en wat een contrastquote:Op vrijdag 28 april 2006 19:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:die pic was ik kwijt, mail em ff full size pls
vrouwenquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik wil de waah smiley...
Ik verliest hem steeds
Dit was ook een leuke bak, dot gas bijgeven in de bocht..quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
Netjes.. mijn oude barrel deed 1 op 11 en dat was een 4cyl. 1.6 liter multipoint injectie![]()
Die zoog mijn bankrekening ook vrij snel leeg![]()
Poser.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vrouwen [afbeelding]
hoe staat het met je zoektocht
RWD roeltquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:13 schreef Worldbeater het volgende:
In de winter was het helemaal grappig.
ik was vergeten mijn [/poser] modus weer te gevenquote:Poser.
that makes two of usquote:Heb de full size niet.
en dit jaar gaat het er eindelijk van komenquote:
good ol' dayzquote:[afbeelding]
Motortjes daarvoor.![]()
[afbeelding]
Fok! meeting met ikke, Rietvaerder, Gerako, Makster, en OPM op de blauw paarse Kwak.![]()
[afbeelding]
ywquote:
je hebt wel een geduld zegquote:Binnenkort ga ik even gericht zoeken bij dealers in de buurt... even zitten, even proefrijden op een aantal modellen en dan kijken of ik de centen bij elkaar heb.
mijn ideequote:En wat de zondagmeet betreft... in eerste instantie was de motordag de bedoeling met daarnaast eventueel een route toch ?
Ik zal wel moeten.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je hebt wel een geduld zegnu je na ruim twee te hebben meegelurkt/gepost eindelijk je papiertje hebt
Heb ik al een week binnen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:42 schreef ondeugend het volgende:
Ten tweede ( of eigenlijk ten achtste) wacht ik op teruggaaf van de Nederlandsche belastingdienst en heb ik ook nog een oud huis wat af en toe om onderhoud vraagt.
Patat?quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:50 schreef ondeugend het volgende:
Patatje gegeten... en nu even de stad in.
quote:
Mijn reactie op zijn tvp.quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:07 schreef mogas het volgende:
[...]
Ik word depresief als ik hoor wat die klootviool van een Wouter Bos van plan is
WOUTER KABOUTER !!!![/url]
quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
[...]Och, of het nou uit de lengte of uit de breedte moet komen.
Ik was vroeger een halve politicoloog, maar sinds Pim volg ik het allemaal niet meer zo.
Politiek is geen idealisme, behalve bij de schizofrene Ayaan Hirsi Ali, ze zitten er alleen maar om zelf een lekkere boterham te verdienen.
(ooit een keer Paul Rosenmöller als klant meegemaakt, daar kwam weinig sociaal gevoel bij kijken-ikke-ikke- en de rest kan stikken, viel me van hem tegen)
In het bedrijfleven zouden 99% van de heren uitgekakt worden wegens een gebrek aan flair, en de rest wil gewoon niet meer zo hard werken. (zoals ex Shell topmannen ..)
Het is allemaal gewoon een hele grote waterstofperoxide poppenkast.
Maar als ik hun was zou ik ook op deze manier het maximale uit je carriere rapen.
K'zie het maar een beetje cabaretachtig.. leven en laten leven. :]
quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:37 schreef erikgixer het volgende:
worldbeater......heftig zo voor het weekend![]()
![]()
Aha daarop. Bijna weg slaat vast op maandag. Dat is dus nog 3 nachtjes slapen.quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:44 schreef Rausdouwer het volgende:
Aha daarop. Bijna weg slaat vast op maandag. Dat is dus nog 3 nachtjes slapen.![]()
ja echt welquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ja, in het koppie dus bijna weg.
![]()
Ben pas net thuis,en voor straks:snaveltjes toe en oogjes dichtquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:42 schreef Rausdouwer het volgende:
Aangezien het hier muisstil is en ik heel brak ben, ben ik weer weg, zie jullie morgen wel weer.![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zal het julie niet aan doen mn motorfoto van vandaag te posten
Whats with the nieuwe heumeufiele naamkleur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TVPtje
Da zal vast komen door queenie dayquote:Op zaterdag 29 april 2006 00:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Whats with the nieuwe heumeufiele naamkleur?
TVPtje
Vind ik ook, vandaar de vraag.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Kilometerstand is wel een beetje aan de hoge kant naar mijn mening,
iets zwaarder, minder kms en genoeg power; evt. basis voor een fighterquote:Op zaterdag 29 april 2006 01:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vind ik ook, vandaar de vraag.
Het liefst 750 cc, niet te zwaar en genoeg powerrrr
Wel vet een ZX-9Rquote:Op zaterdag 29 april 2006 08:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iets zwaarder, minder kms en genoeg power; evt. basis voor een fighter
en ik vind het een te nette motor om er een fighter van te makenquote:
Is dit een vervormd Framestuk?quote:Op zaterdag 29 april 2006 08:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en ik vind het een te nette motor om er een fighter van te makendie paar kleine dingen zijn zo gedaan en kosten niet al te veel en je hebt echt een hele dikke motor die wel even vooruit kan
![]()
Als ik dat zo lees over de temperatuur komt bij mij het geval zx9-r van Luc weer bovenquote:Op zaterdag 29 april 2006 08:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en ik vind het een te nette motor om er een fighter van te makendie paar kleine dingen zijn zo gedaan en kosten niet al te veel en je hebt echt een hele dikke motor die wel even vooruit kan
![]()
Ik wordt helemaal warm van die prijs, ik denk alleen dat de cylinderbussen verzakt zijn.quote:Op zaterdag 29 april 2006 08:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
Ik had mijn verhaal al getikt, maar zocht bronnen en pics op Marktplaats, MF.quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:23 schreef RB het volgende:
Als ik dat zo lees over de temperatuur komt bij mij het geval zx9-r van Luc weer boven![]()
En dat was niet zo`n goedkope reparatie als dit het zelfde euvel blijkt te zijn verzakte cilinderbussen![]()
Lastig te zien door de lichtval, maar die motor moet echt helemaal uit elkaar denk ik.quote:
Pics heb ik nietquote:Op zaterdag 29 april 2006 10:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik had mijn verhaal al getikt, maar zocht bronnen en pics op Marktplaats, MF.
Maar jij moet ze ook hebben.![]()
Reparatie heb ik via een kennis geregeld was de helft van de normale prijsquote:De reparatie was trouwens wel goedkoop, achteraf bleek alleen de kop gevlakt te moeten worden.
Maar daar moet je wel geluk voor hebben, èn 2 handige mannen die het blok er in bijna 2 dagenuit en weer in bouwen.
![]()
Afsprekken om 11:00 en dan zien we wel of we eerst gaan toeren of eerst naar de motordagen gaanquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
Waar gaan we morgen precies afspraken en hoe laat? Ik ga vanmiddag tot vanavond laat feesten, dus ik weet niet of ik dan nog de mogelijkheid heb om hier ff te checken.. vast wel na middernacht, dus ik kom het nog wel op tijd te weten![]()
Moet je die airco maar niet de hele tijd aanlatenquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:37 schreef Worldbeater het volgende:
Nou mijn conditie is ver te zoeken.![]()
Ik ben nog steeds snipverkouden en heb een zere keel, wel vannacht voor het eerst deze week normaal geslapen.
Werd alleen helemaal draaierig wakker om 10 uur, en ben sindsdien nog niet van mijn stoel afgeweest, behalve voor 3 bakken koffie, en 3 gevulde koeken.![]()
![]()
Heb hem nog maar 1-2 keer heel kort aangehad.quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:43 schreef RB het volgende:
Moet je die airco maar niet de hele tijd aanlatenTemp verschil is soms tegroot
![]()
en dan moet je morgen ook nog es dik 2 uur op de motorquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:37 schreef Worldbeater het volgende:
Nou mijn conditie is ver te zoeken.![]()
valt tegen hierquote:
Moeten is een groot woord, maar het weer zit mij niet tegen dit weekend.quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en dan moet je morgen ook nog es dik 2 uur op de motor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nope, met dit weer is het niet echt fijnquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:49 schreef RB het volgende:
Wie zijn er morgen allemaal van de partij in Assen?
morgen is het gewoon stralend weerquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:13 schreef bwt het volgende:
[..]
nope, met dit weer is het niet echt fijn
hopelijk is het met de MM wel goed weer
vandaag was het echt baggerweerquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:13 schreef bwt het volgende:
nope, met dit weer is het niet echt fijn
hopelijk is het met de MM wel goed weer
mij welquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:11 schreef Worldbeater het volgende:
Moeten is een groot woord, maar het weer zit mij niet tegen dit weekend.
quote:is geen geldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betty Rulezz!
Ik wilde even controleren wat mijn auto doet bij die snelheidquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn oude V8.![]()
[afbeelding]
5.7 liter Tpi inject, liep 1:8 met een fluwelen gasvoetje. Maar dan was er niks aan.![]()
Wel maar slechts 1.200 Rpm op de snelweg bij 120 km/u.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik niet eens droog Den Bosch haal -> Afmeldargumentquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:00 schreef BettyB het volgende:
Ey
[..]
vandaag was het echt baggerweervoortdurend regen/hagel en dan weer even zon
denk niet dat ik ga morgen, maar ik zal me morgenochtend sowieso even melden hier...
OPM
--> acc. van vriendin van me broer...
Man wat voel ik me oud,quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag op een oldtimer event geweest, heb er ook veel klassieke motoren op de foto gezet.
Hey, lekker ding, veel te weinig vrouwen hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch héééél netjes van die Volkswagen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:00 schreef Rib-i het volgende:
Ik wilde even controleren wat mijn auto doet bij die snelheid
2400 RPM @ 125 Km/u in de 6e versnelling(Passat Variant 2.0 TDI, 170 Pk)
[afbeelding]
Geef mij maar benzineslurpers met veeeeeel inhoud en cylinders .![]()
Geen gemiddelde leasebak.![]()
Ik zou wel een BMW 8 cylinder diesel willen hebben. Moet wat te wensen overblijven.![]()
Alleen het uiterlijk vind ik niet zo.
quote:@Worldbeater & RB & OPM:
Dit jaar geen motor erbij, vandaag een vakantie geboekt![]()
Onder druk van het thuisfront? ...
![]()
Er staat nog een GPZ600R op MF voor 300 euro, is dat wat?![]()
ff eten.![]()
![]()
Maandag inleverenquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar toch héééél netjes van die Volkswagen.![]()
Geen gemiddelde leasebak.![]()
Ik zou wel een BMW 8 cylinder diesel willen hebben. Moet wat te wensen overblijven.![]()
Alleen het uiterlijk vind ik niet zo.![]()
Ze zijn allemaal hetzelfdequote:[..]
Onder druk van het thuisfront? ...
![]()
Smakelijkquote:Er staat nog een GPZ600R op MF voor 300 euro, is dat wat?![]()
ff eten.![]()
![]()
quote:
Ik ga in ieder gevalquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
Gaan we nou of niet? Het is hier in Leeuwarden de hele dag stralend weer geweest
Echt lekker buiten gezeten en op een terrasje in de stad
Weer viel me ontzettend mee in ieder geval. Maarre ik lees het later nog wel of we morgen gaan of niet, zit nu film te kijken met stel luitjes
Zonde!quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:19 schreef Rib-i het volgende:
Maandag inleveren![]()
Nu op zoek naar een nieuwe baan met dito leasebak![]()
Okee. Zal morgenochtend ook wel even kijken wie er vertrokken zijn.. dat plein is gewoon bij het TT circuit las ik ergens, dus dan rijd ik wel naar het circuit en dan zie ik wel waar het is waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:30 schreef RB het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval![]()
Tegen 11 uur sta ik op het Jack Middelburg plein![]()
Ik zie wel wie er morgenvroeg gepost heeft dat hij onderweg is naar assen![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik wilde even controleren wat mijn auto doet bij die snelheid
2400 RPM @ 125 Km/u in de 6e versnelling(Passat Variant 2.0 TDI, 170 Pk)
[afbeelding]
Jullie mannen zijn nog erger dan vrouwen... jeeeezis !quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Goed man, vooral ondeugend met haar minnaar![]()
Wat voor vragen zou ik moeten hebben?quote:Op zondag 30 april 2006 00:37 schreef ondeugend het volgende:
Enne.... Pepsel ?
Jouw vragen mag je stellen via de mail of MSN... ik zal ze allemaal beantwoorden.
![]()
Die nieuwsgierige.quote:Op zondag 30 april 2006 00:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat voor vragen zou ik moeten hebben?![]()
Is het goed als ik eerst ga slapen nu?![]()
![]()
![]()
quote:
Vandaag krimpt de wind naar het zuiden en wordt het ten opzichte van gisteren een graadje warmer. Het is vrij wisselvallig en lokaal kan vrij veel neerslag vallen. De meeste neerslag wordt in het noordoosten van het land verwacht.
Hier is het inmiddels licht bewolkt, de kans is zeer klein voor mij om het redelijk 'droog' te houden.quote:Op zondag 30 april 2006 08:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
Gaat het niet door dan? Hier schijnt de zon vrij aardig (nog).. op de cams ziet het er in heel NL nog best goed uit.
Naja op het volgende plaatje is het wel minder![]()
[afbeelding]
Nouja het verschuift heel langzaam naar onderen zie ik.. zo ver ligt Assen nou ook weer niet van Groningen af. Maar tja, het had vast wel gekunt ja, aangezien het er nu nog niet isquote:Op zondag 30 april 2006 11:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
qua regen zal het vandaag best wel meevallen in de omgeving waar jullie naar toe willen
http://www.buienradar.nl
Een meet skippen is jammer, nat op vakantie is ronduit ..quote:Op zondag 30 april 2006 11:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
Morgen is de hele dag 90% regen voorspeld![]()
![]()
![]()
^^quote:Op zondag 30 april 2006 11:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een meet skippen is jammer, nat op vakantie is ronduit ..![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 12:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo reed ik gister rond![]()
![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 12:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Zingend 'Nederland, oh Nederland, wij zijn de kampioeeeeeen' onderweg![]()
Waar & wanneer volgend weekendquote:Op zondag 30 april 2006 09:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
helaasik had echt zin om naar de motordagen te gaan
![]()
maar het begint ook hier te betrekken en de kans is te groot dat het onderweg gaat plensen
en de hele dag in een nat pak rondlopen is niks
volgende keer beter mannehiig volgend weekend
MF Megameeting te Barneveld, 7 meiquote:
Gaan 'we' daarna nog een stuk rijden of is het alleen maar posen en is er al een plaats & tijd bekend van samenkomst?quote:Op zondag 30 april 2006 13:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
MF Megameeting te Barneveld, 7 mei![]()
[afbeelding]
Zal ik deze bestellen? Ik vind hem wel grappig zo![]()
Kan ik hem op mijn taartschep plakken![]()
Oops, linkje is niet goed gegaanquote:Op zondag 30 april 2006 13:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Gaan 'we' daarna nog een stuk rijden of is het alleen maar posen en is er al een plaats & tijd bekend van samenkomst?
Thnxquote:Op zondag 30 april 2006 13:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oops, linkje is niet goed gegaan![]()
Deze link: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/120416/1
Lettertype 'Eyeballs BT'quote:Op zondag 30 april 2006 13:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Thnx![]()
Leuke site trouwens, ik kan jouw letters alleen niet vinden
Zeker mooie Blade, zijn er FOK! MC-ers die komende week vrijhebben, wordt prachtig weerquote:Op zondag 30 april 2006 13:32 schreef Worldbeater het volgende:
Leuk letterype Full.. al mag het van mij nog net iets extremer.
Misschien nog iets bewerken in Photoshop. (vette letters, dus binnenzijde soort slobgaten in maken)
En ik zou die naam op je achterbrug doen, vinnik leuker.(was ik vorig jaar bij mijn KLX ook van plan)
Zoals bij da Liks.. die gisteren in Rozenburg was bij de SM races.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Vet trouwens die Fireblade met dit spuitwerk en stuur..streetfightâh.![]()
Vet bedankt voor de reminder, snel tv aangezetquote:Op zondag 30 april 2006 14:14 schreef Rib-i het volgende:
Wat zijn de Duc's dit jaar snel zeg
quote:Op zondag 30 april 2006 13:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Lettertype 'Eyeballs BT'![]()
Is nog wel te betalen deze site.. 123stickers.nl is echt veel duurder
Vaagquote:Op zondag 30 april 2006 14:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
echt niet
mijn sticker kostte 11 euro en exact dezelfde bij die site van jou is het 22 euro
![]()
Raus en ik hebben volgende week vrijquote:Op zondag 30 april 2006 13:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zeker mooie Blade, zijn er FOK! MC-ers die komende week vrijhebben, wordt prachtig weer![]()
Die doe het erg goed jaquote:Op zondag 30 april 2006 14:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Vaag![]()
Mijn sticker kost iets meer als 7 euro, bij 123 was ie ruim 16
Btw wat is die Pedrosa snel zeg![]()
Een vakantie geboekt of is er een mogelijkheid voor een kleine meet?quote:Op zondag 30 april 2006 14:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Raus en ik hebben volgende week vrij![]()
Have fun in luxemburg?quote:
^^quote:Op zondag 30 april 2006 14:38 schreef bwt het volgende:
[..]
Have fun in luxemburg?
in iedergeval een week vrij en relaxen voor jullie
Damn, je zal maar vallen in de laatste ronde...quote:Op zondag 30 april 2006 14:38 schreef bwt het volgende:
[..]
Have fun in luxemburg?
in iedergeval een week vrij en relaxen voor jullie
De beste kunnen vallen blijkbaar, dus ik heb alvast een excuus voor de komende circuitdag.quote:Op zondag 30 april 2006 14:46 schreef Rib-i het volgende:
Damn, je zal maar vallen in de laatste ronde...
Inderdaad, Stoner doet het goed, toch goed opzij gezet door de ervaren Melandriquote:Op zondag 30 april 2006 15:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De beste kunnen vallen blijkbaar, dus ik heb alvast een excuus voor de komende circuitdag.![]()
Maar ik hou toch iets meer reserve aan dan die GP rijders.![]()
Rossi maakt ook niet alles klaar als de motor niet optimaal is..
En toch mooi van de nog maar 20 jarige Casey Stoner, en dat na een niet bepaald blessurevrij begin van dit seizoen als debutant.
Uiteindelijk wel een vrij eenvoudige overwinning door de meer ervaren (als 14'de gestarte!!) Melandri.
Het had misschien anders geweest als Pedrosa er nog lekker in de weg of voor zat.![]()
En zoals ik al voorspelde aan het begin van dit seizoen, Capirossi alweer voor Glibbernau.![]()
anderaan achterbug bij de kettingquote:
In verband met geluidsproductie zitten er twee dempers achterelkaarquote:
Inderdaadquote:Op zondag 30 april 2006 16:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hmpff![]()
![]()
volgende keer gewoon gaan dus
meer dan alleen wat bewolking is hier niet geweest...
ziet eruit
![]()
Ik zei toch dat het mooi weer bleefquote:Op zondag 30 april 2006 16:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hmpff![]()
![]()
ziet eruit
![]()
Ja,,,,,, maar,,,,,,,,, hoe moeten wij weten dat jij de nieuwe piet pellema bent........quote:
Heb nog mooier speelgoed zien staanquote:Op zondag 30 april 2006 16:57 schreef Rausdouwer het volgende:
Mooie foto's RB. Vooral die Honda CBX 1100 ziet er fantastische uit.![]()
![]()
Ouderen spreken uit ervaringquote:Op zondag 30 april 2006 17:24 schreef bwt het volgende:
[..]
Ja,,,,,, maar,,,,,,,,, hoe moeten wij weten dat jij de nieuwe piet pellema bent........
quote:Op zondag 30 april 2006 16:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hmpff![]()
![]()
ziet eruit
![]()
o ja, hoeveel schelen wij ook al weer?quote:Op zondag 30 april 2006 17:29 schreef RB het volgende:
[..]
Ouderen spekken uit ervaring![]()
[stiekeme edit van RB]
Net stukkie gestuurd, toch nog natgeregend/ natgehageldquote:Op zondag 30 april 2006 17:36 schreef bwt het volgende:
[..]
o ja, hoeveel schelen wij ook al weer?
maar dan nog is de temp niet echt lekker geweest. (vind ik dan)
189 heen en 189 ook weer terug met 15 graden of minder is chilly
Jij bent de 40 nog niet gepasseerdquote:
gewoon wat harder rijdenquote:maar dan nog is de temp niet echt lekker geweest. (vind ik dan)
quote:Op zondag 30 april 2006 15:53 schreef RB het volgende:
Ook weer thuisHet is / was heerlijk weer
en nog steeds droog
![]()
Een paa foto`s
Honda CBX 1100![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
in leer is dat eigenlijk nog net iets te koud idd, maar in kunststof pak natuurlijk wel weer goed te doen.quote:Op zondag 30 april 2006 17:36 schreef bwt het volgende:
[..]
o ja, hoeveel schelen wij ook al weer?
maar dan nog is de temp niet echt lekker geweest. (vind ik dan)
quote:Op zondag 30 april 2006 18:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Waar gaat de reis naartoe *nieuwsgierig*quote:Op zondag 30 april 2006 17:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
ja alles goed hiermorgen vakantie
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |