ik vind het hele middenstuk van automatic niet zo spectaculair... vooral de eerste 4 en laatste 3 nummers zijn briljant (find the riverquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:33 schreef martinlutherking het volgende:
REM - New Orleans Instrumental (Automatic for the people)
Klopt inderdaad. Voorbeeld is Hoobastank - The reason, van het gelijknamige album.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:00 schreef rucksichlos het volgende:
Over het algemeen gesproken zouden de hits van een album niet op het album moeten staan, 9 van de 10 keer is de hit het slechtste nummer van de cd.
dat gebeurde vroeger in engelandquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:00 schreef rucksichlos het volgende:
Over het algemeen gesproken zouden de hits van een album niet op het album moeten staan, 9 van de 10 keer is de hit het slechtste nummer van de cd.
ik heb'm gekocht vanwege The Reason en vind het nog steeds ene goed nummer. Goede cd ookquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:47 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Voorbeeld is Hoobastank - The reason, van het gelijknamige album.
Ik had hem ook vanwege The Reason gekocht, maar dat nummer luister ik echt nooit meer. Ben hem nu zo helemaal zat, en in vergelijking met andere nummers die erop staan past hij er ook niet op. Maar de cd is wel goed jaquote:Op zondag 30 april 2006 11:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb'm gekocht vanwege The Reason en vind het nog steeds ene goed nummer. Goede cd ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |