Zeker mooie Blade, zijn er FOK! MC-ers die komende week vrijhebben, wordt prachtig weerquote:Op zondag 30 april 2006 13:32 schreef Worldbeater het volgende:
Leuk letterype Full.. al mag het van mij nog net iets extremer.
Misschien nog iets bewerken in Photoshop. (vette letters, dus binnenzijde soort slobgaten in maken)
En ik zou die naam op je achterbrug doen, vinnik leuker.(was ik vorig jaar bij mijn KLX ook van plan)
Zoals bij da Liks.. die gisteren in Rozenburg was bij de SM races.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Vet trouwens die Fireblade met dit spuitwerk en stuur..streetfightâh.![]()
Vet bedankt voor de reminder, snel tv aangezetquote:Op zondag 30 april 2006 14:14 schreef Rib-i het volgende:
Wat zijn de Duc's dit jaar snel zeg
quote:Op zondag 30 april 2006 13:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Lettertype 'Eyeballs BT'![]()
Is nog wel te betalen deze site.. 123stickers.nl is echt veel duurder
Vaagquote:Op zondag 30 april 2006 14:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
echt niet
mijn sticker kostte 11 euro en exact dezelfde bij die site van jou is het 22 euro
![]()
Raus en ik hebben volgende week vrijquote:Op zondag 30 april 2006 13:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zeker mooie Blade, zijn er FOK! MC-ers die komende week vrijhebben, wordt prachtig weer![]()
Die doe het erg goed jaquote:Op zondag 30 april 2006 14:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Vaag![]()
Mijn sticker kost iets meer als 7 euro, bij 123 was ie ruim 16
Btw wat is die Pedrosa snel zeg![]()
Een vakantie geboekt of is er een mogelijkheid voor een kleine meet?quote:Op zondag 30 april 2006 14:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Raus en ik hebben volgende week vrij![]()
Have fun in luxemburg?quote:
^^quote:Op zondag 30 april 2006 14:38 schreef bwt het volgende:
[..]
Have fun in luxemburg?
in iedergeval een week vrij en relaxen voor jullie
Damn, je zal maar vallen in de laatste ronde...quote:Op zondag 30 april 2006 14:38 schreef bwt het volgende:
[..]
Have fun in luxemburg?
in iedergeval een week vrij en relaxen voor jullie
De beste kunnen vallen blijkbaar, dus ik heb alvast een excuus voor de komende circuitdag.quote:Op zondag 30 april 2006 14:46 schreef Rib-i het volgende:
Damn, je zal maar vallen in de laatste ronde...
Inderdaad, Stoner doet het goed, toch goed opzij gezet door de ervaren Melandriquote:Op zondag 30 april 2006 15:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De beste kunnen vallen blijkbaar, dus ik heb alvast een excuus voor de komende circuitdag.![]()
Maar ik hou toch iets meer reserve aan dan die GP rijders.![]()
Rossi maakt ook niet alles klaar als de motor niet optimaal is..
En toch mooi van de nog maar 20 jarige Casey Stoner, en dat na een niet bepaald blessurevrij begin van dit seizoen als debutant.
Uiteindelijk wel een vrij eenvoudige overwinning door de meer ervaren (als 14'de gestarte!!) Melandri.
Het had misschien anders geweest als Pedrosa er nog lekker in de weg of voor zat.![]()
En zoals ik al voorspelde aan het begin van dit seizoen, Capirossi alweer voor Glibbernau.![]()
anderaan achterbug bij de kettingquote:
In verband met geluidsproductie zitten er twee dempers achterelkaarquote:
Inderdaadquote:Op zondag 30 april 2006 16:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hmpff![]()
![]()
volgende keer gewoon gaan dus
meer dan alleen wat bewolking is hier niet geweest...
ziet eruit
![]()
Ik zei toch dat het mooi weer bleefquote:Op zondag 30 april 2006 16:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hmpff![]()
![]()
ziet eruit
![]()
Ja,,,,,, maar,,,,,,,,, hoe moeten wij weten dat jij de nieuwe piet pellema bent........quote:
Heb nog mooier speelgoed zien staanquote:Op zondag 30 april 2006 16:57 schreef Rausdouwer het volgende:
Mooie foto's RB. Vooral die Honda CBX 1100 ziet er fantastische uit.![]()
![]()
Ouderen spreken uit ervaringquote:Op zondag 30 april 2006 17:24 schreef bwt het volgende:
[..]
Ja,,,,,, maar,,,,,,,,, hoe moeten wij weten dat jij de nieuwe piet pellema bent........
quote:Op zondag 30 april 2006 16:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hmpff![]()
![]()
ziet eruit
![]()
o ja, hoeveel schelen wij ook al weer?quote:Op zondag 30 april 2006 17:29 schreef RB het volgende:
[..]
Ouderen spekken uit ervaring![]()
[stiekeme edit van RB]
Net stukkie gestuurd, toch nog natgeregend/ natgehageldquote:Op zondag 30 april 2006 17:36 schreef bwt het volgende:
[..]
o ja, hoeveel schelen wij ook al weer?
maar dan nog is de temp niet echt lekker geweest. (vind ik dan)
189 heen en 189 ook weer terug met 15 graden of minder is chilly
Jij bent de 40 nog niet gepasseerdquote:
gewoon wat harder rijdenquote:maar dan nog is de temp niet echt lekker geweest. (vind ik dan)
quote:Op zondag 30 april 2006 15:53 schreef RB het volgende:
Ook weer thuisHet is / was heerlijk weer
en nog steeds droog
![]()
Een paa foto`s
Honda CBX 1100![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
in leer is dat eigenlijk nog net iets te koud idd, maar in kunststof pak natuurlijk wel weer goed te doen.quote:Op zondag 30 april 2006 17:36 schreef bwt het volgende:
[..]
o ja, hoeveel schelen wij ook al weer?
maar dan nog is de temp niet echt lekker geweest. (vind ik dan)
quote:Op zondag 30 april 2006 18:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Waar gaat de reis naartoe *nieuwsgierig*quote:Op zondag 30 april 2006 17:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
ja alles goed hiermorgen vakantie
![]()
Alles is wennen, ondanks alles vind ik het hier ouderwets, vrouwen werken bijna niet en als ze werken dan is het niet in een ledinggevende functie etc...quote:Op zondag 30 april 2006 18:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hoe is het werk daar en hoe is het met je knul?![]()
Duuus Artoe op een supersport?quote:Op zondag 30 april 2006 18:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Alles is wennen, ondanks alles vind ik het hier ouderwets, vrouwen werken bijna niet en als ze werken dan is het niet in een ledinggevende functie etc...![]()
Maar het weer is goed, heb een poging ondernomen om een motor te kopenwerd alleen niet serieus genomen toen ik zei dat ik een ZX-10R wilde
![]()
Motoren zijn hier ongeveer 20% duurderdat had ik al eens gemeld geloof ik. En er zijn maar 4 motorbedrijven:
Ducati, Honda, Kawasaki en Harley Davidson![]()
Edit:
2 keer dezelfde emoticon in 1 post... als El Presidente het maar niet ziet![]()
Speciaal voor jou danquote:Op zondag 30 april 2006 17:54 schreef Worldbeater het volgende:
Nice pics.Vind bijna niet ene motor mooi, maar wel apart om te zien.
![]()
Zal een keer tijd wordenquote:Ik ben pas actief geworden nadat Rib-i een stukkie ging sturen.Half 4.
![]()
Heb een kabel van de ventilator aan het plafond in de slaapkamer eindelijk eens achter een gootje weggewerkt. Ding hing al 6 jaar irritant in de weg, en het verhelpen duurde al met al wel 25 minuten.![]()
(was er toendertijd al een uur voor beziggeweest, en uit frustratie gestopt omdat het niet opschoot)
Gelijk nog 2 andere gootjes gemonteerd, en andere kabels onder de vloer weggewerkt.
Nog 10 van dit soort zondagen, en het gaat nog wat worden hier.![]()
A simple step for mankind, a giant leap for WB....
![]()
In het kort: Ik moet ervoor zorgen dat alle kantoren in de BU UMEA* met elkaar in verbinding staanquote:Op zondag 30 april 2006 19:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Duuus Artoe op een supersport? [afbeelding]![]()
Maarre je werkte wel toch? Wat voor werk moet je dan doen?
Van m'n broer, een goldwing met achteruitversnellingquote:Op zondag 30 april 2006 19:01 schreef bwt het volgende:![]()
hey R2-D2 is weer online
Halloooo
hebbie al wel een keer iets kunen huren of lenen om ff rond te rijden?
Volgens mij zijn ze hier geweest, tenminste, dat werd verteld.quote:Op zondag 30 april 2006 19:02 schreef bwt het volgende:
Motor experience op tv
Een weekje naar de Eiffelquote:Op zondag 30 april 2006 18:45 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Waar gaat de reis naartoe *nieuwsgierig*![]()
Das wel een leidinggevende taak toch?quote:Op zondag 30 april 2006 19:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
In het kort: Ik moet ervoor zorgen dat alle kantoren in de BU UMEA* met elkaar in verbinding staan![]()
*BU UMEA = Business Unit Africa, Middle East![]()
Kloptquote:Op zondag 30 april 2006 19:10 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Van m'n broer, een goldwing met achteruitversnellingMaar die is te zwaar voor mij om lekker mee te kunnen rijden
[..]
Volgens mij zijn ze hier geweest, tenminste, dat werd verteld.![]()
Stoerquote:Op zondag 30 april 2006 19:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Een weekje naar de Eiffel![]()
en als het weer meezit een rondje Nurburgring![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 19:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Das wel een leidinggevende taak toch?![]()
Ik ben trots op je![]()
Jaja, ik weet nu iig waarom:quote:Op zondag 30 april 2006 17:54 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben pas actief geworden nadat Rib-i een stukkie ging sturen.Half 4.
![]()
Buurman met brommer gaat onderuitquote:Op zondag 30 april 2006 19:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
En nu staat de ambulance voor zijn huis en wordt ie waarschijnlijk afgevoerd![]()
![]()
![]()
![]()
Oh hoe goed kan een weekend eindigen ! Al een jaar worden we geterroriseerd in de buurt door hem en zijn irritante kutzoontje van een jaar of 10 welke al met een minibike rondcrosst in de buurt !
Dit doet de mens goed !![]()
![]()
![]()
![]()
* Pakt zich een pot Ben & Jerry's en gaat even naar buiten toe om te kijken![]()
[afbeelding]
Jasje?quote:Op zondag 30 april 2006 19:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dankje
![]()
Ik ook op jou, is je jasje al terug![]()
Tuurlijk!quote:Op zondag 30 april 2006 19:15 schreef RB het volgende:
OP MotorXperience wordt snelste productie fiets getesteen kawa
![]()
RTL 7 na de reclame![]()
Is al wat langer geleden geloof ik, maar dat kan natuurlijkquote:Op zondag 30 april 2006 19:17 schreef bwt het volgende:
[..]
Klopt
was vorige week of de week ervoor op TV
hadden een paar motoren getest. Weet alleen niet meer wat het precies was
RD-D2!!!quote:Op zondag 30 april 2006 19:17 schreef R2-D2 het volgende:
Mja, wou al zeggen.. jammer dat je geen Suzuki's kunt krijgenquote:Op zondag 30 april 2006 19:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Good, Better, Best![]()
Honda, Suzuki, Kawasaki![]()
zie jij haar rijden dan ?quote:Op zondag 30 april 2006 19:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
StoerIk hoop dat Raus nergens last van krijgt en dat jij regelmatig haar achterlichten ziet
![]()
![]()
[..]
Dankje
![]()
Ik ook op jou, is je jasje al terug![]()
ik was niet gewend om op jouw motor te rijden en ook nog eens de camera te bedienenquote:Op zondag 30 april 2006 19:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb nog een filmpje waarin ik op jouw motor rij
![]()
Had ze jou al kwijt geredenquote:Op zondag 30 april 2006 19:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb nog een filmpje waarin ik op jouw motor rij
![]()
HAHAHAH, komt zeker door de relaxte toer eigenschappen tot 5.000 toeren zekerquote:
Ondanks m'n groene bloed moet ik zeggenquote:
Quote uit de KicXstart:quote:Op zondag 30 april 2006 19:37 schreef bwt het volgende:
[..]
HAHAHAH, komt zeker door de relaxte toer eigenschappen tot 5.000 toeren zeker
Ik ga er maar van uit dat deze vraag voor R2-D2 bedoeld isquote:Op zondag 30 april 2006 18:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hoe is het werk daar en hoe is het met je knul?![]()
ja hij was denk ik voor R2-D2, ja ze is een vrouw, ja ze heeft een knulletjequote:Op zondag 30 april 2006 19:54 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik ga er maar van uit dat deze vraag voor R2-D2 bedoeld is.En zo ja R2-D2 is een vrouw
.
Hoe is het met u meneer Gie?quote:Op zondag 30 april 2006 19:54 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik ga er maar van uit dat deze vraag voor R2-D2 bedoeld is.En zo ja R2-D2 is een vrouw
.
Knulletje heeft een vriendje en spreekt al met een accentjequote:Op zondag 30 april 2006 19:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja hij was denk ik voor R2-D2, ja ze is een vrouw, ja ze heeft een knulletje
Anders lees je ff over mijn post net heen.quote:Op zondag 30 april 2006 18:56 schreef R2-D2 het volgende:
Edit:
2 keer dezelfde emoticon in 1 post... als El Presidente het maar niet ziet![]()
Leuk, beetje klein alleen.quote:
Jij hebt er 2 keer geslapen, dus je weet misschien waar het om gaat.quote:Zal een keer tijd worden![]()
![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 19:20 schreef stinkie het volgende:
Jaja, ik weet nu iig waarom:
Dacht dat je me iets nieuws ging vertellenquote:Op zondag 30 april 2006 19:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja hij was denk ik voor R2-D2, ja ze is een vrouw, ja ze heeft een knulletje
Ik heb net je mail gelezenquote:Op zondag 30 april 2006 20:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Anders lees je ff over mijn post net heen.![]()
![]()
Ben je zwanger, ga je samenwonen of is er een nieuwe pil op de marktquote:[..]
Ben net tot half 8 doorgegaan, hangen nu ook twee grote fotolijsten van 70 x 100 centimeter, en nog een kleine drieluik, en er is stofgezogen op plaatsen die ik nog niet kende.![]()
Toch raar, ineens 4 uur superactief op wat een lanterfantdagje was tot half 4.![]()
Noujazeg, ik word gewoon genegeerd...quote:Op zondag 30 april 2006 20:04 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dacht dat je me iets nieuws ging vertellen.
Ik vindt het weer mooi geweest.
Ajuus.
Neuh, de juiste link staat erbij.quote:Op zondag 30 april 2006 20:07 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb net je mail gelezenkan niet geloven dat ze weg zijn
![]()
Toch geen ruzie ofzo gehad?![]()
![]()
Heb tegenwoordig zo weinig tijd meer dat ik hier ook wat productiever met de tijd wil omspringen.quote:Ben je zwanger, ga je samenwonen of is er een nieuwe pil op de markt![]()
![]()
Gixxer in Yoshi uitvoeringquote:Op zondag 30 april 2006 20:02 schreef Worldbeater het volgende:
Leuk, beetje klein alleen.![]()
Wel perfect voor de circuitdag.
quote:
Jij hebt er 2 keer geslapen, dus je weet misschien waar het om gaat.![]()
Ook onder dat grote Harleyboek naast de bankquote:Ben net tot half 8 doorgegaan, hangen nu ook twee grote fotolijsten van 70 x 100 centimeter, en nog een kleine drieluik, en er is stofgezogen op plaatsen die ik nog niet kende.![]()
Dat was woensdag wel andersquote:Toch raar, ineens 4 uur superactief op wat een lanterfantdagje was tot half 4.![]()
![]()
Jij kon niet uitleggen dat dat te maken heeft met het volwassen worden, maken van keuzes, stellen van priorietenquote:Op zondag 30 april 2006 20:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neuh, de juiste link staat erbij.![]()
Lichte frustratie over de meetwaardigheid hier, verandering van intressen, drukte op school, enz.
Et Tu Brute?quote:[..]
Heb tegenwoordig zo weinig tijd meer dat ik hier ook wat productiever met de tijd wil omspringen.![]()
En heb juist leuke dingen, cq uitnodigingen geskipt ten faveure van een dagje rustig -en later ook nog nuttig aan. Pilletje is misschien wel handig ja.![]()
![]()
Mijn woorden zijn nog niet koud of er vindt een Openbaring plaatsquote:Op zondag 30 april 2006 20:19 schreef RB het volgende:
[..]
Ook onder dat grote Harleyboek naast de bank![]()
Waar & hoelaat spreken jullie af?quote:Op zondag 30 april 2006 20:23 schreef bwt het volgende:
Naar alle waarschijnlijkheid zien we de broertjes op de MF MM komende zondag
Doe ze daar maar de groetenquote:Op zondag 30 april 2006 20:23 schreef bwt het volgende:
Tot de volgende keer BWTquote:Op zondag 30 april 2006 20:25 schreef bwt het volgende:
En ik ben er zo ook weer vandoor
tot een volgende keer R2-D2
Euh, nee, dat lag nog in de planning, ben nu alleen boven bezig geweest.quote:Op zondag 30 april 2006 20:19 schreef RB het volgende:
Ook onder dat grote Harleyboek naast de bank![]()
Dat was woensdag wel anders![]()
Dat Harley boek is al lang verhuist, werd op de Fok! MC bbq meet in 2004 ontdekt.quote:Op zondag 30 april 2006 20:23 schreef R2-D2 het volgende:
Mijn woorden zijn nog niet koud of er vindt een Openbaring plaats![]()
![]()
Ik heb vette mails van Hies.quote:Op zondag 30 april 2006 20:23 schreef bwt het volgende:
As usual zal dat wel 1 of 2 dagen voor het gebeuren duidelijk wordenquote:
Zal vast & zekers gebeuren.quote:
will dooquote:Op zondag 30 april 2006 20:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Tot de volgende keer BWT![]()
Groetjes in Nimwegen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |