Culturele uiting.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:37 schreef ATuin-hek het volgende:
Een conehead!
Maar serieus, je hoeft niet te verwachten dat het aliens of zo zijnWellicht een afwijking, wellicht gewoon fake.
Die eerste is niet fake en zal waarschijnlijk in Peru gevonden zijn. Cranial binding, een soort bizar schoonheidsideaal van lang geleden. Een deformatie door het afbinden tijdens de groei.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:02 schreef koningdavid het volgende:
WTF, die foto's doen raar.
Dit soort schedels bedoelde ik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat allemaal fake ofzo?
Heb je hier iets gepost waar serieus op gereageerd kan worden?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:14 schreef BaajGuardian het volgende:
Vinden jullie het ok dat jullie zo gigantisch in je schild kruipen ipv het na te gaan wat ik heb gepost.
http://paranormal.about.com/od/mysteriousremains/a/aa060605.htmquote:Horny Devils
Within an ancient burial mound near the town of Sayre in Bradford County, Pennsylvania, skeletons measuring approximately 7 feet in length were discovered in the 1800s. But the most remarkable feature of these tall skeletons was not their height, but the strange horn-like protrusions above the brow region on their skulls. It was estimated that they were buried around 1200 AD. According to some sources, the skeletons were sent to the American Investigating Museum in Philadelphia, and vanished.
Als je het niet serieus neemt vind ik je kortzichtig. Genoeg om na te trekken.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb je hier iets gepost waar serieus op gereageerd kan worden?
Volgens mij heb jij op Hoe zit het met de gevonden reuzen van lang geleden? nog iets inhoudelijks te zeggen voordat je mag beweren dat er iemand op _jou_ moet ingaan.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:14 schreef BaajGuardian het volgende:
Vinden jullie het ok dat jullie zo gigantisch in je schild kruipen ipv het na te gaan wat ik heb gepost.
Niet veel vreemder dan zoiets:quote:Op woensdag 28 november 2007 14:21 schreef Ticker het volgende:
Inplaats van gelijk aan te nemem dat schedels als de onderstaande gemaakt zijn door mensen zelf, is het misschien eens interessant om jezelf af te vragen of een schedel wel op die manier gemaakt kon zijn.
Zou een schedel er dan wel zo uit zien? Als je het zou maken zoals op het plaatje van Monidique zou je een veel meer ingeduikte vorm krijgen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://paranormal.about.c(...)n_elongatedskull.htm
Ook de vraag van het waarom is hier belangrijk.
Wie waren er zo belangrijk voor deze culturen, die er zo uit zagen, dat de mensen zelfs hun schedels gingen proberen na te maken? De goden?
Erg leuk om te lezen dat vele van jullie de gehoornde schedels nog nooit eerder heeft gezien, en als eerste aan nep denkt.
[..]
http://paranormal.about.com/od/mysteriousremains/a/aa060605.htm
O?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Niet veel vreemder dan zoiets:
[ afbeelding ]
En ik vind dat jouw manier van posten niet thuis hoort in WFL. Probeer het nog eens in TRU of BNW of zo...quote:Op woensdag 28 november 2007 14:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als je het niet serieus neemt vind ik je kortzichtig. Genoeg om na te trekken.
dus? Kan je dat niet met die schedels?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:25 schreef Ticker het volgende:
[..]
O?
Ik kan daar zelfs nog zien hoe het is gemaakt!
Ik heb al gezegd dat de babyloniers er niks mee te maken hebben, die leefden veel later.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij op Hoe zit het met de gevonden reuzen van lang geleden? nog iets inhoudelijks te zeggen voordat je mag beweren dat er iemand op _jou_ moet ingaan.
Ah, "ik hoor niet thuis in wfl"quote:Op woensdag 28 november 2007 14:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En ik vind dat jouw manier van posten niet thuis hoort in WFL. Probeer het nog eens in TRU of BNW of zo...
En nee je wordt hier idd niet serieus genomen.
Je kan een theorie gaan verzinnen en daarna beweren dat het zo was.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
dus? Kan je dat niet met die schedels?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |