Zeker mooie Blade, zijn er FOK! MC-ers die komende week vrijhebben, wordt prachtig weerquote:Op zondag 30 april 2006 13:32 schreef Worldbeater het volgende:
Leuk letterype Full.. al mag het van mij nog net iets extremer.
Misschien nog iets bewerken in Photoshop. (vette letters, dus binnenzijde soort slobgaten in maken)
En ik zou die naam op je achterbrug doen, vinnik leuker.(was ik vorig jaar bij mijn KLX ook van plan)
Zoals bij da Liks.. die gisteren in Rozenburg was bij de SM races.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Vet trouwens die Fireblade met dit spuitwerk en stuur..streetfightâh.![]()
Vet bedankt voor de reminder, snel tv aangezetquote:Op zondag 30 april 2006 14:14 schreef Rib-i het volgende:
Wat zijn de Duc's dit jaar snel zeg
quote:Op zondag 30 april 2006 13:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Lettertype 'Eyeballs BT'![]()
Is nog wel te betalen deze site.. 123stickers.nl is echt veel duurder
Vaagquote:Op zondag 30 april 2006 14:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
echt niet
mijn sticker kostte 11 euro en exact dezelfde bij die site van jou is het 22 euro
![]()
Raus en ik hebben volgende week vrijquote:Op zondag 30 april 2006 13:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zeker mooie Blade, zijn er FOK! MC-ers die komende week vrijhebben, wordt prachtig weer![]()
Die doe het erg goed jaquote:Op zondag 30 april 2006 14:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Vaag![]()
Mijn sticker kost iets meer als 7 euro, bij 123 was ie ruim 16
Btw wat is die Pedrosa snel zeg![]()
Een vakantie geboekt of is er een mogelijkheid voor een kleine meet?quote:Op zondag 30 april 2006 14:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Raus en ik hebben volgende week vrij![]()
Have fun in luxemburg?quote:
^^quote:Op zondag 30 april 2006 14:38 schreef bwt het volgende:
[..]
Have fun in luxemburg?
in iedergeval een week vrij en relaxen voor jullie
Damn, je zal maar vallen in de laatste ronde...quote:Op zondag 30 april 2006 14:38 schreef bwt het volgende:
[..]
Have fun in luxemburg?
in iedergeval een week vrij en relaxen voor jullie
De beste kunnen vallen blijkbaar, dus ik heb alvast een excuus voor de komende circuitdag.quote:Op zondag 30 april 2006 14:46 schreef Rib-i het volgende:
Damn, je zal maar vallen in de laatste ronde...
Inderdaad, Stoner doet het goed, toch goed opzij gezet door de ervaren Melandriquote:Op zondag 30 april 2006 15:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De beste kunnen vallen blijkbaar, dus ik heb alvast een excuus voor de komende circuitdag.![]()
Maar ik hou toch iets meer reserve aan dan die GP rijders.![]()
Rossi maakt ook niet alles klaar als de motor niet optimaal is..
En toch mooi van de nog maar 20 jarige Casey Stoner, en dat na een niet bepaald blessurevrij begin van dit seizoen als debutant.
Uiteindelijk wel een vrij eenvoudige overwinning door de meer ervaren (als 14'de gestarte!!) Melandri.
Het had misschien anders geweest als Pedrosa er nog lekker in de weg of voor zat.![]()
En zoals ik al voorspelde aan het begin van dit seizoen, Capirossi alweer voor Glibbernau.![]()
anderaan achterbug bij de kettingquote:
In verband met geluidsproductie zitten er twee dempers achterelkaarquote:
Inderdaadquote:Op zondag 30 april 2006 16:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hmpff![]()
![]()
volgende keer gewoon gaan dus
meer dan alleen wat bewolking is hier niet geweest...
ziet eruit
![]()
Ik zei toch dat het mooi weer bleefquote:Op zondag 30 april 2006 16:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hmpff![]()
![]()
ziet eruit
![]()
Ja,,,,,, maar,,,,,,,,, hoe moeten wij weten dat jij de nieuwe piet pellema bent........quote:
Heb nog mooier speelgoed zien staanquote:Op zondag 30 april 2006 16:57 schreef Rausdouwer het volgende:
Mooie foto's RB. Vooral die Honda CBX 1100 ziet er fantastische uit.![]()
![]()
Ouderen spreken uit ervaringquote:Op zondag 30 april 2006 17:24 schreef bwt het volgende:
[..]
Ja,,,,,, maar,,,,,,,,, hoe moeten wij weten dat jij de nieuwe piet pellema bent........
quote:Op zondag 30 april 2006 16:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hmpff![]()
![]()
ziet eruit
![]()
o ja, hoeveel schelen wij ook al weer?quote:Op zondag 30 april 2006 17:29 schreef RB het volgende:
[..]
Ouderen spekken uit ervaring![]()
[stiekeme edit van RB]
Net stukkie gestuurd, toch nog natgeregend/ natgehageldquote:Op zondag 30 april 2006 17:36 schreef bwt het volgende:
[..]
o ja, hoeveel schelen wij ook al weer?
maar dan nog is de temp niet echt lekker geweest. (vind ik dan)
189 heen en 189 ook weer terug met 15 graden of minder is chilly
Jij bent de 40 nog niet gepasseerdquote:
gewoon wat harder rijdenquote:maar dan nog is de temp niet echt lekker geweest. (vind ik dan)
quote:Op zondag 30 april 2006 15:53 schreef RB het volgende:
Ook weer thuisHet is / was heerlijk weer
en nog steeds droog
![]()
Een paa foto`s
Honda CBX 1100![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
in leer is dat eigenlijk nog net iets te koud idd, maar in kunststof pak natuurlijk wel weer goed te doen.quote:Op zondag 30 april 2006 17:36 schreef bwt het volgende:
[..]
o ja, hoeveel schelen wij ook al weer?
maar dan nog is de temp niet echt lekker geweest. (vind ik dan)
quote:Op zondag 30 april 2006 18:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Waar gaat de reis naartoe *nieuwsgierig*quote:Op zondag 30 april 2006 17:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
ja alles goed hiermorgen vakantie
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |