Lekker dat je nu ook kan gaan genieten van je verlof. Gek idee hč, dat je er normaal zowat elke dag bent en nu ineens maanden niet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:09 schreef dutchie het volgende:
Maarrrrrrr...... mijn verlof is dan eindelijk echt ingegaan.Was wel raar donderdagavond. Mijn werkgeefster kreeg ook ineens in de gaten dat ik er die avond echt voor het laatst was en overspoelde met allerlei last minute vragen. Waardoor mijn afspraak met een collega ook uitliep en de avond vloog zo voorbij.
Mijn collega's hadden een beertje voor de baby gekocht en daar een heel lief kaartje aan gedaan. Heerlijk.
Ik kon ook niet zo goed weg komen, bleef maar een beetje hangen.Vrijdag bekaf, maar vond ik niet erg. Maar nu is het dus echt, gewoon even lekker niks. En het weer wordt ook beter, dusseuh...
quote:Op zondag 30 april 2006 14:00 schreef MeNicole het volgende:
Een jaar geleden was ik helemaal happy want hadden we een positieve test. Wie had gedacht dat ik een jaar later "nog" zwanger zou zijn![]()
Skippyquote:Op donderdag 27 april 2006 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
Over tikkers en tellers en babybanners
Alle tikkers/tellers die te vinden waren in het vorige topic staan nu in de OP. Als jouw naam nog niet blauw is maar je wil wel met je tellertje in de OP dan moet je hem hier even neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.
Klinkt me bekend in de oren. Mijn vrouw is het ook (soms) helemaal zat. Vooral als ze weer in bed ligt en erachter komt dat de rechterkant zeer doet, de linkerkant liggen ook en op haar rug wordt ze daarna misselijk...quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:46 schreef Tamea het volgende:
Gaaf dat je je beebje nu ook kan voelen Moonah!
Dit wordt een zeurstukje, dus wie daar niet tegen kan, niet lezen
Ik ben het inmiddels een beetje zat. Voel me de laatste dagen vaak net niet lekker, half misselijk enzo en last van m'n rug. Verder hang ik constant tussen de angst dat de bevalling ineens gaat beginnen (ik heb het idee dat ik nog zoveel moet) en de hoop dat die bevalling eens gaat beginnen (want het zwanger zijn ben ik wel zat). Kortom, ik voldoe weer prima aan alle hormonster omschrijvingen, hopelijk komt dat ooit weer goed.
Heb je het wel leuk gehad?quote:Op zondag 30 april 2006 18:15 schreef PM-girl het volgende:
Back!
Vermoeiend weekend achter de rug. Veel zwanger/babypraat gehad, op een boot gevaren in de regen en veel gegeten!!
Nah, ik geloof het niet.quote:Voel heel soms plopjes, maar ben er nu niet meerzeker van dat het Ieniemienie is.
Moonah, wordt het bij jou meer?
Kék, ge kunt mee merken deh gij ginne blonde bent.quote:Misschien stomme vraag maar zijn de oranje kleurtjes van de crew voor koninginnedag?
quote:Op zondag 30 april 2006 18:15 schreef PM-girl het volgende:
Misschien stomme vraag maar zijn de oranje kleurtjes van de crew voor koninginnedag?
misschien worden ze op 1 mei (dag van de arbeid) wel roodquote:Op zondag 30 april 2006 18:15 schreef PM-girl het volgende:
Misschien stomme vraag maar zijn de oranje kleurtjes van de crew voor koninginnedag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |