vervolgvraag, niet?quote:Op zondag 30 april 2006 16:36 schreef bartrid het volgende:
opgezocht, oh ja.
Hope you make it!quote:Op zondag 30 april 2006 16:41 schreef bartrid het volgende:
zoals het er vandaag uitziet gaat het moeilijk worden en afzien maar ik blijf m'n best doen
quote:Just cause you don't understand what's going on don't mean it don't make no sense
And just cause you don't like it, don't mean it ain't no good
And let me tell you something;
Before you go taking a walk in my world
You better take a look at the real world
Cause this ain't no Mister Roger's Neighborhood
Can you say "feel like shit"?
Yea maybe sometimes I do feel like shit
I ain't happy 'bout it, but I'd rather feel like shit than be full of shit!
And if I offended you, oh I'm sorry...
But maybe you need to be offended
But here's my apology and one more thing...fuck you!
terwijl dat album toc een heel stuk ouder is.quote:Op zondag 30 april 2006 19:26 schreef Berkery het volgende:
Ik doe er maar een hint bij: ik zag de band in 2000 op Dynamo Open Air, toen speelden ze dit nummer ook.
Geen Viny, maar de eerste 3 letters van zijn achternaam heb je goedquote:Op zondag 30 april 2006 20:19 schreef bartrid het volgende:
VR Viny Reilly oftewel Durutti COlumn?
Kon niet missen dan, he?quote:Op zondag 30 april 2006 20:23 schreef bartrid het volgende:
LIving Color dan?
quote:What happens when avant-garde post-punks collide headlong with a pop/soul singer and play a mutated form of jazz? A loosely knit collection of ex-Pop Group members (Gareth Sanger and Bruce Smith) and young stars-to-be (Neneh Cherry),formed in 1980 as quintessential avant-garde bohemians.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
quote:Op zondag 30 april 2006 20:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wanneer weet je zeker dat een vraag al eerder is geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
quote:Op zondag 30 april 2006 20:41 schreef ranja het volgende:
Neneh Cherry, moet dan Rip Rig & Panic zijn
Mark + 1 uiteraard.quote:Op zondag 30 april 2006 20:04 schreef Mark het volgende:
You can't bring me down van Suicidal Tendencies natuurlijk
quote:"Als ik naar Bløf en Acda & de Munnik luister, dan denk ik: daar zit nou toch niemand op te wachten?"
quote:Op zondag 30 april 2006 21:39 schreef bukgeit het volgende:
Tong80
quote:Op zondag 30 april 2006 21:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dinand
Het vervolg is de overtreffende trap:quote:
quote:Nou, een half land vindt het klaarblijkelijk te gek. Wij gokken op de andere helft.
quote:
Over flauwe vervolgvragen gesprokenquote:Op zondag 30 april 2006 21:50 schreef peaceman het volgende:
Keane?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |