Sorryquote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:11 schreef ondeugend het volgende:
Ohhh das jammer !!
Verwen je hem ook nog !
* ondeugend had RB wel eens willen zien worstelen![]()
Als ik s`nachts worstel bel ik je midden in de nacht wakkerquote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:11 schreef ondeugend het volgende:
Ohhh das jammer !!
Verwen je hem ook nog !
* RB had RB wel eens willen zien worstelen![]()
Knopje Nieuw topic!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:11 schreef RB het volgende:
Moet eerst maar eens uitzoeken hoe dat werkt![]()
heb ff gespiektquote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:13 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Knopje Nieuw topic!
De rest wijst zichzelf. Tis net als reageren.
Geweldig topic over Frederick!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:15 schreef ondeugend het volgende:
[afbeelding]
Ik ben een beetje baldadig
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:20 schreef ZX9R het volgende:
Dit kwam net aanvliegen
Dat krijg je als je baldadig bent en de liefde bedrijft met een kleine minnaarquote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hij is dood inmiddels![]()
:'(
Tot donderdag misschien slaap zequote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:46 schreef ondeugend het volgende:
Keeeeee
Ik ga ook slapen.... weltrusten vriendje
quote uit het vorige deel:quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:29 schreef Rausdouwer het volgende:
Hey OPM,
is er trouwens al nieuws over jouw motor ?
thxquote:je maakt wel werk van je avatars. Mooi hoor!!
En jij vind het vreemd dat de HARDE kern de toelatings eisen aangescherpt hebben ?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:33 schreef Rausdouwer het volgende:
ik liep nog een klein stukje achter, want heb van het vorige deel de laatste pagina's nog niet gelezen
erg druk hier
héérlijkquote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:37 schreef ZX9R het volgende:
En OPM,
Hoe rijd dat? Je eigen brommert
bacootje ook goedquote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:58 schreef ZX9R het volgende:
Dat vraagt om een biertje! [afbeelding]
Dat ie dan maar daar blijftquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:50 schreef Makster het volgende:
Kijk positieve ontwikkelingen hierzo
Echt beter voor je OPM, hoop dat het nu na al dat gezeik een keer klaar is met die onzin. Je hebt het niet getroffen met het uitkiezen van je motoren ( of is het motors)
En ook voor ons Luc
Heb trouwens ook bericht van Reetspeerder, hij heeft een of ander certificaat verdiend voor het overleven van een of andere pas in Zwitserland, ik begreep er ook niet veel van
Wat ik wel begreep is dat hij niet naar huis wilde komen
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:09 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dat ie dan maar daar blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |