Het is dan ook niet van deze schedel. Punt is, je kunt schedels vervormen en mensen doen het.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:21 schreef Ticker het volgende:
Zou een schedel er dan wel zo uit zien? Als je het zou maken zoals op het plaatje van Monidique zou je een veel meer ingeduikte vorm krijgen.
Het kleine verschil tussen 390 miljoen jaar van de fossielen en de enkele miljoenen jaren dat de aap-die-mens-werd zich bewust werd van zijn gedachten, laat staan die in verhaalvorm kan uiten. Beide tijdsspannen kunnen er wat naast zitten maar niet zoveel:quote:Op woensdag 28 november 2007 14:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat de babyloniers er niks mee te maken hebben, die leefden veel later.
Babylon was pas na de stichting van arabie door ismael.
Het gaat over sumerie. Daar komen die teksten uit voort.
Of bedoelde je een andere quote?
In de negentiende eeuw. Dat tijdperk is, volgens mij, berucht om z'n spectaculaire vondsten.quote:Within an ancient burial mound near the town of Sayre in Bradford County, Pennsylvania, skeletons measuring approximately 7 feet in length were discovered in the 1800s.
Nee, het probleem is dat iemand die niet met jouw waanzinnige ideeen meegaat meteen kortzichtig is terwijl jij vind dat je alle wetenschappelijke bewijzen terzijde kan schuiven omdat het niet overeenkomt met een verhaal uit de tijd dat men dacht dat de aarde plat en de hemel van glas was.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Het is heel simpel ticker, hier heb ik al eens een topic over gemaakt:
Afvlakking / Normalisatie.
Dat is het probleem in dit topic.
Er was een hele andere wereld voor de grote vloed, daar is in alle oude geschriften over bericht.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Het kleine verschil tussen 390 miljoen jaar van de fossielen en de enkele miljoenen jaren dat de aap-die-mens-werd zich bewust werd van zijn gedachten, laat staan die in verhaalvorm kan uiten. Beide tijdsspannen kunnen er wat naast zitten maar niet zoveel:
- van de kleinste organismen zijn 100-en miljoenen jaren oude fossielen gevonden, van mensachtigen niet terwijl die toch gemakkelijker gevonden zouden moeten zijn. De evolutionaire lijn is tegenwoordig vrij goed bekend, langer dan 5 miljoen jaar geleden was er niets.
- volgens de gangbare meningen zijn de verhalen niet meer dan 15 ~ 20.000 jaar oud, als er toen reuzenschorpioenmensen bestonden zou er a. meer verhalen over moeten zijn en b. overblijfselen van gevonden zijn.
Logisch, ja. Het bestaan van reuzen zou immers de grondvesten van het Christendom doen schudden.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:49 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja, archeologen komen er niet mee in het nieuws, lijkt me logisch als er excavatie partys van het vaticaan rondlopen.
Leuke poging tot afvlakking op mijn persoon, jammer dat je je afzet van mijn in de zowel historisch als archeologische wereld geaccepteerde bronnen.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee, het probleem is dat iemand die niet met jouw waanzinnige ideeen meegaat meteen kortzichtig is terwijl jij vind dat je alle wetenschappelijke bewijzen terzijde kan schuiven omdat het niet overeenkomt met een verhaal uit de tijd dat men dacht dat de aarde plat en de hemel van glas was.
Dat zou het inderdaad, daarom wordt het nieuwe testament ook zo in stand gehouden, omdat het de macht van het vaticaan in stand houd.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Logisch, ja. Het bestaan van reuzen zou immers de grondvesten van het Christendom doen schudden.
Ah, een nieuwe afvlakking. "pseudowetenschap"quote:Op woensdag 28 november 2007 14:53 schreef Zyggie het volgende:
Scheer je toch weg met die pseudowetenschap.
quote:All of this was written to affirm any doubts that he was indeed a gigantic man and feared by many. A better translation of his "bedstead" could be a "coffin" or "sarcophagus" and "iron" might refer to the fact that it was carved out of "ironstone" or a black basalt which is common to that region. The "standard cubit of a man" likely refers to the ancient Hebrew common cubit of 17.5 inches in length - this would mean that his "bedstead" was over 13 feet in length and 6 broad. Some have hypothesized that Og was perhaps as tall as 12 feet, allowing an extra foot for clearance, but that conclusion is based solely on the length of the man's bedstead. Some sources say Og was taller than the wall Kotel.
Een gén van een voor ouder?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:57 schreef BaajGuardian het volgende:
Een van de Goliath uit onze tijd: [ afbeelding ]
Ik denk het ook ja, zoals mensen ook reptielen gen hebben.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Leuke poging tot afvlakking op mijn persoon, jammer dat je je afzet van mijn in de zowel historisch als archeologische wereld geaccepteerde bronnen.
Heb jij een wetenschappelijke bron die het onderuit haalt? Zonee dan staan we kiet, ik heb genoeg bronnen gegeven.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:08 schreef boyv het volgende:
Wat een mooie plaatjes. Heb je nog een wetenschappelijke bron die het kan onderbouwen, of moeten de plaatjes voor zich spreken?
Ai, daar zal het Vaticaan niet blij mee zijn, dat je nu hebt aangetoond dat er honderdduizend jaar geleden ook zulke uitzonderingen voor zouden kunnen komen.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:11 schreef BaajGuardian het volgende:
De eigentijdse reus is iig william bradley.
Dan ben ik werkelijk verbaasd hoe in wfl de bijbel zo de boventoon voert in discussies gezien mijn bronnen ouder zijn dan de bijbel en de bijbel hebben geinspireerd.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:06 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
ps., die eerste foto van je ps, je weet dat dat een model is dat gemaakt is nav. reisverslagen waarin de legbones van die lengte beschreven werden? Dus met een andere interpretatie gaat het over een individu van net 2.10. Dat (zeer) grote mensen hebben kunnen bestaan ontken ik ook nergens, sterker, elders in dit topic beargumenteer ik waarom het zou kunnen. Wat echter nergens bewezen is, is dat er een ras van reuzen heeft bestaan, wat jouw historische en wetenschappelijke bronnen wel willen doen geloven. Uitschieters heb je altijd, zoals je zelf laat zien, en uitschieters onder vroege mensen zullen ongetwijfeld extra aandacht en bijzondere begravingen hebben gehad maar voor de beruchte reuzenvolkeren of schorpioenmensen is geen bewijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |