Precies de reden waarom ik tegenwoordig 'studeer' tijdens het wandelenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik hou nooit zo van 'wandelen' als dat betekent drie uur onderweg zijn en dan weer op dezelfde plek eindigen, dan heb ik altijd het gevoel dat ik zoveel andere dingen in die tijd had kunnen doen.
Vreselijk, ik ben helemaal uitgeput erdoor. Maar het gaat dus wel weer over?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:04 schreef BrandX het volgende:
Stoere rij-instructeur heb jij!![]()
Hij heeft het wel goed begrepen. soms kom je nou eenmaal in verkeerssituaties dat je je niet aan de regeltjes kan houden. Maar ik snap de adrelinestoot. Had ik ook de eerste paar keer op de snelweg![]()
Ja hoor! Gewoon volhouden. Uiteindelijk zal je er achter komen dat de snelweg het makkelijkst rijden is. HOewel je snelheid groter is, duurt alles langer. HEt duurt langer voordat anderen bij je zijn enz., want iedereen rijdt nagenoeg even hard (de uitzondering daar gelaten natuurlijk)quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:10 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Vreselijk, ik ben helemaal uitgeput erdoor. Maar het gaat dus wel weer over?![]()
Ow dat is het probleem niet, ik vind het geweldig om te doen. Dinsdag weerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja hoor! Gewoon volhouden. Uiteindelijk zal je er achter komen dat de snelweg het makkelijkst rijden is. HOewel je snelheid groter is, duurt alles langer. HEt duurt langer voordat anderen bij je zijn enz., want iedereen rijdt nagenoeg even hard (de uitzondering daar gelaten natuurlijk)
IN de stad heeft iedereen een andere snelheid, dus moet je veeeeeel beter opletten.
Over een poosje ga je het misschien zelfs nog gaaf vinden![]()
Het systeem van die weken is nog niet helemaal duidelijk, geloof ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:50 schreef Isabeau het volgende:
Is het nog steeds week 16 dan? Nee toch...
systeem van weken? volgens mij heb ik iets gemistquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het systeem van die weken is nog niet helemaal duidelijk, geloof ik.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:43 schreef Isabeau het volgende:
Ja, je moet niet zo onnozel vaak op je weegschsal gaan staan![]()
het getal aan het begin tussen de haakjes is de week waarin je zit, voor zover ik heb begrepenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:46 schreef Ltd. het volgende:
[..]
systeem van weken? volgens mij heb ik iets gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |