en niet Strawberry Switchblade.quote:Op zondag 30 april 2006 01:22 schreef ranja het volgende:
Wie zijn Jacqui Blake en Carrie Askew samen?
Nee, weet ik ook niet zeker.quote:Op zondag 30 april 2006 01:58 schreef ranja het volgende:
Neuh. Wist niet eens dat dat een duo was.
quote:Op zondag 30 april 2006 09:41 schreef peaceman het volgende:
eerste muziekprogramma dan wellicht?
Dat antwoord is nog niet volledig.quote:Op zondag 30 april 2006 10:19 schreef peaceman het volgende:
1e muziekprogramma op de radio dus?
Nu je het zegt... (Shampoo <--> Jacqui)quote:Op zondag 30 april 2006 08:09 schreef bukgeit het volgende:
Gok op Shampoo.
Sack+1quote:Op zondag 30 april 2006 13:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Van de Stones omdat Keith uit een kokusnotenboom is gevallen?
Wel drugs geen rehabquote:Op zondag 30 april 2006 13:30 schreef Mark het volgende:
Goh, zal wel iets met drugs zijn
Ontsnapt uit de rehab?
Hmm, hoe moet ik dit opvatten?quote:Op zondag 30 april 2006 13:31 schreef peaceman het volgende:
Hij heeft een groupie plat gespoten
Ik weet niet hoe verziekt jouw geest isquote:
The Three Degrees hebben wel eens een liedje voor me gemaaktquote:
Ah, was je toen al dirty en old?quote:Op zondag 30 april 2006 13:34 schreef Mark het volgende:
[..]
The Three Degrees hebben wel eens een liedje voor me gemaakt
quote:Op zondag 30 april 2006 13:31 schreef peaceman het volgende:
Hij heeft een groupie plat gespoten... de sukkel!
quote:Op zondag 30 april 2006 13:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
The Jam. Iets van 25 jaar geleden ofzo?
quote:Op zondag 30 april 2006 13:41 schreef ranja het volgende:
Jam inderdaad, ik dacht 1980
geen Spector, wel Shangri la'squote:Op zondag 30 april 2006 14:03 schreef Berkery het volgende:
Phil Spector-groepje, The Shangri-La's ofzo?
Hij is!quote:Op zondag 30 april 2006 14:16 schreef ranja het volgende:
Dee Snider?
Dat dacht je dan goedquote:Op zondag 30 april 2006 15:19 schreef Mark het volgende:
Dacht iets met No Quarter
Die link had ik nog niet eens gelegdquote:
Zeker!quote:Op zondag 30 april 2006 15:30 schreef bartrid het volgende:
waren dat the shaggs?
quote:De eerste CD,, verschijnt, waarop loeiharde speedmetal en hardcore te horen is, voorzien van Nederlandstalige raps die handelen over alles wat het vijftal niet zint. In het nummer Je Leeft Maar 1 Keer, rapt Osdorp Posse's Def P mee. Tijdens Noorderslag '97 ontstaat een rel wanneer de groep de toegang tot de zaal wordt ontzegd. De naam
is vanaf dan definitief gevestigd
quote:We were talking-about the space between us all
And the people-who hide themselves behind a wall of illusion
Never glimpse the truth-then it’s far too late-when they pass away.
We were talking-about the love we all could share-when we find it
To try our best to hold it there-with our love
With our love-we could save the world-if they only knew.
Try to realise it’s all within yourself
No-one else can make you change
And to see you’re really only very small,
And life flows within you and without you.
We were talking-about the love that’s gone so cold and the people,
Who gain the world and lose their soul-
They don’t know-they can’t see-are you one of them?
When you’ve seen beyond yourself-then you may find, peace of mind,
Is waiting there-
And the time will come when you see
We’re all one, and life flows on within you and without you.
vervolgvraag, niet?quote:Op zondag 30 april 2006 16:36 schreef bartrid het volgende:
opgezocht, oh ja.
Hope you make it!quote:Op zondag 30 april 2006 16:41 schreef bartrid het volgende:
zoals het er vandaag uitziet gaat het moeilijk worden en afzien maar ik blijf m'n best doen
quote:Just cause you don't understand what's going on don't mean it don't make no sense
And just cause you don't like it, don't mean it ain't no good
And let me tell you something;
Before you go taking a walk in my world
You better take a look at the real world
Cause this ain't no Mister Roger's Neighborhood
Can you say "feel like shit"?
Yea maybe sometimes I do feel like shit
I ain't happy 'bout it, but I'd rather feel like shit than be full of shit!
And if I offended you, oh I'm sorry...
But maybe you need to be offended
But here's my apology and one more thing...fuck you!
terwijl dat album toc een heel stuk ouder is.quote:Op zondag 30 april 2006 19:26 schreef Berkery het volgende:
Ik doe er maar een hint bij: ik zag de band in 2000 op Dynamo Open Air, toen speelden ze dit nummer ook.
Geen Viny, maar de eerste 3 letters van zijn achternaam heb je goedquote:Op zondag 30 april 2006 20:19 schreef bartrid het volgende:
VR Viny Reilly oftewel Durutti COlumn?
Kon niet missen dan, he?quote:Op zondag 30 april 2006 20:23 schreef bartrid het volgende:
LIving Color dan?
quote:What happens when avant-garde post-punks collide headlong with a pop/soul singer and play a mutated form of jazz? A loosely knit collection of ex-Pop Group members (Gareth Sanger and Bruce Smith) and young stars-to-be (Neneh Cherry),formed in 1980 as quintessential avant-garde bohemians.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
quote:Op zondag 30 april 2006 20:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wanneer weet je zeker dat een vraag al eerder is geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
quote:Op zondag 30 april 2006 20:41 schreef ranja het volgende:
Neneh Cherry, moet dan Rip Rig & Panic zijn
Mark + 1 uiteraard.quote:Op zondag 30 april 2006 20:04 schreef Mark het volgende:
You can't bring me down van Suicidal Tendencies natuurlijk
quote:"Als ik naar Bløf en Acda & de Munnik luister, dan denk ik: daar zit nou toch niemand op te wachten?"
quote:Op zondag 30 april 2006 21:39 schreef bukgeit het volgende:
Tong80
quote:Op zondag 30 april 2006 21:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dinand
Het vervolg is de overtreffende trap:quote:
quote:Nou, een half land vindt het klaarblijkelijk te gek. Wij gokken op de andere helft.
quote:
Over flauwe vervolgvragen gesprokenquote:Op zondag 30 april 2006 21:50 schreef peaceman het volgende:
Keane?
Rockin' Park vorig jaar, tijdens het optreden van Admiral Freebee kwam Tom Van Laere van het podium.... liep tussen het publiek en zei tegen de band, dat ze even zacht moesten gaan spelen, want hij wilde even wat van Keane horen. Keane speelde op dat moment op het hoofdpodium...quote:Op zondag 30 april 2006 21:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Over flauwe vervolgvragen gesproken
peaceman+1
Newbie +1quote:Op zondag 30 april 2006 22:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Cake?
argh toch wel dus....quote:Op zondag 30 april 2006 22:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Cake?
quote:Op zondag 30 april 2006 22:12 schreef bartrid het volgende:
allemaal hun naam ontleend aan een Russ Meyer film.
Jemig, dan was de Def P die ik in mijn lijstje had ook niet goed zeker?quote:Op zondag 30 april 2006 23:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is Baas een voornaam dan?
dat is aan ranjaquote:Op zondag 30 april 2006 23:02 schreef Berkery het volgende:
[..]
Jemig, dan was de Def P die ik in mijn lijstje had ook niet goed zeker?
Late vervolgvraagquote:Op zondag 30 april 2006 23:05 schreef Mark het volgende:
Strawberry Switchblade?
Als ik de vraag had gesteld, had ik heavy D en def P iig niet goedgerekend,quote:Op zondag 30 april 2006 23:04 schreef ranja het volgende:
Ik had niks over voornamen gezegd, alleen over achternamen
En een vervolgvraag terugquote:Op zondag 30 april 2006 23:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Kelis - Milkshake?
Ik ben een enigmatisch persoonquote:Op zondag 30 april 2006 23:18 schreef ranja het volgende:
Hm... vervolg als in aardbei milkshake?
Die vervolgvragen van Newbie zijn veel duidelijker, veel voorspelbaarder
Kelis --> Nelisquote:Op zondag 30 april 2006 23:19 schreef ranja het volgende:
Manke Nelis
Newbie +1quote:Op zondag 30 april 2006 23:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Volgens mij Strawbery Switchblade
Maar nu je er toch bent kun je natuurlijk wel even een vraag doenquote:Op maandag 1 mei 2006 00:09 schreef GLO het volgende:
Grrr, nu wel Strawberry Switchblade vragen, als ik er niet ben![]()
Je weet meer dan goed voor je isquote:Op maandag 1 mei 2006 00:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kristel, Kathleen en Karin
Nog net niet dat enorme lage vervolgvragen niveau wat jullie normaal gesproken van mij gewend zijn....hoewel het niet heel veel scheelt.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:28 schreef bukgeit het volgende:
K4?
Ja he, ze hebben ook nog eens de tipparade gehaald samen met Fabulous, maar die hoert echt bij alles en iedereen dus daar heb je nog minder aan.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:45 schreef GLO het volgende:
Wie houdt nog bij waar P. Diddy allemaal bijklust?![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 00:54 schreef GLO het volgende:
Son By Four misschien?
quote:Op maandag 1 mei 2006 01:03 schreef GLO het volgende:
Dan is het misschien die groep die zo veelbelovend was een paar jaar terug, maar ineens uit elkaar viel. Iets met een B...
GLO+1quote:Op maandag 1 mei 2006 01:06 schreef GLO het volgende:
B2K bedoel ik. Die?
quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 01:13 schreef GLO het volgende:
Shit, hun naam staat op de vlag. Forget it. Even iets anders verzinnen.
Nee het is m'n brakke hoofd enige excuus is dat ik net m'n ogen heb gedruppeld...quote:Op maandag 1 mei 2006 01:16 schreef bukgeit het volgende:
Jammer, wilde je er net op attenderen.
Het zal je brakke monitor wel zijn
Ga dan maar slapenquote:Op maandag 1 mei 2006 01:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Trivia-punten
Of anders een gezonde nachtrust
Charly Lownoise & Mental Theo is goedquote:Op maandag 1 mei 2006 09:41 schreef Berkery het volgende:
4. Charly Lownoise & Mental Theo - Who Cares?
Dat leek mij ook.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:50 schreef Berkery het volgende:
Ik heb de indruk dat alleen 30-plussers aan het gokken zijn, iemand van een jaar of 25 lepelt ze zo op volgens mij
Inderdaad.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:58 schreef Mark het volgende:
Wat een zut trouwens, het lijkt wel vrijdag
Ik ben 25, maar lepel ze niet op...quote:Op maandag 1 mei 2006 09:50 schreef Berkery het volgende:
Ik heb de indruk dat alleen 30-plussers aan het gokken zijn, iemand van een jaar of 25 lepelt ze zo op volgens mij
Nope...quote:Op maandag 1 mei 2006 10:27 schreef Mark het volgende:
Is 10 misschien Prince?
edit: beetje laat...quote:Op maandag 1 mei 2006 09:30 schreef Berkery het volgende:
Heuh,
1
2 Captain Jack - Captain Jack
3
4 Charly Lownoise & Mental Theo - Your Smile
5
6 3T?
7 Michael Jackson?
8
9
10![]()
Is het een band of een solo-artiest(e)?quote:Op maandag 1 mei 2006 10:44 schreef cafca het volgende:
punt voor de nr. 9
quote:Op maandag 1 mei 2006 10:51 schreef Skanqua het volgende:
Robert Miles - Children?
Als hem kent, mag je het punt hebben van mij (voor het volmaken)quote:Op maandag 1 mei 2006 10:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
3T - Anything
DJ Paul Elkstak - Moet dat niet TPL zijn?
The Promised Land. Maar hoef het punt niet hoor.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:53 schreef Mark het volgende:
[..]
Als hem kent, mag je het punt hebben van mij (voor het volmaken)
Yupquote:
Vandaar dat ik het niet wistquote:Dit is trouwens wel leuk als je The Libertines, Babyshambles en Dirty Pretty Things leuk vindt
Zo hip dat er al een vraag over is geweest...quote:Op maandag 1 mei 2006 11:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kijk, ik ben natuurlijk überhip.![]()
Wie is er vorige week donderdag uit een palmboom gedonderd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |