das pas om 23.00 uurquote:Op donderdag 27 april 2006 22:22 schreef Razor21 het volgende:
Zo jongens ik ga sociaal leven heb er bijna 130 posts opzitten...persoonlijk record![]()
Lekker Paul's Punt kijken zo tot morgen....![]()
Achter in de kast gevondenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:24 schreef -skippybal- het volgende:
Nepsneeuw?? Hoe komt 'ie daar nou weer aan??![]()
hoezo dat?? ook fok!'ers?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:25 schreef woeeiiii het volgende:
De twee mannen waren geen politiemannen maar gasten die wisten waar hij mee bezig was, maak je geen zorgen
Maar dan is het krijt te zienquote:
Was er nog heel even he Woeiii in je signature is dat van jou? Lijkt me wel leuk zo'n chalet hurenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:25 schreef woeeiiii het volgende:
De twee mannen waren geen politiemannen maar gasten die wisten waar hij mee bezig was, maak je geen zorgen
wij hebben inderdaad een chalet te huurquote:Op donderdag 27 april 2006 22:27 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Was er nog heel even he Woeiii in je signature is dat van jou? Lijkt me wel leuk zo'n chalet huren![]()
Ok grappig ik mail je anders wel ff morgen ofzo....lijkt me wel leuk....nu ga ik echt....quote:Op donderdag 27 april 2006 22:28 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
wij hebben inderdaad een chalet te huur
Dit gaat nog daaaaaaaaaaaaagen door.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:30 schreef mister_dog het volgende:
oh kut nu zijn ze al weer weg
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dit gaat nog daaaaaaaaaaaaagen door.
Mooi shot zo met die lampen erop!quote:Op donderdag 27 april 2006 22:39 schreef XpectorNL het volgende:
http://images6.theimageho(...)06_time_22_38_41.jpg
quote:KUUUUUUT, Fok! is ons waarschijnlijk voor...
Ik zou het echt wel willen, maar er lopen daar iets te veel collega's rond.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:33 schreef mister_dog het volgende:
[..]
zet jij er morgen ook ff wat bij??
HK topicquote:
HK is de huiskamer van GoT. Daar heeft niet iedereen toegang toequote:
Kun je nog wat meer quoten??quote:Op donderdag 27 april 2006 22:49 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
HK is de huiskamer van GoT. Daar heeft niet iedereen toegang toe
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:49 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Zelfs als je voldoende posts hebt én oldbie genoeg bent doen ze daar moeilijk over.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:49 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:51 schreef Sanne het volgende:
Weet iemand trouwens waar die cam precies staat? Ik heb er verleden jaar een foto van gemaakt met mijn mobieltje, maar niet kunnen ontdekken waar ie nou precies opgesteld stond
[afbeelding]
Mag niet....quote:
haaaai!quote:Op donderdag 27 april 2006 22:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wtf, toevallig maak ik net het topic Webcam Koningsplein 2006 - Deel 14 is er gewoon nog een gek op hetzelfde idee gekomen op nota bene dezelfde dag.
Je mag hier komenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wtf, toevallig maak ik net het topic Webcam Koningsplein 2006 - Deel 14 is er gewoon nog een gek op hetzelfde idee gekomen op nota bene dezelfde dag.
Hoezo triestquote:Op donderdag 27 april 2006 22:55 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Mag niet....
Het is niet voor niets besloten, en ik meen dat enkelen vorige keer hierdoor een ban hebben gekregen op Fok! en GoT... toen ze besloten GoT-topic uit te lekken, en op Fok gingen quoten......![]()
![]()
![]()
Die OP daar ook:quote:Op donderdag 27 april 2006 22:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Ligt het nou aan mij of staat er na 363 dagen nogsteeds 'FOK!'? . Ik zie 't niet helemaal goed want 't is redelijk donker namelijk .
Ik verwacht eigenlijk ieder moment een Tweakerd.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoi, hey, hallo![]()
.
Wat zijn de plannen?.
Nee, hij staat op een statief achter het 2e of 3e raam van links op de bovenste verdieping.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:54 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
[[url=http://images6.theimagehosting.com/Koningsplein2005.jpg]afbeelding][/URL]![]()
Gokje.
edit: op dit plaatje zie je het niet goed, op originele zie je een dingetje.
quote:Op donderdag 27 april 2006 23:02 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk ieder moment een Tweakerd.![]()
woeeiiii heeft ongeveer een uur geleden FOK op de stoep gekrijt en is er toen nog even overheen gegaan met spuitsneeuwquote:Op donderdag 27 april 2006 23:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Wie heeft dat wat er nu staat neergezet en wanneer?
.
De broer van woeeiiii toch?quote:Op donderdag 27 april 2006 23:04 schreef jna het volgende:
[..]
woeeiiii heeft ongeveer een uur geleden FOK op de stoep gekrijt en is er toen nog even overheen gegaan met spuitsneeuw![]()
Woeeiii om iets van 21:45quote:Op donderdag 27 april 2006 23:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Wie heeft dat wat er nu staat neergezet en wanneer?
.
Gaaf!quote:Op donderdag 27 april 2006 23:03 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Nee, hij staat op een statief achter het 2e of 3e raam van links op de bovenste verdieping.
Nee, het broertje wan woeeiii kwam online op woeeiii's account om ons te melden dat hij ging beginnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |