ik wou net een verslagje doen
![]()
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 18:37 schreef ZX9R het volgende:En OPM,
Hoe rijd dat? Je eigen brommert
![]()
héérlijk
![]()
vandaag
![]()
wat hebben ze gedaan? de cilinders waren vervormd dus hij heeft er een ander blok in gedaan! op de vraag of ik dan de 1e zoveel kms rustig aan moet doen antwoordde hij van niet;
het is geen nieuw blok!hij had hierdoor geen winst gemaakt op deze motor, maar het belangrijkste was dat de motor weer in orde was
![]()
en hij hoopte dat er niks meer mee zou gebeuren en anders hoorde hij het wel.
nog even over de garantie gehad, daar begonnen ze dus niet aan. na een aantal keren te hebben aangedrongen vond ik het wel best en maakte me klaar om naar huis te gaan.
wat heb ik een lichte motor
![]()
!!!! ik zette hem van het standaard en reed hem naar achteren de garage uit...wat een verschil met die EN
![]()
starten en lopen, dat geluidje heb ik gemist
![]()
en dan rijden: het lijkt wel of ik op een geheel nieuwe motor stap
![]()
schakelen, koppelen alles gaat zo lekker soepel!! de 1e paar kms is het gewoon wennen aan mijn eigen motor door die
![]()
EN
![]()
het is duidelijk te merken dat er een ander blok in zit! met name als ik het gas loslaat dan hoor je hem heel soepel roffelen en de snelheid wordt niet abnormaal verminderd zoals ervoor (bijna duiken in de voorvork was het in vergelijking met nu). voorheen hoorde je hem echt hard roffelen en stommelen (explosies) als ik het gas losliet, stukken beter dus
![]()
ook stationair loopt ie veel regelmatiger en minder zenuwachtig. goed werk hebben ze geleverd dus, zo op het eerste oog. uiteindelijk ben ik zeer tevreden