Ja, dat klopt idd wel geloof ik. Dus dat is welk extra fijn!quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:54 schreef Stiekemurd het volgende:
Hehe ja is idd wat kleiner.
En het is echt een garnaal nog. En dat je dan al het hartje kan horen ongelooflijk.
De VK zei dat er nu nog maar een kans van 1 a 2% is dat het misgaat wanneer het hartje al klopt.
Wauw, ik zie het best goed! Leuk dat je nog even laat zien johquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:49 schreef Stiekemurd het volgende:
Echooooooo
Als je heeeel goed kijkt, zie je rechts 2 vruchtzakjes en de linker is dus gevuld en rechter niet.
[afbeelding]
Das een echo om in te lijstenquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:00 schreef Neuk het volgende:
Ik ben helemaal verliefd op echo's! tnx Stiekemurd!
even snel heel kort de mijnes:
[afbeelding]
hahaha echt niet! 'n Theelepeltje-formaat incl. beentjes is het!quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:02 schreef Stiekemurd het volgende:
Wow das gewoon een al een beer hahaHeel gaaf Neuk.
Gut wat offtopic hihi, maar ik dacht toch ook écht om 20:00, maar eerst een week niet he:vakantie..quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:04 schreef CrazyMoon het volgende:
[..]
ja
maar nu weet ik ook niet meer hoe laat het over 2 weken is :S
ik hou het maar op 20uur
gefeliciteerd Mibos!!
Nou, wij hebben geen yoga, maar 'door -de=verzekering-gefinancierde-gymnastiek'.. nou ja en ik moet zeggen dat het me tegenviel. Eerst bijna 2 uur in een kring om de lerares heen zitten terwijl ze zichzelf in de meest ..euh.. ondamesachtige standjes knupte om voor te doen hoe je moest persen e.d. Ze kwam met oude posters aan om te fases van een bevalling te laten zien, maar dat verhaal kenden wij al, en dan is 2 uur lang..quote:Op vrijdag 28 april 2006 07:57 schreef Tosca het volgende:
Hoe was de partneravond? Wij hebben dat over een paar weken. Mijn vriend kan zich niets voorstellen bij yoga en de juf is behoorlijk zweverig. Kortom: ik verheug me er al op.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:11 schreef nanalune het volgende:
Wauwie Neuk! het is al een écht frummeltje met frummeltjes! hele mooie eerste foto!
[..]
sowwie, die heb ik over het 'hoofd' gezienquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:14 schreef Neuk het volgende:
[..]
was al de tweede keer voor een echo
De eerste keer was ook al mooi maar het wordt steeds mooierderder!
hihi Wist je niet want die durfde ik ook al niet te plaatsen!quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:15 schreef nanalune het volgende:
[..]
sowwie, die heb ik over het 'hoofd' gezien![]()
Tnx! Het wordt ook een mooie beepie!quote:En mooie echo zeg Neuk!!!
Ik ken dit. Korstjes die maar blijven hangen en tevens de oude bekende Chronische Plek in de Neus die ook nog eens con-ti-nu Verstopt zit.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:54 schreef dutchie het volgende:
O ja, nog even iets.
Hebben jullie dat ook dat wondjes e.d. er langer over doen om te genezen? Ik had eerst al een ontstoken nagelriem, waardoor mijn nagel nu half los zit.En ineens ook een ontstoken traanbuisje. En nu heb ik een gewone simpele blaar op mijn hak, omdat ik vanwege het weer maar eens blote voeten in de schoenen probeerde. Ondanks dat ik het keurig schoonhou, is het gebied rond de blaar nu toch ook weer zwaar geirriteerd. Helemaal dik!
Dat heb ik normaal gesproken nooit. Het lijkt me dat dit door de zwangerschap komt?
Leuk he! Ik heb hem nu 2 dagen niet gevoeld, maar dat komt wel weer denk ik.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:45 schreef Moonah het volgende:
Whhooeeii!
Ik weet bijna zeker dat ik gisteravond in bed voor het eerst ons kindje heb voelen bewegen...
En dat komt omdat jullie hier zo heel precies omschreven hoe dat voelt. Anders had ik het niet herkend. Dus dankjewel ET voor het 'windjes-in-badpak-verhaal' en PM met je omschrijving van een 'logge luchtbel in je buik'.
Mijn lief was aan het werk, ik heb hem meteen gebeld en we hebben samen echt zitten huilen van ontroering.![]()
Pfffieuw.... zó onvoorstelbaar fantastisch...
* weer op roze wolk zit...
Ik heb je nét gemaild!quote:
Heel erg off-topic: Klinkt erg leuk, maar ook erg gevaarlijk (chocolaquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:16 schreef Tosca het volgende:
Kom je nog eens naar een meeting m@x, nu ben jij niet degene met een dikke buik. We gaan een chocoladeworkshop doen.
Thanks! We zijn er ook heel blij mee en tuulk is de papa blij!quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:31 schreef Troel het volgende:
He Neuk, zie nu pas dat je Nuek was
Gefeliciteerd! Leuk hoor! Wat vind je vriend ervan, is die ook helemaal verliefd op de echo's?
Foei toch.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:50 schreef nanalune het volgende:
owjaMoonah was ik vergeten jou nog te 'feliciteren'met de eerste gevoelde schopjes!!
Bijzonder en wonderlijk
![]()
*check, check, dubbelcheck* dat is ook nog eens lastig ja, dat je helemaal weet dat je je als een irrationele hormonale doos gedraagt, maar er tegelijkertijd niets aan lijkt te kunnen doen. Gelukkig weet manlief dat die bui over een paar uur zo weer over kan zijn en dat ik dan heus wel weer lief ben. Maar nu even niet dus.quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:08 schreef pinquit het volgende:
dat klinkt erg bekend tamea, ik denk dat bijna iedereen dat gevoel op t laatst heeft.
inderdaad ik ook met een week of 37 dat ik elke keer dacht: oh jezus laat die bevalling please beginnen! en dan inderdaad ook; mja nee nu moet t nog niet komen want ikmoet dit nog en dit en dat en zus en zo.echt erg vond ik mezelf
ik voelde me er ook nog eens schuldig over dat ik de zwangerschap zat was![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:45 schreef cattie het volgende:
Ik vind koninginnedag juist voor het eerst in eeuwen weer eens leuk!![]()
![]()
Lekker naar de vrijmarkt geweest, een boxkleed, een heel mooi groot box/speelkleed en wat leuke kleertjes gekocht!Ik was helemaal blij met mijn aanwinsten. En ondertussen waren mijn man, zwager en schoonzus in de babykamer aan het klussen, die dit weekend af gaat komen.
Eindelijk, alle puzzelstukjes vallen op hun plaats en we zijn al (bijna) klaar voor de komst van beepje!
En nu ga ik het weer braaf rustig aan doen. Want hoewel het bloedverlies gelukkig gisterochtend is opgehouden, vond ik dat wel eng...
Mwoah, bij mij juist andersom.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:45 schreef cattie het volgende:
Ik vind koninginnedag juist voor het eerst in eeuwen weer eens leuk!![]()
![]()
Heel verstandig van je.quote:En nu ga ik het weer braaf rustig aan doen. Want hoewel het bloedverlies gelukkig gisterochtend is opgehouden, vond ik dat wel eng...
Kunnen de mensen het al zien aan jou dan?quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:57 schreef Moonah het volgende:
Ik ben zó vaak aangesproken of ik niet dit of dat of zus of zo alvast voor de baby wilde hebben. Hallo mensen, ik ben 16 weken onderweg.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:29 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Kunnen de mensen het al zien aan jou dan?![]()
Raar genoeg, niet echt, het begint misschien een beetje te komen, maar alleen als je het weet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:37 schreef Moonah het volgende:
[..]![]()
Ik mag dan ook graag pronken met mijn, al zeg ik het zelf, mooie buik.
Maar vandaag was de aandacht een beetje overdone...
Maar bij jou met je megababymoet toch ook wat te zien zijn?
Ooooh! Nú snap ik waarom ik die aandacht kreeg.quote:
Aha, ik ben nogal breed dus het zal dat zijn.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ooooh! Nú snap ik waarom ik die aandacht kreeg.![]()
Anyway, ik heb gehoord dat ik naar voren draag en ik ben smal gebouwd, dus dan tekent het blijkbaar nogal snel.
Wellicht.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:42 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Aha, ik ben nogal breed dus het zal dat zijn.
Bij mijn eerste had de buurt niet eens gemerkt dat ik zwanger was totdat manlief ballonnen met "it"s a boy!" in de ramen had gehangen! (We woonden er net hoor, hadden nog niet echt contact met de buurt).quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ooooh! Nú snap ik waarom ik die aandacht kreeg.![]()
Anyway, ik heb gehoord dat ik naar voren draag en ik ben smal gebouwd, dus dan tekent het blijkbaar nogal snel.
Ik ben zo blij dat ik daar vanaf benquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:57 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mwoah, bij mij juist andersom.
Ik vind koninginnedag (vooral de vrijmarkten hier in de omgeving) altijd fantastisch, maar dit jaar...![]()
Aandacht voor mijn buikje is leuk hoor, maar men kan het ook overdrijven. Ik ben zó vaak aangesproken of ik niet dit of dat of zus of zo alvast voor de baby wilde hebben. Hallo mensen, ik ben 16 weken onderweg. Ik ga mijn huis niet volstouwen met zaken waar mijn kind pas over 3 jaar aan toe is.Het is vast allemaal aardig en belangstellend bedoeld, maar ik werd er op een gegeven moment echt chagrijnig van (maar ik had het dan ook erg koud en was intussen flink moe). Dus uiteindelijk zijn lief en ik maar naar huis gegaan en nu na een beker warme chocomel ben ik aan het bijtrekken.
Zo. Ik kan ook klagen hoor.
heej gefeli Dutchie! Lekker helemaal niets doen! wat lief dat je werk een presentje voor je had!quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:09 schreef dutchie het volgende:
Maarrrrrrr...... mijn verlof is dan eindelijk echt ingegaan.![]()
Lekker dat je nu ook kan gaan genieten van je verlof. Gek idee hè, dat je er normaal zowat elke dag bent en nu ineens maanden niet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:09 schreef dutchie het volgende:
Maarrrrrrr...... mijn verlof is dan eindelijk echt ingegaan.Was wel raar donderdagavond. Mijn werkgeefster kreeg ook ineens in de gaten dat ik er die avond echt voor het laatst was en overspoelde met allerlei last minute vragen. Waardoor mijn afspraak met een collega ook uitliep en de avond vloog zo voorbij.
Mijn collega's hadden een beertje voor de baby gekocht en daar een heel lief kaartje aan gedaan. Heerlijk.
Ik kon ook niet zo goed weg komen, bleef maar een beetje hangen.Vrijdag bekaf, maar vond ik niet erg. Maar nu is het dus echt, gewoon even lekker niks. En het weer wordt ook beter, dusseuh...
quote:Op zondag 30 april 2006 14:00 schreef MeNicole het volgende:
Een jaar geleden was ik helemaal happy want hadden we een positieve test. Wie had gedacht dat ik een jaar later "nog" zwanger zou zijn![]()
Skippyquote:Op donderdag 27 april 2006 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
Over tikkers en tellers en babybanners
Alle tikkers/tellers die te vinden waren in het vorige topic staan nu in de OP. Als jouw naam nog niet blauw is maar je wil wel met je tellertje in de OP dan moet je hem hier even neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.
Klinkt me bekend in de oren. Mijn vrouw is het ook (soms) helemaal zat. Vooral als ze weer in bed ligt en erachter komt dat de rechterkant zeer doet, de linkerkant liggen ook en op haar rug wordt ze daarna misselijk...quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:46 schreef Tamea het volgende:
Gaaf dat je je beebje nu ook kan voelen Moonah!
Dit wordt een zeurstukje, dus wie daar niet tegen kan, niet lezen
Ik ben het inmiddels een beetje zat. Voel me de laatste dagen vaak net niet lekker, half misselijk enzo en last van m'n rug. Verder hang ik constant tussen de angst dat de bevalling ineens gaat beginnen (ik heb het idee dat ik nog zoveel moet) en de hoop dat die bevalling eens gaat beginnen (want het zwanger zijn ben ik wel zat). Kortom, ik voldoe weer prima aan alle hormonster omschrijvingen, hopelijk komt dat ooit weer goed.
Heb je het wel leuk gehad?quote:Op zondag 30 april 2006 18:15 schreef PM-girl het volgende:
Back!
Vermoeiend weekend achter de rug. Veel zwanger/babypraat gehad, op een boot gevaren in de regen en veel gegeten!!
Nah, ik geloof het niet.quote:Voel heel soms plopjes, maar ben er nu niet meerzeker van dat het Ieniemienie is.
Moonah, wordt het bij jou meer?
Kék, ge kunt mee merken deh gij ginne blonde bent.quote:Misschien stomme vraag maar zijn de oranje kleurtjes van de crew voor koninginnedag?
quote:Op zondag 30 april 2006 18:15 schreef PM-girl het volgende:
Misschien stomme vraag maar zijn de oranje kleurtjes van de crew voor koninginnedag?
misschien worden ze op 1 mei (dag van de arbeid) wel roodquote:Op zondag 30 april 2006 18:15 schreef PM-girl het volgende:
Misschien stomme vraag maar zijn de oranje kleurtjes van de crew voor koninginnedag?
dan ben ik toch wel heel benieuwd waar dat blauwe steeds voor staatquote:Op zondag 30 april 2006 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
misschien worden ze op 1 mei (dag van de arbeid) wel rood![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |