Het stond zo zielig sjak, jullie als enige met sterretjes, dat ik het maar toegegeven heb
al staat het wel raar zoNeuk, die 20 echo kreeg ik gewoon aangeboden, maar ik moest er wel voor naar het ziekenhuis. Het echobureautje hier had nog geen contract met de verzekeringsmaatschappij. Het ziekenhuis hier is nu ‘s avonds extra open voor alle echo’s.
Belana, ik post bewust niet onder mijn andere nick, ik vind het nu nog wel even fijn, dit is toch een stuk veiliger. De sterretjes in de openingspost vind ik al gewaagd.
![]()
Kom je nog eens naar een meeting m@x, nu ben jij niet degene met een dikke buik. We gaan een chocoladeworkshop doen.
![]()
Nu lijkt het net alsof ik alleen maar lijn met alle uitlegjes wie ik ben.
![]()
En ik ben al ruim een jaar gestopt.
![]()
Mooie echo stiekemerd en super dat er echt al iets te zien is ook.
![]()
Die partneravond klinkt verschrikkelijk nanalune. Ik hoop dat het bij ons anders gaat. Mijn zwager viel al in slaap tijdens de ontspanningsoefening, dus ik verwacht van wel.
![]()
Verrassing he Dutchie? Ik had weinig keus natuurlijk, als jouw opvolgster kon ik niet te ver achter gaan lopen.
![]()
We hebben nog geen echte reiswieg. :’( Maar ik ga wel oefenen met een band, dan kunnen we wel uitstapjes ondernemen met de kleine. Ze weten het daar nog niet, ms maar eens een topic openen over babies en vakanties.
![]()
Mijn bloed stolt veel minder snel. Ik had me gesneden bij het scheren en ik had het idee dat ik doodbloedde. Echt veel erger dan anders.
Stagiaires hoeven toch nooit iets alleen te doen? Bij ons is er altijd een ‘echte’ verloskundige bij die minimaal meekijkt.