon op hoofd, beetje beweging
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_37624590
Ben ineens in Polen , . Onverwacht familiebezoek ivm een begrafenis..niet zo leuk allemaal dus! Mijn hele eetpatroon gaat in de war hier en een weegschaal heb ik ook nog niet gezien. Volgende week maar weer verder dan..!
  zondag 7 mei 2006 @ 12:22:16 #178
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_37624678
Gecondoleerd karoltje.

Verschilt het eten in Polen erg van dat in Nederland?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_37626706
Nee hoor . Eigenlijk helemaal niet . Maar gewoon het feit dat je bij andere mensen in huis slaapt, met andere eetgewoontes en koelkastinhoud haalt alles wel een beetje door de war. En de sportschool is nu ook wel ver weg .
pi_37628618
Hè wat naar, gecondoleerd meid. Volledig begrijpelijk dat je eten dan even 'in de war' is, het is toch lastig wanneer je én niet je eigen huis en sportschool voor handen hebt, en in een situatie zit die niet makkelijk is.
Sterkte ermee!
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_37644430
quote:
Op zondag 7 mei 2006 12:18 schreef karoltje het volgende:
Ben ineens in Polen , . Onverwacht familiebezoek ivm een begrafenis..niet zo leuk allemaal dus! Mijn hele eetpatroon gaat in de war hier en een weegschaal heb ik ook nog niet gezien. Volgende week maar weer verder dan..!
Da's niet zo leuk nieuws. Jammer van je eetpatroon want je was net zo goed bezig, maar op dit moment is het natuurlijk veel belangrijker dat je gewoon bij je familie bent. Dat lijnen komt wel weer als je weer thuis in Nederland bent. Veel sterkte.
quote:
Op zondag 7 mei 2006 11:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik kon het vanmorgen niet laten en ben op de weegschaal gaan staan: 65,3.
Morgen is mijn weegdag, dus ik hoop dat ik in ieder geval wat van de winst kan behouden...
De eerste onsjes zijn er weer af! Nu volhouden natuurlijk, maar daar steunen we je allemaal bij.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_37644476
Ik heb de afgelopen week even een pauze ingelast trouwens. Morgen even zien wat de schade is en dan weer met frisse moed verder. Over iets minder dan vier weken is mijn afstudeerceremonie, dan moet ik natuurlijk wel een leuk nieuw jurkje aan kunnen!
  maandag 8 mei 2006 @ 07:09:41 #183
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_37648517
(19) GWS (1m68) (23) was 65,7 kg, is nu 65 kg en wil graag 56,0 kg wegen. -0,7

De eerste resultaten zijn binnen en het valt alleszins mee. Nu weer aan de smoothie en aan het steppen.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_37649002
Nja, weer een zinloze week achter de rug . Ik was afgelopen zaterdag een jaar samen met mijn vriendje en toen zijn we uit eten geweest, niet goed voor de lijn. Ik heb rijles gehad en dan staat er in de pauze een grote schaal met snoepjes, van die vreselijke bananensnoepjes, ook niet goed voor de lijn. En voor de rest heb ik te veel kaas gegeten..

Is gesmolten kaas echt erger dan niet gesmolten kaas? dat riep een collega laatst van me..

Maar ja, het rijtje is dus nogsteeds: (19) BubblegumBarbie (1m65) (22.77) was 66 kg, weegt nu 62,0 kg en wil graag 54 kg wegen, -4

Deze week er even extra tegen aan, geen tussendoortjes, geen kaas, geen nix niet. En braaf mijn rondjes wandelen.

Ik heb gister nog wel geshopped na al jullie verhalen dat jullie in maatje 36 broeken passen, en wat blijkt, Ik pas er ook in Dus nu heb ik een hele mooie nieuwe broek (eigenlijk 3, 1 witte 1 spijker en 1 3 kwart) en nieuwe shirtjes, en een super lief jurkje!! Ik houd weer van winkelen, geen spekrollen die over broekranden heen hangen, geen shirtjes waar een spekrol onder vandaan komt, ik kan weer mouwloze shirtjes aan zonder dat ik spekarmpjes heb. Ik ben weer totaly gemotiveerd
pi_37649600
Joepie weer wat afgevallen!!!!!!!!!!

Chicaloca (1m68) (22,3) was 64,3kg, weegt nu 62,9kg en wil graag 59kg wegen -1,4
pi_37649984
Mijn nieuwe regeltje. De schade valt gelukkig mee.

(19) Mini_rulez (1m60) (23,0) was 68 kg, weegt nu 58,8 kg en wil graag 56 kg wegen. -9,2
pi_37651025
Ziet er goed uit allemaal. Iedereen hard op de goede weg!!!

Mijn nieuwe regeltje:

(19)
1wenneke
(1,70cm) was 64 kg, wil graag 58 kg wegen, is nu 61,5
1- 2,5 
pi_37651061
Weet niet wat hier misgaat, maar ergens werkt er iets niet helemaal goed vlgs mij???
pi_37651629
Je moet de [ b ] tags gebruiken, dan werkt het wel.

Zo: (19) wenneke1 (1m70) was 64 kg, weegt nu 61,5 kg en wil graag 58 kg wegen. -2,5
pi_37651713
Super dames!

Ik doe vanaf vandaag ook mee met deze club. Er is inmiddels 2,3 kilo af maar ik merk gewoon dat zodra de eerste kilo's dr af zijn mn motivatie naar beneden gaat omdat er toch al wat af is...heel slecht I know!

Gelukkig lukt het me met dit warme weer om minder te eten, alleen het bewegen he. Heb nu sinds kort zo'n lateral thigh stepper en dat vind ik een erg fijn ding.

Als ik bij jullie zie staan hoeveel er al af is dan werkt dat echt motiverend , zo van het kan dus wel!
...bring peace to my black and empty heart...
pi_37651738
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:54 schreef fanciulla_gentile het volgende:
Super dames!

Ik doe vanaf vandaag ook mee met deze club. Er is inmiddels 2,3 kilo af maar ik merk gewoon dat zodra de eerste kilo's dr af zijn mn motivatie naar beneden gaat omdat er toch al wat af is...heel slecht I know!
Bekend probleem, maar we proberen toch om elkaar te blijven motiveren.
Welkom en veel succes!
pi_37651784
dank je!
pi_37652173
Kan iemand eens uitleggen hoe die regeltjes hier precies werken?

(16) naam (1m00)(0,00)was 0 kg, weegt nu 0, en wil graag onder de 0 wegen 0

Wat betekend nou die 16?

En waarom niet een systeem gebruiken zoals bij de dieetclub, dat werkt toch veel beter
pi_37652457
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Je moet de [ b ] tags gebruiken, dan werkt het wel.

Zo: (19) wenneke1 (1m70) was 64 kg, weegt nu 61,5 kg en wil graag 58 kg wegen. -2,5
Thxs, beetje blonde actie op de vroege morgen dus. Vanaf nu weer wakker dus het moet nu goed gaan.
pi_37652573
Karoltje,

Sterkte.
pi_37653495
quote:
Op maandag 8 mei 2006 11:11 schreef Emu het volgende:
Kan iemand eens uitleggen hoe die regeltjes hier precies werken?

(16) naam (1m00)(0,00)was 0 kg, weegt nu 0, en wil graag onder de 0 wegen 0

Wat betekend nou die 16?

En waarom niet een systeem gebruiken zoals bij de dieetclub, dat werkt toch veel beter
Die 16 is het weeknummer van je laatste update. Op die manier willen we bijhouden wie nog actief zijn en wie niet, zodat we de lijst af en toe kunnen opschonen.
De rest van het regeltje staat als het goed is uitgelegd in de OP. Het is dus:
(weeknr.) Naam (lengte) (BMI) was x kg, weegt nu y kg, en wil graag z kg wegen. -hoeveel je kwijt bent

Het systeem van de Dieetclub heeft iemands vriend zelf gemaakt, geloof ik? Wij hebben zo'n systeem nog niet, dus zal het met de hand moeten.
  maandag 8 mei 2006 @ 12:11:24 #197
62419 CherryLips
chocoholic
pi_37653533
(19) CherryLips (1m68) (22) was 62 kg, weegt nu 61 kg en wil graag 57 kg wegen. -1

yeah!
is waarschijnlijk meer toeval dan echt afvallen, maargoed
Tap tap tap
pi_37654258
oeps...blijk ik in t verkeerde topic te zitten, moet de fokdieetclub hebben, daar staat ook mijn regeltje...sorry meneer of mevrouw moderator!
  maandag 8 mei 2006 @ 17:40:58 #199
139452 gaai
zwarte poes
pi_37663201
Ik heb al bijna 2 weken niet op de weegschaal gestaan....pure angst......ik weet dat ik eerder ben aangekomen dan afgevallen En als ik weet hoevéél het is dan word ik er depressief van.........dus als ik het gevoel heb dat ik het 'aankan' dan ga ik wel weer wegen en m'n regeltje aanpassen........

*I just realized.....i don't care*
pi_37664684
Vrijdag een uur op de crosstrainer, zaterdag anderhalf uur geracefietst, gisteren 20 minuten hardgelopen en als het droog blijft ga ik dadelijk weer.
Volgens mij heb ik wel een goed weekend achter de rug en is zelfs de (eigenlijk best wel acceptabele) bqq gecompenseerd.
Everything which is not impossible, will eventually happen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')