Culturele uiting.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:37 schreef ATuin-hek het volgende:
Een conehead!
Maar serieus, je hoeft niet te verwachten dat het aliens of zo zijnWellicht een afwijking, wellicht gewoon fake.
Die eerste is niet fake en zal waarschijnlijk in Peru gevonden zijn. Cranial binding, een soort bizar schoonheidsideaal van lang geleden. Een deformatie door het afbinden tijdens de groei.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:02 schreef koningdavid het volgende:
WTF, die foto's doen raar.
Dit soort schedels bedoelde ik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat allemaal fake ofzo?
Heb je hier iets gepost waar serieus op gereageerd kan worden?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:14 schreef BaajGuardian het volgende:
Vinden jullie het ok dat jullie zo gigantisch in je schild kruipen ipv het na te gaan wat ik heb gepost.
http://paranormal.about.com/od/mysteriousremains/a/aa060605.htmquote:Horny Devils
Within an ancient burial mound near the town of Sayre in Bradford County, Pennsylvania, skeletons measuring approximately 7 feet in length were discovered in the 1800s. But the most remarkable feature of these tall skeletons was not their height, but the strange horn-like protrusions above the brow region on their skulls. It was estimated that they were buried around 1200 AD. According to some sources, the skeletons were sent to the American Investigating Museum in Philadelphia, and vanished.
Als je het niet serieus neemt vind ik je kortzichtig. Genoeg om na te trekken.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb je hier iets gepost waar serieus op gereageerd kan worden?
Volgens mij heb jij op Hoe zit het met de gevonden reuzen van lang geleden? nog iets inhoudelijks te zeggen voordat je mag beweren dat er iemand op _jou_ moet ingaan.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:14 schreef BaajGuardian het volgende:
Vinden jullie het ok dat jullie zo gigantisch in je schild kruipen ipv het na te gaan wat ik heb gepost.
Niet veel vreemder dan zoiets:quote:Op woensdag 28 november 2007 14:21 schreef Ticker het volgende:
Inplaats van gelijk aan te nemem dat schedels als de onderstaande gemaakt zijn door mensen zelf, is het misschien eens interessant om jezelf af te vragen of een schedel wel op die manier gemaakt kon zijn.
Zou een schedel er dan wel zo uit zien? Als je het zou maken zoals op het plaatje van Monidique zou je een veel meer ingeduikte vorm krijgen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://paranormal.about.c(...)n_elongatedskull.htm
Ook de vraag van het waarom is hier belangrijk.
Wie waren er zo belangrijk voor deze culturen, die er zo uit zagen, dat de mensen zelfs hun schedels gingen proberen na te maken? De goden?
Erg leuk om te lezen dat vele van jullie de gehoornde schedels nog nooit eerder heeft gezien, en als eerste aan nep denkt.
[..]
http://paranormal.about.com/od/mysteriousremains/a/aa060605.htm
O?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Niet veel vreemder dan zoiets:
[ afbeelding ]
En ik vind dat jouw manier van posten niet thuis hoort in WFL. Probeer het nog eens in TRU of BNW of zo...quote:Op woensdag 28 november 2007 14:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als je het niet serieus neemt vind ik je kortzichtig. Genoeg om na te trekken.
dus? Kan je dat niet met die schedels?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:25 schreef Ticker het volgende:
[..]
O?
Ik kan daar zelfs nog zien hoe het is gemaakt!
Ik heb al gezegd dat de babyloniers er niks mee te maken hebben, die leefden veel later.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij op Hoe zit het met de gevonden reuzen van lang geleden? nog iets inhoudelijks te zeggen voordat je mag beweren dat er iemand op _jou_ moet ingaan.
Ah, "ik hoor niet thuis in wfl"quote:Op woensdag 28 november 2007 14:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En ik vind dat jouw manier van posten niet thuis hoort in WFL. Probeer het nog eens in TRU of BNW of zo...
En nee je wordt hier idd niet serieus genomen.
Je kan een theorie gaan verzinnen en daarna beweren dat het zo was.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
dus? Kan je dat niet met die schedels?
Het is dan ook niet van deze schedel. Punt is, je kunt schedels vervormen en mensen doen het.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:21 schreef Ticker het volgende:
Zou een schedel er dan wel zo uit zien? Als je het zou maken zoals op het plaatje van Monidique zou je een veel meer ingeduikte vorm krijgen.
Het kleine verschil tussen 390 miljoen jaar van de fossielen en de enkele miljoenen jaren dat de aap-die-mens-werd zich bewust werd van zijn gedachten, laat staan die in verhaalvorm kan uiten. Beide tijdsspannen kunnen er wat naast zitten maar niet zoveel:quote:Op woensdag 28 november 2007 14:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat de babyloniers er niks mee te maken hebben, die leefden veel later.
Babylon was pas na de stichting van arabie door ismael.
Het gaat over sumerie. Daar komen die teksten uit voort.
Of bedoelde je een andere quote?
In de negentiende eeuw. Dat tijdperk is, volgens mij, berucht om z'n spectaculaire vondsten.quote:Within an ancient burial mound near the town of Sayre in Bradford County, Pennsylvania, skeletons measuring approximately 7 feet in length were discovered in the 1800s.
Nee, het probleem is dat iemand die niet met jouw waanzinnige ideeen meegaat meteen kortzichtig is terwijl jij vind dat je alle wetenschappelijke bewijzen terzijde kan schuiven omdat het niet overeenkomt met een verhaal uit de tijd dat men dacht dat de aarde plat en de hemel van glas was.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Het is heel simpel ticker, hier heb ik al eens een topic over gemaakt:
Afvlakking / Normalisatie.
Dat is het probleem in dit topic.
Er was een hele andere wereld voor de grote vloed, daar is in alle oude geschriften over bericht.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Het kleine verschil tussen 390 miljoen jaar van de fossielen en de enkele miljoenen jaren dat de aap-die-mens-werd zich bewust werd van zijn gedachten, laat staan die in verhaalvorm kan uiten. Beide tijdsspannen kunnen er wat naast zitten maar niet zoveel:
- van de kleinste organismen zijn 100-en miljoenen jaren oude fossielen gevonden, van mensachtigen niet terwijl die toch gemakkelijker gevonden zouden moeten zijn. De evolutionaire lijn is tegenwoordig vrij goed bekend, langer dan 5 miljoen jaar geleden was er niets.
- volgens de gangbare meningen zijn de verhalen niet meer dan 15 ~ 20.000 jaar oud, als er toen reuzenschorpioenmensen bestonden zou er a. meer verhalen over moeten zijn en b. overblijfselen van gevonden zijn.
Logisch, ja. Het bestaan van reuzen zou immers de grondvesten van het Christendom doen schudden.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:49 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja, archeologen komen er niet mee in het nieuws, lijkt me logisch als er excavatie partys van het vaticaan rondlopen.
Leuke poging tot afvlakking op mijn persoon, jammer dat je je afzet van mijn in de zowel historisch als archeologische wereld geaccepteerde bronnen.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee, het probleem is dat iemand die niet met jouw waanzinnige ideeen meegaat meteen kortzichtig is terwijl jij vind dat je alle wetenschappelijke bewijzen terzijde kan schuiven omdat het niet overeenkomt met een verhaal uit de tijd dat men dacht dat de aarde plat en de hemel van glas was.
Dat zou het inderdaad, daarom wordt het nieuwe testament ook zo in stand gehouden, omdat het de macht van het vaticaan in stand houd.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Logisch, ja. Het bestaan van reuzen zou immers de grondvesten van het Christendom doen schudden.
Ah, een nieuwe afvlakking. "pseudowetenschap"quote:Op woensdag 28 november 2007 14:53 schreef Zyggie het volgende:
Scheer je toch weg met die pseudowetenschap.
quote:All of this was written to affirm any doubts that he was indeed a gigantic man and feared by many. A better translation of his "bedstead" could be a "coffin" or "sarcophagus" and "iron" might refer to the fact that it was carved out of "ironstone" or a black basalt which is common to that region. The "standard cubit of a man" likely refers to the ancient Hebrew common cubit of 17.5 inches in length - this would mean that his "bedstead" was over 13 feet in length and 6 broad. Some have hypothesized that Og was perhaps as tall as 12 feet, allowing an extra foot for clearance, but that conclusion is based solely on the length of the man's bedstead. Some sources say Og was taller than the wall Kotel.
Een gén van een voor ouder?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:57 schreef BaajGuardian het volgende:
Een van de Goliath uit onze tijd: [ afbeelding ]
Ik denk het ook ja, zoals mensen ook reptielen gen hebben.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Leuke poging tot afvlakking op mijn persoon, jammer dat je je afzet van mijn in de zowel historisch als archeologische wereld geaccepteerde bronnen.
Heb jij een wetenschappelijke bron die het onderuit haalt? Zonee dan staan we kiet, ik heb genoeg bronnen gegeven.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:08 schreef boyv het volgende:
Wat een mooie plaatjes. Heb je nog een wetenschappelijke bron die het kan onderbouwen, of moeten de plaatjes voor zich spreken?
Ai, daar zal het Vaticaan niet blij mee zijn, dat je nu hebt aangetoond dat er honderdduizend jaar geleden ook zulke uitzonderingen voor zouden kunnen komen.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:11 schreef BaajGuardian het volgende:
De eigentijdse reus is iig william bradley.
Dan ben ik werkelijk verbaasd hoe in wfl de bijbel zo de boventoon voert in discussies gezien mijn bronnen ouder zijn dan de bijbel en de bijbel hebben geinspireerd.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:06 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
ps., die eerste foto van je ps, je weet dat dat een model is dat gemaakt is nav. reisverslagen waarin de legbones van die lengte beschreven werden? Dus met een andere interpretatie gaat het over een individu van net 2.10. Dat (zeer) grote mensen hebben kunnen bestaan ontken ik ook nergens, sterker, elders in dit topic beargumenteer ik waarom het zou kunnen. Wat echter nergens bewezen is, is dat er een ras van reuzen heeft bestaan, wat jouw historische en wetenschappelijke bronnen wel willen doen geloven. Uitschieters heb je altijd, zoals je zelf laat zien, en uitschieters onder vroege mensen zullen ongetwijfeld extra aandacht en bijzondere begravingen hebben gehad maar voor de beruchte reuzenvolkeren of schorpioenmensen is geen bewijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |