abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 april 2006 @ 21:58:50 #151
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_37389963
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 21:31 schreef Troel het volgende:
He Neuk, zie nu pas dat je Nuek was

Gefeliciteerd! Leuk hoor! Wat vind je vriend ervan, is die ook helemaal verliefd op de echo's?
Thanks! We zijn er ook heel blij mee en tuulk is de papa blij!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  zaterdag 29 april 2006 @ 08:38:31 #152
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37396224
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 20:50 schreef nanalune het volgende:
owja Moonah was ik vergeten jou nog te 'feliciteren'met de eerste gevoelde schopjes!! Bijzonder en wonderlijk
Foei toch.

Joh, het gaat in dit topic inmiddels zó snel, met zo veel mensen, dat is toch ook allemaal niet bij te houden?

Maar dan zal ik Snoopy ook even feliciteren.
Leuk he?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_37401542
Gaaf dat je je beebje nu ook kan voelen Moonah!

Dit wordt een zeurstukje, dus wie daar niet tegen kan, niet lezen

Ik ben het inmiddels een beetje zat. Voel me de laatste dagen vaak net niet lekker, half misselijk enzo en last van m'n rug. Verder hang ik constant tussen de angst dat de bevalling ineens gaat beginnen (ik heb het idee dat ik nog zoveel moet) en de hoop dat die bevalling eens gaat beginnen (want het zwanger zijn ben ik wel zat). Kortom, ik voldoe weer prima aan alle hormonster omschrijvingen, hopelijk komt dat ooit weer goed.
  zaterdag 29 april 2006 @ 14:08:05 #154
56471 pinquit
oh my lama!
pi_37402076
dat klinkt erg bekend tamea, ik denk dat bijna iedereen dat gevoel op t laatst heeft.

inderdaad ik ook met een week of 37 dat ik elke keer dacht: oh jezus laat die bevalling please beginnen! en dan inderdaad ook; mja nee nu moet t nog niet komen want ikmoet dit nog en dit en dat en zus en zo. echt erg vond ik mezelf

ik voelde me er ook nog eens schuldig over dat ik de zwangerschap zat was
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_37402396
Pffff...Heb dat nu al...Ben alleen nog "maar" 32 weken en een beetje! Beebje mag dus braaf nog even blijven zitten! Maar met 37 weken vind ik prima!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_37402634
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 14:08 schreef pinquit het volgende:
dat klinkt erg bekend tamea, ik denk dat bijna iedereen dat gevoel op t laatst heeft.

inderdaad ik ook met een week of 37 dat ik elke keer dacht: oh jezus laat die bevalling please beginnen! en dan inderdaad ook; mja nee nu moet t nog niet komen want ikmoet dit nog en dit en dat en zus en zo. echt erg vond ik mezelf

ik voelde me er ook nog eens schuldig over dat ik de zwangerschap zat was
*check, check, dubbelcheck* dat is ook nog eens lastig ja, dat je helemaal weet dat je je als een irrationele hormonale doos gedraagt, maar er tegelijkertijd niets aan lijkt te kunnen doen. Gelukkig weet manlief dat die bui over een paar uur zo weer over kan zijn en dat ik dan heus wel weer lief ben. Maar nu even niet dus.
  zaterdag 29 april 2006 @ 16:31:57 #157
24188 Belana
kloon van belana
pi_37405102
Vandaag kreeg ik mijn wekelijkse mailtje van zappybaby weer over de vorderingen in de zwangerschap en de baby en ik las dat de baby nu (met 29 weken dus) al zo'n 37 cm is en dat was vorige week nog een stuk minder en dat voel ik ook wel. Beebje zit een stuk hoger idd, het geschop e.d zit nu vaak boven mijn navel. Nou heb ik wat je noemt een "brede buik" en Liam en deze ook weer blijven een beetje onderin zitten daardoor omdat ze in de breedte de ruimte hebben, maar toch heb ik het idee dat horlepiepje hoger komt. Zo las ik ook dat de baby nu niet meer zoveel kanten op kan.... maar daar denkt horlepiepje heel anders over
wij zijn gisteravond uit eten geweest en het werd lekker laat, maar dat moet ik wel bezuren vandaag Ik ben echt doodop! Eerst tot half 11 geslapen en daarna van half 1 tot 3 nog een keer Het was wel heerlijk, even lekker met zijn tweetjes eruit
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 29 april 2006 @ 16:39:28 #158
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_37405290
koninginnedag is zóóó passé.. voor mij in ieder geval. Iedereen staat daar op z'n minst bier oid te hijsen , en ik sta daar met een bolle buik in mijn 7-upje te staren.
Ik wil niet mopperen hoor, maar op zulke feestdagen kom je dus mensen tegen die je het hele jaar niet ziet en nu overenthousiast je buik betasten en met een kegel van hier tot tokio jou gaan vertellen dat 'we écht weer eens wat af moeten spreken'.. - zucht- zow.. ik ben shagerijnig , en Fok!OUD is de enige plek met een lief, geduldig , luisterend oor.. nu ben ik weer blij
  zaterdag 29 april 2006 @ 16:45:32 #159
108648 cattie
lieve moeder
pi_37405442
Ik vind koninginnedag juist voor het eerst in eeuwen weer eens leuk!
Lekker naar de vrijmarkt geweest, een boxkleed, een heel mooi groot box/speelkleed en wat leuke kleertjes gekocht! Ik was helemaal blij met mijn aanwinsten. En ondertussen waren mijn man, zwager en schoonzus in de babykamer aan het klussen, die dit weekend af gaat komen.
Eindelijk, alle puzzelstukjes vallen op hun plaats en we zijn al (bijna) klaar voor de komst van beepje!

En nu ga ik het weer braaf rustig aan doen. Want hoewel het bloedverlies gelukkig gisterochtend is opgehouden, vond ik dat wel eng...
  zaterdag 29 april 2006 @ 16:49:36 #160
74310 nanalune
pi_37405546
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 16:45 schreef cattie het volgende:
Lekker naar de vrijmarkt geweest, een boxkleed, een heel mooi groot box/speelkleed en wat leuke kleertjes gekocht! Ik was helemaal blij met mijn aanwinsten. En ondertussen waren mijn man, zwager en schoonzus in de babykamer aan het klussen, die dit weekend af gaat komen.
Eindelijk, alle puzzelstukjes vallen op hun plaats en we zijn al (bijna) klaar voor de komst van beepje!

En nu ga ik het weer braaf rustig aan doen. Want hoewel het bloedverlies gelukkig gisterochtend is opgehouden, vond ik dat wel eng...
ben blij dat je het wél leuk vond, misschien best een leuk idee geweest om eens te kijken op de vrijmarkt.. ik sliep nog zo lekker, en die markt is bij ons altijd smorgens.
  zaterdag 29 april 2006 @ 16:50:51 #161
24188 Belana
kloon van belana
pi_37405569
nanalune, dat is precies de reden dat wij dit jaar de stad niet ingegaan zijn Normaal gaan we lekker naar de kroeg, lekker een borrel halen en oude bekenden zien en ik had er echt geen behoefte aan om met mijn nuchtere hoofd daar tussen te gaan staan
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 29 april 2006 @ 16:57:43 #162
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37405771
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 16:45 schreef cattie het volgende:
Mwoah, bij mij juist andersom.
Ik vind koninginnedag (vooral de vrijmarkten hier in de omgeving) altijd fantastisch, maar dit jaar...
Aandacht voor mijn buikje is leuk hoor, maar men kan het ook overdrijven. Ik ben zó vaak aangesproken of ik niet dit of dat of zus of zo alvast voor de baby wilde hebben. Hallo mensen, ik ben 16 weken onderweg. Ik ga mijn huis niet volstouwen met zaken waar mijn kind pas over 3 jaar aan toe is. Het is vast allemaal aardig en belangstellend bedoeld, maar ik werd er op een gegeven moment echt chagrijnig van (maar ik had het dan ook erg koud en was intussen flink moe). Dus uiteindelijk zijn lief en ik maar naar huis gegaan en nu na een beker warme chocomel ben ik aan het bijtrekken.
Zo. Ik kan ook klagen hoor.
quote:
Heel verstandig van je.
pi_37406594
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 16:57 schreef Moonah het volgende:

Ik ben zó vaak aangesproken of ik niet dit of dat of zus of zo alvast voor de baby wilde hebben. Hallo mensen, ik ben 16 weken onderweg.
Kunnen de mensen het al zien aan jou dan?
  zaterdag 29 april 2006 @ 17:37:02 #164
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37406828
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:29 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Kunnen de mensen het al zien aan jou dan?

Ik mag dan ook graag pronken met mijn, al zeg ik het zelf, mooie buik.
Maar vandaag was de aandacht een beetje overdone...

Maar bij jou met je megababy moet toch ook wat te zien zijn?
pi_37406888
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:37 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik mag dan ook graag pronken met mijn, al zeg ik het zelf, mooie buik.
Maar vandaag was de aandacht een beetje overdone...

Maar bij jou met je megababy moet toch ook wat te zien zijn?
Raar genoeg, niet echt, het begint misschien een beetje te komen, maar alleen als je het weet.
Allez, met kleren aan, bedoel ik he.
  zaterdag 29 april 2006 @ 17:40:46 #166
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37406954
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:39 schreef Bass-Miss het volgende:

Allez, met kleren aan, bedoel ik he.
Ooooh! Nú snap ik waarom ik die aandacht kreeg.

Anyway, ik heb gehoord dat ik naar voren draag en ik ben smal gebouwd, dus dan tekent het blijkbaar nogal snel.
pi_37406997
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:40 schreef Moonah het volgende:

[..]

Anyway, ik heb gehoord dat ik naar voren draag en ik ben smal gebouwd, dus dan tekent het blijkbaar nogal snel.
Aha, ik ben nogal breed dus het zal dat zijn.
  zaterdag 29 april 2006 @ 17:47:51 #168
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37407131
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:42 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Aha, ik ben nogal breed dus het zal dat zijn.
Wellicht.
Ach, als je zelf maar weet dat je beebje in je buik zit.
pi_37407506
Kids stonden hier al met hun jasjes en parapluutjes klaar om naar de braderie te gaan....
Bedacht ik me dat ie hier pas morgen is!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_37408067
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:40 schreef Moonah het volgende:

[..]

Bij mijn eerste had de buurt niet eens gemerkt dat ik zwanger was totdat manlief ballonnen met "it"s a boy!" in de ramen had gehangen! (We woonden er net hoor, hadden nog niet echt contact met de buurt).
Ik heb dus praktisch geen taille van mezelf, dus dat die iets breder wordt valt niet echt op
Ik draag ook naar voren en "in". Twee weken voor de bevalling werd ik nog aangesproken van achteren "Hey baby! Where you going?" Was een Afrikaanse AMA die echt ineens een stuk witter werd toen ik me omdraaide. ("We are going shopping, leave us alone")
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 29 april 2006 @ 18:35:49 #171
35189 Troel
scherp en bot
pi_37408270
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 16:57 schreef Moonah het volgende:

[..]

Mwoah, bij mij juist andersom.
Ik vind koninginnedag (vooral de vrijmarkten hier in de omgeving) altijd fantastisch, maar dit jaar...
Aandacht voor mijn buikje is leuk hoor, maar men kan het ook overdrijven. Ik ben zó vaak aangesproken of ik niet dit of dat of zus of zo alvast voor de baby wilde hebben. Hallo mensen, ik ben 16 weken onderweg. Ik ga mijn huis niet volstouwen met zaken waar mijn kind pas over 3 jaar aan toe is. Het is vast allemaal aardig en belangstellend bedoeld, maar ik werd er op een gegeven moment echt chagrijnig van (maar ik had het dan ook erg koud en was intussen flink moe). Dus uiteindelijk zijn lief en ik maar naar huis gegaan en nu na een beker warme chocomel ben ik aan het bijtrekken.
Zo. Ik kan ook klagen hoor.
Ik ben zo blij dat ik daar vanaf ben Alhoewel ik pas op de bruidsbeurs ook nog zo'n opmerking kreeg dat er in het blad wat ze wilde verkopen goede kleding voor me stond, want er stond positietrouwmode in. Nee mens, ik ben niet zwanger, ik ben gewoon zo'n vetzak
En die reacties die je dan krijgt, dat is dan wel weer leuk opzich.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 29 april 2006 @ 22:09:22 #172
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37414426
Tamea, lastig hè jezelf zo in de weg zitten?

Hier weinig aan Koninginnedag gedaan. Ik kan nog steeds geen dichte schoen aan vanwege die ontstoken blaar en dat open schoentje was nou niet echt geschikt voor dit weer.
Gewoon lekker tv gekeken en normale dingen gedaan.

Maarrrrrrr...... mijn verlof is dan eindelijk echt ingegaan. Was wel raar donderdagavond. Mijn werkgeefster kreeg ook ineens in de gaten dat ik er die avond echt voor het laatst was en overspoelde met allerlei last minute vragen. Waardoor mijn afspraak met een collega ook uitliep en de avond vloog zo voorbij. Mijn collega's hadden een beertje voor de baby gekocht en daar een heel lief kaartje aan gedaan. Heerlijk.
Ik kon ook niet zo goed weg komen, bleef maar een beetje hangen. Vrijdag bekaf, maar vond ik niet erg. Maar nu is het dus echt, gewoon even lekker niks. En het weer wordt ook beter, dusseuh...
Als je niet lacht, ben je dood.
  zaterdag 29 april 2006 @ 22:17:25 #173
74310 nanalune
pi_37414630
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 22:09 schreef dutchie het volgende:

Maarrrrrrr...... mijn verlof is dan eindelijk echt ingegaan.
heej gefeli Dutchie! Lekker helemaal niets doen! wat lief dat je werk een presentje voor je had!
pi_37414659
Ja, behoorlijk. Ik vind het ook zo sneu voor m'n vriend. Die heeft nog de illusie dat ie iets kan doen aan die buien, terwijl ik zelf al zeg dat ze vanzelf weer overwaaien, het kost alleen even tijd.
Ik ga trouwens maandag de huisarts bellen want ik vermoed dat het me niet lekker voelen wel eens hooikoorts zou kunnen zijn, dus dan mag ik weer aan de pillen (als er iets zwanger/borstvoedingsproof is tenminste).

Verder net m'n bed opgemaakt met zeiltje, maar ik weet niet hoe lang dat blijft liggen. Het kraakt als de ziekte en aan dat matras zijn we niet echt gehecht (we hebben al een nieuwe) dus misschien gaat dat zeiltje er wel weer tussenuit (als ik weeën krijg kan ie er altijd nog weer onder).
  zaterdag 29 april 2006 @ 22:19:05 #175
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37414678
Ja lief hè?

Tamea, ik heb vandaag het bed ook maar eens opgemaakt met het zeiltje. Ja ja ik weet, is nog wel wat vroeg.
Ja maar, ja maar, ja maar, kindje ligt al ingedaald enzo en we hebben een nieuw bed en matrassen, dus ja...
Ik heb trouwens een molton en dan een hoeslaken erover. En het kraakte niet vanmiddag toen ik even ging slapen. Misschien helpt dat of anders is een badlaken erover een goed idee? Vooral ook omdat ze best zweterig kunnen aanvoelen.
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')