Alles is wennen, ondanks alles vind ik het hier ouderwets, vrouwen werken bijna niet en als ze werken dan is het niet in een ledinggevende functie etc...quote:Op zondag 30 april 2006 18:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hoe is het werk daar en hoe is het met je knul?![]()
Duuus Artoe op een supersport?quote:Op zondag 30 april 2006 18:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Alles is wennen, ondanks alles vind ik het hier ouderwets, vrouwen werken bijna niet en als ze werken dan is het niet in een ledinggevende functie etc...![]()
Maar het weer is goed, heb een poging ondernomen om een motor te kopenwerd alleen niet serieus genomen toen ik zei dat ik een ZX-10R wilde
![]()
Motoren zijn hier ongeveer 20% duurderdat had ik al eens gemeld geloof ik. En er zijn maar 4 motorbedrijven:
Ducati, Honda, Kawasaki en Harley Davidson![]()
Edit:
2 keer dezelfde emoticon in 1 post... als El Presidente het maar niet ziet![]()
Speciaal voor jou danquote:Op zondag 30 april 2006 17:54 schreef Worldbeater het volgende:
Nice pics.Vind bijna niet ene motor mooi, maar wel apart om te zien.
![]()
Zal een keer tijd wordenquote:Ik ben pas actief geworden nadat Rib-i een stukkie ging sturen.Half 4.
![]()
Heb een kabel van de ventilator aan het plafond in de slaapkamer eindelijk eens achter een gootje weggewerkt. Ding hing al 6 jaar irritant in de weg, en het verhelpen duurde al met al wel 25 minuten.![]()
(was er toendertijd al een uur voor beziggeweest, en uit frustratie gestopt omdat het niet opschoot)
Gelijk nog 2 andere gootjes gemonteerd, en andere kabels onder de vloer weggewerkt.
Nog 10 van dit soort zondagen, en het gaat nog wat worden hier.![]()
A simple step for mankind, a giant leap for WB....
![]()
In het kort: Ik moet ervoor zorgen dat alle kantoren in de BU UMEA* met elkaar in verbinding staanquote:Op zondag 30 april 2006 19:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Duuus Artoe op een supersport? [afbeelding]![]()
Maarre je werkte wel toch? Wat voor werk moet je dan doen?
Van m'n broer, een goldwing met achteruitversnellingquote:Op zondag 30 april 2006 19:01 schreef bwt het volgende:![]()
hey R2-D2 is weer online
Halloooo
hebbie al wel een keer iets kunen huren of lenen om ff rond te rijden?
Volgens mij zijn ze hier geweest, tenminste, dat werd verteld.quote:Op zondag 30 april 2006 19:02 schreef bwt het volgende:
Motor experience op tv
Een weekje naar de Eiffelquote:Op zondag 30 april 2006 18:45 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Waar gaat de reis naartoe *nieuwsgierig*![]()
Das wel een leidinggevende taak toch?quote:Op zondag 30 april 2006 19:05 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
In het kort: Ik moet ervoor zorgen dat alle kantoren in de BU UMEA* met elkaar in verbinding staan![]()
*BU UMEA = Business Unit Africa, Middle East![]()
Kloptquote:Op zondag 30 april 2006 19:10 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Van m'n broer, een goldwing met achteruitversnellingMaar die is te zwaar voor mij om lekker mee te kunnen rijden
[..]
Volgens mij zijn ze hier geweest, tenminste, dat werd verteld.![]()
Stoerquote:Op zondag 30 april 2006 19:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Een weekje naar de Eiffel![]()
en als het weer meezit een rondje Nurburgring![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 19:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Das wel een leidinggevende taak toch?![]()
Ik ben trots op je![]()
Jaja, ik weet nu iig waarom:quote:Op zondag 30 april 2006 17:54 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben pas actief geworden nadat Rib-i een stukkie ging sturen.Half 4.
![]()
Buurman met brommer gaat onderuitquote:Op zondag 30 april 2006 19:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
En nu staat de ambulance voor zijn huis en wordt ie waarschijnlijk afgevoerd![]()
![]()
![]()
![]()
Oh hoe goed kan een weekend eindigen ! Al een jaar worden we geterroriseerd in de buurt door hem en zijn irritante kutzoontje van een jaar of 10 welke al met een minibike rondcrosst in de buurt !
Dit doet de mens goed !![]()
![]()
![]()
![]()
* Pakt zich een pot Ben & Jerry's en gaat even naar buiten toe om te kijken![]()
[afbeelding]
Jasje?quote:Op zondag 30 april 2006 19:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dankje
![]()
Ik ook op jou, is je jasje al terug![]()
Tuurlijk!quote:Op zondag 30 april 2006 19:15 schreef RB het volgende:
OP MotorXperience wordt snelste productie fiets getesteen kawa
![]()
RTL 7 na de reclame![]()
Is al wat langer geleden geloof ik, maar dat kan natuurlijkquote:Op zondag 30 april 2006 19:17 schreef bwt het volgende:
[..]
Klopt
was vorige week of de week ervoor op TV
hadden een paar motoren getest. Weet alleen niet meer wat het precies was
RD-D2!!!quote:Op zondag 30 april 2006 19:17 schreef R2-D2 het volgende:
Mja, wou al zeggen.. jammer dat je geen Suzuki's kunt krijgenquote:Op zondag 30 april 2006 19:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Good, Better, Best![]()
Honda, Suzuki, Kawasaki![]()
zie jij haar rijden dan ?quote:Op zondag 30 april 2006 19:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
StoerIk hoop dat Raus nergens last van krijgt en dat jij regelmatig haar achterlichten ziet
![]()
![]()
[..]
Dankje
![]()
Ik ook op jou, is je jasje al terug![]()
ik was niet gewend om op jouw motor te rijden en ook nog eens de camera te bedienenquote:Op zondag 30 april 2006 19:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb nog een filmpje waarin ik op jouw motor rij
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |