das pas om 23.00 uurquote:Op donderdag 27 april 2006 22:22 schreef Razor21 het volgende:
Zo jongens ik ga sociaal leven heb er bijna 130 posts opzitten...persoonlijk record![]()
Lekker Paul's Punt kijken zo tot morgen....![]()
Achter in de kast gevondenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:24 schreef -skippybal- het volgende:
Nepsneeuw?? Hoe komt 'ie daar nou weer aan??![]()
hoezo dat?? ook fok!'ers?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:25 schreef woeeiiii het volgende:
De twee mannen waren geen politiemannen maar gasten die wisten waar hij mee bezig was, maak je geen zorgen
Maar dan is het krijt te zienquote:
Was er nog heel even he Woeiii in je signature is dat van jou? Lijkt me wel leuk zo'n chalet hurenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:25 schreef woeeiiii het volgende:
De twee mannen waren geen politiemannen maar gasten die wisten waar hij mee bezig was, maak je geen zorgen
wij hebben inderdaad een chalet te huurquote:Op donderdag 27 april 2006 22:27 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Was er nog heel even he Woeiii in je signature is dat van jou? Lijkt me wel leuk zo'n chalet huren![]()
Ok grappig ik mail je anders wel ff morgen ofzo....lijkt me wel leuk....nu ga ik echt....quote:Op donderdag 27 april 2006 22:28 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
wij hebben inderdaad een chalet te huur
Dit gaat nog daaaaaaaaaaaaagen door.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:30 schreef mister_dog het volgende:
oh kut nu zijn ze al weer weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |