doe me een lol manquote:Op donderdag 27 april 2006 10:15 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
nie piepetis mooi meisje
[afbeelding]
Dat is geen bitch, dat is gewoon teringlelijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:21 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
en nog 1tje bij![]()
[afbeelding]
toch beter als dat man/wijf met dat kuikentjequote:Op donderdag 27 april 2006 10:35 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat is geen bitch, dat is gewoon teringlelijk.
das geen man wijf das de look-a-like van huntelaarquote:Op donderdag 27 april 2006 10:37 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
toch beter als dat man/wijf met dat kuikentje![]()
true truequote:Op donderdag 27 april 2006 10:37 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
toch beter als dat man/wijf met dat kuikentje![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 10:40 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
das waar die blijft goed![]()
[afbeelding]
WTF!quote:Op donderdag 27 april 2006 10:40 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
das waar die blijft goed![]()
[afbeelding]
ja dat vraag ik me ook al de hele tijd af ik wil namelijk nog wel eens terug kijken in t vorige topic zonder te gaan zoekenquote:Op donderdag 27 april 2006 10:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon niet gezond meer?
Is het trouwens geen id om in plaats van HierDeUrl ook daadwerkelijk de url in de TS te zetten?
te 13jaarquote:
ik val op jonger dus hahahquote:Op donderdag 27 april 2006 11:05 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
nog steeds te jong voor jou als 18 jaar zijnde![]()
alleen jammer dat je nog 3 jaar moet wachten voor je ook echt sex met hem kan hebbenquote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 11:25 schreef mForce het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon ff een foto posten? ik heb geen tijd om 48 delen af te zoeken, ben aan het werk![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 11:25 schreef mForce het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon ff een foto posten? ik heb geen tijd om 48 delen af te zoeken, ben aan het werk![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 11:29 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo goed?
dat wijfquote:Op donderdag 27 april 2006 11:37 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat ik puisten op m'n zak krijg van dat gerij tegen dat wijf aan.
quote:Op donderdag 27 april 2006 11:37 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat ik puisten op m'n zak krijg van dat gerij tegen dat wijf aan.
Sterf af.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:37 schreef thomzor het volgende:
[..]
Zeg, dim is ff - we zijn hier niet jouw rukmateriaalleveranciers ofzo
OMG!quote:Op donderdag 27 april 2006 11:37 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hier heb je foto;s
quote:Op donderdag 27 april 2006 11:41 schreef SuuSwzjAh het volgende:
en ik dacht dat vrouwen onder elkaar bitches waren
hier is nog erger
Smaak verschil moet er zijnquote:
Waar dan?quote:Op donderdag 27 april 2006 11:45 schreef SuuSwzjAh het volgende:
ok paar mooie dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
lieve melvin
OMFG niet Roxy!quote:Op donderdag 27 april 2006 11:45 schreef SuuSwzjAh het volgende:
ok paar mooie dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
lieve melvin
Die laatste twee!quote:Op donderdag 27 april 2006 11:46 schreef Badabingea het volgende:
[afbeelding]
Bontkraag![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
Roxy is idd niet lelijk maar weer niet mijn "type" en ze straald arrogantie uit, dat is voor mij een killer...quote:Op donderdag 27 april 2006 11:49 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
![]()
ok ik snap je punt
maar ze is niet lelijk toch![]()
tja ik val niet op vrouwen hahaha
en wat is jou type danquote:Op donderdag 27 april 2006 11:53 schreef mForce het volgende:
[..]
Roxy is idd niet lelijk maar weer niet mijn "type" en ze straald arrogantie uit, dat is voor mij een killer...
ik jaartje geledenquote:Op donderdag 27 april 2006 12:02 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
ja en mijn foto's staat op xseno en sugababes niet moeilijk doen en post andere foto's dan![]()
om maar ff met een paar foto's te smijten..quote:Op donderdag 27 april 2006 11:53 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
en wat is jou type dan
zoek ff foto op![]()
en bedanktquote:Op donderdag 27 april 2006 13:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zie dat de breezahs tegenwoordig ook al zelf meewerken aan dit topic?![]()
Het ergste is: ik kan dit soort taal tegenwoordig gewoon lezen zonder een seconde na te hoeven denken...quote:Op donderdag 27 april 2006 13:43 schreef SuuSwzjAh het volgende:
neem tenminste aan da jj ut tege mij heb![]()
4ch 1k typ t3nm1inst4 geen br33z3r want dat kan ik niet eens dusquote:Op donderdag 27 april 2006 13:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het ergste is: ik kan dit soort taal tegenwoordig gewoon lezen zonder een seconde na te hoeven denken...
Wat zegt dat over mij?![]()
Aah Suus je bent wel onze favo BrEeZaH chickquote:Op donderdag 27 april 2006 13:43 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
en bedankt![]()
neem tenminste aan da jj ut tege mij heb![]()
Suus, lieverd, doe eens niet constant slowchattenquote:Op donderdag 27 april 2006 13:47 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
4ch 1k typ t3nm1inst4 geen br33z3r want dat kan ik niet eens dus
veels te moeilijk voor dit blonde hoofd![]()
Grappigquote:Op donderdag 27 april 2006 13:50 schreef mForce het volgende:
[..]
Aah Suus je bent wel onze favo BrEeZaH chick
oh ja we moeten foto's posten....
[afbeelding]
sorry mopquote:Op donderdag 27 april 2006 13:51 schreef Boeman het volgende:
[..]
Suus, lieverd, doe eens niet constant slowchatten
Tegen haar ben je wel netjes?quote:Op donderdag 27 april 2006 13:51 schreef Boeman het volgende:
[..]
Suus, lieverd, doe eens niet constant slowchatten
1. het is bier en die chick is stom dronken....quote:Op donderdag 27 april 2006 13:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Grappig.
Is dat nou een beker ochtenurine die er achter haar staat?![]()
nou dan moet je die foto's is zienquote:Op donderdag 27 april 2006 14:02 schreef iDex het volgende:
hollywood mag je toch niet eens met een zonnebril?
ja je zou het denken hahaquote:Op donderdag 27 april 2006 14:09 schreef Stansfield het volgende:
Je zou bijna zeggen dat een zonnebril verplicht is. Zou het iets met de belichting te maken hebben dat die te erg in de ogen van de dames schijnt ofzo??
het is wel een mooi voorbeeld van kuddegedragquote:Op donderdag 27 april 2006 14:09 schreef Stansfield het volgende:
Je zou bijna zeggen dat een zonnebril verplicht is. Zou het iets met de belichting te maken hebben dat die te erg in de ogen van de dames schijnt ofzo??
Die kunnen beter een hele grote zonnebril op doen.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:15 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[afbeelding]
wooooooooooooooooooow
te ernstig
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:16 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die kunnen beter een hele grote zonnebril op doen.
Ook lekker sportief om mensen af te zeiken omdat ze niet zo perfect zijn (geboren)....quote:Op donderdag 27 april 2006 14:18 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[afbeelding]
dan is ze de enige die in de camera kijkt en dan schrik je je nog rot![]()
ach wees toch eerlijkquote:Op donderdag 27 april 2006 14:22 schreef mForce het volgende:
[..]
[..]
Ook lekker sportief om mensen af te zeiken omdat ze niet zo perfect zijn (geboren)....
Al vind ik overigens wel dat niet moeders mooiste zijn...
Ik vind dat jij een ban verdient voor het posten van het grootste crap wat ik ooit ben tegengekomen op het net...quote:Op donderdag 27 april 2006 14:24 schreef Cutebutpsycho het volgende:
http://stream2.garnierpro(...)418_farid_citton.wma
Deze past wel in dit topic..
Kap nou eens met die slowchat, ik word doodmoe van je gezanik.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:24 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[..]
ach wees toch eerlijk
wil niet zeggen dat ik moeders mooiste ben
maar damn
dit is wel heel erg
Dat verschrikkelijkke accent erbij ook, je weet toch.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:24 schreef Cutebutpsycho het volgende:
http://stream2.garnierpro(...)418_farid_citton.wma
Deze past wel in dit topic..
jij hoeft niet naar mij te luisterenquote:Op donderdag 27 april 2006 14:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kap nou eens met die slowchat, ik word doodmoe van je gezanik.
[imghttp://www.xseno.nl/userimages/78/78379/1dce64b4dfa2130cde5b50c02a33aa72.jpg
[/img]
[[url=
http://www.xseno.nl/useri(...)8818e717f73cf7fa.jpg
]afbeelding[/url]]
[[url=
http://www.xseno.nl/useri(...)3d81a596fa16c17e.jpg
]afbeelding[/url]]![]()
Heej Suus, post jij eens wat erotische foto'squote:Op donderdag 27 april 2006 14:30 schreef SuuSwzjAh het volgende:
[afbeelding]
dacht ff dat die tattoo wat anders was
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:45 schreef mForce het volgende:
[..]
Heej Suus, post jij eens wat erotische foto's![]()
Iets teveel breezahs gezopen....
[[url=http://yomama_domain.tripod.com/att-ugly_up-women-00160.jpg]afbeelding[/url]]
ja dan moet je er ook f mee doorgaanquote:Op donderdag 27 april 2006 14:56 schreef Gebleekte het volgende:
Jullie hebben de laatste 2 pagina's van het laatste topic zowat helemaal verwoest met slowchat![]()
Dit o-zo-geweldige topic verwoest! iedereen moet zich schamen!quote:Op donderdag 27 april 2006 14:56 schreef Gebleekte het volgende:
Jullie hebben de laatste 2 pagina's van het laatste topic zowat helemaal verwoest met slowchat![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:30 schreef mForce het volgende:
[..]
Ik vind dat jij een ban verdient voor het posten van het grootste crap wat ik ooit ben tegengekomen op het net...![]()
![]()
![]()
Haha eikelquote:Op donderdag 27 april 2006 15:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
Echte dames drinken bier.![]()
[afbeelding]
Leuk bontkraagje.![]()
Zeg.... échte boswandeling he!quote:Op donderdag 27 april 2006 15:48 schreef Faceoff het volgende:
[afbeelding]
stiekem in een glas doen telt niet!
Schattig koppiequote:Op donderdag 27 april 2006 15:48 schreef Faceoff het volgende:
[afbeelding]
stiekem in een glas doen telt niet!
Idd! jezus wat een botje, daar wil je toch niet bovenop liggen??quote:
Ze heeft de kop van een heroine hoerquote:Op donderdag 27 april 2006 16:03 schreef B_BOY het volgende:
best mooi lijf vind ik anders. alleen dat hoofd![]()
Haha betrapt, B_BOY!quote:Op donderdag 27 april 2006 16:03 schreef B_BOY het volgende:
best mooi lijf vind ik anders. alleen dat hoofd![]()
Idd. En nu kappen met die tyfus slowchat.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze heeft de kop van een heroine hoer
Ik heb die dingen ook gedronken hoor, lekker in de zomer als het echt warm is en er geen pils meer is....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |