Okay verhaaltje, na een reis van ongeveer 1.5 uur was op Amsterdam CS
Tram gepakt naar Spui, ik wist niet waar koningsplein was dus heb enkele mensen moeten vragen, uiteindelijk zag ik de bekende steiger! Maar ik was erg gedesorienteerd en wist niet welke kant de camera was enzo. Dus belde ik mn moeder op en ging ik bij dat grote witte licht staan (was reclame van Puma) En zo kwam ik ongeveer te weten waar ik moest schrijven.
Stoepkrijt en spuitverf had ik niet in huis, dan maar kerstsneeuw meegnomen
![]()
Bij de bushalte overigens hier nog in mn woonplaats, waren een paar ventjes aan t skeeleren, dus ik vroeg heeft een van jullie stoepkrijt en kan die die binnen 2 minuten hier brengen voordat mn bus komt, dus die jongens wegracen
![]()
komt ie terug kon t niet vinden
![]()
Dus gingen ze stukjes kapot dakpan zoeken, waar ik rood mee kon krijten, leek me een goed plan. Dat dus in mn tas gestopt afijn.
Ik begond dus te krassen met die dakpan, en al die mensen echt zo van: ":? " Een engelsman zei, Fok? thats not very kind. En een Mocro zij, He man fok is zeker een woord voor beset ofso?
Verder veel, nu al bezet? haha bezet etc.
Maar goed veel politie gek! Telkens sirenes en busjes, dus nadat ik dat oranje af had. ging ik een rondje lopen om daarna weer terug te komen en die sneeuw
![]()
te spuiten.
Rondje gelopen, snel spuiten, komt een groepje homies naar me toe, he als je klaar bent mag ik ook ff spuiten? Ik: nee dit is spuitsneeuw (
![]()
)
Oh wat ben je aan t doen dan? Ja daar staat ergens een camera, hij ja man kijk daar, staat er eentje op een statief, kijk je ziet het groene opname lichtje. Dus daar ff een foto van gemaakt voor jullie
![]()
Dus ik was klaar met die sneeuw nog ff fototjes gemaakt toen er een tram van langskwam, dus ik loop weg kom ik 2 surveillerende agenten tegen die erlangs liepen
![]()
Njah verder raakte ik dik verdwaald, omdat alles verkeerd om zat, wist niet meer van welke kant ik vandaan kwam, dus heb dik een half uur zitten lopen opzoek naar tramlijnen
![]()
Met tram naar Amsterdam CS en door naar huis
![]()
Heb jullie caps gezien, je kan het best goed zien
![]()
hopelijk zijn er morgen nog wat shots bij daglicht