SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
quote:Op zondag 30 april 2006 20:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wanneer weet je zeker dat een vraag al eerder is geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
quote:Op zondag 30 april 2006 20:41 schreef ranja het volgende:
Neneh Cherry, moet dan Rip Rig & Panic zijn
Mark + 1 uiteraard.quote:Op zondag 30 april 2006 20:04 schreef Mark het volgende:
You can't bring me down van Suicidal Tendencies natuurlijk
quote:"Als ik naar Bløf en Acda & de Munnik luister, dan denk ik: daar zit nou toch niemand op te wachten?"
quote:Op zondag 30 april 2006 21:39 schreef bukgeit het volgende:
Tong80
quote:Op zondag 30 april 2006 21:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dinand
Het vervolg is de overtreffende trap:quote:
quote:Nou, een half land vindt het klaarblijkelijk te gek. Wij gokken op de andere helft.
quote:
Over flauwe vervolgvragen gesprokenquote:Op zondag 30 april 2006 21:50 schreef peaceman het volgende:
Keane?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |