Ja, dat klopt idd wel geloof ik. Dus dat is welk extra fijn!quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:54 schreef Stiekemurd het volgende:
Hehe ja is idd wat kleiner.
En het is echt een garnaal nog. En dat je dan al het hartje kan horen ongelooflijk.
De VK zei dat er nu nog maar een kans van 1 a 2% is dat het misgaat wanneer het hartje al klopt.
Wauw, ik zie het best goed! Leuk dat je nog even laat zien johquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:49 schreef Stiekemurd het volgende:
Echooooooo
Als je heeeel goed kijkt, zie je rechts 2 vruchtzakjes en de linker is dus gevuld en rechter niet.
[afbeelding]
Das een echo om in te lijstenquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:00 schreef Neuk het volgende:
Ik ben helemaal verliefd op echo's! tnx Stiekemurd!
even snel heel kort de mijnes:
[afbeelding]
hahaha echt niet! 'n Theelepeltje-formaat incl. beentjes is het!quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:02 schreef Stiekemurd het volgende:
Wow das gewoon een al een beer hahaHeel gaaf Neuk.
Gut wat offtopic hihi, maar ik dacht toch ook écht om 20:00, maar eerst een week niet he:vakantie..quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:04 schreef CrazyMoon het volgende:
[..]
ja
maar nu weet ik ook niet meer hoe laat het over 2 weken is :S
ik hou het maar op 20uur
gefeliciteerd Mibos!!
Nou, wij hebben geen yoga, maar 'door -de=verzekering-gefinancierde-gymnastiek'.. nou ja en ik moet zeggen dat het me tegenviel. Eerst bijna 2 uur in een kring om de lerares heen zitten terwijl ze zichzelf in de meest ..euh.. ondamesachtige standjes knupte om voor te doen hoe je moest persen e.d. Ze kwam met oude posters aan om te fases van een bevalling te laten zien, maar dat verhaal kenden wij al, en dan is 2 uur lang..quote:Op vrijdag 28 april 2006 07:57 schreef Tosca het volgende:
Hoe was de partneravond? Wij hebben dat over een paar weken. Mijn vriend kan zich niets voorstellen bij yoga en de juf is behoorlijk zweverig. Kortom: ik verheug me er al op.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:11 schreef nanalune het volgende:
Wauwie Neuk! het is al een écht frummeltje met frummeltjes! hele mooie eerste foto!
[..]
sowwie, die heb ik over het 'hoofd' gezienquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:14 schreef Neuk het volgende:
[..]
was al de tweede keer voor een echo
De eerste keer was ook al mooi maar het wordt steeds mooierderder!
hihi Wist je niet want die durfde ik ook al niet te plaatsen!quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:15 schreef nanalune het volgende:
[..]
sowwie, die heb ik over het 'hoofd' gezien![]()
Tnx! Het wordt ook een mooie beepie!quote:En mooie echo zeg Neuk!!!
Ik ken dit. Korstjes die maar blijven hangen en tevens de oude bekende Chronische Plek in de Neus die ook nog eens con-ti-nu Verstopt zit.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:54 schreef dutchie het volgende:
O ja, nog even iets.
Hebben jullie dat ook dat wondjes e.d. er langer over doen om te genezen? Ik had eerst al een ontstoken nagelriem, waardoor mijn nagel nu half los zit.En ineens ook een ontstoken traanbuisje. En nu heb ik een gewone simpele blaar op mijn hak, omdat ik vanwege het weer maar eens blote voeten in de schoenen probeerde. Ondanks dat ik het keurig schoonhou, is het gebied rond de blaar nu toch ook weer zwaar geirriteerd. Helemaal dik!
Dat heb ik normaal gesproken nooit. Het lijkt me dat dit door de zwangerschap komt?
Leuk he! Ik heb hem nu 2 dagen niet gevoeld, maar dat komt wel weer denk ik.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:45 schreef Moonah het volgende:
Whhooeeii!
Ik weet bijna zeker dat ik gisteravond in bed voor het eerst ons kindje heb voelen bewegen...
En dat komt omdat jullie hier zo heel precies omschreven hoe dat voelt. Anders had ik het niet herkend. Dus dankjewel ET voor het 'windjes-in-badpak-verhaal' en PM met je omschrijving van een 'logge luchtbel in je buik'.
Mijn lief was aan het werk, ik heb hem meteen gebeld en we hebben samen echt zitten huilen van ontroering.![]()
Pfffieuw.... zó onvoorstelbaar fantastisch...
* weer op roze wolk zit...
Ik heb je nét gemaild!quote:
Heel erg off-topic: Klinkt erg leuk, maar ook erg gevaarlijk (chocolaquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:16 schreef Tosca het volgende:
Kom je nog eens naar een meeting m@x, nu ben jij niet degene met een dikke buik. We gaan een chocoladeworkshop doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |