quote:Op donderdag 27 april 2006 22:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dit gaat nog daaaaaaaaaaaaagen door.
Mooi shot zo met die lampen erop!quote:Op donderdag 27 april 2006 22:39 schreef XpectorNL het volgende:
http://images6.theimageho(...)06_time_22_38_41.jpg
quote:KUUUUUUT, Fok! is ons waarschijnlijk voor...
Ik zou het echt wel willen, maar er lopen daar iets te veel collega's rond.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:33 schreef mister_dog het volgende:
[..]
zet jij er morgen ook ff wat bij??
HK topicquote:
HK is de huiskamer van GoT. Daar heeft niet iedereen toegang toequote:
Kun je nog wat meer quoten??quote:Op donderdag 27 april 2006 22:49 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
HK is de huiskamer van GoT. Daar heeft niet iedereen toegang toe
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:49 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Zelfs als je voldoende posts hebt én oldbie genoeg bent doen ze daar moeilijk over.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:49 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:51 schreef Sanne het volgende:
Weet iemand trouwens waar die cam precies staat? Ik heb er verleden jaar een foto van gemaakt met mijn mobieltje, maar niet kunnen ontdekken waar ie nou precies opgesteld stond
[afbeelding]
Mag niet....quote:
haaaai!quote:Op donderdag 27 april 2006 22:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wtf, toevallig maak ik net het topic Webcam Koningsplein 2006 - Deel 14 is er gewoon nog een gek op hetzelfde idee gekomen op nota bene dezelfde dag.
Je mag hier komenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wtf, toevallig maak ik net het topic Webcam Koningsplein 2006 - Deel 14 is er gewoon nog een gek op hetzelfde idee gekomen op nota bene dezelfde dag.
Hoezo triestquote:Op donderdag 27 april 2006 22:55 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Mag niet....
Het is niet voor niets besloten, en ik meen dat enkelen vorige keer hierdoor een ban hebben gekregen op Fok! en GoT... toen ze besloten GoT-topic uit te lekken, en op Fok gingen quoten......![]()
![]()
![]()
Die OP daar ook:quote:Op donderdag 27 april 2006 22:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Ligt het nou aan mij of staat er na 363 dagen nogsteeds 'FOK!'? . Ik zie 't niet helemaal goed want 't is redelijk donker namelijk .
Ik verwacht eigenlijk ieder moment een Tweakerd.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoi, hey, hallo![]()
.
Wat zijn de plannen?.
Nee, hij staat op een statief achter het 2e of 3e raam van links op de bovenste verdieping.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:54 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
[[url=http://images6.theimagehosting.com/Koningsplein2005.jpg]afbeelding][/URL]![]()
Gokje.
edit: op dit plaatje zie je het niet goed, op originele zie je een dingetje.
quote:Op donderdag 27 april 2006 23:02 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk ieder moment een Tweakerd.![]()
woeeiiii heeft ongeveer een uur geleden FOK op de stoep gekrijt en is er toen nog even overheen gegaan met spuitsneeuwquote:Op donderdag 27 april 2006 23:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Wie heeft dat wat er nu staat neergezet en wanneer?
.
De broer van woeeiiii toch?quote:Op donderdag 27 april 2006 23:04 schreef jna het volgende:
[..]
woeeiiii heeft ongeveer een uur geleden FOK op de stoep gekrijt en is er toen nog even overheen gegaan met spuitsneeuw![]()
Woeeiii om iets van 21:45quote:Op donderdag 27 april 2006 23:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Wie heeft dat wat er nu staat neergezet en wanneer?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |