doe me een lol manquote:Op donderdag 27 april 2006 10:15 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
nie piepetis mooi meisje
[afbeelding]
Dat is geen bitch, dat is gewoon teringlelijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:21 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
en nog 1tje bij![]()
[afbeelding]
toch beter als dat man/wijf met dat kuikentjequote:Op donderdag 27 april 2006 10:35 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat is geen bitch, dat is gewoon teringlelijk.
das geen man wijf das de look-a-like van huntelaarquote:Op donderdag 27 april 2006 10:37 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
toch beter als dat man/wijf met dat kuikentje![]()
true truequote:Op donderdag 27 april 2006 10:37 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
toch beter als dat man/wijf met dat kuikentje![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 10:40 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
das waar die blijft goed![]()
[afbeelding]
WTF!quote:Op donderdag 27 april 2006 10:40 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
das waar die blijft goed![]()
[afbeelding]
ja dat vraag ik me ook al de hele tijd af ik wil namelijk nog wel eens terug kijken in t vorige topic zonder te gaan zoekenquote:Op donderdag 27 april 2006 10:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon niet gezond meer?
Is het trouwens geen id om in plaats van HierDeUrl ook daadwerkelijk de url in de TS te zetten?
te 13jaarquote:
ik val op jonger dus hahahquote:Op donderdag 27 april 2006 11:05 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
nog steeds te jong voor jou als 18 jaar zijnde![]()
alleen jammer dat je nog 3 jaar moet wachten voor je ook echt sex met hem kan hebbenquote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 11:25 schreef mForce het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon ff een foto posten? ik heb geen tijd om 48 delen af te zoeken, ben aan het werk![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 11:25 schreef mForce het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon ff een foto posten? ik heb geen tijd om 48 delen af te zoeken, ben aan het werk![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 11:29 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo goed?
dat wijfquote:Op donderdag 27 april 2006 11:37 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat ik puisten op m'n zak krijg van dat gerij tegen dat wijf aan.
quote:Op donderdag 27 april 2006 11:37 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat ik puisten op m'n zak krijg van dat gerij tegen dat wijf aan.
Sterf af.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:37 schreef thomzor het volgende:
[..]
Zeg, dim is ff - we zijn hier niet jouw rukmateriaalleveranciers ofzo
OMG!quote:Op donderdag 27 april 2006 11:37 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hier heb je foto;s
quote:Op donderdag 27 april 2006 11:41 schreef SuuSwzjAh het volgende:
en ik dacht dat vrouwen onder elkaar bitches waren
hier is nog erger
Smaak verschil moet er zijnquote:
Waar dan?quote:Op donderdag 27 april 2006 11:45 schreef SuuSwzjAh het volgende:
ok paar mooie dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
lieve melvin
OMFG niet Roxy!quote:Op donderdag 27 april 2006 11:45 schreef SuuSwzjAh het volgende:
ok paar mooie dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
lieve melvin
Die laatste twee!quote:Op donderdag 27 april 2006 11:46 schreef Badabingea het volgende:
[afbeelding]
Bontkraag![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
Roxy is idd niet lelijk maar weer niet mijn "type" en ze straald arrogantie uit, dat is voor mij een killer...quote:Op donderdag 27 april 2006 11:49 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
![]()
ok ik snap je punt
maar ze is niet lelijk toch![]()
tja ik val niet op vrouwen hahaha
en wat is jou type danquote:Op donderdag 27 april 2006 11:53 schreef mForce het volgende:
[..]
Roxy is idd niet lelijk maar weer niet mijn "type" en ze straald arrogantie uit, dat is voor mij een killer...
ik jaartje geledenquote:Op donderdag 27 april 2006 12:02 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
ja en mijn foto's staat op xseno en sugababes niet moeilijk doen en post andere foto's dan![]()
om maar ff met een paar foto's te smijten..quote:Op donderdag 27 april 2006 11:53 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
en wat is jou type dan
zoek ff foto op![]()
en bedanktquote:Op donderdag 27 april 2006 13:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zie dat de breezahs tegenwoordig ook al zelf meewerken aan dit topic?![]()
Het ergste is: ik kan dit soort taal tegenwoordig gewoon lezen zonder een seconde na te hoeven denken...quote:Op donderdag 27 april 2006 13:43 schreef SuuSwzjAh het volgende:
neem tenminste aan da jj ut tege mij heb![]()
4ch 1k typ t3nm1inst4 geen br33z3r want dat kan ik niet eens dusquote:Op donderdag 27 april 2006 13:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het ergste is: ik kan dit soort taal tegenwoordig gewoon lezen zonder een seconde na te hoeven denken...
Wat zegt dat over mij?![]()
Aah Suus je bent wel onze favo BrEeZaH chickquote:Op donderdag 27 april 2006 13:43 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
en bedankt![]()
neem tenminste aan da jj ut tege mij heb![]()
Suus, lieverd, doe eens niet constant slowchattenquote:Op donderdag 27 april 2006 13:47 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
4ch 1k typ t3nm1inst4 geen br33z3r want dat kan ik niet eens dus
veels te moeilijk voor dit blonde hoofd![]()
Grappigquote:Op donderdag 27 april 2006 13:50 schreef mForce het volgende:
[..]
Aah Suus je bent wel onze favo BrEeZaH chick
oh ja we moeten foto's posten....
[afbeelding]
sorry mopquote:Op donderdag 27 april 2006 13:51 schreef Boeman het volgende:
[..]
Suus, lieverd, doe eens niet constant slowchatten
Tegen haar ben je wel netjes?quote:Op donderdag 27 april 2006 13:51 schreef Boeman het volgende:
[..]
Suus, lieverd, doe eens niet constant slowchatten
1. het is bier en die chick is stom dronken....quote:Op donderdag 27 april 2006 13:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Grappig.
Is dat nou een beker ochtenurine die er achter haar staat?![]()
nou dan moet je die foto's is zienquote:Op donderdag 27 april 2006 14:02 schreef iDex het volgende:
hollywood mag je toch niet eens met een zonnebril?
ja je zou het denken hahaquote:Op donderdag 27 april 2006 14:09 schreef Stansfield het volgende:
Je zou bijna zeggen dat een zonnebril verplicht is. Zou het iets met de belichting te maken hebben dat die te erg in de ogen van de dames schijnt ofzo??
het is wel een mooi voorbeeld van kuddegedragquote:Op donderdag 27 april 2006 14:09 schreef Stansfield het volgende:
Je zou bijna zeggen dat een zonnebril verplicht is. Zou het iets met de belichting te maken hebben dat die te erg in de ogen van de dames schijnt ofzo??
Die kunnen beter een hele grote zonnebril op doen.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:15 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[afbeelding]
wooooooooooooooooooow
te ernstig
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:16 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die kunnen beter een hele grote zonnebril op doen.
Ook lekker sportief om mensen af te zeiken omdat ze niet zo perfect zijn (geboren)....quote:Op donderdag 27 april 2006 14:18 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[afbeelding]
dan is ze de enige die in de camera kijkt en dan schrik je je nog rot![]()
ach wees toch eerlijkquote:Op donderdag 27 april 2006 14:22 schreef mForce het volgende:
[..]
[..]
Ook lekker sportief om mensen af te zeiken omdat ze niet zo perfect zijn (geboren)....
Al vind ik overigens wel dat niet moeders mooiste zijn...
Ik vind dat jij een ban verdient voor het posten van het grootste crap wat ik ooit ben tegengekomen op het net...quote:Op donderdag 27 april 2006 14:24 schreef Cutebutpsycho het volgende:
http://stream2.garnierpro(...)418_farid_citton.wma
Deze past wel in dit topic..
Kap nou eens met die slowchat, ik word doodmoe van je gezanik.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:24 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
ach wees toch eerlijk
wil niet zeggen dat ik moeders mooiste ben
maar damn
dit is wel heel erg
Dat verschrikkelijkke accent erbij ook, je weet toch.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:24 schreef Cutebutpsycho het volgende:
http://stream2.garnierpro(...)418_farid_citton.wma
Deze past wel in dit topic..
jij hoeft niet naar mij te luisterenquote:Op donderdag 27 april 2006 14:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kap nou eens met die slowchat, ik word doodmoe van je gezanik.
[imghttp://www.xseno.nl/userimages/78/78379/1dce64b4dfa2130cde5b50c02a33aa72.jpg
[/img]
[[url=
http://www.xseno.nl/useri(...)8818e717f73cf7fa.jpg
]afbeelding[/url]]
[[url=
http://www.xseno.nl/useri(...)3d81a596fa16c17e.jpg
]afbeelding[/url]]![]()
Heej Suus, post jij eens wat erotische foto'squote:Op donderdag 27 april 2006 14:30 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[afbeelding]
dacht ff dat die tattoo wat anders was
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:45 schreef mForce het volgende:
[..]
Heej Suus, post jij eens wat erotische foto's![]()
Iets teveel breezahs gezopen....
[[url=http://yomama_domain.tripod.com/att-ugly_up-women-00160.jpg]afbeelding[/url]]
ja dan moet je er ook f mee doorgaanquote:Op donderdag 27 april 2006 14:56 schreef Gebleekte het volgende:
Jullie hebben de laatste 2 pagina's van het laatste topic zowat helemaal verwoest met slowchat![]()
Dit o-zo-geweldige topic verwoest! iedereen moet zich schamen!quote:Op donderdag 27 april 2006 14:56 schreef Gebleekte het volgende:
Jullie hebben de laatste 2 pagina's van het laatste topic zowat helemaal verwoest met slowchat![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:30 schreef mForce het volgende:
[..]
Ik vind dat jij een ban verdient voor het posten van het grootste crap wat ik ooit ben tegengekomen op het net...![]()
![]()
![]()
Haha eikelquote:Op donderdag 27 april 2006 15:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
Echte dames drinken bier.![]()
[afbeelding]
Leuk bontkraagje.![]()
Zeg.... échte boswandeling he!quote:Op donderdag 27 april 2006 15:48 schreef Faceoff het volgende:
[afbeelding]
stiekem in een glas doen telt niet!
Schattig koppiequote:Op donderdag 27 april 2006 15:48 schreef Faceoff het volgende:
[afbeelding]
stiekem in een glas doen telt niet!
Idd! jezus wat een botje, daar wil je toch niet bovenop liggen??quote:
Ze heeft de kop van een heroine hoerquote:Op donderdag 27 april 2006 16:03 schreef B_BOY het volgende:
best mooi lijf vind ik anders. alleen dat hoofd![]()
Haha betrapt, B_BOY!quote:Op donderdag 27 april 2006 16:03 schreef B_BOY het volgende:
best mooi lijf vind ik anders. alleen dat hoofd![]()
Idd. En nu kappen met die tyfus slowchat.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze heeft de kop van een heroine hoer
Ik heb die dingen ook gedronken hoor, lekker in de zomer als het echt warm is en er geen pils meer is....quote:
als jij dan ook eens een keer je kop dicht hou.. want van jou wordt ik zo ong ook gekquote:Op donderdag 27 april 2006 16:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Idd. En nu kappen met die tyfus slowchat.
Sterf af of rot op uit deze reeks voordat hij gesloten wordquote:Op donderdag 27 april 2006 16:25 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
als jij dan ook eens een keer je kop dicht hou.. want van jou wordt ik zo ong ook gek
betrapt ja inderdaad in het huis van De_Ananas en zijn flesje breezer haddie van zijn pa gehad. zat in kerstpakket van die pa zegtie pa tegen Ananas euy hier is voor jou ik hoef dat niet vind je vast lekker. dus wij *proest* rofl. das echt zooi gek. maarja op de lan tog maar ff pics van gemaakt. zie je trouwens mijn mooie fok! scherm daarop de achtergrondquote:Op donderdag 27 april 2006 16:09 schreef mForce het volgende:
[..]
Haha betrapt, B_BOY!
Is SUUSJ niks voor jou? SUUSJ, is B_BOY niks voor jou?
[afbeelding]
kijk op pagina 1quote:Op donderdag 27 april 2006 16:34 schreef B_BOY het volgende:
pics trouwens van die suusje???
neej laat mij er nou maar is buiten er staan onderhand al overal foto's van mij moet je maar leren kijkenquote:Op donderdag 27 april 2006 16:34 schreef B_BOY het volgende:
pics trouwens van die suusje???
ja lekker dankjequote:Op donderdag 27 april 2006 16:38 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hendig sjiek gek ik zou het er wel op kunnen.
quote:Op donderdag 27 april 2006 16:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb gewoon het idee dat ik sommige breezahs gezien heb
hij wil neucken.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:42 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
ja lekker dankje
doe dat maar bij iemand anders![]()
heb je nog vriendinnnequote:Op donderdag 27 april 2006 16:42 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
ja lekker dankje
doe dat maar bij iemand anders![]()
ja heb vriendinnen maar ehm die kunne wel iets anders krijgenquote:Op donderdag 27 april 2006 16:46 schreef B_BOY het volgende:
[..]
heb je nog vriendinnne
om de slowchat tegen te gaan.
een standaard breezer foto
[afbeelding]
ja maar de foto;s die iedereen post worden ook afgekraaktquote:Op donderdag 27 april 2006 16:46 schreef Messenga het volgende:
SuuSwzjAh, Foto's posten is leuk, mensen afkraken niet.
Damn, soo Br33z4h maar toch zo geilquote:
geen id ken hem niet meer verandere geloof ik ben me w8woord ook kwijtquote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 16:52 schreef mForce het volgende:
[..]
Damn, soo Br33z4h maar toch zo geil
The Queen Br33z4h....
[afbeelding]
Dude, you need to get laid!quote:Op donderdag 27 april 2006 16:58 schreef B_BOY het volgende:
weet je gelijk bij welke breezer je eens door het raam moet gluren.
http://www.sugababes.nl/showtopic/122958
Men vindt het echter maar raarquote:Op donderdag 27 april 2006 17:01 schreef B_BOY het volgende:
der is zelfs een breezer topic op sugababes zie ikhttp://www.sugababes.nl/showtopic/124398
Niemand snap het topic daar zo te lezenquote:Op donderdag 27 april 2006 17:01 schreef B_BOY het volgende:
der is zelfs een breezer topic op sugababes zie ikhttp://www.sugababes.nl/showtopic/124398
Wat een pimpquote:
Kheb ook nog wel een beetje zelfrespectquote:Op donderdag 27 april 2006 17:53 schreef MrSASO het volgende:
[..]
En als je deze niet een keertje wil pakken ben je gewoon een HOMO![]()
Hij heeft wel gelijk! als je een lul hebt begrijp je wat hij bedoelt....quote:Op donderdag 27 april 2006 17:55 schreef Daklem het volgende:
[..]
Kheb ook nog wel een beetje zelfrespect![]()
nee, ik vind dat echt een smerige kamph0.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:57 schreef mForce het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk! als je een lul hebt begrijp je wat hij bedoelt....
Oh, ik ken haar niet dus ik kan niet zeggen of het idd een kamph0 is, een ding is duidelijk, bR33zah!!quote:Op donderdag 27 april 2006 18:01 schreef Daklem het volgende:
[..]
nee, ik vind dat echt een smerige kamph0.![]()
die andere pics uit haar sugababes profiel heb ik maar niet gepost, dat kon ik jullie oogjes niet aandoen. Dit waren eerlijk gezegd nog wel 1 van de minst erge.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:03 schreef mForce het volgende:
[..]
Oh, ik ken haar niet dus ik kan niet zeggen of het idd een kamph0 is, een ding is duidelijk, bR33zah!!
Martijn, hoerenjongquote:Op donderdag 27 april 2006 18:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
De anti-breezah van Fok!![]()
[afbeelding]
Ik ben de coole mod.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:33 schreef tonks het volgende:
Messenga doe eens niet de coole mod uithangen.
ma_jojo!quote:Op donderdag 27 april 2006 18:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
De anti-breezah van Fok!![]()
[afbeelding]
Volgens mij staat er nergens dat je die niet mag posten.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:45 schreef Mojave het volgende:
hah ik had nog wel meer chinese chicks!
Goddamn, die mag wel beschuitje komen eten!quote:Op donderdag 27 april 2006 18:45 schreef Mojave het volgende:
maar goed
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.sugababes.nl/;Strawberry
niet alleen datquote:Op donderdag 27 april 2006 18:49 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Goddamn, die mag wel beschuitje komen eten!![]()
Whahaquote:Op donderdag 27 april 2006 17:01 schreef B_BOY het volgende:
Dit topic is gesloten, reageren is dus niet mogelijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Whahaniemand begrijpt wat van dat breezertopic bij sugababes. LoL
![]()
Om eerlijk te zijn een teringgeil wijf.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:45 schreef Mojave het volgende:
maar goed
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.sugababes.nl/;Strawberry
Die onderste is toch echt niets mis mee hoorquote:
das dezelfde als de middelstequote:Op donderdag 27 april 2006 20:58 schreef VASND het volgende:
[..]
Die onderste is toch echt niets mis meer hoor.
Je moet niet van ze houdenquote:Op donderdag 27 april 2006 23:37 schreef SocialDisorder het volgende:
na het doorspitten van dit topic klinkt er maar één nummer in m'n oren; DJ Chuckie vs QuickFingers - Sletten Houwen
je kent het nummer niet?quote:Op donderdag 27 april 2006 23:47 schreef MrKickass het volgende:
[..]
Je moet niet van ze houden![]()
Br3¤zAh-sletten zijn leuk om naar te kijken... maar that's it :p
zeeman?quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:28 schreef SocialDisorder het volgende:
echt belachelijk trouwens hoeveel kleding van m'n oude werkgever ik trouwens tegenkom
Men at work zeker.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:28 schreef SocialDisorder het volgende:
echt belachelijk trouwens hoeveel kleding van m'n oude werkgever ik trouwens tegenkom
daar zou ik m'n hond nog van afschoppenquote:
Haha en het grappige is, ik zie ze wel eens hier in de stad en vooral die bovenste twee denken echt dat ze het helemaal zijnquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
daar zou ik m'n hond nog van afschoppen
Idd! dat wijffie is goed te pruimenquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
als je die twee leden van de Adams-family eraf denkt, is zij nog best cute...
quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:08 schreef funkmaster het volgende:
je zou van al die sexy-poserende breezah sletjes de ouders moeten zien te traceren.
en die dan eventjes de foto's laten zien, dan kan papa ze even billenkoek geven![]()
(i mean that in a good way)
quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:13 schreef funkmaster het volgende:
[..]
"no, daddy I don't wanna spank the monkey"![]()
quote:
jajaja een newbie met een naamtopic.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:07 schreef SuuSwzjAh het volgende:
hmmz dr wordt wel een topic naar me vernoemd maar
echt aanwezig ben ik niet meer![]()
nej hor maar als je 24 bent en een account hebt bij xseno valt er tog wat te denken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:54 schreef Jajong het volgende:. Volgens dit topic ben je al een breezah als je een lekker wijf bent die een foto van zichzelf heeft
.
Jij bent niet helemaal op de hoogte van de definitie van breezah volgens mij.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:56 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nej hor maar als je 24 bent en een account hebt bij xseno valt er tog wat te denken.
jawel maar er zijn ook oudere breezahs hoor.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij bent niet helemaal op de hoogte van de definitie van breezah volgens mij.
Komop je hebt het over FoK! (het gaat nergens over...)quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:54 schreef Jajong het volgende:. Volgens dit topic ben je al een breezah als je een lekker wijf bent die een foto van zichzelf heeft
.
Dan ben je gewoon een kansloze. Geen breezah.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:01 schreef B_BOY het volgende:
[..]
jawel maar er zijn ook oudere breezahs hoor.
dit noem ik bijvoorbeeld ook een breezer. een wijf van in de 30 edie denkt dat ze 18 is en heel geil. oke ze is nog niet spuuglelijk en verlept. maar please gedraag je met stijl
[afbeelding]
BadBoy je kan ook overdrijven he, hoezo denk je dat ze denkt dat ze 18 en geil is?quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:01 schreef B_BOY het volgende:
[..]
jawel maar er zijn ook oudere breezahs hoor.
dit noem ik bijvoorbeeld ook een breezer. een wijf van in de 30 edie denkt dat ze 18 is en heel geil. oke ze is nog niet spuuglelijk en verlept. maar please gedraag je met stijl
[afbeelding]
idem hier.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:37 schreef SocialDisorder het volgende:
voor mij is iedere chick die zegt "oo ik ben zoo dronken, ik heb wel 5 breezers/smirnoff ice op", die Di-Rect een rockband vindt, die gaat glibberen van Mental Theo en die zich kleed als een sloerie maar de hele avond zegt "je moet niet denken dat ik een slet ben" een breezah.
dies echt master.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:46 schreef SocialDisorder het volgende:
* SocialDisorder zet weer DJ Chuckie vs QF - Vieze Vrouwe Slette Houwe op
haar ogen zeggen "I'm retarded"quote:x EEN BLIK IN IEMANDS OGEN ZEGGEN MEER DAN 1000 WOORDEN! x
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
haar ogen zeggen "I'm retarded"
*mompelt iets over eensch zijn met B_Boyquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:41 schreef B_BOY het volgende:
die gast op die derde foto egt te heerlijk voor woorden.
istie nou echt stoned, of doettie alsof? Volgens mij is het een poser.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:41 schreef B_BOY het volgende:
aan dat soort vrouwen heb ik echt een uber hekel, semi-grappig doenquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:51 schreef B_BOY het volgende:
[afbeelding]
niet breezer wel leuk en van de soos site.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:54 schreef Mojave het volgende:
[..]
aan dat soort vrouwen heb ik echt een uber hekel, semi-grappig doen![]()
soort van disco maar dan net niet zeg maar dus?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:53 schreef B_BOY het volgende:
soos = peuterspeelzaal-discotheek ofzo. weetikut hoe je dat meot noemen.
zo stoned als een kanariequote:Op vrijdag 28 april 2006 15:41 schreef B_BOY het volgende:
ik vier vakantie dus ik wip zuip vreet en verder doe ik geen reetquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:00 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
zo stoned als een kanarie![]()
Maar wat staat er op z'n shirt? -ik vier vakantie dus ik wip, zuip, vreet, ....
de rest kan ik niet lezen![]()
wat een junkquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik vier vakantie dus ik wip zuip vreet en verder doe ik geen reet
vroeg ik mij ook al af.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:12 schreef B_BOY het volgende:
wrom hebben van die breezers op hun profiel vaak als leeftijd staan 55 of 46 ofzo, wat is daar de lol van? zit daar een betekenis achter?
Die wenkbrauwen....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |