ow wacht het was een tramquote:Op donderdag 27 april 2006 21:49 schreef berc het volgende:
jaa ik zie een fokker!
Donequote:Op donderdag 27 april 2006 21:49 schreef Webcrowler het volgende:
Zet dit ff in de op
Deel 1: Webcam Koningsplein
Deel 2: Webcam Koningsplein - Deel 2
Deel 3: Webcam Koningsplein - Deel 3
Deel 4: Webcam Koningsplein - Deel 4
Deel 5: Webcam Koningsplein - Deel 5
Deel 6: Webcam Koningsplein - Deel 6
Deel 7: Webcam Koningsplein - Deel 7
Deel 8: Webcam koningsplein - Deel 8
Deel 9: Webcam Koningsplein deel 9 (GoT vs. Fok!)
Deel 10: Webcam Koningsplein deel 10 (GoT vs. Fok!)
Deel 11: Webcam Koningsplein deel 11 (GoT vs. Fok!)
Deel 12: Webcam Koningsplein Watch On
ja, kijk maar is op zijn profiel hij is 12 minuten geleden nog bezig geweest op fokquote:Op donderdag 27 april 2006 21:57 schreef Razor21 het volgende:
Volgens mij neemt ie ons gewoon in de zeik en komt hij niet..![]()
Zegt iemand met een ondertittel: wwe is my lifequote:Op donderdag 27 april 2006 21:57 schreef MeneerMuis het volgende:
Hoe kankerlevenloos zijn jullie, zure chappies. Ga eens snel achter die PC vandaan geeks.
oh okquote:Op donderdag 27 april 2006 22:02 schreef woeeiiii het volgende:
Ik ben het broertje van Woeeiiii, hij is nu in beeld en gaat "Fok!" op de grond spuiten!!
Alleen jammer dat we er nu niets van kunnen zien! heeft ie een foto toestel bij zich?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:02 schreef woeeiiii het volgende:
Ik ben het broertje van Woeeiiii, hij is nu in beeld en gaat "Fok!" op de grond spuiten!!
waar moet ie een foto van makenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:03 schreef mister_dog het volgende:
[..]
oh okbel em ff dat ie een foto maakt
Hier wel...quote:Op donderdag 27 april 2006 22:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Die url van de webcam doet het niet
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:03 schreef Sanne het volgende:
Als ik het had geweten had ik zelf krijt gehaald, stond er een uurtje terug nog.
Die doet het dus niet :0quote:Op donderdag 27 april 2006 22:04 schreef -skippybal- het volgende:
http://www.terena.nl/~dick/cam2.asx
Hier wel.quote:
Hij doet er te lang over om te antwoordenquote:
Openen in je WMP bij bestand-openen-url openen... en dan even copy-pastequote:
Zal wel aan mijn hosts file liggen danquote:Op donderdag 27 april 2006 22:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hij doet er te lang over om te antwoorden,
Wat danquote:Op donderdag 27 april 2006 22:06 schreef Sanne het volgende:
wie gaat er langs met de 2 euro munt?
daar heb ik me verleden jaar echt kapot om gelachen!
Ik werk er, ben er morgen weer.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:04 schreef mister_dog het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zeg het dan voortaan ook ff als je ergens heen gaat...
hier welquote:
WAt denk je iedereen gaat dat ding proberen te pakken. Terwijl die munt is vastgeplakt lijkt mijquote:
ja stom hequote:Op donderdag 27 april 2006 22:09 schreef XpectorNL het volgende:
Damn, zwaar verslavend. Zit nu ongeveer 5 minuten naar een donker scherm te kijken hopend op iets spanneds.![]()
ik ga me best doenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:12 schreef Qunix het volgende:
F en de K zie ik.... Morgen kan je t wel zien.
Moet iemand morgen vroeg screen maken.
Hulde aan hem
Ik kijk morgen ochtend om 7 uur wel ff en dan gooi ik het hier wel neer als niemand me voor wasquote:Op donderdag 27 april 2006 22:12 schreef Qunix het volgende:
F en de K zie ik.... Morgen kan je t wel zien.
Moet iemand morgen vroeg screen maken.
Hulde aan hem
Huh jij was toch aan het krijten?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:15 schreef woeeiiii het volgende:
Mijn moeder en ik volgen alles ook in spanning... er gebeurt niet echt veel
jammer dat ik neit in de buurt woon, heeee er liepen 2 blauwen over heenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:15 schreef woeeiiii het volgende:
Mijn moeder en ik volgen alles ook in spanning... er gebeurt niet echt veel![]()
das pas om 23.00 uurquote:Op donderdag 27 april 2006 22:22 schreef Razor21 het volgende:
Zo jongens ik ga sociaal leven heb er bijna 130 posts opzitten...persoonlijk record![]()
Lekker Paul's Punt kijken zo tot morgen....![]()
Achter in de kast gevondenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:24 schreef -skippybal- het volgende:
Nepsneeuw?? Hoe komt 'ie daar nou weer aan??![]()
hoezo dat?? ook fok!'ers?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:25 schreef woeeiiii het volgende:
De twee mannen waren geen politiemannen maar gasten die wisten waar hij mee bezig was, maak je geen zorgen
Maar dan is het krijt te zienquote:
Was er nog heel even he Woeiii in je signature is dat van jou? Lijkt me wel leuk zo'n chalet hurenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:25 schreef woeeiiii het volgende:
De twee mannen waren geen politiemannen maar gasten die wisten waar hij mee bezig was, maak je geen zorgen
wij hebben inderdaad een chalet te huurquote:Op donderdag 27 april 2006 22:27 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Was er nog heel even he Woeiii in je signature is dat van jou? Lijkt me wel leuk zo'n chalet huren![]()
Ok grappig ik mail je anders wel ff morgen ofzo....lijkt me wel leuk....nu ga ik echt....quote:Op donderdag 27 april 2006 22:28 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
wij hebben inderdaad een chalet te huur
Dit gaat nog daaaaaaaaaaaaagen door.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:30 schreef mister_dog het volgende:
oh kut nu zijn ze al weer weg
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dit gaat nog daaaaaaaaaaaaagen door.
Mooi shot zo met die lampen erop!quote:Op donderdag 27 april 2006 22:39 schreef XpectorNL het volgende:
http://images6.theimageho(...)06_time_22_38_41.jpg
quote:KUUUUUUT, Fok! is ons waarschijnlijk voor...
Ik zou het echt wel willen, maar er lopen daar iets te veel collega's rond.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:33 schreef mister_dog het volgende:
[..]
zet jij er morgen ook ff wat bij??
HK topicquote:
HK is de huiskamer van GoT. Daar heeft niet iedereen toegang toequote:
Kun je nog wat meer quoten??quote:Op donderdag 27 april 2006 22:49 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
HK is de huiskamer van GoT. Daar heeft niet iedereen toegang toe
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:49 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Zelfs als je voldoende posts hebt én oldbie genoeg bent doen ze daar moeilijk over.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:49 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:51 schreef Sanne het volgende:
Weet iemand trouwens waar die cam precies staat? Ik heb er verleden jaar een foto van gemaakt met mijn mobieltje, maar niet kunnen ontdekken waar ie nou precies opgesteld stond
[afbeelding]
Mag niet....quote:
haaaai!quote:Op donderdag 27 april 2006 22:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wtf, toevallig maak ik net het topic Webcam Koningsplein 2006 - Deel 14 is er gewoon nog een gek op hetzelfde idee gekomen op nota bene dezelfde dag.
Je mag hier komenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wtf, toevallig maak ik net het topic Webcam Koningsplein 2006 - Deel 14 is er gewoon nog een gek op hetzelfde idee gekomen op nota bene dezelfde dag.
Hoezo triestquote:Op donderdag 27 april 2006 22:55 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Mag niet....
Het is niet voor niets besloten, en ik meen dat enkelen vorige keer hierdoor een ban hebben gekregen op Fok! en GoT... toen ze besloten GoT-topic uit te lekken, en op Fok gingen quoten......![]()
![]()
![]()
Die OP daar ook:quote:Op donderdag 27 april 2006 22:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Ligt het nou aan mij of staat er na 363 dagen nogsteeds 'FOK!'? . Ik zie 't niet helemaal goed want 't is redelijk donker namelijk .
Ik verwacht eigenlijk ieder moment een Tweakerd.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoi, hey, hallo![]()
.
Wat zijn de plannen?.
Nee, hij staat op een statief achter het 2e of 3e raam van links op de bovenste verdieping.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:54 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
[[url=http://images6.theimagehosting.com/Koningsplein2005.jpg]afbeelding][/URL]![]()
Gokje.
edit: op dit plaatje zie je het niet goed, op originele zie je een dingetje.
quote:Op donderdag 27 april 2006 23:02 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk ieder moment een Tweakerd.![]()
woeeiiii heeft ongeveer een uur geleden FOK op de stoep gekrijt en is er toen nog even overheen gegaan met spuitsneeuwquote:Op donderdag 27 april 2006 23:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Wie heeft dat wat er nu staat neergezet en wanneer?
.
De broer van woeeiiii toch?quote:Op donderdag 27 april 2006 23:04 schreef jna het volgende:
[..]
woeeiiii heeft ongeveer een uur geleden FOK op de stoep gekrijt en is er toen nog even overheen gegaan met spuitsneeuw![]()
Woeeiii om iets van 21:45quote:Op donderdag 27 april 2006 23:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Wie heeft dat wat er nu staat neergezet en wanneer?
.
Gaaf!quote:Op donderdag 27 april 2006 23:03 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Nee, hij staat op een statief achter het 2e of 3e raam van links op de bovenste verdieping.
Nee, het broertje wan woeeiii kwam online op woeeiii's account om ons te melden dat hij ging beginnenquote:
Nee het broertje van woeeiiii was aan het posten als ik het goed begrijp.quote:
Denk het nietquote:Op donderdag 27 april 2006 23:10 schreef Whizzkith het volgende:
Ben benieuwd of het er morgenvroeg nog staat
2e?quote:Op donderdag 27 april 2006 23:13 schreef Tafkahs het volgende:
wie heeft die 2e FOK op straat gekalkt eigenlijk?
Nou ja, niet geflasht dan maar. Maar wel gelushtquote:Op donderdag 27 april 2006 23:16 schreef Sanne het volgende:
Ik kom er ook net vandaan Aventura.
Ook lekker!!! Ik wil er graag Lush met een grote pijl opkalken. Maar ben te bang een collega tegen te komen die denkt wat doet díe nou!quote:Op donderdag 27 april 2006 23:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou ja, niet geflasht dan maar. Maar wel gelusht
quote:
Daar laat je je toch niet door tegenhouden!quote:Op donderdag 27 april 2006 23:17 schreef Sanne het volgende:
Maar ben te bang een collega tegen te komen die denkt wat doet díe nou!
Same here. Mij een klein beetje te druk. Morgen nog even, maar dan blijf ik toch echt tot maandag weg uit de binnenstad.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:20 schreef Aventura het volgende:
Misschien doe ik het wel, maar dan na Koninginnedag. Op de dag zelf waag ik me niet in die regionen, dat doe ik mezelf niet aan
Geloof me, met mijn baan wel.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:20 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Daar laat je je toch niet door tegenhouden!
Ik ga wel de stad in, maar in de Jordaan. Niet dat dat niet ook teringdruk is. Maar leuker dan op het Rembrandts- en Leidseplein, en de Dam enzo.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:21 schreef Sanne het volgende:
[..]
Same here. Mij een klein beetje te druk. Morgen nog even, maar dan blijf ik toch echt tot maandag weg uit de binnenstad.
Ik pak 't fietsje, ik kom van de oostzijde dus ik fiets zo via de Weteringschans de Jordaan in en daar zet ik mijn fiets ergens neer. Als ik er klaar mee ben kan ik ook zo weer weg. Maar we gaan wel erg offtopicquote:Op donderdag 27 april 2006 23:23 schreef Sanne het volgende:
Vondelpark is ook leuk.
Alleen kom ik toch altijd via het CS de stad in dus moet ik door die drukte.
Ik ben te oud voor die ongein.
Nu? Ik hoor niet via via een vriend dat GoT de straatreiniging wil gana bellenquote:Op donderdag 27 april 2006 23:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik pak 't fietsje, ik kom van de oostzijde dus ik fiets zo via de Weteringschans de Jordaan in en daar zet ik mijn fiets ergens neer. Als ik er klaar mee ben kan ik ook zo weer weg. Maar we gaan wel erg offtopic
Nog mensen die wel iets geks gaan doen op de webcamplek morgen of overmorgen?
mietjes.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:27 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Nu? Het schijnt dat GoT roet in het eten wil gooien door staddeel te bellen vooor straatreiniging![]()
![]()
Ik gok zomaar dat die het deze periode veel te druk hebben om die kneusjes te woord te staan.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:27 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Nu? Ik hoor niet via via een vriend dat GoT de straatreiniging wil gana bellen![]()
![]()
Oh op die manierquote:Op donderdag 27 april 2006 23:20 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
![]()
Ja, op het grijs staat ook nog fok!
Nou, ze waren er verleden jaar op een gegeven moment als de kippen bij hoor.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:29 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat die het deze periode veel te druk hebben om die kneusjes te woord te staan.
dag moeder van woeeiii!quote:Op donderdag 27 april 2006 23:39 schreef woeeiiii het volgende:
nee nog niet (ik ben z'n moeder)
quote:Op donderdag 27 april 2006 23:34 schreef Sanne het volgende:
Doe eens een pijltje zetten war jij het hebt gezet Tafkahs?
Jij bent bescheiden!quote:Op donderdag 27 april 2006 23:45 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
[afbeelding]
Staat ook ergens in het eerste topic
Sleep jij maar eens al die fietsen eerst wegquote:
Niet te zien...quote:Op donderdag 27 april 2006 23:45 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
[afbeelding]
Staat ook ergens in het eerste topic
Wazig... Ze zaten wel op de hurkenquote:
hoezo?quote:Op donderdag 27 april 2006 23:51 schreef CasualJ het volgende:
Maarre wanneer is dat raam ingetyft? Vanmiddag was het nog niet.
Trambovenleidingquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:00 schreef gtsmrt het volgende:
miss het raam waar de camera achter staat ofzo?
Strakke actiequote:Op vrijdag 28 april 2006 00:30 schreef woeeiiii het volgende:
Okay verhaaltje
quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:30 schreef woeeiiii het volgende:
-lang verhaal-
de kwaliteit wordt alsmaar slechter nu die zon er op komtquote:Op vrijdag 28 april 2006 07:10 schreef woeeiiii het volgende:
[afbeelding]
in de ochtend, de zon is net opgekomen, (schijnt in de camera) en dr is nog niemand wakker
Van die Pisbakkenquote:Op vrijdag 28 april 2006 07:41 schreef MikelenniuM het volgende:
Staan er nou toiletten bovenin de hoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |