als jij dan ook eens een keer je kop dicht hou.. want van jou wordt ik zo ong ook gekquote:Op donderdag 27 april 2006 16:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Idd. En nu kappen met die tyfus slowchat.
Sterf af of rot op uit deze reeks voordat hij gesloten wordquote:Op donderdag 27 april 2006 16:25 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
als jij dan ook eens een keer je kop dicht hou.. want van jou wordt ik zo ong ook gek
betrapt ja inderdaad in het huis van De_Ananas en zijn flesje breezer haddie van zijn pa gehad. zat in kerstpakket van die pa zegtie pa tegen Ananas euy hier is voor jou ik hoef dat niet vind je vast lekker. dus wij *proest* rofl. das echt zooi gek. maarja op de lan tog maar ff pics van gemaakt. zie je trouwens mijn mooie fok! scherm daarop de achtergrondquote:Op donderdag 27 april 2006 16:09 schreef mForce het volgende:
[..]
Haha betrapt, B_BOY!
Is SUUSJ niks voor jou? SUUSJ, is B_BOY niks voor jou?
[afbeelding]
kijk op pagina 1quote:Op donderdag 27 april 2006 16:34 schreef B_BOY het volgende:
pics trouwens van die suusje???
neej laat mij er nou maar is buiten er staan onderhand al overal foto's van mij moet je maar leren kijkenquote:Op donderdag 27 april 2006 16:34 schreef B_BOY het volgende:
pics trouwens van die suusje???
ja lekker dankjequote:Op donderdag 27 april 2006 16:38 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hendig sjiek gek ik zou het er wel op kunnen.
quote:Op donderdag 27 april 2006 16:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb gewoon het idee dat ik sommige breezahs gezien heb
hij wil neucken.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:42 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
ja lekker dankje
doe dat maar bij iemand anders![]()
heb je nog vriendinnnequote:Op donderdag 27 april 2006 16:42 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
ja lekker dankje
doe dat maar bij iemand anders![]()
ja heb vriendinnen maar ehm die kunne wel iets anders krijgenquote:Op donderdag 27 april 2006 16:46 schreef B_BOY het volgende:
[..]
heb je nog vriendinnne
om de slowchat tegen te gaan.
een standaard breezer foto
[afbeelding]
ja maar de foto;s die iedereen post worden ook afgekraaktquote:Op donderdag 27 april 2006 16:46 schreef Messenga het volgende:
SuuSwzjAh, Foto's posten is leuk, mensen afkraken niet.
Damn, soo Br33z4h maar toch zo geilquote:
geen id ken hem niet meer verandere geloof ik ben me w8woord ook kwijtquote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 16:52 schreef mForce het volgende:
[..]
Damn, soo Br33z4h maar toch zo geil
The Queen Br33z4h....
[afbeelding]
Dude, you need to get laid!quote:Op donderdag 27 april 2006 16:58 schreef B_BOY het volgende:
weet je gelijk bij welke breezer je eens door het raam moet gluren.
http://www.sugababes.nl/showtopic/122958
Men vindt het echter maar raarquote:Op donderdag 27 april 2006 17:01 schreef B_BOY het volgende:
der is zelfs een breezer topic op sugababes zie ikhttp://www.sugababes.nl/showtopic/124398
Niemand snap het topic daar zo te lezenquote:Op donderdag 27 april 2006 17:01 schreef B_BOY het volgende:
der is zelfs een breezer topic op sugababes zie ikhttp://www.sugababes.nl/showtopic/124398
Wat een pimpquote:
Kheb ook nog wel een beetje zelfrespectquote:Op donderdag 27 april 2006 17:53 schreef MrSASO het volgende:
[..]
En als je deze niet een keertje wil pakken ben je gewoon een HOMO![]()
Hij heeft wel gelijk! als je een lul hebt begrijp je wat hij bedoelt....quote:Op donderdag 27 april 2006 17:55 schreef Daklem het volgende:
[..]
Kheb ook nog wel een beetje zelfrespect![]()
nee, ik vind dat echt een smerige kamph0.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:57 schreef mForce het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk! als je een lul hebt begrijp je wat hij bedoelt....
Oh, ik ken haar niet dus ik kan niet zeggen of het idd een kamph0 is, een ding is duidelijk, bR33zah!!quote:Op donderdag 27 april 2006 18:01 schreef Daklem het volgende:
[..]
nee, ik vind dat echt een smerige kamph0.![]()
die andere pics uit haar sugababes profiel heb ik maar niet gepost, dat kon ik jullie oogjes niet aandoen. Dit waren eerlijk gezegd nog wel 1 van de minst erge.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:03 schreef mForce het volgende:
[..]
Oh, ik ken haar niet dus ik kan niet zeggen of het idd een kamph0 is, een ding is duidelijk, bR33zah!!
Martijn, hoerenjongquote:Op donderdag 27 april 2006 18:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
De anti-breezah van Fok!![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |